eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴بالاخره فشار شرکت‌های بزرگ و بورسی‌ها و...نتیجه داد مجلس مصوبه ‎ را اصلاح اساسی و تقریبا خنثی و بی‌اثر کرد! مبارک بورسی‌ها و سرمایه‌داران 🔻دو متن را باهم مقایسه کنید و ببینید چگونه یک قانون خوب را با استثنائات متعدد سوراخ سوراخ کردنداینکه پشت صحنه این چند روز چه اتفاقات عجیبی افتاد بماند. عجیب آنکه نماینده دولت (وزارت اقتصاد) در اصلاح قانون مالیاتی در صحن مجلس، نه رئیس سازمان مالیاتی که رئیس سازمان بورس بود و جناب‌شان هم از طرف دولت به نفع معافیت شرکت‌های بورسی و صادراتی و..با سوراخ شدن قانون موافقت کردند 🔻این یک صفحه پیشنهاد اصلاح قانون که در کمیسیون اقتصاد مصوب و نهایتا در صحن به تصویب رسید کاغذی است که ده‌ها هزار میلیارد از بیت المال را به نفع شرکت‌های بزرگ و..قانونی جابجا کرد.در حالیکه پیشنهاد جایگزین خوبی(از طرف علی خضریان) داده شد و نماینده دولت و به تبعش صحن مخالفت کرد‏ 🔻آیا سازمان بورس و بورسی ها باید مقدرات مالیاتی کشور را رقم بزنند؟ بحث اشخاص نیست، شاید هر کس دیگری هم جای رییس بورس بود به نفع بورس و شرکت‌های بزرگش عمل می‌کرد. انتقاد به ساختاری است که دفاع از حقوق بیت‌المال و عموم مردم را به رئیس محترم سازمان بورس می‌سپارد 🔻 امیدوارم مرحله اول دلسوزان دولت و ‎ و در مرحله بعدی ‎ جلوی این اشتباه بزرگ را بگیرند. در نهایت از نمایندگان انقلابی ‎ مطالبه داریم که در اسرع وقت و در اولین گام‌ها نسبت به ساماندهی اساسی معافیت های مالیاتی در راستای ‎ اقدام کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حالا که غرب‌گراها و صهیون گراها انقدر به آیت الله جوادی علاقه پیدا کرده اند و از دفتر ایشان کسب تکلیف می‌کنند، چه خوب است به صحبتهای صریح ایشان (و نه دفتر ایشان) در باره وجوب رعایت نیز گوش داده و به این وظیفه قطعی کاملا عمل کنند!
آیا بین توئیتِ "شبات شالوم" (شنبه سلام) چندی قبل نتانیاهو و تصویب تعطیلی شنبه توسط مجلس که دیروز اتفاق افتاد، ارتباطی وجود دارد!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیرهادی، نماینده مجلس: من شخصا از دفتر آیت‌الله جوادی آملی درباره تعطیلی شنبه‌ها سوال کردم و جواب دادند که این کار تشبه به کفار نیست 👤 آنتی صهیون: این فرد رو خوب در خاطر داشته باشید!
فایزر همان شرکتی است که ورود واکسنش به ایران ممنوع اعلام شد و عشاق آمریکا و انگلیس چه حرف‌هایی که به مسئولان بابت قتل بیماران کرونایی نزدند!
📸 استقبال صبح امروز حسن یزدانی کشتی‌گیر پرافتخار کشورمان از رئیس‌جمهور در بدو ورود به مازندران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یک کلیپ در حال پخش باعث خشم شدید غرب شد 🔹اعضای پلیس کانادا یک عکس دسته جمعی می گیرند، اما در میان آنها کسی کانادایی الاصل نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 تحصن دانشجویان دانشگاه یوتوبریِ سوئد برای محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش
♦️‌ در حمله موشکی ۱۲ کشور به کمک اسرائیل آمدند 🔹‌سخنگوی سپاه: بعد از صدور فرمان تنبیه اسرائیل، ‌فرزندان دلیر انقلاب نگذاشتند کلام رهبری بر زمین بماند. 🔹‌پس از ۱۲ روز عملیات وعده صادق طراحی و اجرا شد و آمریکایی‌ها اعلام کردند ۱۲ کشور در دفاع هوایی ‌با اسرائیل همکاری داشتند. 🔹‌در ادامه شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی ، توان بازدارندگی رژیم نیز در عملیات وعده صادق فرو ریخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳 این دیگه صحبت های یه پاسدار یا آخوند نیست....حرف های شهرام همایون از فعالین سیاسی مخالف جمهوری اسلامی ایران و ساکن آمریکاست!!! 👈 فریب شبکه های ماهواره را نخورید.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ✅ باسلام وعرض ادب صبح بخیر استغفرالله الحمدالله، سبحان الله یا مقدرالخیر بحق 🌺اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُمْ🌺 عاقبت مان را ختم به خیر بگردان 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂 💎 اَللّهُمَّ نَوِّر قُلُوبَنا بِالْقُرآن اَللّهُمَّ زَیِّن اَخْلاقَنا بِزینَةِ الْقُرآن اَللّهُمَّ ارْزُقنا شَفاعَةَ الْقُرآن 🌹🌷🌼🌹🌷🌼🌹🌷🌼🌹🌷🌼🌹 خدا را شکر بخاطر بیدار شدن امروزمان، پس روزمان با تلاوت صفحه (۲۰۸)قرآن مجید 🌹شروع میکنیم و به پیامبران(ص )، امامان‌ (ع)، مادر دوعالم خانم فاطمه الزهرا(س)،امام خمینی (رض) شهداواموات ،وتمام کسانی که به گردن ما حقی دارند ،سلامتی رهبرانقلاب ،طلب خیروبرکت در روزی فراوان و بخشیده شدن گناهان ،و ظهور و پیروزی امام زمان عج ویارانش ونابودی کفر جهانی هدیه می نمائیم. خدایا ما را از مسیر ولایت دور مگردان خدایا شکرت که به ما شکر گزاری آموختی 🤲 🤲اللّهمَّ رَبَّنا اَنزِل عَلَینا مائدهً مِنَ السَّماءِ تَکونُ لَنا عیدًالِاَوَّلِنا وَ اخِرِنا وَایَهً مِنکَ وَارزُقنا و اَنتَ خَیرُالرّازِقین 🌾 ایاک نعبد و ایاک نستعین ☀️ اعوُذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ
🔺آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت 🔹شبکه اسرائیلی «کان» گزارش داد دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ارسال سلاح به اسرائیل را بعد از تعلیق موقت آن از سر گرفت ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸سلام آدینه تون عالی 🍓امـیدوارم امروز و هر روز 🌸دلتـون پر از عشق و محبت باشـه 🍓وخونه هاتون پراز خیروبرکت 🌸سلامتی مبدأ زندگیتون باشد 🍓 وزنـدگيتون پراز خوشبختی 🙋