eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺همزمان که بعضی ایرانیا نشستن کنار شومینه ودرخت کریسمس و سال۲۰۲۳رو بهم تبریک میگن و به نظام فحش میدن،مردم آمریکا به جای گرفتن جشن سال نو،زیر برفا دفن شدن و بابی برقی و بی آبی دست وپنجه نرم میکنن! 🔻 انقدر اوضاع خیطه که صدای نماینده کنگرشون هم دراومده! 🔻اما خب این اخبار نباید به گوش ما برسه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥‌ دو سال است مجلس مالیات بر عایدی سرمایه را معطل خودش کرده است/ متهم ردیف اول التهابات ارزی اخیر مجلس است 🔹‌ دکتر محمود زرین‌ماه، اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی: در این دو سال هزاران تریلیون سوداگری در این کشور اتفاق افتاده، چرا این قانون را تصویب نکردید؟ 🔹‌ مجلسی‌ها درباره تبعات تاخیر در تصویب این طرح، پاسخگو نیستند!
🔴 💠 اگر کودکی در خانه بخاطر بی‌احتیاطی پایش به یک قیمتی بخورد و بشکند اگر پدر و مادرش بخواهند او را شلّاق زده یا کنند این مجازات، ناعادلانه و حتّی وحشیانه خواهد بود. سقف مجازاتی که می‌توان برایش در نظر گرفت این است که به او تذکّر جدّی بدهند و یا دقایقی با او بخاطر بی‌دقتی، قهر کنند. 💠 اگر در زندگی، زن یا مرد دچار یا خطایی شد نباید با ناراحتی‌ غیر منصفانه و مجازات ناعادلانه‌ی همسرش روبه‌رو شود. 💠 در بسیاری از موارد طولانی، ترک طولانی منزل، تصمیم عجولانه برای طلاق، آبروی همسر را بردن و تنفّر و کینه‌های طولانی از مصادیق ناراحتی و مجازات غیر منصفانه است در حالیکه اگر در ناراحتی خود و انصاف داشته باشیم با تدبیر، تغافل، گذشت، دستگیری و صمیمیّت مشکل حل می‌شود. 💠 گاه بجای اینکه اعدام را دور گردن همسرمان بیندازیم سر طناب را به دستش بدهیم و او را با محبّت و راهنمایی گرفتن از خانواده از اشتباه و گناه بیرون بکشیم.
⭕️ دلار دولت‌ها نرخ دلار در دولت روحانی: ۱۰۰۶ درصد دولت موسوی: ۴۴۵ درصد دولت هاشمی: ۳۹۹ درصد دولت احمدی نژاد: ۳۴۷ درصد و در دولت خاتمی: ۱۹۳ افزایش داشته و حالا در دولت رئیسی که وارث خزانه خالی و ابر بدهی های دولتهای قبل بوده و یک پنجم عمر دولت خود را درگیر اغتشاش و آشوب و حملات تروریستی ضد انقلاب است، تنها ۱۹ درصد افزایش داشته جالب آنجاست که همه بانیان مشکلات موجود بطور متحد و به بهانه دلار خواهان استعفای رئیسی هستند❗️
با پسری ازدواج کن که خودشو مسئول تو بدونه نه رئیست👌
🔺بهاییت عامل روی کار آمدن رضا شاه 🔻اردشير جی (جاسوس معروف) نزد عین المک (پدر امیر عباس هویدا) میره و میگه یه شخص بهم معرفی کن برای پادشاهی که 2 شرط مهم داشته باشد ✔️اول شیعه دوازده امامی خالص نباشه ✔️دوم ژاندارم(نظامی) قزاقی باشه 🔻روی شریط شیعه خالص نبودن تاکید جدی می کند 🔻عین الملک بهایی، رضا رو بهش معرفی می کند و اردشير جی، رضا را به انگلیسی ها معرفی می کند و بعد از مدتی رضا پهلوی ، شاه ایران می شود.
