eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
فوت جوان ۲۰ ساله در اثر برخورد با قطار در فیروزکوه 🔹دادستان شهرستان فیروزکوه: متأسفانه ساعاتی پیش در حدفاصل ایستگاه راه‌آهن زرین‌دشت _مهاباد یک جوان حدوداً ۲۰ساله به دلیل بی‌احتیاطی و عدم توجه به علائم بازدارنده وارد حریم ریل راه‌آهن شده و این موضوع سبب برخورد قطار و مرگ در دم آن جوان شد. 🔹از شهروندان محترم تقاضا شده به نشانه‌های بازدارنده محدوده خطوط راه‌آهن و زمان‌بندی باز و بسته‌شدن راه‌بندها توجه و اهتمام کافی داشته باشند تا دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم. https://farsnews.ir/Behradmadani/1720506903285260616 .
🔴دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با رئیس‌جمهور منتخب 🔹 رئیس سازمان صداوسیما صبح امروز سه‌شنبه در دیدار با آقای مسعود پزشکیان: سازمان صدا و سیما در راستای وظیفه ذاتی، ملی و انقلابی به عنوان رسانه ملی همه تلاش خود را برای رقابتی کردن فضای انتخابات و ایجاد شور و نشاط در جامعه به کار گرفت و پس از این نیز آماده همکاری با جنابعالی و دولت محترم‌تان در راستای خدمت به ملت ایران است. 🔹پزشکیان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران صداوسیما در ایام انتخابات بر اهمیت اطلاع‌رسانی شفاف و مسئولانه این سازمان به جامعه و ایفای نقش در انتقال صحیح مطالبات، خواسته‌ها و انتقادات مردم به مسئولان و نیز انعکاس متقابل تلاش‌های دولتمردان تاکید کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خسارت طوفان بریل در ایالت تگزاس آمریکا 🔹طوفان بریل در ایالت تگزاس آمریکا دو کشته برجا گذاشت و برق میلیون ها نفر را در این ایالت قطع کرد. .
📣 آمریکا: دیپلماسی موثرترین راه در قبال برنامه هسته‌ای ایران است سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا: 🔺️با روی کار آمدن یک رئیس‌جمهور جدید در ایران، واشنگتن انتظار هیچ تغییری در سیاست‌های تهران ندارد. 🔺️همیشه گفته‌ایم که دیپلماسی مؤثرترین راه برای دستیابی به یک راه‌حل مؤثر در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران است، 🔺️با توجه به تشدید تنش‌های ایران در سراسر جهان، اکنون از هرگونه راه حل دیپلماتیک معنادار فاصله داریم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 توصیه به همه ما، خوب گوش بدید. ما نباید ناامید باشیم‌، رو داریم، عاشورا رو داریم... ✍امیرحسین قنبری .
🔰 دلار ۵۹,۴۰۰ - یورو ۶۴,۳۵۰ 🔰 تتر ۵۹,۷۰۰ - درهم ۱۶,۲۴۰ 🔰 سکه امامی ۴۰,۳۰۰,۰۰۰ 🚨نرخ فوری ارز💵،خودرو🚙و اخبار اقتصادی💰 🕗 ساعت ۱۱:۰۰ 📅 سه‌شنبه مورخ ۱۹ تیر ۱۴۰۳ 💵 نرخ‌ها به تومان در بازار تهران می‌باشد ‌
🧮 قیمت جدید سیمان امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۳ مشخص شد/ بازار استارت گرانی را زد؟ ▫️سیمان پاکتی آبیک (تیپ ۲) عمده، با شش هزار تومان خیزش در کانال ۹۳ هزار تومان در حال معامله است. ▫️سیمان پاکتی تهران (تیپ ۲) عمده، با دو هزار و ۵۰۰ تومان افزایش با بهای ۹۷ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش می‌شود./خبرانلاین 🚨نرخ فوری ارز💵،خودرو🚙و اخبار اقتصادی💰 .
♦️پایان بورس امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۳ 🔹شاخص کل بورس در پایان معاملات با کاهش ۴ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار واحد رسید. 🚨نرخ فوری ارز💵،خودرو🚙و اخبار اقتصادی💰 .
‌🔴پلمب شرکت ترکیه ای به خاطر حجاب توسط اماکن پس از مکالمه پزشکیان و اردوغان! 🔹ابراهیم سوزنچی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت: اردوغان زنگ زده و یکساعت با رئیس جمهور منتخب صحبت کرده که انشاءلله روابط رو حسنه کنیم.  همین امروز اماکن رفته دفتر ترکیش ایرلاین رو به دلیل حجاب پلمپ کرده؛ حتما تصادفی بوده .
