eitaa logo
خبر فوری
6هزار دنبال‌کننده
29.6هزار عکس
15هزار ویدیو
2 فایل
✅ خبر فوری ✅ اخبار جهان وایران . . . . .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرلشکر باقری: تروریست‌ها از مرز ایران فاصله گرفته‌اند 🔹رئیس ستادکل نیروهای مسلح: گروهک‌های تروریست و تجزیه‌طلب، از مرزهای ایران فاصله گرفته‌اند. 🔹تیم‌های کارشناسی، روند خلع سلاح این گروهک‌ها را در عراق بررسی و راستی‌آزمایی خواهند کرد.
خبرهای سردار تنگسیری از تجهیزات جدید نظامی فرمانده نیروی دریایی سپاه: 🔹رهبر معظم انقلاب در خصوص سرعت شناورها امر فرموند و سرعت ما از ۳۵ نات دریایی به ۵۵ نات سپس ۷۵ نات و ۹۰ نات رسید و این روند افزایش سرعت تداوم خواهد داشت و این مسئله در دنیا بی‌سابقه است. 🔹در شناورهای که راکت‌انداز بودند با به روز کردن تجهیزات الان قادر به حمل و پرتاب موشک شده‌اند که به نمایش هم درآمد، در شرایط تحریم، زیردریایی هوشمند را با بردهای بسیار زیاد ساخته‌ایم که آزمایش و تست شده که نشان دهنده شعار همیشگی ما می‌توانیم است. 🔹در حوزه پهپاد نیز کارهای بزرگی به ویژه با قابلیت‌های متناسب با دریا صورت گرفته که در آینده از آنها رونمایی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رژه نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج‌فارس در بندرعباس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴«ساروی» هم به یک هشتم رسید 🔹️محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول، در یک‌شانزدهم وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل مارکوس راگینگر از اتریش با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و راهی یک‌هشتم شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴«محسن‌نژاد» به یک چهارم رسید 🔹️ مهدی محسن‌نژاد در یک‌هشتم وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل سئونگ هاک کیم از کره جنوبی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم شد.
🔴 دستگیری ۱۲ متهم قاچاق سوخت خودروهای اسقاطی 🔹دادستان مشکین‌شهر اردبیل:۱۲ نفر از اعضای شبکه قاچاق سوخت به خارج از کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل دستگیر شدند. 🔹این افراد با جمع آوری کارت‌های سوخت خودروهای افراد متخلف از سراسر کشور، از جمله اسقاطی و فرسوده، راکد و کم‌کارکرد با بهره‌گیری از خطاهای سیستمی سامانه بار برگ، اقدام به سوءاستفاده از این طریق می‌‌کردند. 🔹تاکنون مقدار یک میلیون و ۷۶۱ هزار و ۷۱۱ لیتر سوخت را از چرخه توزیع خارج کرده‌اند و غالباً از طریق استان هرمزگان سوخت یارانه‌ای مورد نیاز کشور را به کشورهای همسایه به صورت قاچاق ارسال کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار سلامی: دستان ملت را می‌بوسم و اعلام می‌کنم ما تا آخرین قطرۀ خون در خدمت مردم هستیم
سامراء میزبان هزاران زائر امام حسن عسکری(ع) 🔹در آستانه سالگرد شهادت جانسوز یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع)، سامراء میزبان زائرانی است که خود را از مناطق مختلف به این شهر می‌رسانند تا در این مراسم شرکت کنند.
🔴 ریزش قیمت‌ طلا و سکه در هفته پایانی شهریور 🔹کشتی‌آرای، نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران:نرخ ارز در هفته اخیر که به سبب تحولات سیاسی کشور رخ داده، کاهش یافته است. 🔹همچنین بازار سکه و طلا، بازاری آرام داشت و با ثبات بود. 🔹پیش‌بینی می‌شود که تا دوشنبه هفته پیش‌رو احتمالا تغییر در قیمت‌ها نخواهیم داشت.
🔴ساروی و محسن نژاد از رسیدن به فینال باز ماندند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 دادمرز بعد از گرفتن برنز: روز شهادت امام رضا(ع) با پدرم عهد کردم که مدال جهانی گرفتم می‌رویم مشهد 🔹یکی دو ماه دیگر هم برای امر خیر می‌خواهیم برویم شمال؛ ان‌شاالله که بتوانم بله را بگیرم.
🔸«مُهمدی» به مدال نقره رسید 🔹️علیرضا مُهمدی در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل رفیق حسین‌اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 با زندانی تازه آزاد شده از زندانهای آمریکا 🔸 متخصصی که بدون برگزاری هیچ جلسه دادگاهی ۸۰۲ روز با اتهامات واهی در زندان انفرادی به سر برده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمشیدی: اهدافمان در مجمع عمومی محقق شد معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: 🔹به نظر می‌رسد در مجمع عمومی اهداف ما به خوبی محقق شد و علت آن این است که ما در سال گذشته دو واقعه عمده را در کشور داشتیم. 🔹غربی‌ها از پروژه بحران سازی در داخل و از تغییر سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه ناامید شدند. 🔹مهمترین پیامی که در بخش همسایگی وجود داشت این بود که همکاری‌های امنیتی منوط به‌همکاری‌های اقتصادی است. 🔹یکی از کارهایی که آقای رئیس جمهور هم در اقداماتشان و هم در سخنرانیشان داشتند این بود که سانسور اطلاعات معتبر و اشاعه اطلاعات نامعتبر را به عینه نشان دادند.
مدارس و ادارات سیستان فردا تعطیل است 🔹استانداری سیستان و بلوچستان: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها فردا تمامی مدارس، ادارات و بانک ها در ۵ شهرستان منطقه سیستان تعطیل است.
طلایی جهانی در مشت میرزازاده 🔹 امین میرزازاده در فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل رضا کایالپ قهرمان چندین دوره جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۲ به پیروزی رسید و به مدال طلا رسید.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام باقر(ع):سه چيز از برترين اعمال است: سير كردن گرسـنگى مسلمـان، زدودن غم مسلمان، پوشاندن زشتى و عيب او. امروز شنبه ۱ مهر ماه ۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۵ ۲۳ سپتامبر۲۰۲۳