eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تشییع شهید مدافع حرم احمدرضا افشاری در شهرضا .
🔴درگیری پلیس با اشرار و شهادت سرباز وظیفه 🔹ساعاتی قبل عوامل انتظامی پاسگاه قلعه بید زاهدان با اشرار مسلح درگیر شدند و در این درگیری سرباز وظیفه «علی رئوفیان» اهل نیشابور به فيض عظمای شهادت نائل شد. 🔹اشرار مسلح بزدل که ضرباتی به آنان وارد شد تاب مقاومت نداشتند متواری و پلیس در تعقیب آنان هست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وقوع زمین لرزه ۶.۳ ریشتری در تایوان 🔹به گزاش رویترز به نقل از اداره هواشناسی تایوان، زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۳ روز جمعه ۳۴ کیلومتری شهر هوآلین در شرق تایوان را به لرزه درآورد. .
38.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 الجزیره: ماجرای تحقیقی که مایه رسوایی ارتش اسرائیل شد، چه بود؟ .
🔴فرمانده نیروی دریایی ‎ارتش: نجات ناوشکن سهند، یک اتفاق بزرگ و افتخار بود 🔹با کار جهادی در ۱۰ روز عملیات نجات ‎ناوشکن سهند را انجام دادیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ترامپ قول داد با ایران "دوست" باشد، البته شاید ترامپ: 🔹من به دنبال بد بودن با ایران نیستم. 🔹ما با ایران دوست خواهیم بود، امیدوارم، شاید، شاید هم نه. اما امیدوارم روابط ما با هم دوستانه باشد. 🔹ما قرار است دوست باشیم اما آنها نمی‌توانند سلاح هسته‌ای داشته باشند. .
♦️۶۱ مصدوم و یک فوتی در تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی با کامیون حمل قیر در عراق پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر: 🔹ساعت ۴ صبح امروز جمعه، یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی و یک کامیون حمل قیر در جاده برگشت از دیوانیه به ناصریه در کشور عراق تصادف کردند. 🔹این حادثه ۶۱ نفر مصدوم و یک فوتی داشته که راننده اتوبوس عراقی بوده است. .
♦️کدام خطوط هوایی پروازهای خود به اسرائیل را لغو کردند؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اوضاع وحشتناک بیماری‌های عفونی در غزه 🔹خبرنگار شبکه CNN در گفتگو با شبکه الجزیره: بیماری‌های پوستی بیداد می‌کنند، شاهد تصاویر وحشتناکی از کودکانی بودیم که با عفونت‌های پوستیِ تاول مانند پوشیده شده بودند و حتی پزشکان هم نمی‌دانند که دقیقا چیست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سیدحسین‌شهرستانی در برنامه زنده‌ صداوسیما: 🔹رفتار حاکمیت در مسأله حجاب ضربه جدی ای زد به دینداری ایرانیان که‌قابل مقایسه با کشف حجاب رضاخان است .
🔴اگر بسته نخرید، هر گیگ اینترنت یک میلیون تومان است 🔹رئیس سازمان تنظیم مقررات: اگر زوار ایرانی بسته اینترنت خریداری کرده باشند، قیمت هر گیگابایت ۱۰۰ هزار تومان و قیمت بسته ۵ گیگابایتی ۳۹۰ هزار تومان است که تقریباً به اندازه قیمت سیمکارت‌های عراقی است اما اگر زوار ایرانی اقدام به خریداری بسته‌های اینترنت مختص اربعین نکرده باشند، هزینه‌ها در کشور عراق بر اساس تعرفه آزاد محاسبه می‌شود بطوری که هر گیگابایت بیش از یک میلیون تومان هزینه دارد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 رییس پلیس راهور: ۴۵ درصد از زائرانی که تاکنون به عراق رفته‌اند از سفر برگشته‌اند  .
32.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴«عماد ۴» پایگاه زیرزمینی حزب‌الله 🔹جنبش مقاومت اسلامی لبنان تصاویری از تأسیسات نظامی عظیمی به‌نام عماد۴ را تحت عنوان «کوه‌های ما، زرادخانه‌های ما است» منتشر کرد که در آن سکوهای بزرگ پرتاب موشک وجود دارد. .
🔴وقوع مجدد زمین‌لرزه نسبتاً قوی در سوریه 🔹مرکز لرزه‌نگاری اروپا-مدیترانه ظهر امروز گزارش داد که زلزله‌ای با قدرت ۵.۲ ریشتر در نزدیکی شهر «حماه» و در عمق ۷ کیلومتری زمین رخ داده است. 🔹 این زمین‌لرزه در سایر نقاط سوریه و برخی کشورهای همسایه نیز احساس شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تردد دریایی زائران اربعین از مرز خرمشهر بصره برای نخستین‌بار .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نماینده رژیم صهیونیستی: مقامات اسرائیل از ترسِ پاسخ ایران می‌خواهند به «شکست بزرگ» تن دهند 🔹یکی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کِنست) با انتشار پیامی تصویری با انتقاد از سران این رژیم اعلام کرد که «به دلیل ترس از حمله ایران و حزب الله، سران ارتش می خواهند جنگ (غزه) را پایان دهند و این برای ما شکست بزرگی است.» .
