eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
اینکه برای "رضای خدا" باید فعالیت کنیم، اصل ضروری و واجبی ست، اما کافی نیست! باید فعالیتمون هم، با "روشِ موردِ قبولِ خدا" باشه. منطبق با "مبانی و اصول خدایی" باشه. یعنی باید هم داشت هم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شبهه :نیم ساعت بخاریتو خاموش کن و دعا کن سردت نشه تا فاصله علم و‌مذهب رو بفهمی 👌پاسخ طنز و دندان شکن رو ببینید
🔶 لیبرال‌ها فقرا را بی‌عرضه و عناصر مضر می‌دانند! 🔸 در دنیای لیبرال، دولت باید بسترهایی برای ترجیحات ثروتمندان تأمین کند، نه اینکه برای فقرا خانه، مسجد، بیمارستان و... بسازد. در دنیای لیبرال‌ها انسان‌های به‌دنیانیامده هم اهمیت ندارند چه رسد به تربیت نسل‌های آینده و تأثیر معماری و شهرسازی بر سبک زندگی: «در این دیدگاه، آینده، فرضی و ناموجود است و به لحاظ اخلاقی، فقط تا آنجا اهمیت دارد که به آیندهٔ نسل کنونی مربوط می‌شود، نه نسل‌های بی‌شمار و هنوز به‌دنیانیامده. بنابراین، حالت‌های سه‌گانهٔ زمان فقط به زمان حال تقلیل می‌یابد و به لحاظ اخلاقی، فقط دعاوی حال یا آیندهٔ نسل زنده مدنظر قرار می‌گیرد.» 🔸 پس می‌توان نتیجه گرفت در این مکتب، بی‌خدایی برای مردم بهترین سبک زندگی است. چون دنیای لیبرال خدایی جز ثروتمندان ندارد و ثروتمندان باید خدای مردم عادی باشند. پس هرچه انسان‌ها از خدا دوری کنند برای این آرمانشهر بهتر است. مشاهده متن کامل مصاحبه مراقب نفوذ تفکر لیبرالی درمعماری شهر باشید
🔶 ایمان پهلوی (دختر رضا پهلوی) با دوست‌پسرش bradley sherman اعلام نامزدی کرد. 🔘 اما دو نکته: 👈🏻 در فرهنگ ایرانی، نامی است، اما در کشورهای ، نامی . شاهزاده رضا پهلوی با تبعیت از فرهنگ عربی نام دختر خود را ایمان گذاشت. 👈🏻 در فرهنگ ایرانی از دوران باستان تاکنون، ابتدا دختر و پسر، به همسری یکدیگر درمی‌آیند و سپس زندگی مشترک را آغاز می‌کنند. اما خانم ایمان پهلوی و دوست‌پسرش آمریکایی‌اش Bradley Sherman پس از سال‌ها زندگی مشترک، به تازگی اعلام نامزدی کردند. چنان که در dailymail آمده است: The couple first met in 2017 through mutual friends, EUROdayFR, reports and are understood to have moved in together during the Covid-19 pandemic. The outlet also says Bradley is originally from Chicago. And while details of the upcoming nuptials are yet to emerge, Iman's family has a history of elaborate celebrations. این شاید در غرب معاصر، عادی شده باشد، اما درباره کسی که هوادارانش او را و پدرش را نامیده و در انتظار آن هستند که این خاندان از آسمان بیایند و ایران را نجات دهند، حتماً غیر عادی است. خانواده‌ای که تا این حد به فرهنگ و سنت‌های اصیل ایرانی پُشت کرده اند.
مومن باید دوست داشته باشد که کسی او را نشناسد .... اگر لازم نیست گزارش کار بدهد ندهد، اگر گزارش کار لازم است و دیگران می‌توانند بدهند، آنها بدهند، اگر کار خودش را بدون دروغ برای دیگران میتواند فاکتور کند طوری که دیگری دیده شود بکند، اگر میشود خودش گل نزند و پاس گل بدهد، بدهد ، خودش گل نزند، در جایی که دودانگ بخواند کافی است شش دانگ نخواند. 🍃 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔺️بپذیرند یا نپذیرند، این جمهوری اسلامی بود که ایران را در باشگاه فضایی های عالم عضو کرد؛ ایران اکنون کشوری است که میتواند کپسول زیستیِ نیم تنی را با پرتابگر بومی به فضا بفرستد؛ باید افتخار کرد به محققان، طراحان، و مجریان چنین پروژه غرور انگیزی؛ باشد که سبب عصبانیت بدخواهان شود!
. ♻️ در فساد اخیر ارز مختص چای، مهمتر از ‌گیرنده ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار ارز نیمایی، پرداخت کننده این مبلغ است. دولت و قوه قضاییه درباره برخورد با اعطا کننده گزارش دهند.
