eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
📸پایگاه راهب متعلق به نظامیان صهیونیست با موشک های جدید حزب الله مورد هدف قرار گرفت
🔴رژیم صهیونیستی تخلیه بیمارتسان شفا را آغاز کرد مدیر کل بیمارستان های غزه: 🔸نظامیان صهیونیست بیماران و مردم را مجبور به تخلیه بیمارستان کرده است 🔸تا کنون 6 بیمار دیالیزی و 22 پرستار مراقبت های ویژه به شهادت رسیده‌اند 🔸بنظر میرسد در مسیر انتقال بسیاری از بیماران جان خود را از دست بدهند
🔴رژیم صهیونیستی منطقه مارون الراس، یارون و منطقه جاده هرمون را مورد هدف قرار داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شهرک صهیونیست نشین کریات اشمونا در شمال اشغالی از ترس حملات حزب الله خالی از سکنه شد
تست گرم خط متروی پرند با موفقیت انجام شد 🔹با انجام موفقیت‌آمیز تست گرم خط متروی پرند، شرایط برای افتتاح قریب‌الوقوع این مسیر ریلی ۱۹ کیلومتری و نیز ایستگاه متروی شهر پرند مهیا به نظر می‌رسد. 🔹پروژه‌ای که مطالعات آن از سال ۱۳۸۴ آغاز و اجرای آن از سال ۱۳۹۱ از طریق وزارت راه و شهرسازی به شهرداری تهران واگذار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجمع مردم استان مرکزی در محکومیت جنایت‌ اسرائیل 🔹مردم استان مرکزی همگام با مردم سراسر کشور صبح امروز در محکومیت جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم تجمع کردند.
رئیس‌جمهور فردا به شهریار می‌رود فرماندار شهریار: 🔹روز یکشنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار فرصتی مهیا شده است تا شهرستان شهریار برای دومین بار پذیرای رئیس جمهور باشد. 🔹افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در شهرستان شهریار است.
کشف ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک میلک 🔹کارکنان گمرک میلک در بازرسی از کامیون‌های خروجی موفق شدند ۱۱ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق که به طرز ماهرانه ای در داخل کامیون‌ها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.
🔴یک منبع نظامی یمنی: نیروهای مسلح یمنی در صدد هدف قرار دادن تمام کشتی‌های اسرائیلی هستند یک منبع نظامی یمنی به شبکه «المیادین»: 🔸نیروهای ما قادر به هدف قرار دادن تمام کشتی‌های اسرائیلی چه در دریای سرخ یا هر جای دیگری که دشمن انتظارش را ندارد، هستند. 🔸نیروهای مسلح [یمن] در صدد هدف قرار دادن تمام کشتی‌های اسرائیلی هستند؛ چه کشتی‌هایی که به فلسطین اشغالی می‌روند یا آن‌هایی که مقصدشان اشغالی نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در قزوین 🔹مردم دیار مینودری در راهپیمایی ضد صهیونیستی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین در مبارزه با اسرائیل اعلام کردند.
عذرخواهی «ارتباطات زیرساخت» از اختلال اینترنت ▪️شبکه انتقال استان تهران مختل شده بود 🔹روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت به اطلاع می رساند که به‌ دنبال ایجاد اختلال در شبکه انتقال استان تهران از ساعت ۹:۴۵ تا ۱۰:۲۵ در ارایه ترافیک داخل و بین الملل اپراتورهای کشور اختلالی رخ داد. 🔹ضمن عذرخواهی از هموطنان بابت اختلال ایجاد شده، خوشبختانه با تلاش همکاران وکارشناسان فنی این شرکت، اقدامات لازم انجام و شبکه به حالت عادی بازگشت و در حال حاضر هیچگونه اختلالی در شبکه ارتباطات زیرساخت وجود ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شلیک موشک های بدر 3 توسط گردانهای قدس در جریان نبرد طوفان الاقصی به سمت شهرک های صهیونیست نشین
دفتر جنبش فتح در اردوگاه بلاطه بمباران شد 🔹ارتش رژیم صهیونیستی دفتر جنبش فتح در اردوگاه بلاطه واقع در کرانه باختری اشغالی را بمباران کرد که در نتیجه آن دستکم پنج فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.
چگونه لاستیک دولتی بخریم؟ 🔹بر اساس قانون هر کد ملی می‌تواند سالانه ۴ حلقه لاستیک دولتی بخرد. با این حال سهمیه‌بندی لاستیک دولتی در خرید از سایت تولیدکنندگان متفاوت است. 🔹مراجعه حضوری به نمایندگی‌های فروش، خرید اینترنتی در سایت‌های فروش آنلاین یا مراجعه به سایت جامع تجارت (http://kala.ntsw.ir/) سه روش برای خرید لاستیک دولتی است. 🔹کارت ملی صاحب خودرو، کارت ماشین و برگ سبز خودرو برای خرید لاستیک لازم است.
پیش‌بینی طلای ۲۰۰۰ دلاری 🔹با وجود اینکه قیمت طلا دیروز تغییر چندانی نداشت، اما در آستانه بیشترین افزایش قیمت هفتگی خود طی یک ماه گذشته قرار دارد و این یک آرامش قبل از طوفان است. 🔹کاهش ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و امید به توقف روند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی این کشور، احتمالا قیمت جهانی طلا را تا ۲۰۰۰ دلار افزایش خواهد داد. 🔹هر اونس طلا امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۹۸۰ و ۸۲ سنت معامله می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در سراسر مازندران 🔹مردم مومن و انقلابی مازندران امروز با شرکت در راهپیمایی سراسری حمایت از مردم رنج دیده غزه شعار مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.
تظاهرات ۲۰ هزار نفری خانواده اسرای صهیونیست 🔹شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم اسرائیل گزارش داد که بیش از ۲۰ هزار نفر از خانواده اسرای صهیونیست‌ دربنده در ، با حرکت به سمت شهر قدس اشغالی از حکومت رژیم اسرائیل و بنیامین نتانیاهو خواستند در آزادی این اسرا تعجیل کنند.
🔴حزب الله لبنان پایگاه صهیونیستی المرج در نزدیکی مرغلیوت در جنوب لبنان را مورد هدف قرار داد
🔴| مدیر کل بیمارستان های غزه: چگونه بیمارانی که روی تخت مجروح افتاده‌اند میتوانند 15 کیلومتر را روی پاهای خود راه بروند؟!