eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
🎥 دم شهرداری کرمانشاه گرم نصب بنری از کتاب تاریخی ویل دورانت🌿 نماد اشراف و ایرانیان اصیل بوده است و برهنگی که مد نظر پروژه اسرائیلی ( ) است علامت کنیزان و بردگان جامعه است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|فرمانده کل سپاه: عملیات طوفان الاقصی بازتابی از جنایات و ظلم‌های 100 ساله بریتانیا، فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین بود سرلشکر سلامی: 🔸 استثنائی ترین عملیات تاریخ نبردهای بشری بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله به مواضع رژیم اسرائیل در مرز با لبنان 🔹مقاومت اسلامی در لبنان فیلم لحظه هدف قرار گرفتن مواضع ارتش رژیم اسرائیل در منطقه مرزی را منتشر کرد.
♦️ 🔹اردوغان: خواستار بررسی زیرساخت‌های هسته‌ای اسرائیل خواهیم شد. 🔹مدیر کل بیمارستانها در غزه: هیچ بیمارستانی اکنون در غزه فعالیت نمی‌کند. 🔹رژیم اشغالگر به کشته شدن یک نظامی خود در حمله حزب الله اعتراف کرد. 🔹حماس: ۴۳ درصد از شهدا در جنوب نوار به شهادت رسیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راهپیمایی باشکوه مردم قم در محکومیت اسرائیل 🔹مردم قم در حمایت از کودکان غزه از میدان فلسطین به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ‌راهپیمایی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تظاهرات مردم ایرلند جنوبی در حمایت از مردم غزه 🔹دوبلین پایتخت ایرلند جنوبی شاهد برگزاری تظاهرات در حمایت از مردم مظلوم غزه و مخالفت با تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی بود.
🔴پایگاه رژیم صهیونیستی توسط حزب الله هدف قرار گرفت حزب الله لبنان: 🔸مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، بعد از ظهر روز شنبه سایت بیاض بلیدا را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند و باعث تلفات قطعی دشمن صهیونیستی شده است. ‏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اسامه حمدان: قسام ضربات مهلکی به ارتش دشمن وارد کرد 🔸ضربات مهلکی به ارتش اشغالگر وارد کرد. 🔸اشغالگران به کشتار متوالی خود ادامه می‌دهد. اشغالگران در مناطقی مرتکب جنایت می شوند که ادعای امن بودن آنرا داشتند. 🔸 ۴۳ درصد از شهیدان در جنوب غزه هستنند و اشغالگران تفاوتی میان شمال و جنوب قائل نمی‌شوند. قتل و کشتار در غزه بیداد می‌کند. آنچه در بیمارستان شفا رخ می دهد در ادامه جنایات سریالی صهیونیست‌هاست. 🔸ما خواستار ادامه تظاهرات و فعال شدن تحریم اقتصادی در برابر رژیم صهیونیستی هستیم. 🔸مواد غذایی وارد شده به غزه بیش از 10 درصد نیازهای نوار غزه را تامین نمی کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویری از راهپیمایی مردم بندرعباس در حمایت از مردم مظلوم
🔴آژیر خطر در تل‌آویو به صدا در آمد 🔸گردان های القسام در پاسخ به قتل عام صهیونیست ها علیه غیرنظامیان، تل‌آویو را موشک باران کردند.
🔴گفت‌وگوی وزرای امور خارجه ایران و آذربایجان 🔸وزیر امور خارجه آذربایجان در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت تقویت گفتگوها و سازوکارهای منطقه‌ای به دور از دخالت کشورهای فرامنطقه‌ای تاکید کرد. 🔸امیرعبداللهیان نیز اعلام کرد طبعاً هرچه فرمت‌های همکاری‌های منطقه‌ای را فعال‌تر کنیم منافع آن به طرف‌های منطقه‌ای ما خواهد رسید. 🔹طرفین ضمن ابراز خرسندی از تقویت روابط دوجانبه بر اهمیت افزایش و تقویت تشریک مساعی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین المللی تاکید کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بیش از ۳۰ هزار اسرائیلی در حال نزدیک شدن به دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی هستند 🔸این تظاهرات از چند روز پیش از تل آویو شروع شده و قرار است پس از رسیدن به قدس مقابل اقامتگاه نتانیاهو ادامه داشته باشد. 🔸تظاهرات کنندگان خواستار اقدام فوری دولت رژیم صهیونیستی برای امضای قرارداد مبادله اسرا با حماس و آزادی اسرای اسرائیلی از غزه هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تظاهرات گسترده ایرلندی‌ها در دوبلین در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
🌸نامت به عیان و به نهان باید گفت 🌸از شأن تو بسیار گران باید گفت... 🌸یا زینب کبری شب میلاد تو را 🌸تبریک به صاحب الزمان باید گفت... ✨ای اهل عالم! مدینه در شور و نشاط غرق است. خداوند دیوان خلقت را زینت و شکوهی بخشیده است. ✨میلاد عقیله بنی هاشم، سمبل کمال عقل و بردباری حضرت زینب علیها السلام را به محضر مولایمان ارواحنا فداه و منتظران حضرتش تبریک میگوئیم...💐  
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اژه‌ای: افراد کثیرالشکایت را کنترل کنید 🔹ماموریت مهم رئیس قوه قضائیه: پایش کنید نفرات در مجتمع‌ها، شعبه‌ها و به اشکال مختلف پرونده تشکیل ندهند و با توجه به سیستمی شدن فرآیندها پرونده‌ها را تجمیع کنید.
