eitaa logo
خبر فوری
6هزار دنبال‌کننده
29.6هزار عکس
15هزار ویدیو
2 فایل
✅ خبر فوری ✅ اخبار جهان وایران . . . . .
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴سید عبدالملک الحوثی: خطرناک‌ترین توطئه علیه مسجد الاقصی تلاش صهیونیست‌ها برای احداث کنیسه یهودی در آن است 🔹رهبر انصارالله یمن: مسلمانان باید با جهاد در راه خدا به این توطئه دشمن پاسخ دهند. 🔹حکومت‌های عربی در برابر سخن از احداث کنیسه یهودی سکوت کرده‌اند. 🔹صحنه پاره‌کردن قرآن توسط سربازان صهیونیست صحنه‌ای خطرناک است. 🔹صهیونیست‌ها سکوت در برابر پاره کردن قرآن و تهدید الاقصی را نوعی تسلیم شدن می‌دانند. .
🔴دختر سنگنورد ایرانی در جایگاه چهارم جهان قرار گرفت 🔹در جریان برگزاری رقابت‌های سنگنوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی جهان که به میزبانی چین در حال برگزاری است، سارینا غفاری در مرحله نهایی ماده بلدرینگ در جایگاه چهارم گرفت. 🔹سنگنوردانی از فرانسه، اوکراین و آلمان به ترتیب اول تا سوم شدند. .
🔴حال ۲ نفر از مصدومان حادثه اصفهان وخیم است 🔹روابط عمومی سپاه اصفهان: در پی نشت گاز در یکی از کارگاه‌های وابسته به سپاه که شب گذشته رخ داد ۱۱ نفر مصدوم شدند. 🔹در حال حاضر حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است. .
🔴سالیوان: مذاکرات آتش‌بس غزه مثبت است 🔹مشاور امنیت ملی آمریکا: مذاکرات آتش‌بس در غزه به جزئیات دقیقی رسیده و این نشانه مثبتی است. 🔹آمریکا هیچ قصدی برای آغاز جنگ سرد جدید و یا ورود به درگیری با چین ندارد. 🔹چین و آمریکا در مذاکرات پکن هیچ پیشرفتی در حل بحران اوکراین نداشتند و هیچ طرحی تعیین نشد. .
🔴سقوط جنگنده اف-۱۶ ساخت آمریکا در اوکراین 🔹روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گزارش داد یک فروند جنگنده اف-۱۶ ساخت آمریکا ۲ روز پیش در اوکراین سقوط کرده است. 🔹یک مقام پنتاگون در گفت‌وگو با این روزنامه مدعی شده که به نظر نمی‌رسد سقوط این جنگنده به‌دلیل حمله روسیه باشد. دلیل سانحه احتمالا خطای خلبان یا نقص فنی ۲ دلیل احتمالی سقوط بوده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 زهرا رحیمی مقتدرانه به فینال راه یافت 🔹زهرا رحیمی پاراتکواندو کار وزن ۵۲- کیلوگرم کشورمان در بازی مرحله نیمه نهایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف آنا چاپاریدزه از گرجستان رفت و با نتیجه مقتدرانه ۶ بر صفر از سد حریفش گذشت و فینال راه یافت. 🔹با این نتیجه نخستین مدال کاروان ایران در پارالمپیک پاریس قطعی شد. .
🔴تصاویر ۲ شهید حادثه نشت گاز در یکی از مراکز سپاه پاسداران در اصفهان .
🔴مریم عبدالله پور از کسب مدال برنز بازماند 🔹مریم عبدالله پور تکواندوکار وزن ۴۷- کیلوگرم کشورمان در مبارزه رده بندی برای کسب مدال برنز پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف «چاپاریدزه» از گرجستان رفت و در راند طلایی با رای داوران بازنده شد و به عنوان چهارم رسید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 متواری شدن متهمان اصلی یک شرکت پیش‌فروش خودرو بعد از آزادی موقت .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تحریک هواداران استقلال تهران توسط ابوالفضل کوهی باعث تنش و توقف مسابقه شد 🔹در حین این اتفاق یک هوادار نیز وارد زمین شد و با کوهی درگیر شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇اولین مدال کاروان فرزند ایران به رنگ نقره توسط اعجوبه ۱۵ ساله 🔹زهرا رحیمی نماینده تکواندو ایران در وزن -۵۲ کیلوگرم در فینال برابر نماینده مغولستان شکست خورد و به مدال نقره رسید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️قطع کامل برق در جنین همزمان با حضور تروریست‌های صهیونیست در منطقه و تکبیرهای مردم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دختر نمونه ایرانی را بشناسید 🔹این دختر خوبمون حنانه خرمدشتی قهرمان نجوم شد و مدال طلا آورد. 🔹 درسته رسانه‌هایی که نگران آزادی زنان هستند کور بودن موفقیت ایشونو ندیدن، اما ما به جای اونا هم این شیردختر ایرانی رو تشویق میکنیم 🔹خانم خرمدشتی ماشاءالله به حجابت، هزار ماشالله به تربیت و لقمه‌ای که پدر و مادر بهت دادن
گروههای مقاومت در غزه خواستار تحریم شبکه العربیه و الحدث شدند 🔹گروههای مقاومت در غزه تحت ائتلاف «نیروهای ملی و اسلامی فلسطینی» در بیانیه مشترکی با محکوم کردن سیاست خبری شبکه‌های العربیه و الحدث، خواستار تحریم گسترده این دو شبکه سعودی شدند. 🔹گروههای مقاومت همچنین گفتند که شبکه العربیه و الحدث نه تنها صرفا مواضع اشغالگران را پوشش می‌دهند، بلکه جنایات آن‌ها را نیز توجیه می‌‌کنند. 🔹طبق این بیانیه، این دو شبکه سعودی، همچنین یک جنگ رسانه‌ای علیه تمامی گروههای مقاومت آغاز کرده‌اند، تا جایی که روزنامه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی از اهمیت شبکه العربیه برای اسرائیل نوشته است.
