eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
ایران در قله تولید علم منطقه 🔹یکی از خبرهای خوش این چند وقت اخیر که باعث شد یک بار دیگر به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم رتبه اول ایران در زمینه تولید علم در منطقه بود. 🔹تا جایی که هموطنانمان توانستند با بیش از ۷۷ هزار مقاله علمی به این جایگاه دست پیدا کنند. خبر خوش
🔹این اتوشویی هم به عشق سردار تا مراسم سالگرد حاج قاسم چادر مشکی را رایگان شسته و اتو می‌کند. خبر خوش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معنای حرف رهبر معظم انقلاب چه بود؟!✅ شهید سلیمانی و شهید ابومهدی ها داریم!!! لیکن اهل خود نمایی و جلوه نیستند! مثل شهید سلیمانی از دیده شدن فرار میکنند....!
📸 روند مسلمان شدن مردم جهان بسیار مهیج است ✍ مشاهدات، تجارب و یادداشت‌های یک ایرانی از هلند و فرانسه: این صفحه ویکیپدیا، فهرست بلندی صرفا از مسلمان شده‌های معروف جهان تهیه کرده که حوصله‌تان نمی‌گیرد همه را بخوانید از بس زیاد است! از بازیکنان معروف ورزشی تا انواع خواننده‌ها و بازیگران هالیوودی. از سیاست مداران معروف تا محققان چهره ... در همین تصویر سمت راست می‌خوانیم که: به گزارش جروزالم پست در انگلیس و فرانسه در دهه گذشته در هر کشور تا ۱۰۰.۰۰۰ نفر مسلمان شده اند. آلمان تا ۴۰۰۰ نفر در سال مسلمان شده دارد. بر اساس گزارش گاردین،‌ سالانه حدود ۵۰۰۰ نفر در بریتانیا به اسلام گرویدند که بیشتر آن ها زن هستند... بر اساس گزارش نیویورک تایمز، سالانه ۲۵۰۰۰ آمریکایی مسلمان می‌شوند...
📍 تفریح با سر جوانان لر... 🔹 افسران سر جوانان لر را قطع میکردند و بعد سینی آهنی گداخته شده ای را بر روی گردن بریده آنها میگذاشتند تا جنازه چند قدم بدود،سپس بر سر تعداد قدمهای آنها شرط بندی میکردند. 📗 سرزمین شگفت انگیز و مردمی مهربان و دوست داشتنی/نوشته ویلیام داگلاس، ص175 🖋 این عملیات با فرماندهی اولین سپهبد ایران یعنی معروف به انجام شد. جنایتکاری بیرحم که یکی از بازوهای اصلی بود. کسی که انسانیت در دلش زنده باشد، نمی تواند و و را بزک کند.
تناقض عبدالحمید در دفاع همزمان از طالبان و حقوق زنان! ‌عبدالحمید: «این حرکت(طالبان) ریشه مردمی دارد و از نصرت خدا وحمایت‌های مردمی برخوردار است!» پ.ن: حکومت ایده آلِ او،طالبان است حکومت طالبان خدایی و مردمیست چون طالبان، اهل سنت است! ولی جمهوري اسلامي، بد است،چون رهبرش شیعه است!
شهید محسن رضایی از مدافعان امنیت، دیشب در اصفهان به ضرب مستقیم گلوله جنگی به شهادت رسید...
مرگ تلخ پرندگان در تالاب میانکاله در ایران به‌عنوان عکس سال محیط زیست انتخاب شده. رسانه کاری میکنه که تو مرگ ۶،٠٠٠ کودک در سال ٢٠٢٢ در آمریکا رو براثر تیراندازی نبینی ولی از مرگ چند پرنده در تالاب‌های ایران ناراحت بشی. متاسفانه در رسانه ده هیچ عقبیم!
ابراز محبت رفتاری بوسیدن می‌دونستید بوسیدن فرزند وظیفه ست؟ و غفلت از اون عواقب ناگواری داره؟ 😱 توی تصویر بخونید ✌🏼
در برابر دشمنان... خشونت، قاطعیت و صلابت داشته... ولی با یکدیگر مهربان باشید. 📖 سوره فتح، آیه ۲۹
556669.mp3
5.07M
این صوت رو من گذاشتم ولی شما گوش ندید. بیچاره میشید. بیچاره😭 همسر شهید منوچهر مدق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺شهنام گلشنی [بهائی] که در جریان التهابات بازار سکه و ارز در سال ۹۰ بازداشت شد ، مدیر سه سایت « مثقال »، «سبزه میدان»، «گرم» و کانال تلگرام «‎قیمت لحظه‌ای دلار» بوده است! 🔻نکته جالب این است که او از بیان اینکه یکی از پیروان ‎فرقه بهائیت است ابایی ندارد :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه نحل، ۹۷ 💠 مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَكَرٍ أَوْ أُنْثَىٰ وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْيِيَنَّهُ حَيَاةً طَيِّبَةً ۖ وَلَنَجْزِيَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ 💠 هر کس کار شایسته‌ای انجام دهد، خواه مرد باشد یا زن، در حالی که مؤمن است، او را به حیاتی پاک زنده می‌داریم؛ و پاداش آنها را به بهترین اعمالی که انجام می‌دادند، خواهیم داد.
💢 مولوی عبدالحمید تا دیروز سایر ادیان را "تمام شده" می خواند و از تعابیر "فرقه های باطل" و "ادیان منسوخه" برایشان استفاده می کرد. 🔹 ️اما امروز خودش حامی فرقه ضاله و ساختگی بهاییت شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بارش برف در مکه مکرمه زائران خانه خدا را غافلگیر کرد!
▪️پارک جنگلی سراوان از آن جاهای دیدنی رشت است که از نظر زیبایی و جذابیت دست‌کمی از جاذبه‌های دیگر شمال کشور مثل دریایش ندارد. با این تفاوت که هرچه دریا تا بیکران، آبی است، سراوان از اول تا آخرش خیلی سبز است
▪️هر هفته نزدیک 500 نفر بعلت تاخیر در دریافت مداوای بیمارستانی جان خودشون رو از دست میدن کجا؟ افغانستان! نه کنیا ! نه ونزوئلا ! نه همون نزدیک ایستگاههای تلویزیونی بی بی سی فارسی و سعودی اینترنشنال و منوتو، انگلیس پرادعا
تصاویری از ناآرامی شب سال نو در آلمان
🔍 | جای درست استفاده از انرژی، عبادت است. 📚 مصباح سالکان، صفحه ۵۱
🕗 ۱ | مثل خودش راوی ◀️ حجت الاسلام و المسلمین علی مصباح یزدی 🔸هر وقت قرار داشت، نیم ساعت زودتر آماده رفتن می‌شد. اگر باهم جایی می‌رفتیم، اولین نفر آماده می‌شد. همه چیزش روی برنامه بود. مدام از شهید بهشتی مثال می‌زد: ما ساعت‌مان را با رفت و آمد بهشتی تنظیم می‌کردیم. بس که منظم بود. 🔸بعد از فوتش کسی از دوستان آمد و گفت: سال ها قبل پیش بهشتی بودم. بهش گفتم شما زیاد از حد منظم و سخت گیر هستید. در جواب گفت، من که چیزی نیستم! اگر آدم منظم می‌خواهید بروید قم آقای مصباح را ببینید! 🔺 تکه روایت هایی از زندگی علامه مصباح یزدی (قدس سره)