اظهارات ابوعبیده درباره سرنوشت گروهی از اسیران سخنگوی گردان‌های قسام: 🔹ارتباط این گردان‌ها با گروه‌هایی از رزمندگان قسامی که مسئول حمایت از اسرای اسرائیلی در غزه و حفظ جان آن‌ها بودند، قطع شده و سرنوشت مجاهدان و اسرای اسرائیلی نامعلوم است. 🔹از صبح امروز تاکنون، ۱۷ خودروی نظامی صهیونیست‌ها را در شمال غربی و جنوب نوار غزه منهدم کرده یا از کار انداختیم.
پرداخت «وام ریالی با توثیق رمزارز» ‎تخلف است مدیر روابط عمومی بانک مرکزی: 🔹موضوع پرداخت «وام ریالی با توثیق رمزارز» به عنوان یک ‎تخلف توسط فعالان دارای مجوز انجام نشده و بانک مرکزی به عنوان سیاست‌گذار و ناظر بازار پول نسبت به رویدادهای حوزه رمزارز و تاثیر آن بر کارکرد روان و سالم بازار پول اهتمام جدی دارد. 🔹طبق مقررات، هرگونه فعالیت فاقد مجوز از این بانک ‏در حیطه ‎رمزارزها تخلف بوده و برای معاملات غیرمجاز آنان در فضای مجازی نیز جرم‌انگاری شده است که با متخلفین طبق قانون و از مجاری پیش‌بینی شده، برخورد می‌شود.
قهرمانی نماینده ایران در جام جهانی والیبال نشسته 🏐 در فینال رقابت‌های جام جهانی والیبال نشسته تیم مس شهر بابک که به نمایندگی از ایران در رقابت‌ها شرکت کرده است، امشب به مصاف تیم مصر رفت و موفق شد میزبان خود را ۳ بر صفر شکست بدهد و عنوان قهرمانی را کسب کند. 🏐 شاگردان هادی رضایی در این دیدار با نتایج ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۱۷ به برتری رسیدند و بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند.
امت اسلام حصر را بشکند 🔹تصاویری از راهپیمایی امروز که در آن عبارات مشخصی نقش بسته است؛ گروهی از مردم تاکید می‌کنند که حصر غزه باید توسط امت اسلام و از طریق ملل کشورهای مختلف، همه با هم، شکسته شود.
پایگاه نیروهای آمریکایی در منطقه التنف در خاک سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
سیستم اطلاعاتی صهیونیست‌ها دیگر کارایی ندارد سخنگوی سپاه: 🔹اگر کمک‌هایی که آمریکایی‌ها کردند نبود و در روز چهارم به دادشان نمی‌رسیدند مطمئن باشید شیرازه ارتش رژیم صهیونیستی ازهم‌پاشیده بود. 🔹بمباران هنر نیست؛ هنر کاری بود که بچه‌های مقاومت کردند و از آن دیواری که خودتان آن را تسخیرناپذیر نامیدید عبور کردند و اکنون هم ۲ هزار نفر آنها منتظر شما هستند. 🔹این وقایع نشان داد که سیستم اطلاعاتی صهیونیست‌ها کارایی خود را ازدست‌داده و جریان مقاومت این ضعف‌ها را رصد کرد.
نتانیاهو: فشارهای بین‌المللی افزایش یافته است نتانیاهو در نشست مطبوعاتی: 🔹فشارهای بین‌المللی در هفته‌های اخیر افزایش یافته است، از ما خواسته شد که ما وارد غزه یا بیمارستان شفا نشویم و آتش بس اعلام کنیم. 🔹فقط زمانی جنگ را متوقف می‌کنیم که تضمین کنیم غزه دیگر خطری برای اسرائیل نیست. 🔹تغییری در سیاست‌های خود نداده‌ایم فقط دست به اقدامی برای جلوگیری از انتشار بیماری زده‌ایم. 🔸وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: وارد مرحله دوم جنگ زمینی در نوار غزه شدیم. باید بین ماموریت در جنوب و توجه به شمال توازن ایجاد کنیم، ما هر روز به حزب الله حمله می‌کنیم.