کتابخانهمدافعانحریمولایت
🔴 درپی لغو برنامه شعر خوانی دکتر #میثم_مطیعی از برنامه عید #فطر با اصرار صف اولیها( #روحانی) میثم ب
🌸🌸🌸
دیگرسکوت کافیست؛ازگلّه میبرد گرگ
باید که هی نمایید چوپان گلّه ها را
ملّت،سپاه وارتش یکدست باخدایند
ول کن توکدخدارا؛دریاب ناخدارا
پیرِمراد ما گفت:دشمن وفاندارد
جانانِ من مرنجان آقای باصفا را
تولید وکارواقدام؛اینست رمزِ وحدت
واردنکن به کشور،تسبیح وسنگ پارا
ازاختلاف وکینه،پرهیزکن؛ نترسان
ازجنگ ورزم وغیرت،این قومِ پارسارا
وقتی سپاه دارد موشک،ستاره باران
ازچه به سرکشیده آن شیخ ماعبارا
فریاد درگلوراباید نخورد ای دوست!
بایدکه تیشه ای زد آن ریشه ی بلا را
آن روز یک نفر، نَه؛یک ملّتی خروشید
ازهرطرف توبینی آن عطر جان فزا را
میثم ! بخوان دوباره،فریادکن برادر
هرگز مباد خاموش این بانگ واین صدا را
#میثم_مطیعی #عید_سعید_فطر
#روحانی
#کتابخانه_مجازی_مدافعان_حریم_ولایت
#اندر_احوالات_کتاب
۳۰۰صفحه کتاب نوشته "چگونه بر تنبلی غلبه کنیم"
سوال اینجاس فرد تنبل میاد ۳۰۰ صفحه کتابو بخونه؟😐😂
📚
@ketabkhanehmodafean
4⃣2⃣ ابتلائات موزيسين ها:
✨ اسامی استادان معروف موسيقی - ابتلائات روحی و جسمی آنان:
● ۱- بتهون پريشانفكری: بدبينی به جامعه - ثقل سامعه - ديوانگی.
● ۲- موزارت لاقيدی: پريشانی فكر - سل و جوانمرگی.
● ۳- واگنر: تضادهای عجيب روحی - ضعف اعصاب - بدبينی.
● ۴- شوبرت: عشق و شهوترانی - شرابخواری - فقر - جوانمرگی.
● ۵- مندلسن: اختلالات روحی و عصبی - تند خويی - سكته و جوانمرگی.
● ۶- فردريک هندل: عصبانيت - بدبينی به جامعه - ضعف باصره و كوری.
● ۷- باخ «سباستيان»: اختلال حواس - ضعف اعصاب - تند مزاجی - كوری.
● ۸- دوكووينسيی: ضعف اعصاب - بی قيدي - تند خويی - ضعف باصره.
● ۹- بوكرينی: پريشانفكری - بی حالی - فقر و فلاكت - بدبختی.
● ۱۰- دووراک: ضعف اعصاب - جنون بيكاری - بدبختی و فلاكت نااميدی.
● ۱۱- نانی (خواهر مندلسن): ضعف قوای روحی - سكته در حال نواختن موسيقی.
● ۱۲- موريس راول: اغتشاشات فكری - عصبانيت - بالاخره كوری.
● ۱۳- شوپن: ضعف اعصاب - بدبختی - سل جوانمرگی.
● ۱۴- نيچه: ضعف اعصاب - تضادهای روحی - پايان ديوانگی.
(#تاثیر_موسیقی_بر_اعصاب_و_روان، حسین عبداللهی خوروش)
#ادامه_دارد
🔻محرمانههای انتخاب رهبری منتشر میشود
#کتاب «روایت رهبری؛ مناسبات جمهوریت و اسلامیت در انتخاب ولی فقیه» بزودی منتشر خواهد شد.
🔹 این کتاب حاوی نکاتی جدید و منتشر نشده از نحوه انتخاب حضرت آیتالله خامنهای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۸ است.
🔹همچنین بخشهایی منتشرنشده از خاطرات سیاسی رهبر انقلاب از جمله ویژگی های این کتاب است.
📚
@ketabkhanehmodafean
📚#انسان250ساله
🗯 صَفو المال، اموال گزیده ای است که طواغیت گردنکش به خود اختصاص داده و دست های مستحق را از آن بریده بودند و هنگامی که این اموال مغصوب ، با پیروزی سلحشوران مسلمان از تصرف ستمگران مغلوب خارج می شود ، مانند دیگر غنائم تقسیم نمیشود تا در اختیار یک نفر قرار گیرد و بدوِ حشمتی کاذب و تفاخری دروغین ببخشد ؛ بلکه به حاکم اسلامی سپرده میشود و او ازآنها در جهت مصالح عموم مسلمانان استفاده می کند.
