eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹وزیر امور خارجه انگلیس: من حمله ایران به اسرائیل رو با شدیدترین عبارات محکوم می‌کنم. 📌پاسخ قابل تامل یه نویسنده انگلیسی: 🔹چرا ترور حسن نصرالله توسط اسرائیل رو محکوم نکردید؟ 🔸چرا کشتار بیش از هزار غیرنظامی در لبنان در هفته گذشته رو محکوم نکردید؟ 🔹چرا حمله پیجرها رو محکوم نکردید؟ 🔸چون شما بدون هیچ‌گونه قید و شرطی در کنار پروژه نژادپرستانه استعماری اسرائیل ایستادین.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو این حدود ۱ دقیقه و خورده ای بشمارید چند موشک فقط تو یه منطقه اسراییل می خوره باقی مناطق بماند دقت کنید سرعت برخی موشک ها با باقی متفاوت است
📌جرمی کوربین، نماینده پارلمان انگلستان: 🔹در طول یک سال گذشته، میلیون‌ها نفر از ما در سراسر جهان بارها و بارها با التماس و خواهش فراوان، خواستار شدیم. ما خواستار پایان شدیم. ما نسبت به یک درگیری فاجعه‌بار منطقه‌ای هشدار دادیم. اما به حرف ما گوش ندادن. 🔸دولت‌ها آتش جنگ رو شعله‌ورتر کردن. بی‌اعتنایی‌ اونها به ارزش انسان‌ها، امید به رو از بین برده و همه ما رو تهدید می‌کنه. 🔹تمام این خشونت‌ها کاملا قابل پیشگیری بود. اگه تنش‌ها فورا کاهش پیدا نکنن، فجایع غیر قابل تصوری در انتظار ماست. 🔸الان زمان گوش دادن به صدای مردم عادی در سراسر جهانه که خواستار صلح هستن. 🔹این به معنای پایان دادن به علت اصلی این چرخه وحشتناک خشونته؛ یعنی اشغال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دیکتاتوری س.ک.س چه بر سر زنان آورده؟! 🎥 روایت از حقوق زن در غرب: 🔹 درباره در غرب آنچه که در نظر وجود دارد با آنچه که در واقعیت هست تفاوت زیادی دارد. 🔸 چرا در به زنان بالای 50 سال وام نمی‌دهند؟! 🔹 احترامی که زن در ایران دارد در وجود ندارد؛ اگر زنان ایرانی بخواهند از زنان غربی کنند، ! 🔸 باید کرامت و منزلت خودشان را بعنوان حفظ کنند. 🔹 زن امروز ایرانی اگر بخواهد پیدا کند بهتر است از غرب پیروی نکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جرعه‌ای از زلال قرآن 📖 سوره اسراء، آیه ۷۱ 💠يَوْمَ نَدْعُو كُلَّ أُنَاسٍ بِإِمَامِهِمْ ۖ فَمَنْ أُوتِيَ كِتَابَهُ بِيَمِينِهِ فَأُولَٰئِكَ يَقْرَءُونَ كِتَابَهُمْ وَ لَا يُظْلَمُونَ فَتِيلًا 💠[یاد کن] روزی را که هر گروهی از مردم را با پیشوایشان می‌خوانیم؛ پس کسانی که نامه اعمالشان را به دست راستشان دهند، پس آنان نامه خود را [با شادی و خوشحالی] می‌خوانند و به اندازه رشته میان هسته خرما مورد ستم قرار نمی‌گیرند.