عراق یک پهپاد ناشناس را در کرکوک سرنگون کرد 🔹خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع گزارش داد پدافند هوایی عراق اقدام به سرنگونی یک پهپاد در شهر کرکوک واقع در شمال این کشور کرد. 🔹یکی از این منابع به شرط عدم افشای نام به رویترز گفته است که تحقیقات اولیه از لاشه این پهپاد نشان می‌دهد که متعلق به ارتش ترکیه بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه ورود نیروهای یمنی به عرشه نفتکش یونانی «سونیون» و بمب‌گذاری در آن 🔹شرکت مالک این کشتی علی‌رغم اینکه پیش از این دو مرتبه مورد هدف نیروهای یمنی قرار گرفته بود، اما همچنان به انتقال سوخت برای رژیم اسرائیل اصرار داشت. 🔹این کشتی روز شنبه گذشته طی دو عملیات مورد هدف نیروهای یمنی قرار گرفت؛ در ابتدا کشتی با قایق‌های بدون سرنشین انتحاری مورد هدف قرار گرفت و سپس نیروهای نظامی یمنی وارد عرشه کشتی شده و اقدام به بمب گذاری در آن کردند.
اطلاعات حساس شرکت وابسته به وزارت جنگ اسرائیل هک شد 🔹یک گروه هکری به نام «حنظله» که پیش از این برخی سامانه‌های مربوط به رژیم اسرائیل را هک کرده امروز پنجشنبه گفته اطلاعات حساس مربوط به یک شرکت فنی-تخصصی وابسته به وزارت جنگ این رژیم را هک کرده است. 🔹این گروه هکری اعلام کرد اطلاعات هک‌شده متعلق به شرکت اسرائیلی «Appletec» است. 🔹این شرکت در وب‌سایتش خود را شرکت پیشرو در توزیع لوازم الکترونیکی، قطعات چشمی و خدمات دیگر به شرکت‌های صنعتی، پزشکی و دفاعی معرفی می‌کند./ رصد
اسرائیل باز هم مدعی اشتباه در حمله به خودرو «سازمان جهانی غذا» شد 🔹«معاون سفیر آمریکا در سازمان ملل امروز پنجشنبه گفت تل‌آویو به واشنگتن اطلاع داده یک خودوری متعلق به سازمان جهانی غذا در غزه هدف شلیک گلوله از سوی نیروهای اسرائیلی قرار گرفته است. 🔹 رژیم اسرائیل مدعی شده که بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که شلیک این گلوله‌های در نتیجه «خطای ارتباطی» میان یگان‌های نظامی اسرائیل انجام شده است
چین: غزه اکنون به جهنم روی زمین تبدیل شده است 🔹نماینده چین در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت: اسرائیل در کرانه باختری در حال نقض قوانین بین المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت است. شهرک سازی ها در این منطقه در حال گسترش بوده و ارتش اسرائیل به طور همه جانبه اقدام به یورش و دستگیری غیرنظامیان فلسطینی می‌کند. 🔹ما شاهد عملیات گسترده ارتش اسرائیل در جنین، طولکرام، و طوباس در کرانه باختری هستیم. پکن این اقدامات را به شدت محکوم می‌کند. به تازگی مقامات ارتش تل آویو خواستار استفاده از همان روشی شده‌اند که اسرائیل در غزه در پیش گرفته است. ما از این موضوع شوکه شده و به شدت نگران هستیم زیرا اکنون غزه به جهنم روی زمین تبدیل شده است. 🔹ما هرگز اجازه نخواهیم داد همان فاجعه انسانی در غزه در کرانه باختری تکرار شود زیرا این امر به معنای تبدیل کرانه باختری به جهنمی دیگر بر روی زمین است.
برتری چشم‌گیر هریس نسبت به ترامپ در تازه‌ترین نظرسنجی بلومبرگ/مورنینگ کانسالت 🔹طبق این نظرسنجی در حال حاضر هریس در تمامی ایالت‌های کلیدی پیش افتاده، و با اختلاف ۸۰ رای الکتورال برنده‌ی ریاست جمهوری ایالات متحده خواهد بود.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان 🔹جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مجدزلون و زبقین در جنوب لبنان را هدف قرار داد. حومه مناطق یارون، الناقوره، علما الشعب، و وادی حامول از دیگر مناطقی بودند که طی این توحش بمباران شدند. 🔹منابع لبنانی با تأیید خبر حمله رژیم صهیونیستی تاکنون جزئیات بیشتری از تلفات و خسارات احتمالی منتشر نکرده‌اند.