eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 📹 تظاهرات گسترده مقابل کاخ سفید برای درخواست از رئیس جمهور آمریکا جهت توقف حمایت‌ها از رژیم تروریست صهیونیستی و محکوم کردن حمله به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه
یونیسف: حمله به بیمارستان‌ها در غزه غیرقابل قبول است 🔹 مدیر اجرایی یونیسف بامداد چهارشنبه گفت: «ما درخواست فوری برای توقف فوری خصومت‌ها، اطمینان حاصل کردن از محافظت از کودکان در برابر آسیب و تسهیل دسترسی به کمک‌ها به نوار غزه را تکرار می‌کنیم». 🔹 وی با بیان اینکه از گزارش‌های کشته و زخمی شدن کودکان و زنان در حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه وحشت‌زده شده، افزود: «حملات به غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی مانند بیمارستان‌ها غیرقابل قبول است و باید اکنون متوقف شود».
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته از ۴ شلیک ضدتانک در منطقه شتولا و نوار مرزی لبنان به‌سمت نیروهای صهیوتیستی خبر داد و گفت: توپخانه به منبع شلیک پاسخ داد. 🔹روز گذشته هم ۵ شلیک ضدتانک از طرف لبنان ثبت شد که مجموع حملات با سلاح ضد تانک را طی ۲۴ ساعت به ۹ حمله رساند.
المنار حمله به تانک اسرائیلی در بامداد امروز را تایید کرد 🔹المنار نوشت: گروه شهدای «حسین الطویل و مهدی عطوی» بامداد امروز یک‌تانک مرکاوا را در پایگاه نظامی «الراهب» صهیونیست‌ها در مرز لبنان هدف قرار دادند. 🔹تانک مورد اصابت دقیق قرار گرفت و سرنشینان آن کشته یا زخمی شدند.
هاآرتص: سپاه پاسداران آماده هست که روزانه بیش از ۲۰۰۰موشک فوق سنگین بالستیک رو روانه اسرائیل کنه.
ارتش اسرائیل :بمباران را تا زمانی که حماس به طور کامل نبود نشود متوقف نمیکنیم!
🔴 مردم ترکیه وارد سفارت اسرائیل شدند.
سیدحسن خمینی: فاجعه بیمارستان المعمدانی نشان داد با سردمداران رژیم صهیونیستی جز با منطق قدرت و زور نمی‌توان سخن گفت حجت الاسلام سیدحسن خمینی: 🔹آنچه امشب در غزه واقع شد، مرگ انسانیت در روح و ضمیر کسانی است که به سبب منافع خود در کنار رژیم منحوس صهیونیستی قرار گرفته‌اند. 🔹جنایت بیمارستان المعمدانی اگر نتواند وجدان به خواب رفته حاکمان آمریکا و اروپا و رسانه های آنها را بیدار کند، دیگر باید ایشان را «مردگان عالم انسانیت» نامید. 🔹این فاجعه نشان داد که با سردمداران این رژیم و طرفداران آنها جز با منطق قدرت و زور نمی توان سخن گفت. 🔹کشتن کودکان و زنان بی دفاعی که به بیمارستانی پناه برده بودند، مطابق کدام منطق انسانی جایز است؟ بمباران غیرنظامیان با کدام ملاک و معیار قابل توجیه است؟ 🔹اما واقعا نمی دانم آیا می توان امیدوار بود که این حادثه تلخ وجدان‌های خواب گرفته‌ای را بیدار کند؟
📰 | چهارشنبه ۲۶ مهر 🔸برای خواندن صفحه نخست روزنامه‌های امروز به لینک زیر مراجعه کنید: 👉 yjc.ir/00ZyU3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنایت امشب برای مسلمانان غیرقابل تحمل است امیرعبداللهیان در بدو ورود به جده: 🔹تاکید ما بر توقف فوری جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه است. 🔹توافق داریم در اجلاس جده یک بیانیه قوی در حمایت از صادر شود.
🔴کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شد برگزاری تجمع اعتراضی در میدان فلسطین 🔹کلیه کلاس‌های ساعت ۱۰ تا ۱۲ دانشگاه‌ها امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر) پیرو دستور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و در اعتراض به حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی تعطیل شد. 🔹به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در شهر تهران تجمع اعتراضی در میدان فلسطین برگزار خواهد شد.در دیگر شهرها نیز این تجمعات با مدیریت رؤسای دانشگاه‌ها در داخل دانشگاه صورت می‌پذیرد.
شهدای غزه به بیش از ۳۲۰۰ نفر رسید وزارت بهداشت فلسطین: 🔹تعداد شهدای غزه به بیش از ۳۲۰۰ نفر رسیده است. تعداد زخمی‌ها نیز از ۱۱ هزار نفر فراتر رفته است. 🔹کودکان و زنان بیشترین قربانی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به شمار می‌روند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف: نهادهای بین‌المللی بی‌خاصیت شده‌اند رئیس مجلس در نطق پیش از دستور: 🔹دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل‌کشی هولناک مردم مظلوم غزه به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد. 🔹صهیونیست‌ها روی زشت و دست‌های خون‌آلود خود را برای جهانيان آشکار ساختند و نشان دادند حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی در عصر ما به واژه‌های کاملا بی‌معنا و بی‌خاصیت تبدیل شده‌اند. 🔹ما مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونستی آماده فداکاری و جهاد هستیم ملت‌های مسلمان و عرب از دولت‌هایشان انتظار دارند علاوه‌بر محکوم‌کردن این جنایات، اقدامات عملی هماهنگ را برای متوقف‌کردن این ماشین جنگی در دستورکار قرار دهند.
