eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 افزایش حقوق بیش از ۲۰ درصد در ۹ دستگاه اجرایی/ شهرداری تهران مستندات ارائه نکرد 🔹در بررسی‌های دیوان محاسبات کشور مشخص شد که ۹ دستگاه اجرایی در سال ۱۴۰۲، حقوق کارکنان خود را بیش از ۲۰ درصد ضریب سالانه مصوب، افزایش داده‌اند. 🔹این ۹ دستگاه اجرایی شامل سازمان توسعه و نوسازی معادن، سازمان گسترش و نوسازی صنایع شرکت سهامی مدیریت طرح‌های صنعتی، شرکت گسترش صنایع بلوچ، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، صندوق ضمانت صادرات ایران، شرکت بازرگانی و خدمات صنعتی فولاد اهواز، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و سازمان بنادر و دریانوردی بوده است. 🔹همچنین شهرداری تهران و صندوق بازنشستگی صنعت نفت نیز مستنداتی در خصوص ضریب افزایش حقوق کارکنان خود ارائه نکرده‌اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 فرماندهی عملیات مشترک نیروهای مسلح عراق: در عملیاتی که در صحرای الانبار انجام شد، ۱۴ تروریست از جمله یک سرکرده رده اول داعش به هلاکت رسیدند .
🔴 برنامه قطعی برق را اعلام کنید! 🔹عدم اعلام برنامه قطعی برق مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده که موجب اختلال در روند زندگی خانواده‌ها شده است. 🔹قطعی برق بدون اطلاع قبلی پیامد‌های مختلفی از جمله محبوسی در آسانسور، اختلال ترافیکی در چهار راه‌ها، آسیب به وسایل الکترونیکی و برقی، خسارت به واحد‌های تجاری، نانوایی، مواد غذایی، کشاورزی و شهرک‌های صنعتی داشته است این موارد بخشی از مشکلاتی است که عدم اعلام برنامه قطعی برق به وجود می‌‌آورد. 🔹درخواست مردم از وزارت نیرو اعلام برنامه قطعی برق است تا مردم بتوانند با برنامه ریزی قبلی کار‌های خود را انجام دهند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 حضور کمرنگ مردم در تظاهرات مخالفان در ونزوئلا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 به راه افتادن سیل پس از بارش شدید باران در مدینه منوره .
⬅️ موج افزایش دمای هوا از امروز وارد کشور می‌شود 🔹رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوای از وزش باد شدید در جنوب شرق و جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از امروز شاهد افزایش نسبی دمای هوا خواهیم بود. .
🔴طوفان ASNA بندر جاسک را تعطیل کرد بنادر و دریانوردی جاسک: 🔹‌بر‌اساس هشدار نارنجی صادر شده از سوی اداره‌کل هواشناسی، شرایط تردد برای اغلب شناورها خطرآفرین بوده و به همین دلیل، بندر جاسک از ظهر امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است. 🔹براساس پیش‌بینی هواشناسی، تا اواسط هفته جاری سرعت باد به ۲۶ نات دریایی(حدود ۴۵ کیلومتر بر ساعت) و ارتفاع موج تا دو متر می‌رسد که این مسئله شرایط را برای تردد شناورهای مختلف دشوار و خطرناک می‌کند. 🔹در پی شدت گرفتن طوفان «آسنا»(ASNA) در محدوده منطقه مکران و خصوصا شرق استان هرمزگان، به صاحبان شناورها در محدوده آبهای ساحلی نیز اعلام شده تا نسبت به مهار شناورها به صورت صحیح، اقدام کنند. .
🔴 بانوان نجات غریق ایران نایب قهرمان جهان شدند 🔹بانوان ملی پوش کشورمان در ماده ۴ در ۹۰ متر ساحلی مسابقات قهرمانی جهان نجات غریق که در گلدکست استرالیا در حال برگزاری است پس از رقابت با تیم‌های قدرتمند جهان موفق به کسب سکوی دوم و مدال ارزشمند نقره شدند. .
🔴انتصاب دکتر علی باقری به عنوان عضو جدید شورای راهبردی روابط خارجی رهبر انقلاب اسلامی در حکمی آقای دکتر علی باقری را به عضویت در شورای راهبردی روابط خارجی منصوب کردند. شورای راهبردی روابط خارجی در سال 1385 و با حکم رهبر انقلاب شکل گرفت. هدف از تشکیل این شورا،کمک به تصمیم گیریهای کلان و جست و جو از افق های نو در روابط خارجی جمهوری اسلامی و بهره مندی از نظرات نخبگان در این عرصه، است. ریاست شورای راهبردی روابط خارجی برعهده آقای دکتر خرازی است. .
آه از جغرافیای غریب و مظلومِ غزه... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یادتونه میگفتن نرید کربلا؟ . . ما رفتیم برگشتیم حالمون هم خیلی خوبه 😍 حب_الحسین_یجمعنا
⬅️ شاخص بورس ۲۲ هزار واحد رشد کرد 🔹 شاخص کل بورس با رشد ۲۲ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به ۲ میلیون و ۰۹۷ هزار واحد رسید. .
