eitaa logo
بیداری طلاب
59.3هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
3.7هزار ویدیو
87 فایل
🔻قال عیسی علیه السلام کونوا نقّاد الکلام 🔻پایگاه مستقل خبری تحلیلی بیداری طلاب 🔻نشر نظرات تاییدشان نیست 🔁راه ارتباطی https://eitaa.com/hhh111 سوابق و شرایط تبلیغات https://eitaa.com/t_khabar 👈 👈سفارش تبلیغ https://eitaa.com/hhh111
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله خطاب به صهیونیستها: بکشید ما را، ما نیز می‌کُشیم شما را. در جنگ ۳۳ روزه صهیونیست‌ها مهاجرت نکردند و شمال جمعیت داشت و ما مهاجر بودیم، کارخانه ما نابود می‌شد ولی آنان مانده بودند، ما کشته و زخمی داشتیم ولی آنان خیر! حتی اتباع از لبنان می‌رفتند ولی فرودگاه تل‌آویو راحت کار می‌کرد و اقتصادشان راحت بود! ❌ وضع امروز تغییر کرده می‌بینید شرکت‌های بیروت ازادند ولی تل‌آویو بسته شده! ما در جنوب ساکنیم اما ۳۰۰هزار اسراُئیلی از شمال تخلیه شدند. خودشان رفتند! خالی شدند! ضاحیه را هدف قرار می‌دهند! جنگ حساب کتاب دارد. ❗️ محاسبات جنگ آسان نیست... ♨️پهپادهای ما به عکا و نهاریا رسیده، پدافند آنان خواست ما را بزند در اتوبان موشک خودشان سقوط کرد و ۱۹ نفر زخمی شدند! ما پادگان تیپ گولانی را زدیم ولی خودشان موشکشان به اتوبان خورد! گنبد آهنین در رهگیری شکست خورد و حالا باز دنبال بهانه هستند! همین در مجدل‌الشمس رخ داد! خودشان زدند و ما هم همان موقع گفتیم کار حزب‌الله نبود. ♨️من نمی‌خواهم خطبه حماسی بخوانم روی منطق و صبر و پایداری و توکل و برای حمایت از جان ملت و وطن و شرفمان سخن می‌گویم: ما دنبال تنش نیستیم و ده ماه طبق ضوابط عمل کردیم و دایره عملیات را گسترش ندادیم! ❗️ در این ده ماه در تشییع شهدا و فرماندهانمان بودیم و مردم ما در حال فعالیت بودند، مراکز فرهنگی فعال بودیم به حال طبیعی بودیم ما دنبال تنش نبودیم‌. حتی زمانی که ابوطالب و فرماندهان شهید شدند حتی غیرنظامیان ما شهید شدند ما خارج نشدیم ❌ اما وقتی ضاحیه را می‌زنند ما شبیه همان باید عمل کنیم (ظاهرا مقصود تل‌آویو است) چشم در برابر چشم! امکان ندارد کسی در ارتباط با زدن بیروت بگوید مثل قبل عمل کنید، این دیگر خارج از چارچوب است. بیننا و بینکم المیدان لبیک یا نصرالله 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
♨️تغییر مساله، هنر اصلاح طلبان - ایران در معرض یک اتفاق بسیار بزرگ است. - ایران در معرض یک آزمون بزرگ است. - ایران در معرض مواجهه مستقیم با رژیم است. - ایران در معرض یک خونخواهی بزرگ است. - چشم نزدیک به یک میلیارد مسلمان اهل سنت به نحوه انتقام شیعیان است. - چشم تمام دنیا به ایران و واکنش آن به ترور شهید هنیه است. و ناگهان از سوی جریان اصلاحات، کلیپی با یک رپورتاژ سنگین منتشر می‌شود از برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان ... هر چند تصاویر آن