حمله پهپادی به نیروهای آمریکایی در عراق 🔹ارتش آمریکا مدعی شده که حمله پهپادی به نیروهای این کشور در عراق را خنثی کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تجمع کانادایی‌ها مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در تورنتو با یک شعار خاص: «تنها یک راه‌حل وجود دارد: انتفاضه، انقلاب»
«رئیسی» سخنران تجمع مردم تهران 🔹رئیس‌جمهور ساعت ۱۵ امروز در تجمع اعتراضی مردم تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان انقلاب سخنرانی می‌کند.
ایران: جنایت اسرائیل قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند بیانیه دولت جمهوری اسلامی ایران: 🔹رژیم صهیونیستی با جنایت بمباران بیمارستان معمدانی، پایان خودش را به دست مردم مسلمان فلسطین و منطقه رقم زد. 🔹این جنایت قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و سردمداران کشورهای اروپایی و آمریکا شریک و همراه جنایت‌های جنگی این رژیم هستند.
رایزنی ایران برای ارسال دارو و گروه‌ درمانی به غزه وزیر بهداشت در گفت‌وگو با مدیر مدیترانه سازمان بهداشت جهانی: 🔹جامعه پزشکی خواستار ورود و اقدام جدی سازمان بهداشت جهانی در زمینه کمک به مردم فلسطین است. 🔹برای پزشکان و پرستاران ایران دیدن صحنه‌هایی از مردم غزه که فاقد ابتدایی‌ترین تجهیزات پزشکی و دارو برای درمان هستند، دلخراش و غیر قابل تحمل است. 🔹جمهوری اسلامی ایران آماده اعزام کادر درمان، ارسال تجهیزات پزشکی و دارو‌ به نوار غزه و فلسطین اشغالی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسرائیل: بیمارستان‌های فلسطین هدف ماست سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: 🔹بیمارستان‌های فلسطینی مثل بیمارستان‌های شفا هدف ماست چون زیر بیمارستان پناهگاه حماس است و قانونی در دنیا نیست که از آن‌ها محافظت کند. 🔹او در جواب مجری که می‌گوید چگونه به حرف شما اعتماد کنیم پاسخ داد بعد از آزاد شدن نشانتان می‌دهیم که زیر بیمارستان تونل بوده است.
اسماعیلی: قتل مهرجویی را پیگیری می‌کنیم وزیر ارشاد: 🔹ما از واقعه قتل مرحوم مهرجویی به شدت ناراحت شدیم و صبح فردای آن روز با مسئولان قضایی جلسه‌ای گذاشتیم و همکاران ما با حضور در منزل ایشان، مراسم تجلیل و تشییع ایشان برنامه‌ریزی شد. 🔹مرتب با مسئولان قضایی و انتظامی در تماسیم که هرچه زودتر عاملان این جنایت به سزای عملشان برسند.
پلیس: آمار جرائم افغانستانی‌ها در تهران زیاد نیست رئیس پلیس تهران: 🔹این صحبت که آمار جرم و جنایت مهاجران افغانستانی در تهران بالا است، کاملاً حرف اشتباهی است. 🔹سهم جرم و جنایت افغانستانی‌ها با تعداد آنها باید در نظر گرفته شود که به نظر پلیس، این سهم زیاد نیست و تناسب بین جرم و تعداد آنها بالا نیست.
وحیدی: آمریکا شریک جنایت رژیم صهیونیستی است وزیر کشور: 🔹جنایت روز گذشته شدیدا محکوم است و کسانی که به هر نحو ایفای نقش کردند بویژه رژیم آمریکا که با آوردن ناوهای دریایی تلاش کرد که با اسرائیل همراهی کند. هر کس در این جنایت سکوت کند در این جنایت سهیم است. 🔹واقعه قتل داریوش مهرجویی تلخ بود و افکار عمومی را جریحه‌دار کرد؛ این جنایتی است که رخ داده و فراجا با جدیت مسأله را دنبال می‌کند و سرنخ‌هایی هم به‌دست آمده و امیدواریم قاتل و یا قاتلین نهایی شناسایی شوند. 🔹اینکه این قتل با قتل‌های زنجیره‌ای نسبت داده شود، اظهارات ناصحیحی است و جای سوال است که چرا این مسائل مطرح می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شوک و ترس و لرز کودکی در غزه 🔹تروما در چهره این کودک بازمانده از جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی گویای واقعیت این روزهای غزه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرصتی برای دفن شهدا در غزه نیست 🔹شمار قربانیان فلسطینی بر اثر استمرار بمباران غزه از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی هر لحظه در حال افزایش است به گونه‌ای که فرصتی برای دفن شهدای این فجایع نیست. 🔹خبرنگار شبکه العالم: اشغالگران اسرائیلی فرصتی به فلسطینیان برای تشییع شهدای کشتار بیمارستان المعمدانی نمی‌دهند.
🔻 بیانیه دولت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی؛ ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی به پا خیزند ... دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: لازم است تمامی ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی در مقابل این رژیم جعلی به پا خیزند و با به‌کارگیری همه ابزارهای لازم به این ظلم بی‌انتها و کشتار مسلمانان بی‌گناه پایان دهند. | |