eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ اگر بریتانیایی‌ها پا به هند نمی‌گذاشتند، وضعیت الان هند چگونه بود؟🤔 🔹می‌دونستید که در سال ۱۷۰۰ میلادی، ۲۷ درصد و در سال ۱۸۰۰ میلادی، ۲۳ درصد از کل تولید ناخالص جهان رو تأمین می‌کرده؟😳 🔹 اما طی بیش از ۲۰۰ سال استثمار، غارت و تاراج، چپاول و ویرانی، هند که یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا بود را تبدیل به نماد فقر و بیچارگی کرد که فقط ۳ درصد از تولید ناخالص جهان را داشت و ۹۰ درصد مردمش زیر خط فقر زندگی می‌کردند.😡
🔻رونالدو در سال ۲۰۱۹ در مورد جورجینا گفت: «عاشقش هستم. او رفیقم است و روزی با هم ازدواج می‌‌کنیم!! این آرزوی مادرم هم هست!» 🔸یک فرزند زنازاده‌ی رونالدو از دوست‌دختری ناشناس، دو فرزند دیگرش حاصل لقاح مصنوعی و دو فرزند دیگر این سلبریتی فوتبال با جورجینا، حاصل هم‌باشی (زندگی بی‌قیدوبند) و از طریق «رحم اجاره‌ای» متولد شده‌اند! ⚠️ بر اساس اسناد مرکز بین‌المللی آمار اروپا، کشور پرتغال، محل تولد رونالدو، با بیش از ۵۵درصد، چهارمین کشور با نرخ بالای زنازادگی (تولدهای خارج از چارچوب ازدواج) در کل قاره‌ی اروپاست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه شعراء،۸۳ تا۸۵ 💠رَبِّ هَبْ لِي حُكْمًا وَأَلْحِقْنِي بِالصَّالِحِين *وَاجْعَل لِّي لِسَانَ صِدْقٍ فِي الْآخِرِين*َ وَاجْعَلْنِي مِن وَرَثَةِ جَنَّةِ النَّعِيمِ 💠ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ! ﺑﻪ ﻣﻦ ﺣﻜﻤﺖ ﺑﺨﺶ ، ﻭ ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﺷﺎﻳﺴﺘﮕﺎﻥ ﻣﻠﺤﻖ ﻛﻦ .(٨٣) ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺁﻳﻨﺪﮔﺎﻥ ﻧﺎﻣﻰ ﻧﻴﻚ ﻭ ﺳﺘﺎﻳﺸﻲ ﻭﺍﻟﺎ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻩ ،(٨٤) ﻭ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﻭﺍﺭﺛﺎﻥ ﺑﻬﺸﺖ ﭘﺮﻧﻌﻤﺖ ﮔﺮﺩﺍﻥ ،(٨٥)
اندیشه مطهر ؛ فکر ریشه گرایش‌ها
با کودکان خود بازی کنید و در حین بازی مسائلی همچون؛ عدالت، رعایت نوبت، پذیرشِ حق، با جنبه بودن و... را به او یاد دهید.
آموزش صبر به کودکان 🔸به کودک باید صبر کردن رو آموخت اما قبل از آن باید اعتماد به نفس و پشتکارش رو تقویت کرد و برای این کار: 🔹تا قبل از چهارده ماهگی تمام جهان باید به میل کودک باشه، به محض آنکه صورتش رو برگردوند غذا دادن رو متوقف کنید. 🔹اگر اتاق دیگری هستید با شنیدن صدای گریه‌اش شروع به حرف زدن کنید تا بدونه در راهید، این به کودک مثبت بودن امنیت و آرامش رو یاد میده. 🔹اما از دو سالگی موضوع بر عکسه، اگر فرزندتون از شما خواسته‌ای داشت چند ثانیه تا چند لحظه درنگ کنید. مثلا بگید بذار یه لیوان آب بخورم بعد کاری که خواستی رو انجام میدم اینجاست که کودک با صبر آشنا میشه.
‼️عجله نداشته باشید نترسید، ✍ فرزندپروري آرامش مي خواهد ‼️و نه ترس مادر و پدري كه از آينده مي ترسد، امروز را از دست خواهد داد. فرزندپروري تجربه شيريني ست كه نصيب هر كسي نمي شود. از اين روزها لذت ببريد.
