eitaa logo
خبر فوری
6هزار دنبال‌کننده
29.6هزار عکس
15هزار ویدیو
2 فایل
✅ خبر فوری ✅ اخبار جهان وایران . . . . .
مشاهده در ایتا
دانلود
سهم دانش‌بنیان‌ها از کیک اقتصاد مشخص شد معاون علمی رئیس‌جمهور: 🔹از ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان ۸۰۰ شرکت فناور، ۲۲۰۰ شرکت نوآور و ۷۰۰۰ شرکت نوپا هستند. 🔹سهم شرکت‌های دانش‌بنیان از کیک اقتصاد دانش بنیان مشخص شده است.
سلاجقه: درباره حق‌آبه هیرمند هنوز اتفاقی رخ نداده رئیس سازمان حفاظت ازمحیط زیست: 🔹در مورد حق‌آبه هیرمند هیچ اتفاقی خاصی رخ نداده است؛ در حالی که جلسات آن با حضور وزارت نیرو به نمایندگی از ایران در حال انجام است. 🔹تالاب‌های ۱۱ گانه دریاچه ارومیه وضعیت مناسبی دارند. بارشهای اخیر هم موجب شد تا تراز دریاچه ارومیه به ۱.۵ میلیارد متر مکعب برسد. 🔹آب دو سد مهاباد و بوکان هم اخیرا به سمت دریاچه رهاسازی شد و امیدواریم بقیه سدها هم این رهاسازی را انجام دهند و اگر این روند انشا الله ادامه پیدا کند وضعیت دریاچه ارومیه مناسب خواهد شد.
دیدار جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا
استقبال گسترده مردم از کالابرگ الکترونیکی سخنگوی دولت: 🔹با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و سفرهای مردم در این تعطیلات، ستاد سفر جلسات خود را شنبه آغاز خواهد کرد و حدود ۲۴ دستگاه با این حوزه مرتبط هستند و موضوعات دنبال می‌شود. 🔹طبق گزارش وزیر کار، مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال گسترده داشتند و حدود ۷۵ درصد مشمولین از این طرح استفاده کردند که شامل بیش از ۱۵ میلیون خانوار می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رای ندادن هیچ دستاورد و فایده‌ای ندارد و مشکلی از کشور حل نمی‌کند 🔹️رهبر انقلاب: کسانی که اظهار بی‌میلی به انتخابات می‌کنند و دیگران را به عدم حضور تشویق می‌کنند قدری بیشتر فکر کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اصلح کیست؟ 🔹️هرکه تقید دینی بیشتری دارد و به استقلال کشور بیشتر اعتقاد دارد. 🔹️هرکه به مبارزه با فساد به‌طور جدی عقیده دارد. 🔹️هرکه نسبت به منافع ملی جدی‌تر است؛ یعنی حاضر باشد منافع شخصی‌اش را قربانی منافع ملی کند. 🔹️تعصبات جناحی را به منافع ملی ترجیح ندهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: خودسوزی افسر آمریکا نتیجه فضاحت سیاست‌های غرب در ماجرای غزه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش رهبر انقلاب به شعار ما همه سرباز توایم
🔸️ حضور مردم پشتوانه امنیت ملی و نشانه قدرت ملی است/ ناظران سیاسی دنیا از همه بیشتر از حضور مردم می‌ترسند چون قدرت آن را دیده‌اند 🔹️ رهبر انقلاب: بعضی‌ها بودند شاید حالا هم باشند، می‌گویند آقا یک عده‌ای در انتخاباتی برگزار بشود یک جمعی از مردم شرکت کنند بعد هم یک حکومتی سر کار بیاید یا یک دولتی یا یک مجلسی کارهای خودش را انجام بدهد. ما معتقدیم نه؛ باید انتخابات، انتخابات پرشور باشد. باید پرجمعیت باشد. 🔹️برای اینکه حضور مردم پای صحنه، پای صندوق رأی نشانه‌ حضور ملّت در صحنه‌های مهم اداره‌ کشور است. این برای کشور ثروت بزرگی است. ما اگر بتوانیم به دنیا نشان بدهیم که ملت در صحنه‌های مهم و تعیین کننده‌ کشور حضور دارند، کشور را نجات داده‌ایم، کشور را پیش برده‌ایم. 🔹️ دولت‌هایی هستند در دنیا که چهارچشمی مراقب مسائل کشورند، مراقب مسائل ایرانند. آمریکا، سیاست‌های غالب بر اروپا، سیاست‌های صهیونیست‌ها، سیاست‌های سرمایه‌داران و کمپانی‌داران بزرگ دنیا، این سیاست‌ها متوجه ایرانند. 🔹️می‌خواهند ببینند این‌جا چه خبر است. این ناظران سیاسی از همه بیشتر از حضور مردم می‌ترسند، از قدرت مردمی بیمناکند و ملاحظه می‌کنند. چرا؟ چون قدرت مردمی را دیده‌اند. دیده‌اند که اگر این ملت در صحنه حضور پیدا کند، حتماً بر مشکل غلبه پیدا می‌کند. 🔹️معجزه‌ حضور ملت ایران در صحنه را دشمنان ملت ایران دیدند. لذا از حضور مردم ملاحظه می‌کنند. حالا می.خواهند ببینند آیا مردم حضور دارند یا نه. 🔹️این پشتوانه‌ امنیت ملی ماست. قدرت ملی پشتوانه‌ امنیت ملی است. اگر دشمن احساس کند شما توانایی ندارید، ملت ایران قدرتی ندارد، همه نوع امنیت شما را تهدید خواهد کرد. 🔹️امنیت ملی همه چیز است. اگر امنیت نباشد، هیچ چیز نیست. دشمن با قدرت ملی ما مخالف است. پس هر چیزی که نشانه‌ قدرت ملی است، با آن مخالفت می‌کنند از جمله با انتخابات.
🔸️توصیه‌ رهبر انقلاب به جوانان: در روزهای باقی مانده ماه شعبان از دعا و استغفار و صلوات غفلت نکنید 🔹️رهبر انقلاب: از ماه روزهای کوتاهی باقی مانده است. ماه دعا، ماه مناجات، ماه استغفار، شعبان یک چنین ماهی است. در همین چند روزی که باقی مانده است، توصیه‌ جدی من به شما جوانان عزیز، چه پسرها و چه دخترها این است که از دعا و استغفار و صلوات غفلت نکنید. 🔹️دعا انس شما را با خالق هستی افزایش می‌دهد. 🔹️استغفار به معنای انتخاب راه برگشت از این خطاها و این گناهان است که در ماه شعبان بر استغفار تکیه شده. شما می‌گویید استغفراللّه وأتوب الیه. اتوب الیه یعنی برمی‌گردم به سمت خدا. 🔹️در درود فرستادن و صلوات فرستادن بر محمد و آل محمد در واقع بهترین الگوهای انسانی را در ذهن خودمان زنده می‌کنیم، یاد آن‌ها را، خاطره‌ آن‌ها را.
🔸️شرکت در انتخابات، کاری آسان اما با نتایج بزرگ است 🔹️رهبر انقلاب: انداختن رأی به صندوق یک کاری است آسان با نتایج بزرگ، شرکت در کار سختی که نیست، یک کار آسانی است، هیچ مایه‌ای هم ندارد. اما نتایجش، نتایج بزرگی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین پست فیسبوک سرباز آمریکایی که در حمایت از فلسطین خودسوزی کرد چه بود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر صمت در پاسخ به انتقادات درباره توزیع نامناسب لاستیک دولتی: مشکل کاملا حل شده است؛ مردم در خانه لاستیک انبار نکنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چرا خودسوزی سرباز آمریکایی شوک بزرگی به ارتش ایالات متحده وارد کرد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر با ارسال تصاویر جشن های در پویش«به عشق مهدی» شرکت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ثبت در تاریخ؛ گیاهی که بیش از بسیاری از کشورها در کنار فلسطین ایستاد! 🔹‌نوجوان فلسطینی درباره گیاهی شبیه به برگ پنیرک می‌گوید؛ این گیاه بیشتر از برخی کشورها در کنار ما ایستاده؛ در سایه محاصره و کمبود مواد غذایی این گیاه جایگزین بسیاری از مواد غذایی شده‌است. 🔹‌به دلیل رشد در مناطق مرزی نوار غزه، به دست آوردن آن بسیار خطرناک است و ممکن است جان خود را از دست دهیم.
🔺️فردا صبح، پایان زمان تبلیغات انتخاباتی اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات: 🔹️زمان تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت هشت صبح فردا (پنجشنبه) به پایان می رسد.
🔺️رئیس جمهور شنبه به الجزایر می‌رود 🔹️رئیس‌جمهور به‌منظور انجام دیدار رسمی دوجانبه و نیز شرکت در هفتمین نشست مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز (GECF) بامداد شنبه در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی عازم الجزیره پایتخت الجزایر خواهد شد./تسنیم
🔺️تعلیق و برکناری ۲ مدیر به دلیل تخلفات انتخاباتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان: 🔹️۲ نفر از مدیران شهرستان‌های استان زنجان به دلیل رعایت نکردن مواد ۷۳ تا ۷۵ قانون انتخابات مجلس، از مسئولیت‌های خود تعلیق شدند./ایسنا