📣📣📣
سلام علیکم
وقت شما عزیزان کتابخون بخیر🌹
ازمشترکین کتابویچ تقاضا داریم که در موعد بازگشت کتاب ها زودتر
اقدام کنند
واگر شخصا کتابها را به مرکز بازگشت میدهند
حتما به ادمین کانال اطلاع بدهند تا اسم شون در فرم ثبت بشه.
متشکرم🌺
May 11
🌺 گعده کتابخوانی طرح کلی اندیشه اسلامی امام خامنه ای #ویژه_بانوان_خرم_آباد
🟢 با تدریس استاد فاطمی نیک
🔰 کتاب بصورت امانتی تا پایان دوره تقدیمتون میشه
🌼هر هفته یک جلسه
❌این کتاب کتابی است که بسیار تاکید می شود برای یادگیری و تثبیت مبانی اندیشه ی اسلامی حتما مطالعه شود ❌
⚠️ظرفیت محدوده (15 نفر)
✳️ روز برگزاری: بعد از ظهر سه شنبه یا چهارشنبه
آی دی جهت ثبت نام:
@medare_yar
#مجتمع_فرهنگی_آموزشی_دلسا
@delsa_khoramabad
هدایت شده از کتابویچ
سلسله جلسات معرفتی با محوریت صحيفه سجادیه
این هفته برقراره ،دعای ۲۱
سخنران،خانم سیف
یکشنبه ساعت ۳:۳۰ الی۴:۳۰
مکان مرکز فرهنگی دلسا
📣 امکان مراجعه حضوری به کتابویچ 📚فراهم است.😊
کانالیبرایمعرفیوکرایهکتاب📚درشهرخرمآباد
وباشرایط ویژه،برایشهرهایدیگر
ادمینمشاورهکتاب: @Z_Monazami
ادمینسفارشکتاب: @Velayat313fq
لینککانالدرایتا:
https://eitaa.com/ketabvich
لینککانالدرتلگرام:
https://t.me/ketabvich
تمساحی که از آب بازی خوشش نمی آمد
داستانی کودکانه با تصاویر زیبا
برای بازیابی استعداد و هویت فردی
تمساح تنهایی بود. او، از آب متنفر بود😱
از خیس شدن، یخ زدن و مسخره شدن.😢
تمساح کوچک ما، عاشق بازی با خواهر برادرهایش بود اما چه کند که آن ها مدام سرگرم آب تنی بودند و او متنفر از آب.
در عوض، عاشق بالا رفتن از درخت بود. اما، هیچکس از این کار خوشش نمیآمد. حتی خرید حلقهی شنا هم برایاش راهحل نشد.
تا اینکه روزی، اتفاق عجیبی افتاد، دماغ تمساح کوچولو، آنقدر خارید تا عطسه کرد. آنچه از دهانش بیرون زد دود بود! 😳
تمساح قصهی ما ....😁
#نشرمیچکا
#کودک
#خردسال
داستان «تمساحی که از آب بازی خوشش نمیآمد» تداعیکننده داستان جوجه اردک زشت است. تمساح و جوجه اردک زشت هر دو در ابتدا حس ناامیدی و سرخوردگی دارند که در انتهای داستان هر دو شخصیت وقتی پی به هویت واقعی خودشان میبرند، اعتماد به نفس از دست رفته را باز مییابند و زندگی جدیدی را از سر میگیرند.
تصاویر در عین سادگی بسیار دلنشین و هم راستا با متن هستند. تصویرگر در به تصویر کشیدن شخصیتها و نشان دادن احساساتشان موفق عمل کرده است. نکته جالب در مورد آستربدرقه است که در آستر بدرقه ورودی تمساح مادری را میبینیم که جهت حرکتش به سمت داخل کتاب است؛ که ما را برای ورود به داستان آماده میکند. او سبدی در دست گرفته که تخمهایش درون آن است و یکی از تخمها رنگش با دیگر تخمها فرق دارد.
🔰انجام کار فرهنگی؛ وظیفهای همگانی
🔹اگر ما واقعاً "تابع وظيفه" هستيم هر كداممان بايد سعى كنيم از همين امروز يك مقدارى بر فعاليت #فرهنگى مان بيفزاييم.
