eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
شاه هیچ دختر ایرانی را در حد همسری برای خود نمیدید❗️
🔹مادری که در هیأت ۲۷ معتاد را ترک داد 🔹خانم زهرا علیرضایی سروستانی در یکی از شهرستان‌های استان فارس، هیأت الزهرا(س) را راه اندازی کرد. 🔹یکی از مهم‌ترین اتفاقات که باعث رونق بیشتر فعالیت‌های این هیأت شد، موضوع ترک اعتیاد افراد معتاد بود. 🔹او می‌ گوید: با کمپ‌های ترک اعتیاد رایزنی کردیم تا بیمارانی را که معرفی می‌کنیم، با هزینه کمتری پذیرش کنند یا بیماری اگر مراجعه کرد و هزینه درمان نداشت، به ما معرفی شود تا ما کل هزینه آن را پرداخت کنیم. با این روش تاکنون موفق شدیم که ۲۷ نفر را از بیماری اعتیاد نجات دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️‌خانم ها خداروشکر کنید که دینتون اسلامه! ❇️‌وقتی ذوق غربیا رو از نفقه زن که توی قرآن اومده ببینی، متوجه میشی که چقدر دین اسلام حامی زنان است ❇️‌خانمه جوری میگه «خدا توی قرآن به مردان گفته برای زنان پول خرج کنید»، انگار که تا حالا این جمله رو هیچ جا نشنیده و واقعا هم این همه حمایت از مقام زن رو فقط در دین مقدس اسلام میتونی ببینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مدتیه آهنگ اخیر ساسی ترند شده و مباحث متعددی راجع بهش میبینیم و میشنویم اما شاید مفید و مختصرترین حرف ، همین چند ثانیه باشه...
🔰 آل‌احمد نعمت بزرگی بود! مروری بر ۷ روایت آیت‌الله خامنه‌ای از جلال آل احمد امروز صدمین سالروز تولد جلاله؛ مردی که روایت‌های ضدونقیضی ازش وجود داره؛ به همین مناسبت رفتیم سراغ روایت‌های رهبر انقلاب از جلال. 🔻ماجرای اعتراض آیت‌الله خامنه‌ای به جلال 🔻روایت توبه جلال توسط آیت‌الله خامنه‌ای این ۷ روایت جذاب و کمتر شنیده‌شده رو در کانال مدرسه مبنا مطالعه کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 داشتم فکر میکردم، چه جوری شد توماج دوباره افتاد تو زندان... که اینو دیدم...
🔶 | إِنَّ هَٰذَا لَفِي الصُّحُفِ الْأُولَىٰ،‏ صُحُفِ إِبْرَاهِيمَ وَمُوسَىٰ ‎ 🔸 قرآن، جامع همۀ کتاب‌های آسمانی است لذا به کتاب‌های دیگر پیامبران، صحیفه یا صُحُف گفته می‌شود ولی به قرآن مُصحَف. مُصْحَف یعنی محل قرارگیری صحیفه‌ها. هر آنچه خوبان همه دارند، قرآن یک جا دارد. اعلی، آیات ۱۹ و ۱۸
🇮🇷⚜افتتاح اولین خط تولید مبدل‌های خورشیدی با مقیاس بزرگ در ایران اولین خط تولید مبدل‌های خورشیدی با مقیاس بزرگ نیروگاهی کشور با توان ۲۵۰ کیلوات، امروز در شرکت مپنا به بهره‌برداری رسید. در گذشته، مبدل‌های خورشیدی مورد نیازمون از کشور‌های اروپای غرب و چین تهیه می‌شد اما حالا با بومی شدن تکنولوژی ساخت مبدل‌های خورشیدی در ایران، تا ۲۰ درصد از نیاز‌های کشور به این محصول رفع می‌شه ... بیشتر بخوانید 📆۱۴۰۲/۹/۱۳ 🇮🇷 خـــــ♥️ــوش‌خبـر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه فجر،۲۷ تا ۳۰ 💠 يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَىٰ رَبِّكِ رَاضِيَةً مَّرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي * وَ ادْخُلِي جَنَّتِي 💠 ﺍﻱ ﺟﺎﻥ ﺁﺭﺍم ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺍﻃﻤﻴﻨﺎﻥ ﻳﺎﻓﺘﻪ!(٢٧)ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺕ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺍﻭ ﺧﺸﻨﻮﺩﻱ ﻭ ﺍﻭ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺧﺸﻨﻮﺩ ﺍﺳﺖ، ﺑﺎﺯ ﮔﺮﺩ. (٢٨) ﭘﺲ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﻢ ﺩﺭﺁﻱ(٢٩) ﻭ ﺩﺭ ﺑﻬﺸﺘﻢ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﻮ! (٣٠)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیری جمعیت در ژاپن باعث شده است تا مدارس، یکی پس از دیگری تعطیل شوند. ⭕️ آینده‌ای که اگر به فکر نباشیم دیر یا زود برای ایران رقم می‌خورد.