برخورد اصلا خوب نیست و جامعه تاب دیدن آن را ندارد، اما این هنر اصلاحاتی‌هاست که در موقعیت‌های چنین مهمی مسئله‌ها را تغییر دهند! این هنر اصلاحاتی‌هاست که از فرصت‌ها، تهدید بسازند و بعد عمله‌های این جریان فریاد وااِسلاما و وااِنسانا بلند کنند! پی‌نوشت: من هنوز نفهمیدم چطور یک محکوم قطعی مثل تاجزاده، در حالی که در زندان است، اینچنین رسانه‌اش فعال و در خدمت ایادی کفر است؟! مگر وقتی بیرون بود چه می‌کرد که امروز نمی‌کند؟! 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
9.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺ورود هوش مصنوعی به محکمه رئیس قوه قضاییه: 🔹 باید به تناسب متغیرهای روز دنیا پیش برویم، شاید روزی به نیروهای حقوقدان بیشتر نیاز داشتیم اما در حال حاضر باید چگونگی بهره گیری مناسب از هوش مصنوعی در کارها را تدبیر کنیم. 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
20.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻‏اذان اعتراضی و انتقادی یوسف یاسین؛ امریکایی عرب تبار مورد توجه کاربران عرب زبان در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. 🔻پ‌ ن‌: روشن است که ما دستکاری اذان برای انتقاد را مطلقا تایید نمی‌کنیم. 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
حالا که فرمایشات استاد فیاضی منتشر شده چند نکته عرض می‌کنم: ۱) رویه جناب استاد، تبری شدید نسبت به غرب و غرب‌گراست و بر این مساله دلیل و برهان دارند. چنین نیست که از روی تعصب یا لج‌بازی برائت بجویند ۲) از گذشته به ایشان گفته می‌شد تبری علنی موجب مفاسدی است و ایشان هم اخیرا پذیرفته بودند ولی این شیطنت‌ها و خیانت‌ها در امانت مجالس به این انتشار کمک کرد. ۳) من مدت‌ها شاگردی ایشان را کردم و خوب می‌دانم ایشان همواره مبتنی بر مبانی سخن می‌گویند نه بر اساس عصبانی شدم یه چیزی گفتم و امثال آن. خوب است منتقدین ایشان مبانی را نقد کنند نه آن که هو کنند و سخنان درشت نصیب ایشان کنند. ۴) اگر مدائحی که شریعتی نسبت به خلفا دارد منتشر شود و اگر عموم مومنین بدانند دینداری پوپری که خاتمی و سروش ترویج می‌کردند یعنی چه؟ مواضع ساده‌تری از جناب استاد نخواهند گرفت. @Mousavi_Fard 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
🟩برای‌ تبلیغات‌ در‌ بزرگترین‌‌ ⬜️کانال‌خبری‌تحلیلی‌حوزه‌با 🟥۶۵۰۰۰جمعیت‌روی‌‌کلمه‌‌تبلیغات‌ بزنید ❌تبلیغات‌ ۱۰صبح‌‌تمام‌خواهد‌‌شد
اگر شما هم یکی از هدف ها و علایقتون حفظ قرآن هست و دوست دارین با دوره خاصی پیش برین میتونید روی موسسه ما حساب کنید 👌😍 ‼بهترین دوره های بلند مدت و کوتاه مدت حفظ قرآن کریم به صورت آنلاین و افلاین ◀️ثبت نام دوره های حفظ انلاین وافلاین بزرگسال ◀️ثبت نام دوره حفظ انلاین و افلاین کودکان ◀️ثبت نام دوره های کوتاه مدت ❇ما اینجا برای همه سنی با هر نوع مشغله ایی کلاس داریم 😌 فقط کافیه یه سر به کانالمون بزنید و بهمون برای دوره ایی مدنظرتون هست پیام بدین تا بتونیم راهنمایتون کنیم 🌸 ⭕خوشحال میشیم شما هم یکی از اعضای خانواده بزرگ جامعه الهدی بشین 🌸👌 به بزرگترین مؤسسه قرآنی جامعة الهدی بپیوندید ❤️👇 https://eitaa.com/joinchat/218365965Cedfdcdf54f