🚨آیت الله حائری شیرازی: 🔰دستور قرآن برای بعد از پیروزی: ! ⭕️ قرآن می‌گوید: «إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ * وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا * فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ ...». وقتی نصر و فتح، پشت سر هم آمد و دیدی که مردم فوج فوج در دین خدا وارد می‌شوند، «فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا»، تسبیح کن، حمد خدا کن، استغفار کن. ⭕️ پیروزی چه تناسبی دارد با استغفار؟ یعنی خدا نکند این امت فکر کنند که بازو و توان آنها بود که پیروزی آورد؛ حول و قوۀ آنها بود، فکر و برنامه‌ریزی آنها بود. نه! باید بگویند: «استغفر الله ربی و اتوب الیه». باید بگویند که همۀ اینها بود: «فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ». ⭕️ امام هم وقتی رزمندگان ما در عملیات بیت‌المقدس و فتح‌المبین پیروزی‌هایی بدست آوردند فرمود: «مبادا پیدا کنید که این غرور، مایۀ می‌شود». خداوند به بنی‌اسرائیل می‌گوید: «به اینکه فرزند پیغمبرید و از بین شما پیغمبران زیادی آمده‌اند تفاخر نکنید. و می‌بینید که یهود به خاطر این تفاخر، با اینکه فرزندان انبیاء هستند، خداوند شدند. فرمود: «ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ وَالْمَسْكَنَةُ وَبَاءُوا بِغَضَب»: «ذلت و مسکنت بر آنها بارید و به غضب خدا مبتلا شدند؛ چون نعمت‌هایی که من به آنها داده بودم را به حساب خوبی خودشان گذاشتند نه به حساب لطف من.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی همه سرویس ها و امکانات و رسانه ها با تو هستن ترور یک نفر سخت نیست... می‌دونی سخت چیه ..؟😉☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناسان عرب: 📍شگفت زده شدیم! امروز حد و اندازه واقعی قدرت نظامی ایران را متوجه شدیم و می‌توان گفت از لحاظ امنیتی این حمله ایران، هفت اکتبری جدید برای نتانیاهو رقم زد...
توئیت نقطه زن یک کاربر عرب👌 ارزش این موشک‌ها در تعداد تلفاتی که میگیرد نیست، بلکه در تعداد کسانی است که تصمیم خواهند گرفت برای همیشه از فلسطین فرار کنند. اسحاق رابین گفته بود که اسرائیل زمانی می‌میرد که مهاجرت به آن متوقف شود، پس چه می‌شد اگر او رژیم صهیونیستی را پس از طوفان الاقصی می‌دید که بزرگترین مهاجرت معکوس در تاریخ خود را تجربه می‌کند!
⚫️ | إِذْ يُوحِي رَبُّكَ إِلَى الْمَلَائِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُوا الَّذِينَ آمَنُوا ۚ سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُوا الرُّعْبَ فَاضْرِبُوا فَوْقَ الْأَعْنَاقِ وَاضْرِبُوا مِنْهُمْ كُلَّ بَنَانٍ ‎ ▪️در جنگ با دشمن، تنها قدرت نظامی عامل تعیین‌کننده نیست. وحشتی که خداوند به خاطر استقامت مؤمنان در دل دشمنان می‌اندازد، می‌تواند تمام محاسبات و تصمیمات آن‌ها را به هم بریزد. در این شرایط، باید به سر دشمن که مغز متفکر و مرکز فرماندهی اوست حمله کرد و همزمان دست‌هایش، که نماد قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی اوست، را از کار انداخت. انفال: ۱۲
🔻چون آمریکایی نباشد تن من مباد😎 ➕یک بانکدار آمریکایی مدیر عامل گروه صنعتی ملی (که شامل کفش ملی هم می شود) در زمان شاه شد. ➕دقت کردید! کفش ملی 👈مدیر عامل آمریکایی!!! این آمریکایی جایگزین‌ رحیم ایروانی شد. 📚روزنامه آیندگان، ۲۱ مهر ۵۵
⭕️پرسش: آیا کمک مالی به جبهه مقاومت را می‌توان به روایات مستند کرد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شوخی یه اصفهانی با مادرش درباره جنگ ایران و اسرائیل و جواب هایپرسونیک‌وار مامانش😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ های طوفانی اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعات نظامیِ آمریکا: لرزش دست نتانیاهو میزان موفقیت حملهٔ ایران را نشان داد
امواج خروشان ملت از گوشه گوشه ایران، این نقطه را نشان کرده‌اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خوشحالی اقشار مختلف مردم با تیپ‌های متفاوت، از حمله موشکی ایران ✍قابل توجه کسانی که فریب اختلال‌محاسباتی دشمن را می‌خورند و فکر می‌کنند اگر جنگ بشود، مردم حمایت نمی‌کنند و شورش می‌شود! بدانید که این مردم، اگر اقتدار و صداقت ببینند، تا جان‌شان پای ایران و اسلام و مسئولان خدمتگزار هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ مجری ترک: 📍شما را چه شده که از ایران نفرت دارید؟/ایران با حمله خود نشان داد با کسی شوخی ندارد...
🖼 نقش بوستر در موشک بالستیک
🔸 بلیت فرار از اسرائیل نایاب شد 🔹با وجود حملات شدید اسرائیل علیه حزب‌الله لبنان در روزهای گذشته شرکت‌های هواپیمایی خارجی بیش از هر زمان دیگری از اسرائیل دور شدند زیرا ترس آنها از تشدید جنگ افزایش‌یافته و تقاضا برای خروج از اسرائیل هم به نسبت نخستین روزهای جنگ علیه نوار غزه بیشتر شده. 🔹به گزارش کالکالیست، تهیه بلیت سفر برای خروج از تل‌آویو به کاری محال تبدیل شده آن هم در این شرایط امنیتی که با تعطیلات عید اسرائیلی‌ها هم‌زمان شده و تقاضا برای سفر صدچندان شده است. 🔹توصیۀ بی‌سابقه آژانس ایمنی هوانوردی اروپا و کمیسیون اروپا به شرکت‌های خارجی در ابتدای هفتۀ جاری مبنی بر اجتناب از پرواز به اسرائیل تا پایان اکتبر، صنعت هوانوردی داخلی اسرائیل را که از مشکلات بزرگی در سایه جنگ غزه و طولانی‌شدن آن رنج می‌برد، متزلزل کرده است. 🔹بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی نیز از قبل از تشدید تنش با حزب‌الله نیز پروازهایشان به اسرائیل را که از ابتدای جنگ غزه در چندین مرتبه یا برای همیشه متوقف کرده بودند، از سر نگرفتند. 🔹به گفتۀ منابع ال‌عال، تمام صندلی‌های پروازهای برنامه‌ریزی شده این شرکت به همۀ مقاصد، از قبل اشغال شده و فهرست انتظار بلندمدتی هم از مسافرانی دارد که برای خرید بلیت در انتظار نشسته‌اند. 🔹به نوشتۀ روزنامه اسرائیلی کالکالیست، به‌دلیل کمبود جهانی هواپیما، امتناع خدمۀ خارجی از ماندن در اسرائیل به‌دلیل جنگ و احتمال زیاد افزایش شلیک موشک حزب‌الله، اجارۀ هواپیمای اضافی برای افزایش مسیرهای پروازی واقع‌بینانه نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏اعتراف مهم ویلیام آلبرک، مدیر سابق برنامه کنترل سلاح ناتو در مورد توانایی موشکی ایران! "توانایی‌های موشکی ایران خیلی خوب درجه بندی می‌شود، بیایید این واقعیت را نادیده نگیریم که ایران از نظر فنی کشور بسیار پیشرفته‌ای است | ایران توانایی موشکی خود را به ابزاری فوق العاده مفید برای سیاست و اقتصاد تبدیل کرده است | حمله‌‌ موشکی ایران به اسرائیل، معادلات و چهره خاورمیانه را تغییر داد."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحلیلگر عرب شبکه اسکای‌نیوز: حمله ایران نمایشی همانند نمایش آوریل است! 🔹تحلیلگر ایرانی: صحبت خنده‌دار و مسخره‌ایست، اگر نمایش است یکی از کشورهای عربی نیز چنین نمایشی اجرا کند!