♦️ورود یک موج گرمای بسیار قدرتمند به ایران از پنجشنبه 🔹حوزه استقرار این موج گرمای جهنمی غرب و جنوب غرب کشور است. 🔹نیمه عمر این موج گرما ۳روز است. 🔹شدت ناهنجاری برروی استانهای کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، بوشهر برآورد می شود. 🔹خطر گرمازدگی افزایش می یابد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️جهانگیر: در مرحله دوم انتخابات ۱۱۳ نفر دستگیر شدند/ اکثر آنها در پایان همان روز با اخذ تعهد و وثیقه آزاد شدند سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری: 🔹در مرحله دوم ۳۹۸۰ نفر به خاطر تخلفات انتخابی مورد توجیه و ارشاد قانونی قرار گرفتند 🔹در همین رابطه ۱۰۰نفر احضار شدند و تذکرات لازم داده شد 🔹در مرحله دوم انتخابات ۱۱۳نفر که مرتکب جرایمی شده بودند دستگیر شدند که اکثر آنها در پایان همان روز با اخذ تعهد و وثیقه فعلا آزاد شدند. .
♦️فردا ساعت ادارات اصفهان تا ۱۱ و پنج‌شنبه تعطیل شد مدیریت بحران استانداری اصفهان: 🔹به منظور پایداری شبکه برق در بخش‌های خانگی، صنوف و … فردا ساعت کاری ادارات استان اصفهان تا ساعت ۱۱ خواهد بود. 🔹همچنین پنجشنبه ۲۱ تیرماه نیز همه دستگاه‌های مذکور تعطیل خواهد بود. .
♦️نامه مهم پزشکیان به مخبر 🔹در وزارتخانه‎ها و معاونت های ریاست‎جمهوری از هرگونه عزل و نصب نیروی جدید خودداری گردد. .
🔴سخنگوی شورای شهر تهران: اکثریت شورا کنار شهردار تهران است و زاکانی با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد .
📣 بهرام افشاری به «پایتخت ۷» بازگشت 🔺️«هومن حاجی‌عبداللهی» در واکنش به عکسی که از صفحه رسمی پایتخت بدون شرح منتشر شد، در حساب توییتر خود از حضور «بهرام افشاری» در فصل هفتم این سریال خبر داد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 دیدارهای چهارمین روز رئیس‌جمهور منتخب در نهاد ریاست‌جمهوری .
♦️شرط جو بایدن برای کناره‌گیری از انتخابات 🔹جو بایدن میگه فقط در یک صورت ، اونم اینکه خدا از آسمون بیاید پایین و بگوید کناره گیری کن! 🔹در اینصورت از نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری خواهد کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️مهدی طارمی برای عقد قرارداد با اینتر دقایقی قبل به شهر میلان رسید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️۵۸۰ میلیون تومان مجازات پزشک نماها معاون درمان وزارت بهداشت: 🔹مجازات‌های سنگینی برای دخالت افراد بدون صلاحیت در امور پزشکی و درمانی در نظر گرفته شده است. 🔹جریمه نقدی پزشک نماها از ۵ میلیون تومان به ۵۸۰ میلیون تومان بار نخست و یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان بار دوم افزایش یافت. 🔹هم‌وطنان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پزشکی از پزشک بودن فردی که می‌خواهند امور درمانی خود را به او بسپارند اطمینان حاصل کنند تا گرفتار افراد شیاد و سودجو نشوند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 آخرین وضعیت پرونده سقوط بالگرد رئیس‌جمهور 🔹سخنگوی قوه قضائیه: قبلا اعلام شد پس از حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور و همراهانشان پرونده‌ای تشکیل شده است و هیاتی در این خصوص ماموریت یافته که همه جوانب را از لحاظ فنی و... بررسی کند و گزارشات لازم را بدهد. 🔹تا این لحظه هنوز هیات گزارشی را برای قوه قضاییه ارسال نکرده و به محض اینکه گزارش هیات واصل و اقدامات قضایی شروع شود، اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود. .
🔴سخنگوی شورای نگهبان: تا تنفیذ رئیس‌جمهور، معاون اول مدیر قوۀ مجریه است 🔹با توجه به اینکه براساس قانون انتخابات دوره ۴ ساله ریاست‌جمهوری از زمان تنفیذ حکم رئیس‌جمهوری توسط رهبری آغاز می‌شود، تا روز تنفیذ معاون اول مدیریت قوۀ مجریه را بر عهده دارد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هشدار سخنگوی قوه قضاییه به بی‌اخلاقی در فضای مجازی 🔹توصیه می‌کنیم نکات اخلاقی، قانونی و شرعی را رعایت کنید و اجازه ندهید با تفرقه افکنی موجبات خوشحالی دشمن فراهم شود. 🔹اگر ما این تداوم رفتار مجرمانه بعضی از اقشار را ببینیم حتما به وظیفه قانونی‌مان عمل خواهیم کرد. .