هرگاه وسوسه شیطان به سراغتان آمد مطمئن باشید که موهبتی الهی در نزدیکی شماست که شیطان در پی رد آن است. حجت الاسلام عالی
🔹 این هدیه از طرف پدرشوهر شماست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خبر خوب برای پرستاران طرحی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی: 🔹 پرستارانی که در بخش کرونا خدمت کرده‌اند به ازای هر ماه خدمت، از امتیاز ویژه برای جذب بهره‌مند می‌شوند. خبر خوش
🚨آینه جادوی مجازی ⭕️ فضای مجازی تحت مدیریت دشمن، است که از یک سو نقاط قوت نظام را کوچک نمایی کرده بلکه ضعف جلوه می دهد و از سوی دیگر نقاط ضعف رابزرگ نمایی کرده ،حس ناامیدی را با دز‌ بالا در جامعه تزریق می کند. ⭕️ جایگزینی این آینه با آینه‌ای شفاف و واقع‌نما پیچیده نیست فقط جسارت، شهامت و روحیه انقلابی می‌خواهد.
۷۰۰ هزار فرصت شغلی طی ماه‌های اخیر ایجاد شده است صولت مرتضوی: 🔹براساس اطلاعات سامانه ملی رصد اشتغال بالغ بر ۷۰۰ هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱ و طی ماه‌های اخیر در کشور ثبت شده است. 🔹به استناد مرکز آمار ایران، کاهش قابل توجهی در نرخ بیکاری داشتیم. 🔹۱.۲ درصد نسبت به تابستان سال ۱۴۰۰ بیکاری کاهش یافته است. 🔹همچنین نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد کاهش پیدا کرده است.
📌فعال رسانه‌ای کوبایی-آمریکایی: ✳️ ۴۰ درصد از افراد در ایالات متحده به‌صورت تمام وقت مشغول به کار هستند و از شیفت خود خارج می‌شوند تا متوجه شوند که آیا ماشین یا چادرشان به‌طور غیرقانونی توسط شهرداری گرفته شده است یا نه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ به همین دلیل است که سعی می‌کنند او را خفه کنند 🔸مجری: جولیان! شما این هزاران و هزاران سند را دیده‌اید. چه چیزی بیشتر شما را شگفت‌زده کرد؟ آیا داستان یا داستانی‌هایی وجود دارد که شما را بیشتر آزار داده باشد؟ 🎙: 🔹دختر کوچولویی در خیابان با لباس زرد که اغلب برای جمع‌آوری آب نبات و غیره از سربازان آمریکایی می‌رفت؛ یک روز یک تانک می‌گذرد و به دلایل غیر قابل توجیهی، تیرانداز از آن بیرون می‌آید و دختربچه را منفجر می‌کند! تعداد زیادی از این موارد وجود دارد. 🔸من قبلاً در مورد قتل‌های ایست بازرسی در یک حادثه صحبت کردم. بر اساس گزارش‌های داخلی ارتش آمریکا، پس از بازرسی یک خودرو، به آن تیراندازی می‌کنند و پزشکی که قصد داشته یک زن باردار را به بیمارستان ببرد، کشته می‌شود. 🔹نمونه بسیار مهم دیگر، یک شهر ۴۰.۰۰۰ نفری در مرز سوریه است که جمعیت آن از ۴۰.۰۰۰ در طول یک سال یا کمی بیشتر به ۲۰۰۰ نفر رسید! آن شهر و آن شرایط در هیچ گزارشی که ما بتوانیم در رسانه‌های جریان اصلی یا در واقع در رسانه‌های جایگزین پیدا کنیم، گفته نشده است. هیچ خبرنگاری آنجا نبود.