⁉️ يعنى چه كنيم؟
✍بيشتر مطالعه كنيم، بيشتر سعى كنيم، سعى كنيم كتاب بخوانيم، کتابهای مفيد را بشناسيم ، جلسات مذهبى داشته باشيم؛ نگوييم آقا! ما چند سال رفتيم جبهه جنگيديم، بارمان را بستيم، ما كه ديگر كافر نمى شويم؛ نه بابا! ايمان اينجور نيست كه يكدفعه بيايد و برود. با شبهات، با شكوك، با بحث هايى كه در روزنامه ها و در رسانه هاى گروهى مطرح مى شود و حتى در فيلم هاى سينمایى، آرام آرام ايمان ما را مى دزدند. بايد با كار فرهنگى و با كار علمى در مقابلش مقاومت كنيم و بر قوت ايمان خودمان بیفزاییم.
✅ اهميت دادن به كار فرهنگى چه بهصورت فردى از قبيل مطالعه، پرسش و پاسخ، شركت در جلسات مذهبى و چه بهصورت گروهى با برنامه ريزى هاى سازمانى، گذاشتن کلاسهای عقيدتى، کلاسهای سياسى و دورنماى آموزش حتى با مدرك براى اينكه سطح معلومات دينى ما ارتقاء پيدا بكند اين يك "وظيفه" است.
#علامه_مصباح_یزدی(ره)
@sabkezendegi_ivle
آنگاه که فعالیت های فرهنگی پوچ می شود
گذار از ساحت علم حصولی به حیات علم حضوری
سلسله بحث های استاد طاهرزاده
در آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی🧐
ایشان به عنوان معلمی که در سطوح مختلف آموزشی سال های متمادی تدریس کرده و در چندین مسئولیت فرهنگی، در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی سال های سال اندیشیده و قبل از انقلاب اسلامی تا کنون همواره دغدغه رشد سطح فرهنگ دینی جامعه را داشته اند، در یک جمع بندی نهایی حرف های خود را در این نوشتار خدمت عزیزان ارائه داده است.👌
مباحث این کتاب، همان طور که از عنوان آن پیداست بیشتر به آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی می پردازد.
از این رو ممکن است سبک و سیاق مطالب عده ای را به این سوءتفاهم بکشاند که نباید هیچ فعالیتی انجام داد. در حالی که این نوع مباحث نه برای تعطیل کردن جریان فعالیتهای فرهنگی و نه محکوم کردن فعالان فرهنگی است، بلکه به بازنگری و بررسی عوامل آسیب زای فعالیت های فرهنگی می پردازد تا مسیر رشد حقیقی گم نشود. بدیهی است که در جای جای کتاب به آسیب های فعالیت های فرهنگی آن گاه که از مسیر صحیح منحرف می شود اشاره شده است.
#بزرگسال
بسمالله الرحمن الرحیم
با صلوات بر محمد و آل محمد
در خصوص روشهای پاسخ گویی به شبهات نوجوانان
دومین جلسه توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی و مربیان طرح امین برای خواهران
با حضور استاد سرکار خانم سیف انشاالله برگزار خواهد شد
زمان: چهارشنبه ۱۰/۲۱ ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰
مکان : سالن اجتماعات ناحیه ۲
حضور خواهران فرهنگی و غیر فرهنگی بلا مانع است
شب چهلم
روایاتی از حضور امام مهدی (عج) در میان مسلمانان و ملاقاتهای نورانی با ایشان
همیشه شنیدهایم که «او» میان ما است، در کوچه و بازارمان رفتوآمد دارد، به مجالسمان میآید، هنگام تنگدستی و پریشانی هوایمان را دارد و جایی در همین نزدیکی، روی همین کره خاکی زندگی میکند.
بعضیها در ذهن خود «او» را طوری فرض میکنند که در دوردستها است، ناپیدا و غایب است. اما از یاد بردهاند که امام صادق(ع) فرمودند: «مهدی(علیهالسلام) در میان مردم رفتوآمد میکند، در بازارهای آنان راه میرود، بر فرشهای آنان قدم میگذارد، ولی مردم او را نمیشناسند.»
شب چهلم ما را پای حرف آدمهایی مینشاند که امام (عج) را دیدهاند و میگویند: 😊😍«او نزدیک ماست، کنار ماست....