eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
ماکرون: در اروپا در خصوص آتش‌بس در غزه اختلاف وجود دارد 🔹رئیس‌جمهور فرانسه در بحبوحه گسترش خشم عمومی در جهان از عملیات رژیم صهیونیستی به وجود اختلاف در میان کشورهای اروپایی بر سر آتش‌بس در اذعان کرد.-
«احمد نوراللهی» از تیم ملی کنار گذاشته شد ⚽️ بخش رسانه‌ای تیم ملی: به منظور حفظ اتحاد تیمی و در پی رفتار غیرحرفه‌ای احمد نوراللهی و با تصمیم کادر فنی، این بازیکن از تیم ملی کنار گذاشته شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گریه این کودک اردنی، در تجمع شهروندان این‌ کشور در برابر سفارت آمریکا در امان، برای حمایت از فلسطین، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به‌خود جلب کرده است.
🌺بسم الله الرحمن الرحیم 🗒️ تقویم ☀️ امروز: قمری: الجمعة -‌ ۳ جمادي الاولي ۱۴۴۵ شمسی: جمعه - ۲۶ آبان ۱۴۰۲ میلادی: Friday - 2023 17 November 🌹 امروز متعلق است به: 🔶صاحب العصر و الزمان حضرت حجة بن الحسن العسكري (عج) 🔹ذکر امروز: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🔸 بارش باران در برخی مناطق کشور 🔹 استان‌های هرمزگان، جنوب فارس و بوشهر و علاوه بر این‌ مناطق در نوار شمالی کشور بارش باران و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد. 🔹 در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور نیز باد پدیده حاکم خواهد بود. 🔹 آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مبارزان کرانه باختری بامداد امروز در جنین بولدوزر نظامی رژیم را منفجر کردند
🔸 نتانیاهو نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی: در صورت تحویل گرفتن گروگان‌ها آتش‌بس موقت برقرار می‌شود
🔸 غول نفتی عربستان اسپانسر «فیفا» می‌شود 🔹 مارتین زیگلر خبرنگار نشریه تایمز انگلیس: ارزش قرارداد بین فیفا و آرامکو، سالیانه حدود ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده که عربستان را به باارزش‌ترین حامی مالی فیفا تبدیل خواهد کرد. 🔹 همچنین مدت این قرارداد تا سال ۲۰۳۴ یعنی سال میزبانی عربستان از مسابقات جام‌جهانی خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمله گسترده رژیم صهیونیستی به جنین 🔸ارتش صهیونیستی بامداد امروز با ۸۰ خدروی زرهی به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده و آن را محاصره کردند. 🔸شهردار جنین اعلام کرد که شمار شهدای جنین به 4 نفر افزایش یافته و اکنون اوضاع در این اردوگاه به شدت فاجعه‌بار و بحرانی است. 🔸یکی از شهدا بهاء لحلوح از رهبران گروهان‌های قدس گردان جنین است که از مدت‌ها پیش تحت تعقیب اشغالگران صهیونیست بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر منتشر شده توسط حزب الله لبنان از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوا متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت پادگان برانیت در مرز لبنان و اشغالی
🔴 هواپیماهای رژیم صهیونیستی اطراف دمشق را بمباران کردند 🔸 وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که دشمن صهیونیستی حوالی ساعت 2:25 دقیقه بامداد امروز به وقت محلی از سمت بلندی‌های اشغالی جولان اهدافی را در اطراف دمشق بمباران کرده است.
🔴 نتانیاهو: هیچ اسیری در بیمارستان الشفا پیدا نکردیم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: 🔸ما نشانه‌های قوی داشتیم که زندانیان نزد حماس در مجتمع الشفا هستند و این یکی از دلایلی بود که ما را وادار به ورود به بیمارستان کرد. 🔸پس از حمله به مجتمع پزشکی هیچ اسیری آنجا پیدا نشد.
