eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸تعطیلی شنبه اصلا قابل پذیرش نیست 🔹رئیس دیوان عالی کشور: تصویب چنین مصوبه‌ای از سوی یک مجلس انقلابی بعید بود و کاهش ساعت کاری با شعار سال «جهش تولید و مشارکت مردم» همخوانی ندارد. 🔹تعطیلی شنبه با استدلال اینکه از نظر اقتصادی دچار مشکل هستیم اصلا قابل پذیرش نیست. 🔹اکثریت قاطع مردم در ایران ارتباط اقتصادی با خارج از کشور ندارند و اینکه بخواهیم با تصویب این مصوبه اکثریت را فدای اقلیت کنیم خلاف عقل، منطق، روش و رویه اسلاف ماست.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم صبح شما بخیر و سعادت پیام صبحگاهی امروز 🌷 المستغاث بک یا صاحب الزمان 🌷 پیامبر جلیل‌القدر اسلام (ص): 🌿 هیچ چيزی نزد الله، محبوب‌تر از یک جوانی نیست که به درگاه خدا توبه كند؛ و هيچ چيز نزد الله، مبغوض‌تر از پيرى كه بر گناهان، اصرار مى‌ورزد، نیست!! اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷🌸🌺یا رئوف یا رحیم 🌷🌸🌺 با این دو صفت خداوند مهربان گرفتاری تو حل کن اسماء حسنی. یا رئوف یا رحیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میلاد نور مبارک🌺🌺🌺 یادش بخیر بچگیا ، توی مسیر حرم از هر مغازه صدای خوندن اشعار امام رضایی میومد🎊 لاله خوشبو رضا 😍 ضامن آهو رضا 😍
بسم الله الرحمن الرحیم برای سلامتی ریاست محترم جمهوری ،سید بزرگوار جناب حاج آقا رئیسی وهمراهی محترم ، قرائت سوره حمد، یس ، وختم صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
📰 صفحه نخست وطن امروز 📅 ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
🎯 سامانه ثبت معاملات طلا مصداق 🔺سامانه جامع تجارت در پایان یک روز تجاری مشخص کند چه مقدار محصول طلا و جواهر، در کدام نقطه کشور، توسط چه کسی، چه مقدار و به چه قیمتی تولید شده است و از سوی دیگر به طور دقیق مشخص می‌کند به چه کسانی، در کدام نقطه کشور، چه مقدار و به چه قیمتی به فروش رسیده است. 👤این یعنی دقیقا مبارزه با قاچاق و جمع شدن بساط خرید و فروش غیررسمی طلا و جواهر در سطح بازار سیاه 💰در مورد خرید و فروش سکه نیز همین امر حاکم است، یعنی دولت رصد می‌کند که سکه‌های خارج‌شده از بانک مرکزی تا زمانی که به دست مردم می‌رسد، احتمالا در کجا ممکن است ذخیره و قاچاق شود؟
می‌دونید آیت‌الله رئیسی امروز کجا رفته بود؟ آره؛ رفته بود بزرگترین سد شمال غربی کشور رو افتتاح کنه که ۱۸ سال بود داشت خاک می‌خورد. البته قبلش پای دردِ دل این مرزنشین‌ها نشست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🙏 خدایا سربازان قرآن در جهان را حفظ بفرما... ‌ اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج ☫ قرارگاه مردمی اجتماعی امام صادق(ع)
┄┄┅═✧✨﷽✨✧═┅┄┄ 🤲 الهی به حق قرآن و به حق اهل بیت (ع)، رئیس جمهور عزیز و انقلابی و خادم الرضا را سلامت بدار. 🚀 ☫🇵🇸
سلام علیکم بزرگوا اران برای سلامتی رئیس جمهور عزیزمان دعا کنید
خدایا بحق این شب میلاد امام رضا ع سلامتی رئیس جمهور عزیزمان و هیئت همراه را به ما عنایت فرما
ای کسی که یونس در شکم ماهی را به ساحل رساندی ای بازگشت دهنده یوسف به دامان یعقوب ای نجات دهنده موسی در پشت نیل خادم امام رئوف را در شب میلاد حضرتش به تو میسپاریم او را برای ادامه خدمت به کشور امام زمان بسلامت به ما برگردان🤲
خداوندا سید عزیزمان را برای مردم ایران حفظ بفرما |
دعای هفتم صحیفه سجادیه (مدت: ۵ دقیقه) | حاج میثم مطیعی - Haj Meysam Motiee.mp3
4.91M
🎙دعای هفتم صحیفه سجادیه 🔸دعای امام سجاد برای رفع دشواری‌ها و سختی‌ها 🔸بانوای: حاج‌میثم‌مطیعی
🔰سخنگوی دولت: تا این لحظه «هیچ» خبر جدیدی وجود ندارد 🔸علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت: شرایط سخت و پیچیده‌ای را تجربه می‌کنیم؛ این حق مردم و رسانه‌ها است که در جریان آخرین اخبار حادثه بالگرد رییس‌جمهور قرار گیرند اما با توجه به مختصات محل حادثه و شرایط جوی، تا این لحظه «هیچ» خبر جدیدی وجود ندارد. 🔸در این لحظه‌ها، صبر و دعا و اعتماد به گروه‌های امدادی راهگشاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 قرائت دعای توسل در حرم شاهچراغ برای سلامتی رئیس‌جمهور و هیأت همراه
🔰 اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات فراجا درباره اخبار مرتبط با رئیس‌جمهور 🔸با آرزوی سلامتی برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان در حادثه ی فرود بالگرد ایشان از تمامی شهروندان و هموطنان عزیز تقاضامندیم اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند. 🔸لازم به ذکر است کلیه صفحات فعالین فضای مجازی تحت رصد پلیس می باشد و با افرادی که با انتشار شایعه و... سعی در تشویش اذهان عمومی دارند طبق قانون برخورد خواهد شد.
🔰مفقود شدن تیم عملیاتی هلال احمر واقعیت ندارد 🔸دبیر مرکز کنترل و هماهنگی اضطراری جمعیت هلال احمر: به دستور رئیس جمعیت هلال احمر همان لحظات اول سانحه بالگرد رییس‌جمهور، ستاد اضطراری تشکیل شد. 🔸هر خبری از طریق این ستاد یا رئیس جمعیت هلال احمر منتشر خواهد شد و بقیه اخبار تأیید نمی‌شود. اخبار مبنی بر مفقود شدن تیم عملیاتی هلال احمر واقعیت ندارد و تکذیب می‌کنیم.
🔰شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان با ابراز نگرانی از گزارش‌های اخیر مبنی بر سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران و همراهانش، گفت: فکر و دعای او با رئیس‌جمهور رئیسی و ملت ایران است.