واکنش دژپسند وزیر اقتصاد دولت تدبیروامید به اظهارات اخیر روحانی✅ دژپسند در مصاحبه با اعتماد: ....همان عصری که آقای روحانی نهاد ریاست جمهوری را تحویل رئیسی میداد خوب، می دانست چه خبره ؟ عکسی که از او با آقای رییسی گرفته شده در چهره اش یک تبسم ساختگی هست . روزهای قبل در هیئت دولت همه ی وزرا واضح شاهد بودند که در بساط دولت هیچ نیست ، سه ماه فقط حقوق ها را با قرض و کلاه به کلاه کردن داده بودند معوقات و فوق العاده ومثل اینها که بماند ،روی هم انباشته به ماههای بعد حواله شده بود. سالهای قبل یعنی ۹۷ و۹۸ و۹۹ و۱۴۰۰را همه در جریان هستند آقای همتی در آن جلسه با اساتید بازش کردند ، ۲۰۰ هزار میلیارد تولید پول بی پشتوانه [ (قلابی)] برای دادن حقوق کارمندان دولت. وقتی سال ۱۴۰۰حقوقها را دولت تدبیر وامید اضاف کرد در آن جلسه هیئت دولت با خواندن درصد اضاف شدنها برای تصویب همه می خندیدند یعنی مسخره بود، آخه با کدام پول ؟! این اضاف حقوق بی رویه با پول بی پشتوانه، کندن یک خندق جلو دولت بعد و پیشرفت کشور بود ارزش پول را نابود کرد . روحانی روز تحویل دولت یقین داشت این سید ساده دل(رئیسی) نه بزودی؛ بلکه، بلافاصله که دولت را تحویل گرفت از همان ساعت به بن بست می خورد . از طرفی هم چون چیزی باقی نگذاشته بود برای فرار از ساختمان ریاست جمهوری عجله داشت ، از صحنه جرم بگریزد و رفت در خانه قایم شد . ترس داشت فردا بیایند با دستبند وپابند اورا برای محاکمه ببرند. ... وقتی رئیسی اولین جلسه خودرا با همان وزرای کابینه دوازدهم بدون روحانی برگزار کرد آقای جهانگیری بی خجالت و با خاطر جمعی از اینکه رئیسی قاطع و جواب حاضر نیست هم با این جسارت که او پشتوانه رای بالایی ندارد وزمینه ی بلوا و فتنه وجود دارد در آن جلسه چشم در چشم باخیال راحت صراحتاً گفت ما حتی پول نداریم حقوق این برج کارمندان را بدهیم . آقای رئیسی فقط یه جمله تعرضی با مزاح گفت : پس اون تدبیر وامید کجاست ؟ بعدش گفت : ملتی که خدا را دارد به چه کنم ؟چه کنم ؟مبتلا نمیشه. بن بست نداریم. ...من نمی دانم اسم جنگ اکراین وروسیه را چه بگذارم به قول امام الطاف اللهی بود ؟ همینکه رئیسی جای روحانی انتخاب شد [عدو شود سبب خیر ]، رسانه های غربی خودشان شوک وارد کردند ، نوشتند یک تندرو بنیاد گرا به نام رئیسی جایگزین مذاکره و تعامل با غرب سرکار آمد ،پس از انتخاب رئیسی، چند روزه قیمت نفت ۲۰ دلار افزایش یافت و توی شهریورماه سیل پول وارد خزانه شد بعدش هم در وین دیگه برجام احیا شدنی نبود، دوباره نفت بالا رفت و شعله جنگ اکراین قیمت نفت را کَند و به ۱۰۰ دلار وبیشتر رساند. ...بی تعارف بگویم .. همه چیز برای سقوط کشور فراهم بود فقط خدا نخواست. ✅✅✅ اعتراف وزیر دولت روحانی است!. توکل برخدا و دلسرد نشدن و تلاش رییسی باعث شد تا اوضاع خرانه کشور رو به بهبود برود. خوب است چنین روایت هایی را از زبان افراد کابینه دولت روحانی شنید تا به سختی کار دولت رییسی پی برد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه شما به آقا دسترسی پیدا کنید، به ایشون چی میگید؟ ازش چی می‌خواید؟ ببینید این فرزند شهید فراجا چی خواسته!
♻️ چه کسی باید جلوی این قتل عام را بگیرد؟! 🔰 ۱.۳ میلیون سقط جنین سالانه داریم! مشاور عالی وزیر کشور در امور جمعیتی: در مقابل ۱.۱ میلیون تولد سالانه در کشور ۱.۳ سقط اتفاق می افتد و بیش از ۵۴ درصد این سقط ها با یک قرص اتفاق می افتد که شرکت وارد کننده آن مشخص است. تنها ۷.۸ درصد سقط ها مربوط به فرزندان نامشروع است و ۹۲ درصد باقی مربوط به فرزندان مشروع و حلال هستند.