عکس/ دعوا بر سر کیوسک تلفن دعوا بر سر کمبود کیوسک تلفن عمومی در سال ۵۵ ،اطراف خیابان سه راه آذری تهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نفوذ نیروهای حماس به چادر سربازان صهیونیست 🔹صحنه‌هایی از رصد چادرهای نیروهای دشمن صهیونیستی در منطقه جحر الدیک در شرق استان مرکزی غزه قبل از کار گذاشتن بمب و منفجر کردن آن در محل استقرار نیروهای اشغالگر
بستن مو به صورت به اصطلاح ( دم اسبی) در مدارس ژاپن به دلیل تحریک جنسی پسران ممنوع اعلام شده... در همین حال عده ای شریعت اسلام و جمهوری اسلامی را به تمسخر و سرزنش می گرفتند که مگر کسی در قرن ۲۱ با مو تحریک می شود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بمب عمل نکرده در غزه☝️ تعجب نکنید! کودکان فلسطینی بمب چند تنی ساخت امریکا را به بازی گرفته اند! جهت اطلاع؛این بمب بسیار خطرناک بوده و در هنگام جابجایی باید احتیاط زیادی نمود.
📸 | وَمَا تَوْفِيقِي إِلَّا بِاللَّهِ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ 🔸فرق «توبه» با «نوبه» در این است که توبه، بازگشت از جادۀ منحرف گناه است اما نوبه، مطلق بازگشت به خدا در هر شرایطی است. پیامبران نوعا منیب هستند نه تائب. هود، آیۀ ۸۸
آقای راننده تاکسی ۲هزار تومن کرایه اضافه گرفت اعتراض کردم گفت زورت میرسه برو پول دلاری چایی ر بگیر یه پیرمرد کراواتی جلو نشسته بود داشت کتاب میخوند. بهش گفت:" اصلی شماها هستین که برای ، خلاف یکی دیگه ر دارید بهونه می‌کنید" دمش گرم حال کردم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر خورشید به یک باره ناپدید شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ پس از ۹ دقیقه، زمین مدار خود را از دست خواهد داد و در مسیری مستقیم در فضا شروع به حرکت می کند. اگر یک خودکار از دستت رها شود بر روی زمین می افتد چه قدرت لایتناهی در این جهان بزرگ میلیونها سیاره و ستاره را در مدار خودش نگه داشته است؟😳 کمی تفکّر و دقت می طلبد !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو دهنی هم‌وطن جهانگرد به کسانی که توی اروپا ۵۰ یورو دست میگیرن و میرن تو فروشگاه خرید می‌کنند و ایران و اروپا رو مقایسه می‌کنند.
در دولت سیزدهم ۵ میلیون مؤدی که قبلاً فرار مالیاتی داشتند شناسایی شدند، همین باعث شد تا با وجود کاهش ۷ درصدی واحد‌های تولیدی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و حتی معافیت مالیاتی ۴ میلیون نفر از صاحبان مشاغل و اصناف، درآمدهای پایدار مالیاتی افزایش یابد و از وابستگی به درآمدهای نفتی کاسته شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم اول رو اکثرا دیدید که یک پزشک عرب پیش‌بینی می‌کنه:بخاطر ایستادگی شیعیان پای بزودی %80مسلمانان، شیعه خواهندشد.حالا فیلم دوم رو ببینید که جوان سُنی دلیل شیعه‌شدنش رو اینطور میگه:من دیدم برادرانم در فلسطین رنج می‌کشند ولی هیچ‌کس جز شیعیان و دولت‌شان از آنها حمایت نمی‌کند! "سید علمدار" تقویت دوقطبی «راستین» مقاومت-تسلیم است که حقایق را متجلی می‌کند و ملل را «مسلمان» و مسلمانان را «شیعه» می‌سازد؛ نه دوقطبی‌های «دروغین» نظیر شیعه-سنی و عرب-عجم؛ آنان که به اسم تشیع با حمایت از مقاومت (سنی، شیعه یا...) دشمنند بدانند با یکی از جهانی‌ترین و عمیق‌ترین طرق گسترش دین و مذهب هم دشمنند!
‏سازمان ملل به جای غذا؛ اسباب بازی شبیه غذا رو برای بچه های فلسطین فرستاده!!! شرم بر شما، اُف بر شماااااا
‏ولی روز دانشجو یادم میاره که یکی مثل "شهید عبدالحسین ربیعیان" دانشجوی نخبه رشته انرژی اتمی دانشگاه گینزویل فلوریدای آمریکا برای دفاع از خاک کشورش به ایران اومد و سال ۶۱ خون پاکش به زمین ریخت تا ما امروز تو امنیت و آسایش دنبال ویزای تحصیلی اونور آب باشیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میزان "آی‌کیو" در مجریان اینترنشنال به روایت تصویر؛ اینا باید مراقب باشن خودشون گم نکنندمجری شبکه اینترنشنال همزمان با پخش زنده برنامه از صفحه اینستاگرامش به دنبال گوشی موبایل‌ خود می‌گردد!😂 (چند دقیقه دنبالش بود)
🔹فعالیت آزادانه اسپانسر های مالی ساسی مانکن زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؟!