📃 امام در این روایت ، خود را اختیاردار صفوالمال و نیز انفال - که آن نیز مربوط به امام است- معرفی می کند و با این بیان به روشنی می رساند که امروز حاکم جامعه اسلامی، اوست و این همه باید به دست او و در اختیار او باشدو به نظر او در مصارف درستش به کار رود.
📜 در حدیثی دیگر، امامان گذشته را یک یک نام می برد و به امامت آنان و اینکه اطاعت از فرمانشان واجب و حتم است، شهادت می دهد و چون به نام خود میرسد ، سکوت می کند.
🔷 شنوندگان سخن امام به خوبی میدانند که پس از امام باقر میراث علم و حکومت در اختیار امام صادق است.
و بدین ترتیب ،هم حق فرمانروایی خود را مطرح می سازد وهم با لحن استدلال گونه ، ارتباط واتصال خود را به نیای۱ والامقامش علی بن ابیطالب بیان می کند ۲
📕 در ابواب کتاب « الحجه » از کافی و نیز در جلد۴۷ بحارالانوار از این گونه حدیث که به صراحت یا به کنایه ، سخن از ادعای امامت و دعوت به آن است، فراوان می توان یافت.
📁مدرک قاطع دیگر، شواهدی است که از شبکه گسترده تبلیغاتی امام در سراسر کشور اسلامی یاد میکند وبودن چنین شبکه ای را مسلّم می سازد.
☝ این شواهد، چندان فراوان و مدلّل۳ است که اگر حتی یک حدیث صریح هم وجود نمی داشت ، خدشه ای بر حتمیّت موضوع وارد نمی آمد.
ادامه دارد...✏
۲۲۱
۱-پدران
۲-الکافی/ج۱/ ص۱۸۶
۳-( دل ل ) دلیل ثابت کننده
@ketabkhanehmodafean
📚#انسان250ساله
📂 مطالعه گر زندگی نامه نامدوّن أئمه از خود می پرسید: آیا امامان شیعه در اواخر دوران بنی امیه، داعیان۱ و مبلّغانی در اطراف و اکناف کشور اسلامی نداشتند که امامت آنان را تبلیغ کنند و از مردم قول اطاعت و حمایت برای آنان بگیرند❓
در این صورت، پس نشانه های این پیوستگی تشکیلاتی که در ارتباطات مالی وفکری میان أئمه و شیعه به وضوح دیده می شود، چگونه قابل توجیه است❓
☝این حمل وجوه و اموال از اطراف عالم به مدینه❓این همه پرسش از مسائل دینی❓
این دعوت همه جاگستر به تشیع❓ و آن گاه این وجهه و محبوبیت بی نظیر آل علی در بخشهای مهمی از کشور اسلامی❓و این خیل انبوه محدثان و راویان خراسانی و سیستانی و کوفی وبصری ویمانی و مصری در گرد امام❓
کدام دست مقتدر، این همه را به وجود آورده بود❓آیا می توان تصادف یا پیشامدهای خود بخودی را عامل این پدیده های متناسب ومرتبط به هم دانست؟
📣با این همه تبلیغات مخالف ، که از طرف بلندگو های رژیم خلافت اموی بی استثناء در همه جا انجام میگرفت و حتی نام علی بن ابیطالب بعنوان محکوم ترین چهره اسلام، در منابر و خطابه ها یاد می شد،
آیا بدون وجود یک شبکه تبلیغاتی قوی ،ممکن است آل علی در نقاطی چنان دوردست و ناآشنا، چنین محبوب و پرجاذبه باشند که کسانی محض دیدار و استفاده از آنان و نیز عرضه کردن دوستی و پیوند خود با آنان ، راه های دراز را بپیمایند و به حجاز و مدینه روی آورند ؛
دانش دین را ، که بنا بر عقیده شیعه، همچنان سیاست و حکومت است از آنان فراگیرند و در موارد متعددی بی صبرانه اقدام به جنبش نظامی- و به زبان روایات، قیام و خروج- را از آنان بخواهند❓
📢 اگر تبلیغات شیعه فقط در جهت اثبات علم و زهد أئمه بود ، درخواست قیام نظامی چه معنایی می توانست داشته باشد❔
ممکن است سوال شود اگربه راستی چنین شبکه تبلیغاتی وسیع و کارآمدی وجود داشته ، چرا نامی از آن در تاریخ نیست و صراحتا ماجرایی از آن نقل نشده است⁉
ادامه دارد.....✏
۲۲۲
۱-( د ع و) دعوت کنندگان
@ketabkhanehmodafean