eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 هراس مدیر رادیو اسرائیل از انتقام ایرانیان؛ ایران دارد همان تئوری (امام) خمینی را از طریق محور مقاومت عملیاتی و می‌خواهد ما را در اقیانوس غرق کند! منشه امیر: 🔸مردم اسرائیل نگران واکنش ایران و محور مقاومت هستند و فضای داخل ملتهب است؛ تمام پروازهای خارجی لغو شده و اکنون ده‌ها هزار نفر سرگردان هستند.
. ♻️ آفتابی که به زائر حسین علیه السلام می‌تابد، گناهانش را از بین می‌برد ☑️ امام صادق علیه السلام: 🔸 زائرِ حسین(ع) وقتى به قصد زیارت از خانه‏‌اش خارج می‌شود، سایه‏‌اش بر چیزى نمی‌افتد، مگر اینکه آن چیز برایش دعا می‌کند. و هنگامى که آفتاب بر او بتابد، گناهانش را از بین می‌برد، همان‌طور که آتش هیزم را از بین می‌برد. 📜 عن ابی عبد الله(ع): أَنَّ زَائِرَهُ لَیَخْرُجُ مِنْ رَحْلِهِ فَمَا یَقَعُ فَیْئُهُ عَلَى شَیْ‏ءٍ إِلَّا دَعَا لَهُ، فَإِذَا وَقَعَتِ الشَّمْسُ عَلَیْهِ، أَکَلَتْ ذُنُوبَهُ کَمَا تَأْکُلُ النَّارُ الْحَطَب‏. وَ مَا تُبْقِی الشَّمْسُ عَلَیْهِ مِنْ‏ ذُنُوبِهِ شَیْئاً، فَیَنْصَرِفُ وَ مَا عَلَیْهِ ذَنْب‏. ⬅️ کامل الزیارات، صفحه ۲۷۹ همه کسانی که می‌توانند، برای سفر اربعین خودشان را آماده کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏯کاخ عالی‌قاپو (نام اصلی آلا قاپی)؛ ساختمانی است که در واقع در ورودی دولتخانه صفوی بوده و در ابتدا شکلی ساده داشته، به مرور زمان و در طول سلطنت شاه عباس طبقاتی به آن افزوده شدند و در زمان شاه عباس دوم ایوان ستوندار به آن افزوده شد. این بنا در ضلع غربی میدان نقش جهان و روبروی مسجد شیخ لطف‌الله واقع شده‌است. ارتفاع آن ۴۸ متر است و ۶ طبقه دارد که با راه‌پله‌های مارپیچ می‌توان به آنها رسید. آنچه باعث گردیده‌است عالی قاپو در زمره آثار باشکوه و بسیار نفیس عصر صفوی قرار گیرد، مینیاتورهایی است که کار هنرمند معروف عصر صفوی رضا عباسی است و همچنین گچبری‌های آخرین طبقه کاخ عالی قاپو که تالار آن «اتاق موسیقی» یا «اتاق صوت» نیز نامیده می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 تماس تلفنی این پیرمرد اصفهانی با اداره برق در سال ۹۹ را بشنوید تا هم کلی بخندید 🤣🤣🤣🤣 🟡 هم اگه یادتون رفته، یادتون بیاد رئیسی کشور را چطوری تحویل گرفت و چطوری تحویل داد😞
۲۰ میلیارد کف قیمت میلیاردهای فوتبال ایران ⚽️ در فرصت ۸۴ روزه نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر فوتبال ایران، کف قیمت پیشنهادی بازیکنان به تیم‌های متوسط و پایین جدول بسیار گزاف و در مواردی حتی ۲۰ میلیارد تومان است. ⚽️ در این میان لیگ ۱۶ تیمی ما محدود به ۵ تیم برتر و بالانشین نیست. این لیگ مانند جامعه که دارای قشر متوسط و ضعیف است تیم‌ متوسط، خصوصی و کم برخوردار هم دارد. در این میان شاهدیم که برخی بازیکنان با استانداردهای بسیار پایین به تیم‌های با بودجه بسیار کم پیشنهاد ۱۷ تا ۲۰ میلیارد تومانی دادند. ⚽️ یکی از مدیران یک تیم لیگ برتری به تسنیم گفته است: «بازیکنی که تیمش سقوط کرده به ما پیشنهاد ۱۷ میلیاردی داده است یا بازیکن دیگری که در پست مدافع بازی می‌کند و در نیم فصل دوم فصل گذشته بیشتر نیمکت‌نشین بوده به ما پیشنهاد ۲۰ میلیارد تومانی داده است. حتی اگر چنین پولی داشته باشیم که نداریم، چرا باید به این بازیکنان بی‌کیفیت چنین مبلغی بپردازیم؟
۵۵٠ هزار صهیونیست از اراضی اشغالی فرار کردند
27.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش دختر بی حجاب به پرچم امام حسین...
مهارت آموزی به کودکان 💫سعی می کنیم برخی از مهارتهایی که لازم است به کودکان آموزش داده بشود را اینجا به شما یادآوری کنیم 💫به کودکان خود یاد دهید که خودشان لباس بپوشند و لباس را نیز درست بپوشند. مثلا اول جوراب بپوشند بعد شلوار. به آنان یاد دهید که چگونه شلوار و پیراهن خود را بپوشند که ظاهری آراسته داشته باشند. و یاداوری کنیدکه باید لباس زیر داشته باشند چون ممکن است در محلی لباسشان کثیف شود و مجبور به تعویض آن بشوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ از رعب و وحشت حاکم بر رژیم صهیونیستی از ترس انتقام سخت ایران تا اعتراف به بی‌نتیجه بودن ترور در روند قدرت محور مقاومت! 🔻گزارش میدانی خبرنگار شبکه کان: در تل‌آویو، افراد کمی بیرون می‌آیند؛ برج عزرائیل نسبتا خالی شده و به طور کلی ترس خاصی حکم فرما شده است؛ کسب و کارها نیز تعطیل و پناهگاه‌ها باز شده‌اند!
⚠️ رفاه مردم ایران در زمان شاه رخت شویی در بهترین خیابان شیراز به دلیل کمتر شدن مبلغ قبض آب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه مائده ، آیات۵۴ 💠 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَنْ يَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ 💠 ای کسانی که ایمان آورده‌اید! هر کس از شما، از آیین خود بازگردد، (به خدا زیانی نمی‌رساند؛ خداوند جمعیّتی را می‌آورد که آنها را دوست دارد و آنان (نیز) او را دوست دارند، در برابر مؤمنان متواضع، و در برابر کافران سرسخت و نیرومندند؛ آنها در راه خدا جهاد می‌کنند، و از سرزنش هیچ ملامتگری هراسی ندارند. این، فضل خداست که به هر کس بخواهد (و شایسته ببیند) می‌دهد؛ و (فضل) خدا وسیع، و خداوند داناست.
چقدر مفلوک است این محمود که برای مراسم تدفین اسماعیل هنیه، خودش حاضر نشد و نماینده فرستاد اما برای مرگ سفاکی به نام شیمون پرز نه تنها خودش شرکت کرد که اشک هم ریخت! و چقدر مفلوک‌تر است آن محمود که برای ترور ترامپ قاتل پیام داد ولی برای شهادت اسماعیل هنیه ساکت ماند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آفرین به غیرت و شجاعت و همت این مادر.. 👏👏مادر 8 فرزند که بعد از دو فرزند بزرگ و طلبه و داشتن عروس با امر رهبری اقدام به اوردن 6 فرزند دیگه کرده و باز هم قصد فرزند آوری داره..به این میگند مطیع امر رهبری با جون و دلخوش به سعادتش... 👌👌👌
‏هزینه پوشک تو آمریکا برای هر بچه در سال حدود هزار دلار میشه و نیمی از مردم توان خریدشو ندارن و براشون به معضل جدی تبدیل شده! چقدر بد که مردمِ آمریکایِ ابرقدرت توانایی خرید یه پوشک ساده ندارن.. :)))
🔴 💠 با تمام مشکلات و مشغله‌های فکری روزانه وارد خانه نشوید! در موقعیت مناسب، همسرتان را از مشکلات مالی و شغلی خود کنید تا توقّعاتش را با توان شما هماهنگ کند! 💠 بیان مشکلات مالی و شغلی با لحن مناسب و مهربانانه می‌تواند عامل خوبی برای گفتگوی صمیمانه شده و سطح درک‌ همسرتان از شما را بالا ببرد. 💠 گاه برای حل برخی مشکلات شغلی و کاری خود از خانم خود مشورت بخواهید تا ایجاد همدلی و محبّت دوطرفه کند. 💠 اصلِ مشورت در این زمینه برایتان مهم باشد یعنی حتی اگر همسرتان پیشنهادهای خوبی هم نداد آن را تبدیل به مشاجره نکنید بلکه از او تشکّر کنید و بگویید روی پیشنهادت فکر‌ می‌کنم.
فلسطینی‌ها نشان داده‌اند که با چاقو و تبر بیش از اسلحه از جهود اشغالگر تلفات می‌گیرند.... ۲ کشته و سه زخمی نخستین نتیجه حمله با تبر و چاقو به نظامیان شهرک نشین است.
🔴کمک های اولیه در گرمازدگی
تصویری از تیم ملی پینگ‌پنگ آمریکا که تیم ملی پینگ‌پنگ چین را شکست داد؛ بدون شرح! 🤨🤨🤨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رفح| از پای درآوردن نظامی اسرائیلی با شلیک تک‌تیرانداز قسام
🔆 از نظر تربیتی باید فاصلۀ میان دو فرزند، به اندازه‌ای باشد که بتوانند همبازی هم بوده، یکدیگر را درک کنند. ✅ اگر فاصلۀ میان فرزند اوّل و دوم، به گونه‌ای باشد که این دو وقت یکدیگر را پُر کنند، به شدّت تربیت آسان می‌شود و بجز اوایل به دنیا آمدن فرزند دوم، در وقت پدر و مادر، صرفه‌جویی می‌شود. ♨️در غیر این صورت، هر دو بچّه به صورت مستقل، وقت پدر و مادر را می‌گیرند؛ زیرا نمی‌توانند همبازی خوبی برای هم باشند. ‼️بنا بر این، فاصلۀ زیاد میان بچّه‌ها، نه تنها کمکی به مسئلۀ تربیت نمی‌کند؛ بلکه کار تربیت را سخت‌تر خواهد کرد.
🔹دو بوکسور مرد، که خودشون رو زن معرفی کردن!🤔 همه‌ی زنان شرکت‌کننده در مسابقات بوکس رو شکست دادن!🙄 حالا باید با هم بر سر مدال طلای زنان مبارزه کنن!😐 (لینک) دیوونه خونه که میگند اینجاست دقیقا