🔴دوستان علی انصاریان اموالش را بالا کشیدند و مادرش را تهدید کردند! 🔹‌در اتفاقی باور نکردنی، دو نفر از نزدیکان علی انصاریان بخشی از اموال فوتبالیست فقید تیم ملی و پرسپولیس را با جعل سند به نام خود کرده و مادر علی انصاریان را برای وادار کردن به سکوت، تهدید به قتل می کنند. 🔹‌این ۲ نفر از اعتماد مادر علی انصاریان بهره برده و اموال علی انصاریان را به نام خود سند زده‌اند. در حالی که پرونده شکایت مادر علی انصاریان از این ۲ فرد که بسیاری از اهالی فوتبال با آنها آشنا هستند در جریان است، یکی از آن‌ها به گفته مادر علی انصاریان شروع به تهدید کرده است. 🔹‌مادر علی انصاریان در این خصوص گفت: ح.ا.ا و ف.ا با جعل سند، اموال پسرم را بالا کشیده‌اند. ح.ا.ا من را تهدید کرده که با چادرم خفه‌ام خواهد کرد. او حتی گفته با اسلحه گرم و نارنجک خانه‌ام را منفجر می‌کند. 🔹‌از اهالی فوتبال ایران درخواست می‌کنم نجاتم دهند و مال پسرم و جان خودم را نجات دهند. .
🔴ادعای کذب رسانه‌های ضدانقلاب ▪️فوت معصومه هویزات صحت ندارد ‌ 🔹در پی حادثه فوت یک متهم به نام «محمد میرموسوی» در فوت متهمی تحت نظرگاه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان، خبر‌هایی با موضوع مشابه در برخی از رسانه‌های ضد انقلاب در حال انتشار است. 🔹در یکی از خبر‌های مورد اشاره، ادعا شده است زنی ۲۴ ساله به نام «معصومه هویزات» در که در زندان سپیدار استان خوزستان بازداشت بوده است، بعد از انتقال به پلیس آگاهی به دلیل ضرب و شتم در بازداشتگاه جان باخته است. 🔹برهمین اساس، صحت و سقم این موضوع از مراجع قضایی پیگیری شد که ‌نشان می‌دهد فردی به هویت معصومه هویزات چندی پیش به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر و به مدت یک هفته در زندان سپیدار حضور داشت. 🔹این متهم در حال حاضر برای انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد و در سلامت کامل به سر می‌برد و ادعای فوت وی کذب و بی‌اساس است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شرمنده‌ام که همت آهو نداشتم... شعرخوانی مرحوم محمدعلی بهمنی در نجوا با امام رضا(ع) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استاندار خراسان‌رضوی: پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۷.۵ میلیون زائر در ایام آخر ماه صفر وارد مشهد شوند 🔹تاکنون ۲ میلیون زائر وارد مشهد شده‌اند. پیش‌بینی برای زائرین پیاده ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر است که از ۴ مسیر وارد مشهد خواهند شد. 🔹حدود ۲۲۰ هزار اسکان رسمی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌‌پذیرها و خانه مسافر‌هاست که تا حدود ۸۰ درصد رزرو شده است. ۸۰۰ هزار امکان اسکان را پیش‌بینی کرده‌ایم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 دلیل عقب نشینی ارتش اسرائیل از خانیونس چه بود؟ 🔹با زیرنویس فارسی .
♦️ سرعت جهش ژنی آبله میمونی ۱b مدیر ارتقای سلامت وزارت بهداشت: 🔹ویروس زیرخوشه ۱b آبله میمونی، سرعت جهش ژنی و تغییرات بیشتری نسبت به اجداد ویروسی خود دارد. 🔹آبله میمونی ۱b با کرونا بسیار متفاوت است. 🔹واکسن جینئوس در دو دوز و به صورت زیرپوستی تزریق می‌شود. 🔹اگر واکسن به میزان کافی در دسترس نباشد، تزریق به صورت داخل پوستی و با میزان کمتر انجام می‌شود. 🔹دو کشور سوئد و تایلند اولین موارد ابتلای به آبله میمونی جدید را گزارش کرده‌اند. /ایسنا .
🔈 نخستین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی پزشکیان امشب ساعت ۲۲ همزمان از شبکه اول سیما، رادیو سراسری و شبکه خبر پخش می‌شود .
🔈 هشدار زرد هواشناسی در ۶ استان ◽سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتا شدید، در نواحی مستعد با گرد و خاک و احتمال توفان گرد و خاک در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان بلوچستان، کرمان، یزد و اصفهان هشدار داد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈 دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت ۵ همت یارانه دارو ◽وزیر بهداشت: با دستور رئیس‌جمهور ۵ هزار میلیارد تومان از یارانه دارو تا پایان هفته به حساب داروخانه‌ها واریز می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 علیرضا بخت به نیمه‌نهایی رسید 🔹 علیرضا بخت در یک‌چهارم وزن ۸۰- کیلوگرم مسابقات پاراتکواندو پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل  نورلان دومبایف از قزاقستان با نتیجه ۷-۵ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 ساره جوانمردی اولین طلای ایران را ضرب کرد 🔹ساره جوانمردی در فینال تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان کلاس SH۱ پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با ثبت رکورد ۲۳۶.۸ بالاتر از رقیب ترکیه‌ای خود، در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا را از آن خود کرد. 🔹ساره جوانمردی در این ماده طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و ۲۰۱۶ ریو را به‌دست آورده بود. .