هدایت شده از 📻 رادیو مناهج 🎧
🌀 حمایت از رادیو مناهج، جهت تولید و کلیپ‌های جدید 🔻 نذر فرهنگی 📻 تیم‌ نخبگانی رادیو مناهج در مدت حدود بیست ماه، بیش از ۹۰ قسمت پادکست فاخر تولید کرده است و به علت مستقل بودن، نیاز جدی به حمایت شما فرهیختگان گرامی دارد. ✅ عزیزانی که قصد حمایت و دارند، یکی از جاهایی که تولیداتش مشخص است و امتحان خود را پس داده، رادیو مناهج است. 📖 بخشی از فهرست تولیدات رادیو مناهج👇 https://eitaa.com/Manahejj_Radio/320 ✅ قطعا کمک‌های فرهنگی شما موجب تولیدات بیشتر و بهتر رادیو مناهج خواهد شد. 💚 با هرتوان مالی می‌توانید یاری‌رسان تحقق این رسالت مهم فرهنگی باشید👇 💳 حمایت مالی از رادیو مناهج (کلیک کنید کپی‌ می‌شود):
6037997750003585
به نام گروه فرهنگی تبلیغی امام عصر (عج) https://eitaa.com/joinchat/2812674312C2b3579343e
سلام وقت بخیر یک عرضی داشتم در رابطه با نقش پژوهشگاه های حوزوی، ممنون میشم که در کانالتون منتشر کنید بنده طلبه سطح چهار حوزه علمیه قم هستم. نویسنده چندین کتاب در حوزه علوم حدیث و چندین مقاله در فقه و اصول و با فضا و شرایط چاپ مقالات و کتب کاملا آشنا هستم به جرأت و با شرافتم خدمتتون عرض میکنم ۹۰ درصد پژوهشگاه ها و مقالات حوزوی فقط و فقط در ازای پول حاضرند مقالات شما رو چاپ کنند. تنها شرط چاپ مقاله شما پوله !!! بعضاً مقالات رو در ازای ۳۰ تا ۴۰ میلیون در مجلات خودشون چاپ میکنند. اگر حرف بنده برای گروهی قابل باور نبود می‌توانند خودشون امتحان کنند ابتدا مقاله رو پذیرش میکنند تقاضای هزینه ۲۵۰ هزار تومانی تا ۴۰۰ هزار تومانی بابت هزینه داوری میکنند ( که اگر علامه دهر هم باشید در انتها پیام میاد مقاله شما رد شده) اما بعد از گذشت چند روز شماره ای با شما تماس میگیره که در ازای مبلغی حاضرند که مقاله شما رو چاپ کنند. اینها همان مجلات، موسسات و پژوهشکده هایی هستند که بعضا بودجه دریافتیشون سر به فلک میزنه.... و العاقبة للمتقین 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
بیداری طلاب
#صدای_شما سلام وقت بخیر یک عرضی داشتم در رابطه با نقش پژوهشگاه های حوزوی، ممنون میشم که در کانالت
