eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
📰 | سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ .
🔴بارندگی در نیمه شمالی کشور ⛈امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و از بعدازظهر در گیلان، مازندران، گلستان بارندگی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. 🌧این شرایط فردا تا آخر هفته برای استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات رشته‌کوه البرز پیش‌بینی می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شمار جان باختگان حادثه معدن معدنجو به ۳۸ نفر رسید مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:  🔹با بیرون آمدن یک جسد دیگر از خروجی معدن معدنجو، آمار جان باختگان به ۳۸ نفر رسید. 🔹حادثه معدن طبس تا این لحظه ۳۸ نفر فوتی داشته و هنوز ۱۱ کارگر دیگر در معدن محبوس مانده اند و تلاش ها برای خروج آنها ادامه دارد. 🔹تلاش‌ها برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ادامه دارد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴: جواب ترور شهید هنیه را خواهیم داد رئیس‌جمهور: 🔹قصد رژیم صهیونیستی از ترور شهید هنیه در تهران گسترش جنگ بود که ما می‌دانستیم. 🔹اسرائیل این جنایت را در پس از مراسم تحلیف مرتکب شد. 🔹از نظر تمام قوانین بین المللی این اقدام صهیونیست ها محکوم است و بدون جواب هم نخواهد ماند. 🔹جواب خودمان را در جای مناسب و وقت مناسب خواهیم داد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اصابت موشک‌های مقاومت به مواضع صهیونیست‌ها 🔹شبکه «الجزیره» گزارش داد که حزب‌الله ۴ موج موشکی سنگین به سمت اراضی اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرده که اصابت مستقیم به اهداف داشتند. .
🔸حزب‌الله: پایگاه‌های اسرائیل را با موشک‌های فادی هدف گرفتیم 🔹جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت که پایگاه‌های هوایی مگیدو و رامات دیوید و عاموس را با موشک‌های فادی ۱ و فادی ۲ مورد اصابت قرار داده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دیدار و گفتگوی عراقچی و گروسی در نیویورک 🔹وزیر امور خارجه ایران و مدیر کل آژانس انرژی اتمی درباره تقویت روابط و همکاری ها میان ایران و آژانس گفتگو و تبادل نظر کردند. .
🔴 مهار آتش‌سوزی در شهرک صنعتی فجر گرمسار 🔹فرماندار گرمسار: آتش‌سوزی واحد تولیدی آریان اطلس تولیدکننده هیدروکربن و تصفیه دوم روغن در شهرک صنعتی فجر پس از ۱۶ ساعت تلاش آتش‌نشانان و مجموعه مدیریت بحران استان سمنان مهار و خطر رفع شد. 🔹پایگاه‌ها و خودروهای آتش‌نشانی کمکی از تهران، پیشوا، ورامین، پاکدشت و صنایع دفاعی پارچین برای اجرای این عملیات مهم حضور داشتند. 🔹علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴قالیباف: بهانه‌ای برای ناایمن بودن شرایط کار وجود ندارد رئیس مجلس: 🔹هیچ بهانه‌ای برای زیرپاگذاشتن حق ایمن‌بودن شرایط کار وجود ندارد. هیچ مسئول یا کارفرمایی حق ندارد هر سطح از حوادثی این‌چنین را اقتضای کار یا غیرقابل‌اجتناب بداند. 🔹آیین‌نامه ایمنی در معادن مصوب ۱۳۹۱ زینتی نیست و باید موبه‌مو رعایت شود. .
‌ 🔴اظهارات حاشیه‌ساز پزشکیان با انتشار یک فایل صوتی تایید شد 🔸روز گذشته بلومبرگ تیتری از اظهارات پزشکیان در جمع مدیران ارشد رسانه‌ای آمریکا منتشر کرد که مورد تعجب و سوال واقع شد. 🔹بلافاصله وزیر امور خارجه و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در مصاحبه‌هایی این اظهارات را تکذیب کردند اما امروز فایلی منتشر شده که نشان می‌دهد این تکذیبیه‌ها صحت ندارد و پزشکیان چنین اظهاراتی داشته است. 🔹با اینکه مراجعه به سایر سخنان پزشکیان در این نشست نشان می‌دهد که این عبارت با سایر اظهارات او در تضاد است و رئیس‌جمهور احتمالا دچار سبق لسان شده اما بی‌دقتی در بیان این جملات تا حدی است که برخی اطرافیان او هم از آن متعجب شده‌اند. 🔹بلومبرگ نوشته بود رئیس‌جمهور پزشکیان گفته، ایران حاضر است سلاح های خود را زمین بگذارد به شرط آنکه اسرائیل هم سلاح‌هایش را زمین بگذارد. .
🔴 کیفیت هوای تهران قابل قبول است 🔹بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۶ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار گرفته است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رای ندادن نمایندگان بازهم صدای قالیباف را درآورد 🔹رئیس‌مجلس: ۸۰ نفر از نمایندگان در رای‌گیری شرکت نکردند، همکاران حوزه فناوری بعد از این رای‌گیری حتما اسامی نمایندگانی که مشارکت نمی‌کنند را در سایت اطلاع‌رسانی کنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 مدیر کل مدیریت بحران خراسان جنوبی: واگن‌هایی که در تونل‌ها تخریب شده بودند از مسیر خارج شدند و مسیر تونل‌ها پاکسازی شد .
🔴واریز وام ۳۰ میلیونی بازنشستگانی تأمین اجتماعی رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران: 🔹از شنبه هفته آینده واریز ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان این سازمان آغاز خواهد شد. 🔹در این مرحله ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات استفاده خواهند کرد. .
🔴 از اعلام نظر در مورد حادثه معدن طبس خودداری شود 🔹معاون دادستان کل کشور: تا زمان تکمیل تحقیقات قضایی از اعلام نظر خودداری شود، باید به جمع بندی قضایی برسیم زیرا عزم دستگاه قضایی رسیدگی دقیق و قاطع به قصور‌های احتمالی در حادثه انفجار معدن در طبس است. 🔹گفتنی است چند ساعت پس از وقوع حادثه انفجار معدن در طبس وزیر کار در اظهاراتی اعلام کرده بود "در حادثه انفجار معدن در طبس تخلفی صورت نگرفته و واقعا یک حادثه بوده است" که واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است‌. .