🔻اونموقع که برزیل قدرت اول فوتبال جهان سال ۲۰۱۴ تو خونه خودش ۷تا از آلمان خورد به بازیکناش گفتن بی شرف؟!!
❗️ هر بازی یه شرایطی داره که گاهی نتایج عجیبی رقممیخوره!
باید روحیه این تیمو تضعیف نکرد!
سرود ملی هم سالهای قبل زیاد نمیخوندن گیر ندید بهشون
🔻کل دنیا بسیج شدن روحیه این تیمو بشکونن ک مردم از همین خوشحالی ۴سال یک بار هممحروم شن!
شما آتش نیارید دیگه!
🔻عزیزان این تیم تیم ملیه!
طارمی و ترابی و امیری و... یه نظر دارن؛
حاج صفی و یه عده دیگه نظر دیگه ای دارن؛
مادامی که توهین نکنند تو تیم ما هستند!
مگر تو فامیل خودتون نیستن کسایی که نظام را قبول ندارند؟!! ولی یه خانواده هستید
🔹انقد فشارهای مختلف روی این تیم نیارید!
🔻پارسال تو یه همایش که خیلیا آخوند بودن (نمیگم کجا که بعدش بهشون فحش ندید!) اول مراسم سرود ملی پخش شد و همه به احترامش بلند شدند ولی هیچکس سرود را نخوند!
❗️الان بود یه شعار بیشرف بیشرف نثارشون میشد! اصن مگه سرود ملی پخش میشه که همه بخونن؟!
مگه همه تیمها افرادشون همه سرودشون را میخونند؟!
🔻خدا قران هم پخش میشه نمیگه لزوما #حتما باید بخونید! بلکه احترام یعنی وسطش حرف نزنی و خرابش نکنی!
سلام فرمانده هم پخش میشه طرف قبولم داره لزوما نمیخونه!
بابا هیئت طرف نوحه خون میگه پس چرا این بیتو جواب نمیدید!!!
خوندن یه شعر برا خیلیا کار سادهای نیست!
❗️انقد الکی بحران سازی نکنید و هی نرید تو مخ طرف که شعر حفظ کنه و حتما بخونه!
@HozeTwit
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
♨️پیروزی به شیوه انگلیسی
⏪جدا از اینکه تیم فوتبال #انگلیس واقعاً قوی بود و گران قیمتترین تیم جام جهانی است، اما انگلیس صحنهگردان اصلی اتفاقات دوسه ماه اخیر کشورمان، با جنگ روانی و اختلافافکنی و همان روش همیشگی، بازی را برد. اختلاف بیافکن و حکومت کن!
همون روش تکراری صد سال اخیر!
و البته حماقت و سادهلوحی و وطنفروشی برخی در داخل!!!
♨️نکته دیگر
اینکه به بچه هایمان که الان پای تلویزیون هستند و ناراحت و سرخورده شده اند ،دو واحد درس استعمار یاد بدهیم. آنها حوادث این دوماه جلوی رویشان است. چگونه انگلیس یا روباه پیر و استعمارگر قدیمی در دوماه گذشته ورزش و فوتبال ما را با کمک تروریست های رسانه ای و نفوذی اش درگیر حاشیه های سیاسی کرد و تمرکز آنها را از ورزش حرفه ای دور کرد تا امروز بتواند در زمین بازی آنها را شکست بدهد.
بنظرم مهمترین نتیجه بازی امروز همین نکته میتواند باشد که این نسل جدید را با شگردهای استعمارگران غربی آشنا کنیم.
البته از نقش غیرت برخی ایرانیها در طول تاریخ مانند رئیسعلی دلواری ها و طارمی ها در مبارزه با انگلیس هم برایشان بگوییم ....
زیاد از این باخت به انگلیس ناراحت نباشید این نسل باید حقیقت استعماری غرب را با چشمان خود ببینید . فقط ما باید خوب برای آنها روشنگری کنیم.