📸 انجام موفقیت‌آمیز عمل جایگزینی دست بیونیک | مشهد عمل جایگزینی دست بایونیک با روش کنترلی کپسول‌های آهنربایی با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد. تفاوت این دست مصنوعی با سایر عضو‌های مصنوعی، در دقت بالا و انجام حرکات پیچیده آن است و با وجود آنکه یک عضو مصنوعی است، به خوبی کار یک عضو طبیعی را انجام می‌دهد. امروز هیچ رقیبی در سطح جهان در این شیوه‌ی درمانی جدید ارتوپدی نداریم. بیشتر بخوانید 📆۱۴۰۱/۱۰ خبرهای‌خوش
ایران بالاتر از اسپانیا، سوئیس و برزیل؛ رتبه‌بندی کشورهای قدرتمند در سال ۲۰۲۲ نشریه U.S.News کشورهای دنیا را از منظر مولفه‌های مختلف قدرت در سال ۲۰۲۲ رتبه‌بندی کرده که به علت تحولات یک سال گذشته تغییرات بسیاری در جایگاه‌ کشورها در این فهرست صورت گرفته است. ایران در این رتبه‌بندی جدید در بین ۸۵ کشور، در جایگاه هجدهم است. ایران در این فهرست بالاتر از کشورهای اسپانیا، سوئیس و برزیل در رتبه هجدهم قرار گرفته است. 📎 لینک خبر 📆 ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ خبرهای‌خوش
💡تولید ۴۹۰۰۰ مگاوات برق از ۸ نیروگاه خورشیدی این میزان ۳.۵ درصد تولید برق استان را تشکیل می‌دهد و در ساعات اوج مصرف برق، ۶ درصد برق استان را تامین می‌کند. استان همدان در تولید برق خورشیدی رتبه سوم کشور و در توزیع برق رتبه اول را دارد. بیشتر بخوانید 📆 ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ خبرهای‌خوش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 یکی از اقدامات ژاپن برای کاهش آمار خودکشی در ایستگاه‌های قطار، نصب لامپ با نورهای آبی است که به نظر می‌رسه واقعا هم جواب داده و آمار اقدام به خودکشی در ایستگاه‌های با این نور، تا ۸۴٪‌ کم شده البته در کنار این، روز به روز تعداد ایستگاه‌ها با نرده و حفاظ هم بیشتر می‌شه | 🔻 ژاپنی‌ها که در تبلیغات، اوج نماد تکنولوژی در جهان هستند، اغلب به خاطر حس تنهایی خودکشی می‌کنند😐 ⚠️ ژاپن دومین کشوری در جهان است که در ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ به دنبال افزایش خودکشی‌های ناشی از اضطراب و تنهاییِ مردم این کشور به خصوص دختران و زنان جوان، با الگوبرداری از انگلیس، و پیشگیری از خودکشی تأسیس کرد! ⚠️بعد بااین وضعیت‌ها برخی از اوایل انقلاب تاکنون، الگوی ژاپنی شدن ایران رو قرقره می‌کنن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هنوز خودتحقیری نگفته: عه، مگه هنوزم توی دنیا ترافیک هست پ.ن:ترافیک وحشتناک لس انجلس
▪️محمد عمرانی سال 1501
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخورد پلیس کانادا با یک دختر آقای عمرانی پاشو یه فیلم بگیر از توی اون ماشینت استفاده کنیم 😂 ظاهراً این شخص در ادامه کشته شده
📸 هم اکنون، مسیر پیاده‌روی به سمت گلزاری شهدای کرمان، یک روز مانده به سالگرد شهادت حاج قاسم
✏️زمین برای مشکل گشایی‌های تو کوچک بود. تو باید در آسمان بر دل‌ها سرداری کنی... 🌱 🔰 ✍️