🔶 خلاقیت یک تاکسی در اردن...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏این فیلم رو منتشر کنیم تا همه‌ی صیادان عزیز تشویق بشن. اقدام قشنگ عبدالله باقری، هموطن نازنین‌مون از بندر دیلم، در رهاسازی گیتارماهی که مثل یوزایرانی به شدت در خطر انقراض هست. حفظ محیط زیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوربین مخفی از واکنش مردم ایران به محصولات اسرائیلی که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی در غرب قرارگرفته است!
مواردی مانند 🔸تنبیه بیش ازحد کودک 🔹دعوای خانوادگی 🔸کتک کاری باکودک دیگر 🔹حسادت 🔸ایجاد اضطراب درکودک 🔺احتمال شب ادراری را در کودک تقویت میکند.
خدا چقدر قشنگ میگه: والله یعلم ما فی قلوبکم حواسم هست چی تو‌دلت میگذره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ژنرال بازنشسته، فایز الدویری: 🔹اگر امکانات ارتش اسرائیل به هر ارتشی در دنیا داده می شد تا به غزه حمله کند، در ۲ هفته تکلیف این حمله را مشخص می کرد؛ من این ارتش را به عنوان ارتشی شکست خورده در مدیریت جنگ توصیف می کنم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺موشه یعلون، وزیر جنگ پیشین اسرائیل: 🔹ضربه ای خوردیم که در تاریخ هفتاد و پنج ساله ما بی سابقه بوده اما نتانیاهو هنوز مسئولیت کوتاهی خود را بر عهده نمی‌گیرد!
🔴 💠 یکی از چیزهایی که دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه با از آن استقبال می‌کنند گرفتن کارت است. اینکه هر روز از معلّم خود کارت امتیاز بگیرند و مدام آنها را کنند برایشان لذّت‌آور است. در واقع گرفتن کارت امتیاز انگیزه‌ای برای تحصیلِ با نشاط دانش‌آموز و عامل داوطلبانه‌ی او در فعّالیت‌های کلاسی می‌شود. 💠 برخی رفتارها در زندگی مشترک می‌تواند نقش امتیاز را ایفا کند. قدردانی زیبا با جملات مبتکرانه و احساسی، کتبی و پیامکی ویژه و مستمرّ، تعریف و تمجید از همسر در جمع، تحسین و او نسبت به برخی رفتارها و صفات پسندیده‌‌اش، دادن هدیه‌ی ولو در ایّام عادی سال یعنی در غیر از سالگرد تولّد و ازدواج و ... همگی اثرات همان کارت امتیاز دانش‌آموز را دارد و همسر را در زندگی سرزنده، با انگیزه، پرتلاش، و به دور از بهانه‌جویی و زبان گلایه نگه می‌دارد. 💠 رعایت این سیستم در زندگی، حتماً شما را روز افزون می‌کند و برای درک متقابل یکدیگر بسیار اثرگذار است. بگردید بهانه‌هایی ارزشمند و مخفی برای و قدردانی از همسرتان پیدا کنید و با این‌کار امید، آرامش و شَعَف را همسرتان کنید.