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
وطنفروشان این مدت گفتند این تیم جمهوری اسلامی است. اما حالا که بازی تمام شده هیچکس در جهان نمیگوید تیم جمهوری اسلامی باخته. میگویند ایران باخته و ایران و همه ۸۵ میلیون ایرانی را تحقیر میکنند.
صفحه اول دیلیمیل، روزنامه نژادپرست انگلیس: «انگلیس ایران را به زباله تبدیل میکند.»
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
خوشحالی برای باخت تیم ملی.m4a
5.89M
♨️خوشحالی برای باخت تیم ملی
♨️حتما گوش کنید...
📝کانال شیخ فرهاد فتحی↙️
@sheikh_farhad_fathi
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
به امام صادق عليه السلام گفتند: كار خود را به چه اساسى استوار ساخته اى؟ فرمود: بر چهار بنيان: [اول] دانستم كه عمل مرا كسى ديگر انجام نمى دهد پس تلاش نمودم [دوم] دانستم كه خداى بر من آگاه است پس حيا كردم. [سوم] دانستم كه روزى مرا ديگرى نمى خورد پس آرام گرفتم [چهارم] دانستم كه پايان كار من مرگ است پس براى آن آماده شدم
قيلَ لِلصـادِقِ عليه السلام: عَلى ماذا بَنَيْتَ أَمْرَكَ؟ فَقالَ عليه السلام: عَلى أَرْبَعَةَ أَشْياءَ: عَلِمْتُ أَنَّ عَمَلى لايَعْـمَلُهُ غَيرى فَاجْتَهَدْتُ وَ عَلِمْتُ أَنَّ اللّه َ عَزَّوَجَلَّ مُطَّلِعٌ عَلىَّ فَاسْتَحْيَيْتُ وَ عَلِمْتُ أَنَّ رِزقى لايَاكُلُهُ غَيرى فَا طْمَانَنْتُ وَ عَلِمْتُ أَنَّ اخِرَ أَمْرى الْمَوتُ فَاسْتَعْدَدتُ
بحارالانوار جلد78 صفحه228
🔹 کار انقلاب از اساس، با تبیین، روشنگری، بیان منطقی، مستدل و دور از هیاهو و جنجال بود اگر هو و جنجال وارد شد حرف منطقی را هم خراب خواهد کرد. مواظب باشید، درحالیکه ما دنیای اسلام را به وحدت دعوت میکنیم، دشمن نتواند در میان صفوف خود جمهوری اسلامی، اختلاف و تفرقهای ایجاد کند. شرط پیروزیها این است که جناحهای مختلف در جمهوری اسلامی، احترام هم را حفظ کنند و با هم باشند.
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
8.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻جمعی از امامان جمعه سنندج و دهکلان اهل سنت در کردستان خواستار «برگزاری یک رفراندوم با نظارت نهادهای بینالمللی در ایران» شدهاند.
🔻پ ن: این در حالیست که چند روز پیش قوم غیور منگور ضدانقلاب را از مهاباد بیرون کردنو و اکثر اهل سنت چنین نظری ندارند.
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
🌀 حوادث اخیر، ناشی از ترک فعل ما در زمینه جهاد تبیین است
📝 اجتماع طلاب انقلابی با موضوع «نقش طلاب انقلابی در جنگ شناختی»
👤 حجتالاسلام و المسلمین نظافت؛ عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان
❇️ محورهای بیانات:
1️⃣ جهاد تبیین، کار اصلی و تخصصی طلاب است.
2️⃣ حوادث اخیر، ناشی از ترک فعل ما در زمینه جهاد تبیین است.
3️⃣ ما امروز دچار روزمرگی شدهایم و دوست داریم زندگی عادی خودمان را داشته باشیم اما بدانیم که غرامت غنیمت آرامش و آسایشی که داریم را باید بپردازیم.
4️⃣ باید شرایط جنگ ترکیبی بسیار پیچیدهی امروز را درک کرد و از بزرگان حوزه مطالبه کرد که به خاطر این جنگ و ضرورت حضور در جبهه، گاهی درسها تعطیل شود.
