جنگ روایت ها و تلاش برای تخریب طب وحیانی و سنتی
کاسنی و شاهتره کبد را نابود میکند یا راکوتان؟؟؟
🔹 خبری مبنی بر اینکه یه پسر ۱۶ ساله بعد از مصرف عرق شاهتره و کاسنی کبدش از کار افتاده و منتظر پیوند کبد هست در قالب ها و لحن های مختلف در حال انتشار هست...
✅قابل توجه هست که کاسنی و شاهتره بین مردم شدیدا رایج هستند گیاهان بدون عارضه معتدل کننده مزاج و درمانگر بیماریهای کبدی و عارضه های پوستی با کار آزمایی چند هزارساله
و بسیار مجرب
❌ این در حالیست که راکوتان طب جدید برای مشکلات پوستی، کاملا ثابت شده نارسایی کبدی ایجاد میکند و بسیار خطرناک است.
حال مردم وقتی گیاه طبیعی مصرف و در عمل به پزشک مراجعه نمیکنندبه تجارت آقایان لطمه می خورد.
✅این پیام ترسناک برای عوام مردم مثل پیامی است که علیه نمک طبیعی منتشر میکردند و میگفتن اگر مردم نمک طبیعی مصرف کنند دچار بیماری های کبدی و نارسایی کلیوی و فشار خون و .... میشوند
در حالی که نمک طبیعی یکی مورد نیازترین مواد خوراکی برای بدن میباشد و باعث پیشگیری و حتی درمان بیماری ها میشود 😊
#جهاد_تبیین #جنگ_روایت_ها
مجله طب اسلامی
💡@FANUSESHAB
بازار 18 هزار میلیاردی اعتیاد.pdf
801.9K
بازار 18 هزار میلیاردی اعتیاد.pdf
درآمد سرشار پزشکان از متادون فروشی.
۱۰ هزار مرکز درمانی پزشکی با مجوز و ۲۰ هزار بدون مجوز
در هیچ کشوری پزشکانش اینگونه برای سود درمان اعتیاد سر و دست نمیشکنند!!
پ. ن۱. ۶۵ درصد کل پزشکان کشور مالیات نمیدن.
پ. ن۲. هیچ گزارش عملکرد و بازخوردی از این مراکز ارائه نشده اگر هم هست خود پزشکان ارائه کرده اند!!
⁉️ این ۲۰ هزار مرکزی که مجوز ندارند داروهای خود را از کجا می آورند!!؟
💡@FANUSESHAB
🔰 خیلی زوده که به دولت پشت کنیم، خیلی زوده که حمایت از این سید رو رها کنیم!
🔰 ما ویرانی دولت قبل را دیدیم، گرانی افسارگسیخته و بحران اقتصادی، کم کاریها،فساد و همه چیز را دیدیم، این بحرانها یک شبه حل نمیشود، کمی منصف باشیم، نقد کنیم اما دست رفاقتمان را برنداریم.
📌 @ponezs
🔸دوستان عزیز با توجه به اینکه در ماه رمضان محتوای تبلیغی ماه رمضان، بارگذاری میشد،
مباحث مسیحیت تبشیری بارگذاری نشد.
انشاالله روزهای فرد، مطالب مربوط به این بحث بارگذاری خواهد شد🔸
غزلیات حافظ.pdf
80.1K
🧡🌺🧡🌺🍃
🌺🍃
🧡
🍃
شرح غزلیات حافظ
استاد طاهر زاده
بحث مقدماتی
#غزلیات
#استاد_طاهر_زاده
🍃
🧡
🌺🧡🍃
┈••✾•🍃🌺🍃•✾••┈
https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra
┈••✾•🍃🌺🍃•✾••
#پويش
#لبيک فرمانده
🔰🔰🔰پيرو منويات مقام معظم رهبري و با توجه به روز ملی جمعيت، لزوم هم انديشی و جهاد تبیین در عرصه جمعيت اداره کل تبليغ برگزار می کند:
💠 پويش لبيک فرمانده
مبلغان وطلاب محترم می توانند آثار توليدی خود را در قالب های سخنرانی، مقاله، درسنامه تبليغی، عکس نوشته، موشن گرافی، کليپ، پاکدست و ارائه ايده و طرح های نو در موضوعات جمعيت و... برای ما ارسال کنند.
❇️موضوعات:
🔶در آرزوی فرزند؛
🔹فرزند تنهای من ؛
🔶خانواده دوستدار فرزند؛
🔹می خواهم زنده بمانم؛
🔶حمايت از خانواده، جوانی جمعيت و زندگی سالمندی من؛
❌ويژه مبلغان و طلاب سراسر کشور❌
📆مهلت ارسال آثار تا 31 ارديبهشت ماه ۱۴۰۱
🎁آثار برگزيده به ستاد ملی جمعیت معرفی و تقدير به عمل خواهد آمد
🌐 جهت ثبت نام به سامانه شميم قسمت پويش ها مراجعه نماييد.
Shamim.jz.ac.ir
📌 آثار خود را پس از ثبت نام به همراه "لبیک فرمانده " به ادمين اداره مبلغان ارسال نماييد.
♻️راه ارتباطی با ادمين اداره مبلغان: @admin_mobaleghan
✅اداره کل تبليغ
🔸*مسیحیت با عیسی مسیح یا پولس؟ مسئله این است!*
🔸کتاب مقدس و نوشتههای پولس نشان میدهد که تلاش پولس در نفی شریعت قدمبهقدم بوده است و این مسئله با توجه به پایبندی جامعه مسیحی به شریعت امری طبیعی است؛ چراکه بهراحتی نمیشد شریعتی که در ادیان گذشته بوده و عیسی (ع) و حواریون نیز به آن پایبند بود نفی کرد. پولس ابتدا میگفت نیازی به ختنه نیست و غیر یهودیانی که به مسیحیت میگرایند هیچ نیازی به ختنه ندارند.
🔸شاید ابتدا تصور میشد که این مسئله تنها یک تخفیف برای نو مسیحیان بود که پولس بر آن تکیه داشت؛ اما وی پا را فراتر نهاد و گفت تمام شریعت و برای تمام اقوام نسخ شده و بازهم پا را فراتر نهاده و گفت اگر به شریعت عمل کنید راه نجاتی نیست. بنابراین پولس نخستین کسى است که مفهوم آمرزیدگى از راه ایمان، نه از راه اعمال شریعت را مطرح کرد. و او را میبایست نافی شریعت در مسیحیت برشمرد...
#فرقه_ضاله
#مسیحیت_تبشیری
🦋🍃🦋
https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra
عشـق یعنی ...
که جهــان "غایب " و ...
تـ❤️ـو
"حـاضـر" قلبم باشی
سلام غایبـ❤️ـ همیشه حاضر ....
#سلام
امام حسین علیه السلام:
🌷مردم بنده دنیایند و به ظاهر دم از دین می زنند و تا زمانی که زندگیشان تأمین شود، از آن دفاع می کنند!
🌷اما چون در معرض آزمایش قرار میگیرند، دین داران کم می شوند.
#حدیث
📚بحارالانوار، ج۴۴، ص۳۸۳