حقیر یک طلبه ساده در حوزه قم هستم و والله به هیچ پژوهشگاه حوزوی وصل نیستم. درباره پیام بالا خواستم عرض کنم واقعا بی تقوایی در آن موج می زند. تجربه مکرر بنده این بوده که در صورت توان علمی و اعتبار پژوهشی یک مقاله به سادگی در نشریات چاپ می شود. این ادعا و تعمیم آن واقعا برای حقیر که توفیق چاپ مقالات متعدد را داشته ام از عجایب و عین بی تقوایی است. واقعا هزینه هایی که برخی نشریات دانشگاهی جهت چاپ مقاله می گیرند بیشتر از نشریات حوزوی است. به نظر می رسد این شخص هنوز توانمندی کافی جهت نگارش مقاله علمی را ندارد لذا مقالات او رد می شوند( مانند خیلی افراد) حال در همین بین یک مرتبه شخصی سودجو با تماس گرفته و مطلبی را طرح کرده است. حال این بنده خدا به این نتیجه کلی رسیده که مشکل از من نیست بلکه مشکل از همه پژوهشگاه ها است.... خیر برادر اگر کسی توانایی نگارش مقاله علمی را داشته باشد با نرخ عرفی چاپ می شود... 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻قالیباف: آسیب‌های اجتماعی به‌خاطر بی‌عرضگی‌های مدیریتی است 🔹قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در «گردهمایی سالانهٔ طلاب عصر انقلاب» با حضور جمع زیادی از طلاب منتخب سراسر کشور 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
🔻دین‌شناسیِ دین‌ستیزانۀ شریعتی: تولّد ماتریالیسمِ دیالکتیک در دامان اسلام 🖊مهدی جمشیدی ۱. من در سال‌های اخیر، پژوهشی را با عنوان «استاد مطهری و چپ‌های ایرانی» نگاشته‌ام که در قالب کتاب، منتشر خواهد شد. در فصلی از این کتاب، به ماجرای تقابل و تعارض استاد مطهری با علی شریعتی پرداخته‌ام و به‌گمانم، تمام یا اغلب مواضع استاد مطهری را دربارۀ شریعتی در آن آورده‌ام. پیش از این هم به سبب مناقشه‌ها و مباحثه‌هایی که وجود داشت، این مسأله را از نظر بسیاری از بزرگان و اصحاب معرفت، مطالعه و دربارۀ آنها تأمّل کرده‌ام. به جز این، در دورۀ کوتاهی از حیات فکری‌ام نیز اندک تمایلی به نوشته‌های شریعتی داشته‌ام و آنها را با دقت مطالعه کرده‌ام. ۲. استاد مطهری، چندی پس از آن‌که شریعتی را به حسینیۀ ارشاد دعوت می‌کند، به‌تدریج درمی‌یابد که تفکّر شریعتی، آغشتۀ به «ماتریالیسمِ دیالکتیک» است و او در حقیقت، سرباز همان دشمنی است که مطهری برای مبارزه با آن، شریعتی را به حسینیه فراخوانده است. از سوی دیگر، مطهری درمی‌یابد که شریعتی، انحراف‌ها و التقاط‌ها و کج‌اندیشی‌هایش را پذیرا نیست و می‌خواهد به مسیر خویش ادامه بدهد. شریعتی که اینک، قدرت اجتماعی یافته و مخاطبانش حتی از مطهری نیز فزونی گرفته‌اند، دیگر حاضر نیست دین‌فهمیِ خود را ذیل نظارت مطهری، تعریف کند. از جمله دلایل اصلیِ کناره‌گیری مطهری از حسینیۀ ارشاد، همین خطی بود که شریعتی در پیش گرفت؛ چیزی که «مارکسیسمِ اسلامی» خوانده می‌شد. طرح شریعتی، «پروتستانتیسم اسلامی» بود و نه «بازگشت به خویشتن اسلامی»، و مطهری، این حقیقت را فهمیده بود و نمی‌توانست نسبت به آن بی‌تفاوت باشد. ۳. مطهری در حاشیۀ کتاب‌های شریعتی، نکته‌های انتقادی و چالشی‌ای نگاشته که در سال‌های اخیر، سه جلد از آنها منتشر شده‌اند. این مواضع، «صریح» و «گزنده»‌اند؛ چنان‌که در آنها، مطهری هم از آفات اخلاقی شریعتی می‌گوید و هم از آفات اعتقادی او. در بخش