5️⃣ در این شرایط سخت بسیار نیاز به توسل داریم و مانند ایام دفاع مقدس از توسل ویژه به حضرت زهرا (س) غافل نشویم و همه را به توسل و تضرع به درگاه خدا دعوت کنیم.
📌 متن کامل:
http://shorakh.com/news/show/4007
#تبلیغ
#حوزه_خراسان
#بیداری_حوزه
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
🔻دختر عمامهپران
▫️بعد از نماز صبح در خیابانهای شهرک غرب مشغول راه رفتن بودم که احساس کردم سرنشینان یک خودرو، قصد آزار و اذیت دارند، به سمت کوچه رفتم و حواسم به پشت سر و متوجه صدای پا بودم، وقتی خوب نزدیک شد، یکدفعه برگشتم.
🔹مردی قویهیکل و قمه به دست نبود، دختری کشف حجاب کرده بود. سلام کردم، گفت میخواهم عمامهات را بندازم! عمامه را درآوردم و به او دادم و گفتم اگر خوشحال میشوی، برای تو!
▫️با تعجب گفت واقعاً میبرم! گفتم ببر! بعد سرم را پایین انداختم و به مسیرم ادامه دادم. کمی جلوتر با ماشین سراغم آمدند و با احترام عمامه را پس دادند!
اینیک نمونه از ماجراهای عمامهپرانی بود که برای یکی از دوستان در همین چند روز گذشته رخداده است.
🔹ماجراهایی که نظایرش قابلکشف است که ماجرا با نوعی از شوخی یا نصیحت ختم به خیر شده است! نه هتک حرمت صدق کرده، نه نیازی به دستگیری داشته؛ بلکه یک شیطنت بچهگانه بهنوعی تنبه و تخلیه هیجان تبدیلشده است.
▫️البته برخی روحانیون درگیر شیطنتی قویتر بودهاند که مجالی برای تنبه نیافتهاند و ترجیح دادهاند سرشان را به زیر بیندازند و مسیر را ادامه دهند که در این موارد هتاکی محقق شده و شاید بعد از دستگیری تنبه حاصل شود! یا حتی ترس از دستگیری، مجالی برای اندیشیدن بسازد و بعداً تنبه حاصل شود.
💪 اما برخی روحانیون ازنظر بنیه و موقعیت مجال داشتهاند که درصحنه مچ فرد مترصد هتاکی را بگیرند! که در این موقعیت باید توجه کرد که:
1⃣ بله در کنار بچههای بازیگوش یا جو زده، برخی آموزشدیدهها هستند، اما آنها با قمه و اسلحه میآیند و قصدشان انداختن سر است نه عمامه! حتی اگر آموزشدیدهای نهایت قصدش انداختن عمامه باشد، بهتر است رهایش کنید و به مردم درصحنه یا پیگیریهای بعدی بسپارید تا غرض آموزشدهندهها محقق نشود.
2⃣ عمامه مقدس است! اما نباید فلسفه تقدس اش را از یاد برد و به خود پارچه اصالت داد. عمامه مقدس است چون نماد دینی، رحمه للعالمین است! نماد سلوکی پیامبری است که متعرضان را با برخورد کریمانه ادب میکرد. پس حتی باید مراقبت کرد که مردم درصحنه، قاصد هتاکی را به شکل سخت متنبه نسازند!
➖البته عده بسیاری از روحانیون در هیچکدام از موقعیتهای فوق نبودهاند چون ماجراهای این روزها، بیش از آنکه در واقعیت باشد در رسانهها ساخته میشود؛ این طیف شاید در تمنای چنین موقعیتی باشند که یا ثواب بیشتری از مرارتهای ترویج دین در کارنامه اعمالشان ثبت شود؛ یا آنکه بتوانند غفلت زدهای را بیدار کنند و هر آنچه هست، خوش به حال گروهی که راه رفتن او در خیابانهای شهر نیز خیر دنیا و آخرت را دارد.
