eitaa logo
کتابخانه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
1.4هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2.8هزار ویدیو
1.8هزار فایل
آیدی مدیر کانال @Mohamadjalili1 ادمین پاسخگو @Mesbaholhodaaa 👈 انتشار مطالب و فایل ها با ذکر آیدی کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4⃣2⃣ ابتلائات موزيسين ها: ✨ اسامی استادان معروف موسيقی - ابتلائات روحی و جسمی آنان: ● ۱- بتهون پريشانفكری: بدبينی به جامعه - ثقل سامعه - ديوانگی. ● ۲- موزارت لاقيدی: پريشانی فكر - سل و جوانمرگی. ● ۳- واگنر: تضادهای عجيب روحی - ضعف اعصاب - بدبينی. ● ۴- شوبرت: عشق و شهوترانی - شرابخواری - فقر - جوانمرگی. ● ۵- مندلسن: اختلالات روحی و عصبی - تند خويی - سكته و جوانمرگی. ● ۶- فردريک هندل: عصبانيت - بدبينی به جامعه - ضعف باصره و كوری. ● ۷- باخ «سباستيان»: اختلال حواس - ضعف اعصاب - تند مزاجی - كوری. ● ۸- دوكووينسيی: ضعف اعصاب - بی قيدي - تند خويی - ضعف باصره. ● ۹- بوكرينی: پريشانفكری - بی حالی - فقر و فلاكت - بدبختی. ● ۱۰- دووراک: ضعف اعصاب - جنون بيكاری - بدبختی و فلاكت نااميدی. ● ۱۱- نانی (خواهر مندلسن): ضعف قوای روحی - سكته در حال نواختن موسيقی. ● ۱۲- موريس راول: اغتشاشات فكری - عصبانيت - بالاخره كوری. ● ۱۳- شوپن: ضعف اعصاب - بدبختی - سل جوانمرگی. ● ۱۴- نيچه: ضعف اعصاب - تضادهای روحی - پايان ديوانگی. (، حسین عبداللهی خوروش)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻محرمانه‌های انتخاب رهبری منتشر می‌شود #کتاب «روایت رهبری؛ مناسبات جمهوریت و اسلامیت در انتخاب ولی فقیه» بزودی منتشر خواهد شد. 🔹 این کتاب حاوی نکاتی جدید و منتشر نشده از نحوه انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۸ است. 🔹همچنین بخش‌هایی منتشرنشده از خاطرات سیاسی رهبر انقلاب از جمله ویژگی های این کتاب است. 📚 @ketabkhanehmodafean
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تندخوانی مجموعه‌ای از استراتژی‌های فعال، ذهنی و آگاهانه است که به فرد اجازه می‌دهد در شرایط خاص سرعت مطالعه‌ی خود را بالا برده یا پایین آورد. 📕📒📗 #کتابخانه_مجازی_مدافعان_حریم_ولایت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚 🗯 صَفو المال، اموال گزیده ای است که طواغیت گردنکش به خود اختصاص داده و دست های مستحق را از آن بریده بودند و هنگامی که این اموال مغصوب ، با پیروزی سلحشوران مسلمان از تصرف ستمگران مغلوب خارج می شود ، مانند دیگر غنائم تقسیم نمی‌شود تا در اختیار یک نفر قرار گیرد و بدوِ حشمتی کاذب و تفاخری دروغین ببخشد ؛ بلکه به حاکم اسلامی سپرده می‌شود و او ازآنها در جهت مصالح عموم مسلمانان استفاده می کند. 📃 امام در این روایت ، خود را اختیاردار صفوالمال و نیز انفال - که آن نیز مربوط به امام است- معرفی می کند و با این بیان به روشنی می رساند که امروز حاکم جامعه اسلامی، اوست و این همه باید به دست او و در اختیار او باشدو به نظر او در مصارف درستش به کار رود. 📜 در حدیثی دیگر، امامان گذشته را یک یک نام می برد و به امامت آنان و اینکه اطاعت از فرمانشان واجب و حتم است، شهادت می دهد و چون به نام خود میرسد ، سکوت می کند. 🔷 شنوندگان سخن امام به خوبی می‌دانند که پس از امام باقر میراث علم و حکومت در اختیار امام صادق است. و بدین ترتیب ،هم حق فرمانروایی خود را مطرح می سازد وهم با لحن استدلال گونه ، ارتباط واتصال خود را به نیای۱ والامقامش علی بن ابیطالب بیان می کند ۲ 📕 در ابواب کتاب « الحجه » از کافی و نیز در جلد۴۷ بحارالانوار از این گونه حدیث که به صراحت یا به کنایه ، سخن از ادعای امامت و دعوت به آن است، فراوان می توان یافت. 📁مدرک قاطع دیگر، شواهدی است که از شبکه گسترده تبلیغاتی امام در سراسر کشور اسلامی یاد میکند و‌بودن چنین شبکه ای را مسلّم می سازد. ☝ این شواهد، چندان فراوان و مدلّل۳ است که اگر حتی یک حدیث صریح هم وجود نمی داشت ، خدشه ای بر حتمیّت موضوع وارد نمی آمد. ادامه دارد...✏ ۲۲۱ ۱-پدران ۲-الکافی/ج۱/ ص۱۸۶ ۳-( دل ل ) دلیل ثابت کننده @ketabkhanehmodafean