🔴 آقای رئیسی در سازمان ملل در محکوم کردن هتک حرمت به قرآن، در دستانش قرآن گرفت و گفت: 🔸 «قرآن هرگز نمی سوزد، ابدی است» 🔸مبارزه با فقر و فحشا و بی عدالتی و تبعیض در قرآن آمده است 🔸قرآن توهین به عقاید و باورها را منع کرده است 🔸قرآن احترام به پیامبران دیگر را به مانند احترام به پیامبر اسلام می‌داند 🔸مفاهیم قرآن هرگز نمی‌سوزد و ابدی است رئیسی از قرآنی استفاده کرد که قرآن شناخته شده در دنیاست و چاپ عربستان است. این کار علاوه بر اینکه خباثت وهابی‌ها در ادعای رو خنثی کرد، همه ظرفیت جهان اسلام را به‌طور یکپارچه متوجه مسلمانان کرد. کار حساب‌شده‌ای بود.
امام على عليه السلام: كسى كه عبرت شناس باشد، چنان است كه با گذشتگان زيسته است 📚تحف العقول صفحه 165 🌹🤍🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎉 همزمان با ماه حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام شستشوی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ ریاکاری و دروغ فقط نماز خوندن میر فتنه غیر از اینکه اقتدا کردن فرد سالم به کسی که در انجام اعمال عذر دارد و مثلا نمی‌تواند سجده به جا بیاورد، محل اشکال است، نحوه نماز پسر جوان هم جالب است! حالا چه اصراری به انتشار این فیلم بوده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدار این لحظه چند...! دختر شهید والا مقام، حسن طاهری😔😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖊این شاهزاده یکی از بدشانس‌ترین آدم‌های روی زمینه. کلا یه عده نفهم قبولش دارن یه عده دیگه هم دیدن به‌دردشون نمیخوره مثل پوسته موز انداختنش دور.
آقای رییسی در مجمع عمومی قرآن روی دست گرفت از سردار سلیمانی یاد کرد شرف قاتلانش را برد و پیگیر محاکمه قاتلانش شد آمریکا را بزرگترین زندان مادران و مجرم اتمی نامید جنایات اسراییل را برشمرد و مدافع کل امت اسلام شد از امام زمان یاد کرد و گفت قدرت های کهنه،گذشته اند و ما آینده ایم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شهید ابراهیم هادی مثال جالبی برای نماز اول وقت می‌زدند: می‌گفتند نماز اول وقت مثل میوه‌ ای است کـه رسیده و وقت چیدنش فرا رسیده. اگر میوه رو به موقع نچینیم خراب میشه وطعم اولیه رو از دست میده ، همیشه سعی کن نمازهایت را بـه موقع بخوانی اونوقت خدا هم تو زندگی قبل از اینکه ازش بخواهی کارهایت را ردیف مـی‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قیام تک‌نفره علیه دیکتاتوری همجنسبازها در آمریکا یک دانش‌آموز در آمریکا با اعلام مخالفت در برابر برنامه تبلیغی همجنسبازی وارد کلاس می‌شود و پرچم آنها را به سطل زباله می‌اندازد. دانش‌آموز به معلم میگه ما برای آموزش تاریخ به شما پول میدیم و این چیزی که شما باید آموزش بدین. براساس روال مدارس آمریکا این دانش‌آموز با خطر محرومیت و مجازات سنگین مواجه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بیشترین بهانه و دلیلی که مردم در دادگاه برای طلاق ارائه می‌دهند!
اگه خدا یکی هست ، پس چرا میگه ( ما )❌ ⛔️چرا خدا با اینکه یکی (واحد) است ولی از ضمیر جمع استفاده کرده؟ (توضیح: مرتضی کهرمی )
🔻 اثاثیه‌ای به ارزش ۱۰ هزار سکه طلا برای ولیعهد ۱۶ ساله!!! ✍️ طبق نامه نخست وزیری پهلوی در سال ۵۵ بیش از دو میلیون تومان هزینه اثاثیه کاخ ولیعهد پهلوی (رضا پهلوی) در کیش شد. مبلغی معادل ۱۰ هزار عدد سکه طلا یا معادل حقوق ماهیانه ۶۰۰۰ کارگر در آن سال 📚منبع : سند نخست وزیری ۲۰ مهر ۱۳۵۵ (۲۵۳۵ شاهنشاهی)
اگه کسی بچه جگرگوشه تونو بکشه، چیکارش میکنید؟ نسبت به قاتلش چه حسی دارین؟ به کمتر از خونش راضی میشین؟ بعضیا توی همین کشور خودمون، پاره تن خودشون، جنین نوشکفته خودشون رو سقط میکنن.. به بهانه های مختلف.. آه از این قتل بزرگ.. بیگناه ترین موجود را میکشید و از عاقبت تون نمیترسید؟! حتی اگه اون جنین نامشروع باشه، هیچکس حق نداره اونو بکشه.. •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لطفا پوسترها را پخش بفرمایید 🙏