eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ۶ پیشنهاد امیرعبداللهیان در شورای امنیت سازمان ملل 🔸از شورای امنیت انتظار می‌رود با تصویب یک قطعنام جامع، قاطع و تحت فصل هفتم منشور ملل متحد، به این موارد اقدام کند: ۱- برقراری آتش‌بس فوری، کامل، بی‌قید و شرط و دائم در تمام مناطق غزه از جمله در رفح؛ و حتی کرانه باختری ۲- رفع کامل محاصره انسانی غزه ۳- تبادل انسانی اسرا ۴- موظف ساختن رژیم به خروج فوری، کامل و غیرمشروط تمامی نیروهای نظامی و ادوات و تجهیزات آنها از غزه و ضرورت بازگشت امن مردم به مناطق و اماکن خود ۵- اعمال تحریم جامع و فوری تسلیحاتی علیه رژیم صهیونیستی ۶- حمایت از قرار موقت الزام‌آور دیوان بین‌الملل دادگستری و فراهم ساختن زمینه محاکمه و مجازات تمامی آمران، عاملان و حامیان جنایات اسرائیل به‌دلیل ارتکاب نسل‌کشی، کشتار هدف‌مند خبرنگاران، کارکنان نهادهای مردمی خدمات‌رسانی، کاربرد مکرر سلاح‌های غیرمتعارف از جمله بمب‌های فسفری و تهدید مکرر مقامات رژیم اسرائیل به استفاده از بمب هسته‌ای در غزه.
🔰 آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند 🔸سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده اعلام کرد: آمریکا به قطعنامه پیشنهادی برای پذیرش فلسطین به عنوان کشور عضو سازمان ملل رای منفی خواهد داد و از حق وتوی خود استفاده می‌کند.
🔰واشنگتن پست: قدرت موشکی ایران بر مبنای تولید داخل آن است و محدودیتی برای آنها ندارد 🔸سامانه های دفاعی از چندین روز قبل آمادگی داشتند و این می تواند یک حمله آزمایشی باشد و ایرانی ها به آنچه می خواهند رسیدند. عبور از دفاع هوایی نه تنها یک پیروزی نمادین، بلکه یک پیروزی واقعی است./ خط انرژی
🔰 سخنگوی سپاه: ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی در عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی عملیات روانی است 🔸نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر در یک رسانه صهیونیستی با هدف عملیات روانی - رسانه‌ای دشمن برای فریب افکار عمومی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 امیرعبداللهیان: شورای امنیت سازمان ملل باید رژیم سرکش و یاغی صهیونیستی را مهار نماید/ هیچ کشوری در برابر همچین حمله موشکی به سفارت کشورش ساکت نمی‌نشیند امیرعبداللهیان درجلسه شورای امنیت سازمان ملل: 🔸نمی‌توان به نقش سپاه پاسداران در مبارزه با تروریسم اشاره نکرد. نمی‌توانیم از نقش شهید سلیمانی، زاهدی و دیگر فرماندهان سپاه تجلیل نکنیم. 🔸حمله موشکی اول آوریل رژیم تروریست اسرائیل به سفارت کشورم در دمشق نشان داد که این رژیم حتی در نقض اصول مصونیت دیپلماتیک تردید نمی‌کند. 🔸این حمله نقض آشکار حقوق بین الملل بود و قویا محکوم است که مورد تاکید شورای امنیت بود. 🔸شورای امنیت در ماه های گذشته به درخواست های مبنی بر توقف حملات اسرائیل علیه منافع ما در سوریه واکنشی نشان نداد. 🔸این شورا با نقش آفرینی امریکا، فرانسه و انگلیس حاضر به صدور بیانیه نشد. 🔸جمهوری اسلامی ایران که تا همین اواخر خویشتنداری قابل توجهی نشان داده بود، دیگر نمی‌توانست در برابر حمله به سفارت صبر پیشه کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ملت ایران،‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد رئیس‌جمهور در جمع مردم شاهرود: 🔸هر کس در هر کجای دنیا بخواهد عزت و کرامت ما را خدشه‌دار کند، ملت ایران جلوی او می‌ایستد. 🔸آمریکا و رژیم صهیونیستی تصور کردند می‌توانند ایران را مورد تجاوز قرار دهند و به سفارت ایران حمله کردند، لذا باید تنبیه می‌شدند و ملت بزرگ ایران آنها را تنبیه کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 کلاهک موشک‌هایی که به رژیم صهیونیستی شلیک نکردیم چه ویژگی‌هایی دارند؟
🔰 پیکر دکتر داوودی فردا تشییع می‌شود 🔸مراسم تشییع و تدفین معاون اول رئیس دولت دهم فردا ساعت ۱۱ در بهشت زهرا قطعۀ ۷۴ ردیف ۱۴۱ شمارۀ ۶۹ و مراسم ترحیم شنبه ساعت ۱۳:۳۰ در مسجد نورِ میدان فاطمی برگزار می‌شود./ فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 تبیین انبوهی از خدمات و تلاش‌های دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف به روایت معاون اجرایی رئیس‌جمهور محسن منصوری: 🔸مسأله دولت، مسأله منافع ملی و حل مشکلات اقتصادی است. همان جایی که دولت قبل ما را متهم می‌کرد، می‌گفت اینها زبان دنیا را بلد نیستند، اتفافا نقطه قوت و عزت ما شد؛ در حالی که حتی یک قدم هم از خطوط قرمز عقب نیامدیم. 🔸دولت امروز مدیریت کارتابلی ندارد؛ مدیریت دولت کاملا میدانی است. تصمیمات از پایین به بالا اتخاذ می‌شود. 🔸حس مردم نسبت به تورم درست است. ما هم خرید می‌کنیم و مسائل را می‌بینیم؛ اما آمارها و شاخص‌های نویدبخش هم زیاد است.
