eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
محکومیت حمله صهیونیست‌ها به مدارس الفاخوره و تل‌زعتر از سوی کنعانی 🔹ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام رژیم صهیونیستی در کشتار جنون‌آمیز و وحشیانه صدها تن از شهروندان فلسطینی در مدرسه «الفاخوره» متعلق به آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل و «تل‌زعتر» در جبالیا را که اغلب آنان زنان و کودکان بودند، شدیدا محکوم کرد. 🔹کنعانی گفت؛ متأسفانه در سایه بی‌عملی کشورهای جهان و مجامع بين‌المللی نسبت به نسل‌کُشی ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه غربی، رژیم غاصب صهیونیستی هر روز در کمال دنائت و وحشیگری، مرتکب جنایت جنگی و کشتار جمعی جدیدی علیه شهروندان و زنان و کودکان فلسطینی در منازل، سکونتگاه‌ها و اماکن اسکان موقت آوارگان و پناهجویان می‌شود. 🔹وی خواستار مسئولیت‌پذیری جامعه جهانی و خاصه اقدام فوری و بازدارنده کشورهای اسلامی در مقابل نسل‌کشی آشکار و سبعانه رژیم جنایت پیشه اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شادی گروه مقاومت " گردان های سیدالشهدا" از قرار گرفتن در فهرست تروریستی دولت آمریکا
🔴🔥 نیروهای مقاومت دقایقی پیش شهرک اشغالی سدروت در شمال شرق نوار غزه را راکت‌باران کردند
شرق به نقل از وکیل پرونده: توماج صالحی با قید وثیقه آزاد شد/ نقض حکم در دیوان عالی کشور «شرق» به نقل از امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی نوشت: 🔻در پی فرجام خواهی صورت گرفته در پرونده توماج صالحی، این پرونده در شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و در نهایت، نظر به طرح ایرادات متعدد به دادنامه اولیه، برخی از این ایرادات مورد پذیرش دیوانعالی کشور قرار گرفت و پس از نقض حکم، این پرونده به شعبه یک دادگاه انقلاب اصفهان مسترد شد. 🔻همچنین دیوانعالی کشور توماج صالحی را همچون دیگر افرادی که مشمول بخشنامه عفو اعلامی قرار گرفتند دانست و اعلام کرد که او نیز می‌تواند از عفو اعلامی استفاده کند.
🟢آخرین‌خبرها 🟢مقامات صهیونیست: اگر حمله زمینی به غزه بیشتر از ۳ ماه ادامه یابد، اقتصاد ما فرو می‌پاشد 🟢امیرعبداللهیان: هرگونه حمله به نیروهای ایرانی در سوریه را به‌شدت پاسخ می‌دهیم 🟢بایدن: این تشکیلات خودگردان فلسطین است که باید غزه و کرانه باختری را کنترل کند. 🟢وزیر دفاع اسرائیل: وارد مرحله دوم جنگ زمینی در نوار غزه شدیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دختر مولا اومده ❤️ 🎙محمود کریمی تنها دلیل خنده‌ی حیدر خوش آمدی آینه لطافت مادر خوش آمدی ای آن کسی که شهرت نام بلند تو از عرش رفته است فراتر خوش آمدی سلام الله علیه 💐💐
افشای کشتار صهیونیست‌ها در روز هفتم اکتبر توسط بالگرد خودی 🔹 روزنامه «هاآرتص» گزارش داد که بر اساس تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی، یک بالگرد ارتش در روز هفتم اکتبر به سمت صهیونیست‌های حاضر در فستیوال موسیقی بیابانی شلیک کرده است. 🔹 طبق این تحقیقات، رزمندگان حماس که روز هفتم اکتبر در جریان عملیات « » به مواضع ارتش صهیونیستی حمله کردند، حتی از برگزاری فستیوال بیابانی نزدیک شهرک «رعیم» اطلاع نداشتند.
شلیک منور و بمب‌های سبک در مجاورت بیمارستان اندونزی واقع در شمال نوار غزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 📹 شهادت دو خبرنگار (ساری منصور و حسونه سلیم) در جریان حمله رژیم موقت صهیونیستی به اردوگاه «البریج» در مرکز نوار
حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در سوریه 🔹 شبکه «المیادین» از شنیده‌شدن صدای چندین انفجار در محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان گازی «کونیکو» در ریف شمالی دیرالزور خبر دادند. 🔹 منابع سوری نیز به المیادین گفتند که این انفجارها ناشی از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی‌ها در کونیکو است. یک پایگاه دیگر آمریکا در سوریه هدف قرار گرفت 🔹 شبکه «المیادین» گزارش داد که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه «التنف» در شرق سوریه نیز با هواپیماهای بدون سرنشین هدف حمله قرار گرفته است. حمله به سومین پایگاه آمریکا در سوریه 🔹 کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» در خبری فوری نوشت که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در ریف شرقی دیرالزور نیز مورد حمله قرار گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی‌بی‌سی می‌گوید ادعای اسرائیل را راستی آزمایی کرده و مرکز فرماندهی حماس در زیر بیمارستان شفاء وجود ندارد و اسرائیل دروغ گفته است.
بیانیه تند ریاض در واکنش به جنایت اسرائیل در کشتار کودکان مدرسه الفاخوره 🔺 وزرات خارجه عربستان سعودی شامگاه شنبه با انتشار بیانیه‌ای به جنایت امروز رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه وابسته به سازمان ملل (اونروا) که به شهادت دست‌کم 200 نفر انجامید، واکنش نشان داد.
فرمانده کل سپاه خطاب به راهپیمایان تهران: "اسراییل در آی سی یو سیاسی آمریکا قرار دارد" 🔺 چرا اعترافات پنهانی ژنرال کوخاوی مهم است؟ 🔺 اسراییل شانس خود را در جنوب امتحان کند. Tehran Times
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتشار تصاویر عملیات حزب‌الله علیه تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «المناره» نزدیک مرز جنوب لبنان
محمود عباس: بایدن فورا برای توقف فاجعه انسانی در غزه اقدام کند 🔺 محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا فوراً برای توقف فاجعه انسانی و نسل‌کشی علیه مردم اقدام کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وداع خبرنگاران غزه با پیکر بی‌جان همکار جوانشان، «ساری منصور» که در حملات ساعاتی قبل صهیونیست‌ها به مناطق مسکونی به شهادت رسید.
🔴شمار کشته شدگان غزه به ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر رسید 🔴در این حملات، بالغ بر ۳۰ هزار نفر زخمی شده‌اند که ۷۵ درصد از آنها، زنان و کودکان هستند.
🌺بسم الله الرحمن الرحیم 🗒️ تقویم ☀️ امروز: قمری: الأحد -‌ ۵ جمادي الاولي ۱۴۴۵ شمسی: یکشنبه - ۲۸ آبان ۱۴۰۲ میلادی: Sunday - 2023 19 November 🌹 امروز متعلق است به: 🔶مولی الموحدین امیر المومنین حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) 🔶(عصمة الله الكبري حضرت فاطمة زهرا (سلام الله علیها) مناسبت امروز ولادت سلام الله علیها و 🔹ذکر امروز: یا ذَالجَلالِ وَ اْلاِکْرام