🔴 سخنگوی اورژانس خوزستان: بر اثر تصادف در محور اندیمشک-سه راهی دهلران-سرخه دو نفر جان باختند .
🔴پسر اسماعیل هنیه: موشک، تلفن همراه پدرم را ردیابی کرده بود 🔹عبدالسلام، فرزند اسماعیل هنیه: این موشک هدایت‌شونده از طریق دنبال‌کردن تلفن همراهی که در اتاق پدرم و در نزدیکی سر او قرار داشت، هدایت شد. 🔹پدرم در آن روز، مدام از تلفن خود تماس می‌گرفت و تا ساعت ۲۲.۱۵ شبی که شهید شد، از آن استفاده می‌کرد. .
🔴تهران ۱۴۰۳ گرم‌ترین تهرانِ نیم‌قرن گذشته 🔹با استقرار گنبد حرارتی روی غرب آسیا ثبت ۱۰ روز بالای ۴۰ درجه در تهران سبب شد تا مرداد ۱۴۰۳ گرم‌ترین ماه پایتخت در نیم‌قرن اخیر باشد. 🔹زلزله، سیل، سونامی، آتشفشان، ریزش بهمن و «گرمای شدید» فهرستی از بلایای طبیعی براساس رده‌بندیِ سازمان ملل است. 🔹در حالی‌که مؤسسهٔ کوپرنیک سال ۲۰۲۴ را گرم‌ترین سال از ابتدای ثبت رسمیِ دما در تاریخ معرفی کرده، سرعت گرمایش جهانی در ایران به گفتهٔ سازمان هواشناسی ۲ برابر دنیا است. 🔹اتحادیهٔ اروپا برای مقابله با آثار تغییرات اقلیم در حال تغییر سازوکارها و استانداردهای زیرساختی است و از طرفی بودجهٔ مشخصی برای این‌کار اختصاص داده، اما در ایران نه قانون مشخصی برای این مسئله وجود دارد و نه حتی برآوردی از میزان آسیب‌ها محاسبه شده است. .
🔴پویش تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی در اربعین 🔹همزمان با یازدهمین ماه تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم نوار غزه، و با توجه به حضور میلیون‌ها زائر از گوشه و کنار جهان در مراسم عظیم و باشکوه پیاده روی اربعین حسینی در عراق در مسیرهای منتهی به کربلای معلی، پویش مردمی تحریم محصولات تولیدی آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف ضربه زدن به اقتصاد متزلزل آنها به راه افتاده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 اجتماع یمنی‌ها در حمایت از مردم فلسطین .
🔴آلمان هم از طرح حمله به نورد استریم اطلاع داشته است 🔹وال استریت ژورنال ابعاد تازه‌ای از پرونده انفجار در خطوط لوله انتقال گاز نورد استریم را افشا کرده است که بر اساس آن نهادهای آلمانی و عرصه سیاسی این کشور هم از طرح حمله به این خطوط از طرف اوکراین اطلاع داشته‌اند. .
🔴بیانیه مشترک قطر، آمریکا و مصر درباره آتش‌بس 🔹کشورهای میانجی مذاکرات آتش‌بس در غزه امروز جمعه بعد از پایان این گفت‌وگوها بیانیه‌ای مشترک صادر کردند. 🔹در بیانیه مشترک قطر، مصر و آمریکا ادعا شده است: «گفت‌و‌گوها جدی و سازنده بودند و در فضایی مثبت برگزار شدند.» 🔹این بیانیه ادعا می‌کند آمریکا با حمایت قطر و مصر طرحی تقدیم هر دو طرف کرد که شکاف‌های میان آنها را کاهش می‌دهد. 🔹طبق بیانیه، طرح پیشنهادی آمریکا در راستای اصول مطروحه توسط جو بایدن در ۳۱ مه ۲۰۲۴ و قطعنامه شماره ۲۷۳۵ شورای امنیت است. .
🔴دستور نخست‌وزیر عراق برای کاهش حوادث جاده‌ای در اربعین 🔹محمد شیاع السودانی به وزارت کشور عراق دستور داد تا از طریق اداره کل راهنمایی و رانندگی و دیگر ادارات مسئول، در راستای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ رانندگی در اربعین امام حسین(ع)، تمام توانمندی‌های خود را به کار گیرند. .
🔴ترامپ: هریس به قدرت برسد اسرائیل از بین می‌رود رئیس‌جمهور سابق آمریکا: 🔹اگر هریس به قدرت برسد اسرائیل از بین می‌رود. این آدم‌ها از اسرائیل بدشان می‌آید. 🔹یک سال پیش و حتی دو سال پیش هیچ وقت فکر نمی‌کردم این حرف را بزنم. .