🔰 برگزاری راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق؛ فردا در سراسر کشور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: 🔸نمازگزاران جمعه با اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه، فردا پس از نماز جمعه با حضور گسترده ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق تظاهرات برپا خواهند کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨‌پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم 🚨‌پایگاه خبری آکسیوس: تکرار اقدامی که در روز شنبه برای مقابله با پرتابه‌های ایران انجام شد بسیار سخت خواهد بود - و اسرائیلی‌ها این را می‌دانند. 👈‌تشدید تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست. 👈 ‌درصورت هرگونه اقدامی از سوی اسرائیل، ایران به سرعت به خاک اسرائیل حمله خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌سقوط پرچم اسرائیل به شکلی بسیار زیبا... پرنده ها 𓅂هم به کمک فلسطین آمدند. اگر خدا بخواهد قطعا👈 تمام موجودات رو مامور میکند👉 تا از مظلوم دفاع کنند و کمک مظلوم بیایند "این فیلم انسان رو یاد سوره فیل می اندازد.
⭕️ خبری مهمی که بین اخبار گم شد!! 🔹تا چند وقت پیش وقتی تولید کننده ایرانی 🇮🇷 محصولی رو می خواست صادر کنه حتما باید اون محصول📦 علاوه بر استاندارد های داخلی استاندارد های جهانی رو هم کسب می کرد که هم زحمت زیادی داشت و هم هزینه های هنگفت که تولیدی های کوچک از پس اون بر نمی اومدن 😒 🔸نپرسید چرا⁉️ چون معلومه دیگه؛ بخاطر اینکه سازمان جهانی APAC ، استاندار ایران رو معتبر نمی دونست‌‌. 🔰اما با تلاش های سازمان استاندارد ایران تونست ۹۷ درصد آراء سازمان APAC رو کسب کنه💪🏻 و بعد از ۲۶ سال استاندارد ایران در جهان معتبر بشه.😎 🔻یعنی اگر محصولی استاندارد ایران رو داشته باشه تولید کننده به راحتی می تونه محصولش رو به ۱۱۰ کشور جهان صادر کنه 🚛 🔺 این یک حرکت مثبت در جهت شعار مشارکت مردمی 👷🏻‍♂️ در تولید هست که حضرت آقا فرمودند و بخاطر این اتفاق از دولت مردان مچکریم.🙏🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻ناگفته‌هایی از شب حمله ایران به اسرائیل 🔹️اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی تفنگداران آمریکا: پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل حفاظت شده ترین نقطه زمین دربرابرحملات موشکی بوده که حتی محافظت شده تر از کاخ سفید و کاخ کرملین است 🔹️ایران با پنج موشک آنجا را درهم کوبید و به همه ازجمله آمریکایی‌ها ثابت کرد که هیچ دفاعی دربرابر موشک‌های ایرانی وجود ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ دندان شکن آقا به اونایی که میگن ما باید جمهوری اسلامی ایران رو به زانو دربیاریم
📌علم و فناوری 🌺۳۰ فروردین روز تولد اسماعیل جورجانی 🔹30فروردین روز تولد اسماعیل جورجانی است که در جورجان یا همان گرگان امروز به دنیا آمد. 🔹او اولین کسی است که در زمینه طب به زبان فارسی کتاب بسیار مهمی را نوشت. 🔹مهمترین کتاب او " ذخیره خوارزمشاهی" است که دارای 750 هزار اصطلاح مرتبط با علم پزشکی است. 🔹حکیم جرجانی بیشتر مشاهداتش را در جهت تشخیص بیماریها از راه آزمایشگاه به دست آورد و بنا بر همین اصل او را به عنوان پدر علوم آزمایشگاهی می‌نامند و سالروز تولدش را " روز علوم آزمایشگاهی" نامگذاری کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹پاسخ دانش آموزان ما به اسرائیل جنایتکار و حامی اصلی آن شیطان بزرگ آمریکا : نون و پنیر و سبزی آمریکا چرا می لرزی کاریت نداره سر به سرت می‌زاره 🇮🇷
بخیه های صورت تو جایگاه واقعیش... غیرت صد پاره ما مسلمین عالم است هر مسلمانی ببیند حال تو ساکت شود همچو صهیون بی شرف مانند آنها ظالم است غزّه یعنی امتحان مسلمین در این جهان گرنشد حامی به دنیا هرکه ، محشرنادم است خادم اسلام بن سلمان ملعون نیست نه یاری غزّه نمود هرکس به دین هم خادم است "عاصی" 😭🇮🇷😭🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آبکش آهنین جوری‌که اینترنشنال برای گنبد آهنین رپرتاژ میرفت و جوری‌که حمله ایران خار و خفیفش کرد
. 🔴ما نشون دادیم قدرتمندیم و مردانه میجنگیم 😎💪قدرتمندیم چون اکثر موشک ها و پهپاد هامون به هدف خورد( در فاصله ۱۱۰۰ کیلومتری و بیشتر) مردانه جنگیدیم چون سه ساعت قبلش هم اعلام کردیم داریم حمله میکنیم و حتی لحظه به لحظه خودمون گزارش پهپاد ها و موشک هامون رو میدادیم که اگر میتونید جلوش رو بگیرید و باز هم هیچ غلطی نتونستید بکنید 😂 شما همیشه با نامردی ترور میکنید ما مردانه به شما چنان سیلی زدیم که سالها جاش روی صورت شما خواهد موند 😉😂 🦋