✍حجت الاسلام وحید نجفی
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
♨️حجت الاسلام بابایی نوشت:
«بیپناهی زنان» در وضعیت آزادی مردان؟ (مقایسهای بین آمریکا و ایران)
به جرأت میتوان گفت که در آمریکا آنچنان مزاحمتی از ناحیۀ آقایان نسبت به زنان وجود ندارد، لیکن نبود مزاحمت به زنان در آمریکا مربوط به جاهایی است که چراغ قانون روشن است و آنجا که چراغ قانون خاموش میشود (وقتی شب میشود، وقتی خلوتی پیش می آید، و وقتی به هر دلیلی ناامنی بوجود می آید) بینظمیها و تعرضها به زنان شروع میشود. حفظ فاصله قانونی در صف (مثلا صف فروشگاه)، ممنوعیت قانونی لمس یکدیگر (don’t touch me)، خوف و هراس زنان از حضور در جاهای خلوت (مثلا زمانی که در اتوبوس شهری با یک مسافر مرد تنها میمانند) و یا واهمه از خروج شبانه از منزل به تنهایی، و همینطور قوانین شدید مجازات برای ارتباطات جنسی اساتید با دانشجویان دختر، همه به موجب تعرضهای گوناگون و مزاحمتهای جورواجور به زنان در وضعیت خلوت آمریکاییها است. همین مزاحمتها موجب شده است که زنان در آمریکا آن نقطههای خطر را درک کنند و آنجا که حفاظ قانونی ندارند ریسک نکرده و حضور پیدا نکنند. به رغم همه این مراقبتها از ناحیه خود زنان، و به رغم مرکزیت و مرجعیت قانون و آسانی وکالت و شکایت در آمریکا (حتی در امور بسیار جزئی)، هنوز «قانون» نتوانسته است نقطههای کور و گاه آشکار اجتماعی در آمریکا را پوشش داده و برای زنان امنیت لازم را ایجاد کند.
نظم اجتماعی در ایران برخلاف آمریکا، نه بر مبنای قانون، بلکه نوعا بر مبنای اخلاق و فرهنگ دینی و معنوی شکل میگیرد و قانون در برقراری نظم اجتماعی از جمله نظم مناسبات انسانی بین زنان و مردان یا اصلا بازدارندگی ندارد و یا بازدارندگیاش حداقلی و در نقطههای نزاع و دعواست. عدم بازدارندگی قانون آشکارا نه فقط در ساحتهای سرباز (کوچه و خیابان) بلکه در فضاهای سربسته ای مثل دانشگاهها، ادارات، و سازمان ها نیز هست که موجب بی نظمیهای اخلاقی و حقوقی بین مردان (نه فقط پسران) و دختران می شود.
حال آنچه که در ایران امروز و در شرایط پس از مهسا امینی در حال رخ دادن است تعلیق سامانههای نظم اجتماعی درایران است، تضعیف قانون از یک سو (تضعیف پلیس) تضعیف اخلاق و انجام رفتارهای وقیح و مبتذل از سوی دیگر (فحاشی و توهین)، و تضعیف دین از دیگر سو (توهین به روحانیت)، آنهم البته در سکوت و تماشای بسیاری ازعلمای غافل (که نمیدانند چه رخ میدهد) و روشنفکران خائن (که به خوبی می دانند چه رخ می دهد)، به کلی پایۀ نظم اجتماعی و امنیت بانوان را ویران میکند و آنها را از این پس آسیبپذیرتر و برای مردان لیبرال که مصرانه در پی کشف زنان و گاه غصب زنان و حظ از آنها هستند بیپناه می گذارد. امروزه کسانی که به آسانی فحاشی میکنند، به دیگران توهین میکنند، عمامه و چادر و روسری از سر میکشند و گاه به زنان محجوب در خانه نیز تعرض میکنند (مورد مهاباد)، همین جماعت و عقبههای فکری آنها، فردا با همین زنان مکشوفه کارهای دیگری خواهند کرد.