🔴 حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه 🔸منابع عبری زبان از حمله راکتی از غزه به برخی شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور از جمله علومیم، کفار سعد و کفار عزه خبر دادند. 🔸در پی این حمله، آژیر خطر در این شهرک‌ها به صدا درآمده است.
🔴 رئیس سنتکام وارد اشغالی شد 🔸 منابع عبری زبان اعلام کردند که ژنرال مایکل کوریلا رئیس فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) برای دیدار با مقامات و فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و گفتگو با آن‌ها در مورد جنگ در غزه وارد فلسطین اشغالی شده است.
🔴 هوای تهران پاک شد 🔸شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۸۰ قرار گرفت تا بعد از یک هفته شرایط هوای پایتخت بهبود یابد. این شرایط بدنبال وزش باد ایجاد شده است.
🔴 «رستمیان» در جایگاه ۲ رنکینگ جهانی تیراندازی 🔸فدراسیون‌ جهانی تیراندازی رنکینگ پایانی سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد که بر این اساس «هانیه رستمیان» در جایگاه دوم جهان ایستاد. 🔸رستمیان در جام‌جهانی تیراندازی و در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال نقره شد. وی در بازی‌های آسیایی نیز به مدال برنز دست یافت.
🔴 |هواپیماهای رژیم صهیونیستی شرق خان یونس را بمباران کردند 🔸 همزمان با این بمباران‌ صدای درگیری‌های شدیدی هم در این منطقه شنیده می‌شود.
🔴 حمله جدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان 🔸خبرگزاری رسمی لبنان از حمله رژيم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد. 🔸رژيم صهیونیستی اطراف شهرک‌ الناقوره را بمباران کرد.
🔴 منابع خبری عراقی اعلام کردند که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه «حریر» واقع در اربیل، با هواپیمای بدون سرنشین هدف حمله قرار گرفته است
🔴 وزیر صمت: خودروساز‌ حق ندار‌د خریدار را‌ مجبور به خرید محصولات جدید کند‌ 🔸ایران‌خودرو و سایپا پس از آنکه مجوز جدید افزایش قیمت گرفتند، محصولات ثبت‌نامی خود را در سامانۀ یکپارچه عرضه نکردند و خودروهای جدید را که فقط به‌دلیل چند افزونه چندین میلیون گران‌تر شده‌اند را به متقاضیان پیشنهاد می‌دهند. 🔸حالا وزیر صمت گفته: خودروسازان حق ندارند خریداران را مجبور به خرید اجباری محصول خود کنند و باید براساس قرارداد عمل کنند. خودروسازان به من گفته‌اند که به مشتریان توصیه می‌کنند خودرویی را جای خودروی دیگر خریداری کنند. حالا مشتری می‌تواند توصیه را نپذیرد.
📸 راهپیمایی حمایت از غزه شنبه ساعت ۱۵ همزمان با سراسر کشور در میدان انقلاب تهران و با سخنرانی فرمانده کل سپاه برگزار می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥بوسیدن مادر بعد از محجبه شدن دختر در اطراف حرم امــامزاده حسن(ع)تهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️کودکی که دست زخمی خود را به کودک مجروح دیگر نشان می‌دهد... 🥀 و من فرو می‌ریزم در تماشای این نمایش عمیق بشریت در آخرالزمان؛ 💔گویا این کودک روی شانه‌های من می‌لرزد و چه اندوهی قلبم را فرامی‌گیرد، هزاران بار دست‌هایش را به آغوش می‌کشم و شب و روز برای او می‌گریم، تا اشک‌ها نگذارند به‌خواب فروروم و شرافتم دفن شود. کاش میان من و او راهی وجود داشت... 🌹یا مهدی صاحب‌الزمان، دلم حکایت می‌کند از ظلم مستکبران کاش زودتر بیایی کاش زودتر آماده ظهورت شویم
🔴 بازداشت گسترده فلسطینیان در رام الله 🔸نظامیان اشغالگر اسرائیلی صبح امروز جمعه به شهرک نعلین در غرب رام الله یورش برده و بیش از 30 فلسطینی را بازداشت کردند.