📚 📂 مطالعه گر زندگی نامه نامدوّن أئمه از خود می پرسید: آیا امامان شیعه در اواخر دوران بنی امیه، داعیان۱ و مبلّغانی در اطراف و اکناف کشور اسلامی نداشتند که امامت آنان را تبلیغ کنند و از مردم قول اطاعت و حمایت برای آنان بگیرند❓ در این صورت، پس نشانه های این پیوستگی تشکیلاتی که در ارتباطات مالی وفکری میان أئمه و شیعه به وضوح دیده می شود، چگونه قابل توجیه است❓ ☝این حمل وجوه و اموال از اطراف عالم به مدینه❓این همه پرسش از مسائل دینی❓ این دعوت همه جاگستر به تشیع❓ و آن گاه این وجهه و محبوبیت بی نظیر آل علی در بخش‌های مهمی از کشور اسلامی❓و این خیل انبوه محدثان و راویان خراسانی و سیستانی و کوفی و‌بصری و‌یمانی و مصری در گرد امام❓ کدام دست مقتدر، این همه را به وجود آورده بود❓آیا می توان تصادف یا پیشامدهای خود بخودی را عامل این پدیده های متناسب ومرتبط به هم دانست؟ 📣با این همه تبلیغات مخالف ، که از طرف بلندگو های رژیم خلافت اموی بی استثناء در همه جا انجام می‌گرفت و حتی نام علی بن ابیطالب بعنوان محکوم ترین چهره اسلام، در منابر و خطابه ها یاد می شد، آیا بدون وجود یک شبکه تبلیغاتی قوی ،ممکن است آل علی در نقاطی چنان دوردست و ناآشنا، چنین محبوب و پرجاذبه باشند که کسانی محض دیدار و استفاده از آنان و نیز عرضه کردن دوستی و پیوند خود با آنان ، راه های دراز را بپیمایند و به حجاز و مدینه روی آورند ؛ دانش دین را ، که بنا بر عقیده شیعه، همچنان سیاست و حکومت است از آنان فراگیرند و در موارد متعددی بی صبرانه اقدام به جنبش نظامی- و به زبان روایات، قیام و خروج- را از آنان بخواهند❓ 📢 اگر تبلیغات شیعه فقط در جهت اثبات علم و زهد أئمه بود ، درخواست قیام نظامی چه معنایی می توانست داشته باشد❔ ممکن است سوال شود اگربه راستی چنین شبکه تبلیغاتی وسیع و کارآمدی وجود داشته ، چرا نامی از آن در تاریخ نیست و صراحتا ماجرایی از آن نقل نشده است⁉ ادامه دارد.....✏ ۲۲۲ ۱-( د ع و‌) دعوت کنندگان @ketabkhanehmodafean
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نجوای خانم اسماء (خادمه حضرت زهرا سلام الله علیها): به ابوبکر گفتم: - من اگر چه با مرکب جهالت به خانه‌ی تو فرود آمدم، اما شان من بسیار برتر از همسری با توست، شان من کنیزی زهراست، اگر که منت گذارد و راه دهد و بپذیرد. و شما پذیرفتید و عاقبت و آخرت مرا نجات دادید، اکنون که می‌روید سلام مرا به پدرتان برسانید و بگوئید که اسماء بنت عمیس اینجایی است، آنجایی نیست. کنیز این کوخ است، بانوی آن کاخ نیست. از قول من به آسیه هم سلام برسانید. من بی‌تاب بودم ببینم شما در مقابل سئوال این عیادت کنندگان چه پاسخی می‌دهید، و اصلا تردید داشتم که شما با آن کسالت و نقاهت و حضور اینان و تداعی آنهمه درد، بتوانید لب بگشائید و حرفی بزنید. اما غوغا کردید، انگار این کلام: «کیف اصبحت؟»، چگونه صبح کردید؟، طوفانی بود که خاکسترها را از روی آتش کنار زد و شعله‌های درد، زبانه کشید. انگار نشتری بود بر زخم کهنه که خون تازه از آن جاری کرد. محکم و استوار نشستید و با نام نامی معبود شروع کردید: اَصْبَحْتُ وَاللَّهِ عائِفةً لِدُنْیا کُنَّ، قالِیَةً لِرِجا لِکُنَّ. لَفَظْتُهُمْ بَعْدَ اَنْ عَجَمْتُهُمْ وَ شَنَئْتُهُمْ بَعْدَ اَنْ سَبَرْتُهُم فَقُبْحاً لِفُلُولِ الْحَدّ وَالْلَعْبَ بَعْدَ الْجِدِ وَقَرْعِ الصَفاةِ وَ صَرْعِ الْقَناةِ وَ خَطَلِ آلاراء وَ زَلَلِ اَلْاَهْواء وَ بِئسَ ما قَدَّمَتْ لَهُمْ اَنْفُسُهُمْ اَنْ سَخِطَ اللَّه عَلَیْهِمْ وَ فِی الْعَذابِ هُمْ خالِدُون... به خدا در حالی صبح کردم که از دنیای شما بیزارم و از مردم شما خشمگین. مردانتان را آزمودم، تنفرم را برانگیختند. دینداری و پایمردی شان را محک زدم، بی‌دین و ناجوانمرد از بوته‌ی آزمایش درآمدند و روسیاهی جاودانی را برای خود خریدند. مردان شما به شمشیرهای شکسته و تیغ‌های کند و زنگار خورده می‌مانند و چه زشت است این سستی و مسخرگی و رخوت بعد از آنهمه تلاش و کوشش و جدیت. و چه قبیح است این شکاف برداشتن نیزه‌ی مردانگی و خواری و تسلیم در برابر هر کس که بر آنان فرمانروایی کند. و چه دردآور است این لغزش در مسیر و انحراف از هدف و فساد در عقل و اندیشه. ... ✨السَّلامُ عَلَيْكِ یَا اُمّاهُ يَا فاطِمَةُ الزَّهْراء ☘️یامَوْلٰاتیٖ یافاطِمَةُ اَغیٖثٖینیٖ ⚫️اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ ✍🏻 🌤اَلَّلهُمـّ؏جِّل‌لِوَلیِڪَ‌الفَرَج🌤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا