eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
واشنگتن پست، به نقل از یک دیپلمات اروپایی: 🔹فقدان شواهد روشن تاکنون، متحدان غربی را بر آن داشته است تا فشار بر اسرائیل را برای پذیرش توقف جنگ افزایش دهند.
مدیرکل وزارت بهداشت غزه به الجزیره لایو گفت: 🔹4 بیمار دیالیزی به دلیل امتناع رژیم اشغالگر از راه اندازی دستگاه های نمک زدایی برای دیالیز جان خود را از دست دادند. 🔹 اشغالگران بدون شلیک یک گلوله گلوله وارد مجتمع شفا شدند و این سلاح‌ها را در قسمت MRI جایی که محل تشدید مغناطیسی هست قرار دادند. 🔹مصر باید گذرگاه ها را برای ورود کمک ها و آمبولانس ها جهت انتقال نوزادان نارس و دریافت مراقبت های بهداشتی باز کند.
هم اکنون بمباران یک ساختمان مسکونی در اردوگاه جبالیا غزه
✅ اولین محموله شیر خشک‌های وارداتی به داروخانه‌ها رسید سرپرست اداره‌کل مکمل سازمان غذا و دارو: 🔹اولین محموله شیرخشک‌های وارداتی در داروخانه‌ها توزیع شد. 🔹 این محموله از یکی از برندهای معتبر کشورهای اروپایی است. 🔹محموله‌های بعدی پس از تایید آزمایشگاه در بین داروخانه‌ها توضیح خواهد شد. 🔹تولید داخل با سه شیفت ظرفیت در حال تولید شیرخشک‌های مورد نیاز نوزادان است. 🔹تا نیمه اول آذر ماه بازار اشباع خواهد شد
رسانه های صهیونیستی: حزب الله توانایی جمع آوری اطلاعات در مورد تحرکات نیروهای رژیم صهیونیستی در داخل و خارج از شهرهای مرزی را دارد
🔴ارتش دشمن صهیونیستی به کشته شدن 372 نظامی از زمان شروع سیل الاقصی در هفتم مهرماه گذشته اعتراف کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: به همه مدیران توصیه میکنم نیروی کارآمد جذب کنند و بر عملکرد ایشان هم نظارت کنند رییس جمهور: 🔹اصول عدالت اداری به دست مدیران است که در سراسر سازمانی که کار می کنند اجرای عدالت کنند. 🔹نظارت و کنترل یکی از جلوه های عدالت اداری است. 🔹به همه مدیران توصیه میکنم نیروی کارآمد جذب کنند و بر عملکرد ایشان هم نظارت کنند که کار مردم به موقع انجام بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: با استفاده از کالابرگ‌ها،‌ از نوسانات قیمتی سفره مردم جلوگیری خواهیم کرد رئیس‌جمهور: 🔹در کشورهای همسایه ما، تورم به عدد ۲۹درصد و در کشورهای اروپایی به عدد ۱۹درصد رسیده است؛ حتی برخی کشورها تورم ۷۰درصدی را تجربه کردند. 🔹با استفاده از کالابرگ‌ها،‌ از نوسانات قیمتی سفره مردم جلوگیری خواهیم کرد؛ یعنی با افزایش قیمت دلار و طلا سفره مردم آسیب نبیند.
🎥حزب الله یک تانک مرکاوا را منهدم کرد 🔸حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد یک تانک مرکاوای نیروهای رژیم صهیونیستی را در نزدیکی پادگان برانیت با موشک های هدایت شونده هدف قرار داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان اندونزی در شمال غزه 🔸رئیس بیمارستان اندونزی اعلام کرد که به دلیل محاصره مستمر این بیمارستان از سوی ارتش اشغالگر و تداوم حملات شدید تجهیزات این بیمارستان به طول کامل از کار افتاد.
تلاش شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات پرشور 🔹سخنگوی شورای نگهبان: شورای نگهبان تمام تلاش خود را در چارچوب قانون برای برگزاری انتخابات پرشور بکار خواهد بست.
