eitaa logo
خواب و بیدار مادرانه
652 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
1 فایل
بعضی از ما خوابیم و بعضی بیدار. خواب و بیدار تلاشی است در جهت بیداری. تا که خواب باشد و که بیدار. حرکت ملاک بیداری است. پیشنهاد و نقد و نظر: @hayatmfh لینک عضویت: @khabobidar لینک بنر: خواب و بیدار
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚺 حقوق زنان؛ از شعار تا عمل⁉️ 🎥 یک دقیقه و 30 ثانیه از نظرات تحول آفرین رئیسی در حوزه که در قوه قضاییه شد! ⭕️ از تعریف جدید علیه زنان تا حذف قانونِ برای مجرمین زن در دادگاه... 🖋 : https://eitaa.com/joinchat/112984187C709f7e049a
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☑️ قاضی‌زاده هاشمی رو نمیدونم، ولی من اگه سفره رو اونجوری رو فرش بتکونم مامانم تا سه روز بهم نهار نمیده! جدا از شوخی، کاش می‌شد دست‌ها رو از سفره انقلاب قطع کرد... تفکری که دختر وزیر را بیچاره خطاب می‌کند و برای اشتغالش فلان‌قدر پول می‌دهد... نماینده مجلسی که سهم خانواده خود را از سفره انقلاب می‌خواهد...نماینده‌ای که فرزندانشان را ژن برتر می‌داند...نمی‌تواند با فساد مقابله کند.. تمام این افراد از تفکر برخاسته‌اند. 🖋 : https://eitaa.com/joinchat/112984187C709f7e049a
، در نوع موضع‌گیری انسان‌ها موثر است. با تفکر امثال شما، نداشتن خودرو و... نشان است، وگرنه در نگاه تربیتی هرکس «داراتر، مسئول‌تر» و ✅مسئولیت یعنی سپردن امکانات دست نیازمندان✅ ⛔️زاییده‌ی نگرش شما، همان گرفتن سهم از سفره انقلاب می‌شود و یکی از عوامل تکنوکراتی در عرصه سیاست و اقتصاد می‌شود. 🖋 : https://eitaa.com/joinchat/112984187C709f7e049a
بر موردی که رهبری آن را جزو اولویت‌ها در مقابل اشتغال و مباحث اساسی نمی‌داند.. بی‌بی‌سی می‌نویسد:👇 ابراهیم رئیسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران گفته است که "اینترنت باید برای رایگان شود". آقای رئیسی در برنامه رادیویی تبلیغاتی خود، با مثال زدن از هند گفته است: "امروز به اندازه درآمد نفتی ما از اینترنت می‌برد؛ دولت مردمی برای درآمدزایی مردم از اینترنت برنامه‌های روشنی دارد". اظهارات آقای رئیسی در حالی انجام می‌شود که و مسدود شدن سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی همگی با ، قوه قضائیه ایران که وی رئیس آن است،‌ صورت پذیرفته است. ⛔️ جالب است که بدون اشاره به سخنانِ ایشان که ناظر بر سوداقتصادی از اینترنت است به ، کلیدواژه اصلاحات برای ترساندن مردم از جناح انقلابی استفاده کرده است. 🖋 : https://eitaa.com/joinchat/112984187C709f7e049a
خواب و بیدار مادرانه
#سواریِ_بی‌بی‌سی بر موردی که رهبری آن را جزو اولویت‌ها در مقابل اشتغال و مباحث اساسی نمی‌داند.. بی‌
ربطی به کردن و استفاده درست و درآمدزا بودن ندارد❌ ✅و اما در خصوص یک نمونه از در ارتباط با 👇 به ریاست رییس جمهور وقت بوده است و در زمان فیلترینگ تلگرام هم رئیس قوه قضائیه بودند. ✅و اما بعدتر یک است که از وظایف دولت‌ها برای ایجاد است و خانواده‌های ایرانی قطعا با مفاسد اخلاقی و کلاه‌برداری‌هایی که در این فضا می‌شود، مخالف هستند✅ نکته‌ی بسیار مهم، توجه به اولویت‌هاست که این مباحث در مقابل مسائل کلان دیگر اهمیت اندکی دارد. 🖋 : https://eitaa.com/joinchat/112984187C709f7e049a
🛑📸 برنامه‌های انتخاباتی امروز در صدا و سیما 🖋 : https://eitaa.com/joinchat/112984187C709f7e049a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨همتی: یکی از مشکلات ما این است که واردات خودرو نداریم... 🔹اگر تحریم‌ها برداشته شود مسئله واردات خودرو را حل می‎کنم. ⁉️ واقعاً اینگونه است⁉️ کانالِ خواب و بیدار با توجه به پاسخ می‌دهد👇 هرخودرو حاصل مونتاژ ۳۰هزار قطعه است که حاکی از نقش مهم و اصلی شرکت‌های قطعه ساز در صنعت خودروسازی است. بهبود وضعیت خودرو در ایران حاصل رقابت سالم و سازنده میان شرکتهای قطعه ساز است تا با افزایش کیفیت و کاهش قیمت قطعات،محصول نهایی با قیمت ارزان و کیفیت بالا روانه بازار شود. لذا در قوانین مربوطه عضویت صاحبان شرکتهای قطعه‌ساز در هیئت مدیره شرکتهای خودروساز ممنوع است. 🔽 ادامه👇
زیرا این عضویت ،آنهارا وارد عرصه تصمیم‌سازی شرکتهای خودروساز کرده وبا برخورداری از رانت اطلاعاتی از سایر قطعه‌سازان،پیش افتاده و فرصت رقابت سالم از رقبا گرفته و به تدریج رقبا از بازارحذف و شرکت مورد نظر دارای امتیاز انحصاری در بازار قطعه خواهد شد. خصوصی سازی صنعت خودرو در اوایل دهه هشتاد،فرصت بزرگی بود برای شرکت قطعه ساز کروز تا با نام چند شرکت پوششی ،۱۴ درصد سهام ایران خودرو را خریده و بزرگترین سهامدار این شرکت شود و بر قدرت انحصاری خود بیفزاید. این شرکت با ایجاد حق انحصاری،به راحتی با تحریم شرکت خودرو‌ساز و عدم تأمین قطعات مورد نیاز،آنهارا وادار به قبول سیاستهای خویش می کنند که گرانی خودرو در سالهای اخیر ،یکی از همین سیاستهاست... همین بلا بر سر گروه بهمن هم آمد... مشکل اصلی صنعت خودرو ،انحصارطلبی چند شرکت قطعه ساز با محوریت کروز است که با تأسیس شرکت ساپکو،شکل مهندسی‌تری به خود گرفته و منافع خود را در صنعت خودروسازی ،پیگیری می کنند. 🖋 : https://eitaa.com/joinchat/112984187C709f7e049a