بدین سان اشتباه است که ما دو وضعیت متفاوت غرب و ایران را با هم مقایسه کنیم، و پیامدهای آزادی جنسی و جنسیتی زنان را در این دو بستر متفاوت، یکی تلقی کنیم. آمریکا از قوانین و ضمانتهای اجرایی بسیار صُلبی برخوردار است که در وضعیت بیاخلاقی میتواند حقی از حقوق زنان را تأمین نماید، ولی نظم اجتماعی ایران، نظم فرهنگی، اخلاقی و دینبینان است و در نبود اخلاق و دین، امکان تأمین حقوق از دست رفتۀ زنان و دختران از مسیرهای قانونی نوعا میسر نخواهد بود.
@Habibollah_Babai
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
✍ این روزها، ضدیت جماعتی با روحانیت، به ستیز آنها با تمام مظاهر دینداری و ملی انجامیده است. چیزی که نظیرش را در #دوران_مشروطه دیدهایم که چهها بر سر فرهنگ مردم این سرزمین نیاورد.
این روزها عدهای اندک، در فضای مجازی و حقیقی چنان افراد معتقد را در فشار قرار داده و به باد فحش و استهزاء گرفتهاند که بعضی برای حفظ حیثیت خود مجبورند تظاهر به بیدینی و بیاعتقادی به ملیت خود کنند و جمعی هم ژست #اپوزیسیون بگیرند.
📖خواندن عبارات زیر به قلم #عبدالله_مستوفی از رجال دوران قاجار و پهلوی را توصیه میکنم:👇
«مشروطهچیها بعد از عزل محمدعلی شاه، چون خرشان از پل گذشته بود، نمیخواستند زیر بار روحانیون بروند. دشمنی انسان به چیزی که از آن اطلاع ندارد امری طبیعی است. آقایان هم که از معارف اسلامی بیخبر بودند، دشمنی روحانیون را با هرچه با دیانت سر و کار داشت وجهه همت خود قرار داده و تا توانستند مردم را به بیدیانتی سوق دادند.
اکثریت مردم که همیشه تابع رؤسا (خواص) هستند، همینکه وضع را اینطور دیدند، بعضی ظاهراً و برخی ظاهر و باطن، باد به بوق بیدیانتی کردند. کار به جایی رسید که یکی از حزبهای سیاسی آن دوره، به تقلید انقلابیون عهد انقلاب کبیر فرانسه، جدایی مذهب را از سیاست جزو مرام خود کرد...
بهانه ایجاد این رویه هم همان آزادی مذهب و اصل مسلم #دموکراسی بود که آقایان مشروطهچیها بین آزادی اختیار مذهب، با لاقیدی در عملیات مذهب اختیار شده، نمیخواستند فرق بگذارند.
حتی در این اواخر نهی از معروف و امر به منکر را به اسم آزادی مذهب، به خود اجازه میدادند.
مردمان متنسک نزد آنها منفور و هرکس بیشتر اظهار بیدینی میکرد نزد آنها محبوبتر بود و هرکس را که به لوازم مذهب قیام میکرد فاناتیک میخواندند.
آقای #علی_اکبر_دهخدا میگوید:
در بدو مشروطیت روزی با سیدی اردبیلی که از وجوه مشروطهچیها بود، نزد استاد حسین خیاط که در بازار کنار خندق نزدیک سه راه مسجد شاه، دکان داشت و او هم از مشروطهچیها بود رفتم. سید و استاد خیاط یاوهگویی به دین و مذهب را شروع کرده، آنچه از کفر و الحاد در انبان فکر خود داشتند بیرون ریختند. پس از ساعتی برخاستیم، نزدیک مسجدی رسیدیم. سید به من گفت دو دقیقه تأمل کنید تا من بیایم. من ایستادم. دو دقیقه، ده و پانزده و بیست دقیقه شد، از سید اثری ظاهر نگردید. به خیال اینکه مبادا حادثهای برای او رخ داده باشد داخل مسجد شدم. ابتدا به جاهایی که احتمال میدادم رفتم نیافتمش، ناگزیر به جایی که هیچ احتمال نمیدادم یعنی در داخله مسجد هم سری زدم، دیدم سید در حال رکوع است. ذکر رکوع را بقدری تکرار کرد که هیچ پیشنمازی و لو در رکعت اول نماز آنقدر طول و تفصیل نمیداد. من همینکه وضع را اینطور دیدم خود را پشت ستون پنهان کردم. آقا سجود رفت و آنقدر سجود را به درازا کشید که من تاب نیاورده یکسر به منزل آمدم. سید سه ربع بعد از من به منزل رسید. از او سبب تأخیر را سؤال کردم، در جواب من واقعهای را اختراع کرده و من تا زنده بودم چیزی به روی او نیاوردم.
