eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
801 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.5هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌اسرائیل توانی برای جنگ با ایران نداره آمریکا هم اراده‌ای برای مقابله با ایران نداره چرا؟ 🙏دلایل رو گوش بدید
❌ایران از اون سطحی که آمریکا براش شاه انتخاب می‌کرد به سطحی رسیده که مقابله باهاش یکی از مهمترین موضوع مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده، شما نزدیکی به قله رو نمی‌بینید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کارشناسان عرب: حملۀ موشکی ایران هفت اکتبر دیگری بود _________________________
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به فرزندان خود صداقت، وفای به عهد و نفرت از اسرائیل را بیاموزید ...
🔥بازار داغ دعانویسان ورمالان شیطانی🔥 🔰متاسفانه امروزه صفحات فالگیری و ارتباط با اجنه هزاران بازدید کننده داشته و در شبکه های اجتماعی هزارن دنبال کننده دارند . 🔰رمال‌ها، فالگیرها، دعا ده‌ها و افرادی در این مدل، قطع به‌یقین برخی از طلسم‌های شیطانی را به‌عنوان دعا به مراجعه‌کنندگان می‌دهند که شاید در اوایل و در ظاهر، شخص را تحت تأثیر قرار دهد و گشایشی را برای او به وجود آورد. 📣مطلب مهم!!!👇 دعا نویس ها برای حسن ظن شما وجلب اعتماد از جملاتی مانند اینکه این اخبار ازغیب به بنده می رسد، بنده موکل رحمانی دارم، من اینهارا ازقرآن می گویم(سرکتاب) و نظیر اینچنین موارد، استفاده می کنند اما درباطن همان اقدام شیطانی خودرا انجام می دهند که شما خبرندارید ویا اینکه لااقل کلاهبرداراند(یعنی ازهیچ چیزی سردر نمی آورند)
آلمان به کسانی که در شبکه های اجتماعی از شعارهای حامی فلسطین استفاده کرده باشن شهروندی و اقامت آلمان نمیده آزادی بیانشون فقط برا وقتیه که منافعشون به خطر نیوفته
اقتصاد آزاد آزاد آزاد 😂😂😂
موشک فتاح با ۲۰۰ هزار دلار هزینه تولید بی‌رقیبه
ورق یک شبه برگشت، همانند غرق شدن کشتی افسانه ای تایتانیک رسانه عبری GLZRADIO: امروز صبح ده خانه در متولا مورد اصابت مستقیم‌ موشک های حزب الله قرار گرفت منتقدین دولت صهیونیست مدام شکست خوردن صهیونیست ها را به غرق شدن ناگهانی تایتانیک تشبیه میکنند و میگویند ورق یک شبه علیه اسرائیل برمیگردد، گویا آن شب، دیشب بود، از شب گذشت جنس ضرباتی که اسرائیل از جبهه مقاومت می‌خورد کاملا متفاوت و کاری شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زیباترین و واضح‌ترین فیلم از فاز نهایی موشک‌های شلیکی به رژیم‌صهیونیستی رو این هنرمند اردنی ثبت کرده است... همه چیز در این ویدئو دیگه کاملا مشخص هست. سرعت هایپرسونیک‌ها رو که تو فیلم فقط ردشون یلحظه هست جالبه 😍
⚫️ | لَنْ يَضُرُّوكُمْ إِلَّآ أَذًى وَإِنْ يُقَاتِلُوكُمْ يُوَلُّوكُمُ الْأَدْبَارَ ثُمَّ لَا يُنْصَرُونَ ▪️صهیونیست‌ها هر چقدر هم تلاش کنند هرگز موفق نمی‌شوند به ما ضربۀ كارى بزنند؛ البته زحمت و دردسر برايمان درست مى‌كنند اما قدرت مقاومت و ایمان، در نهایت، آنها را مجبور به فرار می‌کند. تاریخ همیشه این حقیقت را به یاد ما آورده و عملیات «وعده صادق ۲» بار دیگر ثابت کرد که پیروزی حق از آنِ مؤمنان مقاوم است. آل عمران: ۱۱۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سران مملکت کجان؟؟؟ هواستون به آقا حسین های اطرافتون باشه😂
برادرم عزيزم مایه افتخارم مروارید درخشان لبنان 😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قبل از نماز جمعه دیدمش و ازش فیلم گرفتم اما اینترنت قطع شد و نتونستم بفرستم. دلم نیومد روحیه این پیرزن انقلابی رو با شما به اشتراک نذارم.
اینم از برکات زوره! زووووور! همین که این سگای سعودی ماست‌شون‌و کیسه کردن، نشون میده کت تن کیه
🔴 دکتر عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه وارد فرودگاه بیروت شد یعنی ملتی که پس از موشک‌باران کردنِ صهیونیست‌ها، رئیس‌جمهورش در سفر رسمی به قطر می‌رود، وزیر خارجه‌اش با وجود تهدیدهای زیاد به لبنان سفر می‌کند و رهبرش در نماز جمعه حاضر می‌شود و جمعیتی میلیونی پشت سرش به نماز می‌ایستند. سلام به دنیای جدید ... اینجا جمهوری اسلامی ایران است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ برنامه بی سابقه مجری مصری خارج نشین: 📍مُشتی ژنرال قهوه‌خانه‌ای هستید! حمله ایران نمایشی بود؟! خیلی خب مرد باشید، شما هم شروع کنید و از این حملات نمایشی انجام دهید، شما هم نمایشی کاری کنید تا نتانیاهو به پناهگاه زیرزمینی برود اما مشکل اینجاست که تا شما هستید اسرائیل گنبد آهنین نمی‌خواهد!
🔘گزیده بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳
زیباترین تصویر امروز 🇮🇷🇮🇷✌️🇮🇷🇮🇷