📸تصویری از پایگاه جل العلام قبل و بعد از حمله امروز اسلامی در مرز های لبنان با اشغالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درخواست خانواده‌های اسرای صهیونیست از نتانیاهو: «بی بی» به خانه‌ات برگرد! ▪️گزارش اختصاصی خبرنگار تسنیم از کرانه باختری 🔹همزمان با گسترش فشارهای داخلی و بین المللی بر مقامات رژیم صهیونیستی، گمانه زنی ها در رابطه با برقراری وقفه انسانی و آتش بس در رسانه های جهانی در حال تقویت شدن است. 🔹«محمد ابوالحمص»؛ عضو شورای ملی کار قدس: اگر آتش بس برقرار شود، دروغ های صهیونیست ها آشکار خواهد شد و مشخص می شود جز کادر درمان و مجروحان و خانواده های آنان هیچ نیروی نظامی در داخل بیمارستان های غزه حضور ندارد. 🔹در جبهه داخلی رژیم صهیونیستی با انتقادات گسترده به دلیل عدم تحقق دستاوردی چشمگیر در جبهه های نبرد و تضعیف توان مقاومت فلسطین متهم شده است. 🔹همزمان با انتشار ویدئوهای اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت، خانواده های این افراد با برگزاری راهپیمایی های خیابانی خواستار کناره گیری نتانیاهو از قدرت و بازگشت فرزندانشان به خانه هستند.
28.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنبش امل دوشادوش حزب‌الله در صف مقدم نبرد علیه رژیم صهیونیستی ▪️گزارش خبرنگاری میدانی تسنیم از شهر «نبطیه» در جنوب لبنان 🔹بیش از ده هزار نفر در مراسم تشییع شهید علی داوود حضور یافنتد؛ در حالی که رژیم صهیونیستی، منطقه اطراف مکان تشییع را بمباران کرد. این یک پیام مهمی برای بیگانگان به ویژه اسرائیل دارد که پایگاه اجتماعی مقاومت، با این موشک ها میدان را خالی نمی‌کند. 🔹علی حسن خلیل، وزیر دارایی لبنان و از اعضای ارشد جنبش امل در این زمینه اظهار داشت: «اولا ما جزئی از این نبرد هستیم. از گذشته تاکنون با تعدی و تجاوز رژیم صهیونیستی مقابله کرده‌ایم.ما در تمام روستاهای مرزی و در بالاترین سطح آماده‌باش برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی از سوی اسرائیل حضور داریم.» 🔹شیخ حسن عبدالله» عالم بزرگ منطقه صور و جبل عامل نیز با اشاره به حضور تمام‌عیار جنبش امل در جبهه‌های جنوب، افزود: «امروز حضور پررنگ بال‌های مقاومت را در صحنه مشاهده می‌کنیم. این راهی است که همواره به آن باور داریم و مقابله با دشمن سرسخت اسرائیلی را از واجبات خود می‌دانیم.» 🔹حسن الدر، کارشناس و تحلیلگر سیاسی می‌گوید: «اسرائیل باید از این مردم و این مقاومت و این محیط احساس خطر کند. هر یک از شهروندان جنوبی، از زمانی که به دنیا می آید می‌آموزد که اسرائیل شر مطلق است و تعامل با آن‌ها حرام است. و زمانی که بزرگ می‌شود آموزش نظامی می‌بیند تا آماده مقابله با اسرائیل دشمن زورگو شود. اسرائیل در مرز با ما هیچ‌گاه طعم آرامش را نخواهد چشید.»
📸 شهادت و زخمی شدن چند فلسطینی در حمله امشب رژیم صهیونیستی به اردوگاه نصیرات یا العجل
تانک‌های رژیم صهیونیستی بیمارستانی دیگر در غزه را محاصره کردند 🔹جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد تانک‌های اسرائیلی بیمارستان الاهلی در نوار غزه را محاصره کرده‌اند.
ماکرون: در اروپا در خصوص آتش‌بس در غزه اختلاف وجود دارد 🔹رئیس‌جمهور فرانسه در بحبوحه گسترش خشم عمومی در جهان از عملیات رژیم صهیونیستی به وجود اختلاف در میان کشورهای اروپایی بر سر آتش‌بس در اذعان کرد.-
«احمد نوراللهی» از تیم ملی کنار گذاشته شد ⚽️ بخش رسانه‌ای تیم ملی: به منظور حفظ اتحاد تیمی و در پی رفتار غیرحرفه‌ای احمد نوراللهی و با تصمیم کادر فنی، این بازیکن از تیم ملی کنار گذاشته شد.