در آن دوره از این قماش مسلمانهای واقعی ترسو زیاد بودند که عملیات مذهبی خود را از سایرین پنهان کرده و ترس مشروطهچیها در مجالس و محافل، خود را بیدین جلوه میدادند.»
📚(شرح زندگانی من ج۱ ص۳۱۶ و۳۱۷)
🕌 @tarikh_hawzah_tehran
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
🔻قال الإمام الصادق عليه السلام:
للزِّنديقِ الّذي سألَهُ: مِن أينَ أثبَتَّ الأنبياءَ؟
قال: إنّا لَمّا أثبَتنا أنّ لَناخالِقا صانِعا مُتَعالِيا عنّا وعن جَميعِ ما خَلَقَ ، وكانَ ذلكَ الصّانِعُ حَكيما مُتَعالِيا لَم يَجُزْ أن يُشاهِدَهُ خَلقُهُ ، ولا يُلامِسوهُ ، فيُباشِرَهُم ويُباشِروهُ ، ويُحاجَّهُم ويُحاجُّوهُ ، ثَبَتَ أنَّ لَهُ سُفَراءَ في خَلقِهِ يُعَبِّرونَ عَنهُ إلى خَلقِهِ وعِبادِهِ ، ويَدُلُّونَهُم على مصالِحِهِم ومَنافِعِهِم ، وما بهِ بَقاؤهُم وفي تَركِهِ فَناؤهُم
امام صادق علیه السلام می فرمایند:
ـ در پاسخ به زنديقى كه پرسيد : پيامبران را از چه راهى ثابت مى كنى؟ ـ فرمود : چون ثابت كرديم كه ما را آفريدگار و سازنده اى است برتر از ما و از همه آنچه آفريده،و آن سازنده حكيم و متعال است به طورى كه ممكن نيست آفريدگانش او را ببينند يا لمسش كنند و در نتيجه، بتوانند با يكديگر ارتباط مستقيم و بى واسطه برقرار سازند و با هم بحث و محاجّه كنند، ثابت شد كه در ميان خلق خود سفيران و فرستادگانى دارد كه سخنان او را براى آفريدگان و بندگانش بيان مى كنند و آنان را به مصالح و منافعشان و عوامل ماندگارى و نابوديشان رهنمون مى شوند.
الكافي : 1/168/1
🔻نیت در اعمال
🔸 امام خمینی خطاب به پسرش:
پسرم! نه گوشه گیرى صوفیانه دلیل پیوستن به حق است، و نه ورود در جامعه و تشکیل حکومت، شاهد گسستن از حق.
میزان در اعمال، انگیزههاى آنهاست.
چه بسا عابد و زاهدى که گرفتار دام ابلیس است و آن دام گستر، با آنچه مناسب او است، چون خودبینى و خودخواهى، او را از حق دور و به شرک مى کشاند.
📚 صحیفه امام/ج 18
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
🔻شیخ فرهاد فتحی بانیان اینترنشنال را بجان هم انداخت
اتاق دیشب کلاب هاوس ۸ ساعت طول کشید و قدری این اتاق مهم بود که مهره های اصلی اینترنشنال چنین بهم ریختند و به شمس الواعظین که اصلاح طلب تند است و استاد همه این جماعت بوده است چنین حمله میکنند و نهایتا میگویند در دام ما افتاده است...
📝کانال شیخ فرهاد فتحی↙️
@sheikh_farhad_fathi
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh