eitaa logo
خبر فوری
6هزار دنبال‌کننده
29.6هزار عکس
15هزار ویدیو
2 فایل
✅ خبر فوری ✅ اخبار جهان وایران . . . . .
مشاهده در ایتا
دانلود
تولید پژو پارس سال بعد هم ادامه دارد 🔹رئیس سازمان ملی استاندارد: برای رفع دغدغهٔ ثبت‌نام کنندگان، ایران‌خودرو باید در چند شیفت با ترافیک بالا به تولید بپردازد. از این رو به تولید‌کننده فرصت دادیم که تولید خودش را ادامه دهد و با گرفتن تعهداتی این فرصت را همچنان ادامه دادیم تا نتایج مرکز آزمون بین‌المللی از بابت تست‌‌هایی که از آن‌ها خواسته‌ایم برسد. 🔹نتایج آزمون استاندارد فروردین ماه ۱۴۰۳ مشخص می‌شود.
29.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مادر فلسطینی: من روزه می‌گیرم تا غذای کمتری بخورم، ولی بچه نمی‌تواند گرسنه بماند
برنامه‌های رادیو و تلویزیون در روز انتخابات 🔹شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به مناسبت انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری ویژه‌هایی را با استقرار واحدهای سیار در سراسر تهران و حضور هنرمندان، ورزشکاران و آحاد مردم پای صندوق‌های رأی تدارک دیده‌اند.
اعتراض یک نامزد به گنجاندن بی‌اجازه نامش در یک لیست انتخاباتی 🔹عبدالحسین روح‌الامینی نامزد انتخابات مجلس در توئیتی از گنجاندن نام خود در فهرست لیستی با عنوان «جبهه متحد انقلاب» انتقاد کرده و نوشته است که او فقط در لیست مشترک ائتلاف شورای نیروهای انقلاب و جبهه پایداری حضور دارد. 🔹او گفته فقط این فهرست را لیست اصلی جبهه انقلاب می‌داند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایان بازی ذوب آهن 0 _ 1 پرسپولیس ▪️سوغات سه امتیازی پرسپولیس از فولاد شهر/ اوسمار و شاگردانش در تعقیب استقلال گل: گولسیانی (P9)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیعت ‌رأی اولی‌های قم در حرم مطهر بانوی کرامت 🔹در آستانه انتخابات، جشن بزرگ رای اولی با حضور پسران و دختران رأی اولی شهر قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کواکبیان (اصلاح‌طلب): آنها که اعتراض دارند هم مشارکت کنند 🔹دبیرکل حزب مردمسالاری می‌گوید آنها که اعتراض دارند هم با مشارکت خود رای اعتراضی بدهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا مشارکت بر رای ندادن ترجیح دارد؟ 🔹حاجی‌بابایی: رکن رکین اقتدار یک کشور در دنیا حضور مردم در انتخابات است و اگر حضور مردم گسترده باشد اقتدار ملی افزایش پیدا کرده و امنیت ایجاد خواهد شد.
زندگانی نتوان گفت و حیاتی که مراست زنده آن است که با دوست وصآلی دارد💙🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقال مجروحان تروریست‎ اسرائیلی با بالگرد به بیمارستان رامبام در شهر حیفا در شمال اسرائیل 🔹ارتش این رژیم اعلام کرد که ۲۶ نظامی در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه مجروح شده اند و تعداد افسران و سربازان مجروح از آغاز جنگ به ۳۰۰۷ نفر افزایش یافته است.
زنگ خطری برای نتانیاهو 🔹 روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت: 🔹ارتش اسرائیل در حال از دست دادن تعداد زیادی از فرماندهان و جنگجویان است و هزاران مجروح دارد. 🔹برای تقویت صفوف ارتش باید اعلام فراخوان عمومی کنیم. 🔹سال را با ۱۲ هزار سرباز اسرائیلی معلول به پایان خواهیم رساند.
وزیر انرژی اسرائیل: «پس از حمله ۷ اکتبر، برپایی کشور فلسطین، محال است» 🔹«الی کوهین»، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «پس از حمله ۷ اکتبر، برپایی کشور ، امری محال است.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 راه‌‌کار پایان جنایات در غزه/ کشورهای اسلامی ارتباط با رژیم صهیونیستی را قطع کنند 🔹رئیس‌جمهور در هیئت دولت: اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد، باعث تاسف و تاثر‌ همه جهانیان است. 🔹طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین راه‌حل پایان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، قطع ارتباط کشورهای اسلامی با این رژیم است. 🔹قطع همکاری با این رژیم اقدامی بازدارنده است و راه‌حل نجات ملت مظلوم و مقتدر فلسطین است.
آغاز مذاکرات صلح ارمنستان و آذربایجان در برلین 🔹نشست وزرای خارجه ارمنستان، جمهوری آذربایجان و آلمان در برلین آغاز شد. 🔹 دیداری که بر حل‌وفصل مسالمت‌آمیز اختلافات بین ایروان و باکو متمرکز است.
گالانت: هرگز چنین جنگی ندیده بودیم 🔹یوآور گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما هرگز چنین جنگی را ندیده بودیم و 75 سال است که در چنین وضعیتی قرار نگرفته‌ایم. 🔹هزینه‌هایی که از نظر تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها داده‌ایم، بسیار زیاد است.
نمایش طومار اسامی شهدای نوار غزه در تجمع آمریکایی ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دشمن اشغالگر تلفات سنگینی در محل الزیتون متحمل شد 🔹 یک منبع مسئول در گردان‌های قسام اعلام کرد: ما نبرد در محله الزیتون را با قدرت و اقتدار مدیریت می‌کنیم و تلفات و خساراتی سنگین به نیروها و ادوات جنگی دشمن وارد کردیم. 🔹 منبع مذکور اشاره کرد که نبرد در محله الزیتون طبق اسناد و داده‌های اطلاعاتی بدست آمده از دشمن، انتظار می‌رفت. 🔹 این منبع مسئول در گردان‌های قسام تصریح کرد که با تجزیه و تحلیل اسناد اطلاعاتی بدست آمده توانستیم اهداف و مسیرهای مورد انتظار عملیات دشمن در محله الزیتون را مشخص کنیم. 🔹 منبع مذکور اشاره کرد که تلفات دشمن در محله الزیتون بسیار سنگین است و نبرد در پشت و خط تماس با اشغالگران همچنان ادامه دارد.
حمله حزب‌الله لبنان به ۳ موضع نظامی رژیم صهیونیستی 🔹 حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن ۳ موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
💔 ‏برای آنهایی که رفتند، تا بمانیم... رای میدهیم...✌️
سازمان ملل: ورود کمک‌ها به غزه ۵۰ درصد کاهش یافته است 🔹سازمان آنروا امروز خبر داد که میزان ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه در ماه فوریه در مقایسه با ماه گذشته میلادی، نصف شده است.
کمک های مردم مصر پشت گذرگاه رفح / دولت مصر گذرگاه رفح را به طور کامل باز کند 🔹 مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه: ما از طرف مصری ها کمک های زیادی داریم و از برادران خود در دولت مصر می خواهیم که گذرگاه رفح را برای ورود این کمک ها به طور کامل باز کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین ویدئوی منتشر شده از حامیان کوروش کمپانی در تهران! 👌👌 ♦️نوش جون کوروش کمپانی!
🔸تبلیغ در شبکه‌های مجازی فیلتر شده جرم‌انگاری نشده است 🔹معاون دادستان مشهد: شبکه‌های مجازی همچون تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام که فیلتر شده‌اند برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها ممنوع اعلام شده اما در این خصوص جرم‌انگاری نشده است.