فکری، مطهری بارها تصریح می‌کند که گفته‌های شریعتی، دربردارندۀ «انکار دین» است و با «ضروریّات دین»، نمی‌خواند. مطهری تأکید می‌کند که شریعتی، «نگاه ابزاری» به دین دارد و برای وی، دین و غیردین، هم‌عرض هستند. به دلیل فشارهای اجتماعی که حامیان متعصّب شریعتی ایجاد کرده بودند، مطهری هرگز نمی‌توانست این مواضع را عیان کند، اما خوشبختانه این یادداشت‌های شخصی، به جا مانده و امروز می‌توان به‌روشنی فهمید که مطهری، وی را فردی التقاطی می‌دانسته که از مرزهای قطعیّات دین، عبور کرده بود. اگر نامۀ محرمانۀ مطهری به امام خمینی را نیز به این مواضع اندرونی وی اضافه کنیم، داستان بسی غم‌انگیزتر نیز می‌شود؛ آن نامۀ تند و صریح، تفکّر شریعتی را یک بحران بزرگ و انحطاط جدّی نشان داد که بلای جان دین و تفکّر دینی در ایران شده است. ۴. به‌نظرم تنها کسی‌که نقدهایش به شریعتی در آن دورۀ تاریخی، در پوسته و ظاهر متوقف نمانده بود و همانند مطهری، عمق و اتقان معرفتی داشت، استاد مصباح بود. وی به‌صورتی عجیب، موضعی مطابق مطهری داشت و هر دو، یک سخن را می‌گفتند. دیگران، یا چنین درکی نداشتند و انحراف و التقاط را تشخیص نمی‌دادند، و یا حسّاسیّت چندانی نداشتند و ستیز با التقاط، دغدغۀ اصلی‌شان نبود. خصوصیّت «التقاط‌ستیزی»، یکی از وجوه اشتراک مطهری و مصباح بود؛ با این‌که این دو، آمدوشد چندانی با یکدیگر نداشتند. به یاد دارم که یک‌بار از استاد مصباح پرسیدم که شما ارتباط جدّی و مستمر با استاد مطهری داشتید؟ ایشان با همان تواضع همیشگی پاسخ دادند که: من در زمان، بچه بودم و با ایشان، فاصلۀ فراوان داشتم. کسانی‌که امروز، استاد مصباح را به دلیل مخالفت با شریعتی ملامت می‌کنند، نمی‌گویند که موضع مطهری، تندتر از او بود. ۵. اگر شریعتی در دهۀ پنجاه، یکی از پرچم‌داران التقاط «اسلام» و «مارکسیسم» بود و بدین‌جهت، تباهی و ضلالت آفرید و نقش منفی و مخرّب ایفا کرد، در دهۀ هفتاد و هشتاد که مارکسیسم از سکه افتاده بود و لیبرالیسم در جامعۀ ایران، غوغا انگیخته بود، التقاط «اسلام» با «لیبرالیسم»، رونق یافته بود. این التقاط، سه لایۀ موازی و فزاینده داشت: عبدالکریم سروش در حلقۀ کیان، مسیر «لیبرالیسم معرفتی» را در پیش گرفت و به قبض و بسط معرفت دینی و نسبیّت فهم دینی و پوپریسم رسید؛ اکبر هاشمی‌رفسنجانی در دولت سازندگی، مسیر «لیبرالیسم اقتصادی» را انتخاب کرد و به تعدیل اقتصادی و اقتصاد آزاد و اشرافیّت و تکنوکراتیسم و ثروت‌های بادآورده رسید؛ محمد خاتمی نیز در دولت اصلاحات، مسیر «لیبرالیسم سیاسی» را پیمود و به دموکراتیزاسیون و تساهل‌وتسامح و اباحه‌گری و سکولاریسم رسید. برداشت من این است که تعبیر «واگرایی‌های دهۀ هفتاد» که آیت‌الله خامنه‌ای به کار برده است، اشارۀ هوشمندانه به همین خطِ التقاطیِ سه‌لایه است. @mahdi_jamshidi60 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب