eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 رئیس قوه قضائیه از همه نامزدهای ریاست‌جمهوری، خواست به قانون احترام بگذارند محسنی اژه ای در جلسه شورایعالی قوه قضائیه: 🔸نامزدهای تائید صلاحیت شده به ستادهای تبلیغاتی خود تذکر دهند در فعالیت های انتخاباتی از سیاه نمایی و بی اخلاقی پرهیز کنند. 🔸رئیس دستگاه قضا همچنین به دادستان های سراسر کشور دستور داد، با کسانی که تخریب و توهین و دروغ پراکنی می کنند، برخورد شود.
📸 آغاز به کار منصوری بعنوان رئیس ستاد جلیلی 🔸«محسن منصوری» با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود، ضمن مرخصی از دولت، کار خود را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی آغاز کرد.
🔰 آتش‌سوزی انبار لاستیک در شهریار سخنگوی سازمان آتش‌نشانی: 🔸یک کارخانه تولید لاستیک (محل تولید لاستیک موتور و دوچرخه)، در بخشی از قسمت انبار هزار متری حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ متر دچار آتش‌سوزی شده بود. 🔸با توجه به اینکه لاستیک بسیار قابل اشتعال است، آتش به سرعت در حال سرایت به سایر نقاط بود که آتش‌نشانان اقدامات لازم را برای کنترل حریق و خاموش کردن آن انجام دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 حزب الله لبنان تصاویری از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی در پایگاه های بركة ريشا و رويسات العلم ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد
تلاش برای نجات صهیونیست‌ها 🔰 آمریکا خواستار رأی‌گیری شورای امنیت درباره توافق آتش‌بس غزه شد 🔸سخنگوی نمایندگی آمریکا در سازمان ملل از شورای امنیت درخواست کرده که پیشنهاد واشنگتن برای آتش‌بس در غزه را به رأی بگذارند.
🗳 «علی نیکزاد» با حکم قالیباف رسماً به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی وی منصوب شد.
🔰 واکنش رسمی لاریجانی به عدم احراز صلاحیتش توسط شورای نگهبان 🔻متن واکنش علی لاریجانی به عدم احراز صلاحیتش توسط شورای نگهبان به شرح زیر است: بنام خدا 🔸ملت بزرگوار ایران، خدای را سپاس می‌گویم که هم سخنی افزون‌تر با شما مردم شریف و صمیمی را برای اینجانب فراهم نمود. این موهبت الهی را قدر می‌نهم و انشالله بر استمرار آن کوشا خواهم بود. 🔸آنچه باعث شد به عرصه انتخابات بیایم شرایط خطیر بویژه در قلمرو شرایط سخت اقتصادی بود و موقعیت حساس بین‌المللی بخصوص فشار تحریم‌های ظالمانه بر معیشت مردم عزیز بود. و‌ امیدوار بودم که با یاری شما بتوانیم موانع را مرتفع و مسیر توسعه ملی ایران را فراهم نمایم. 🔸اما شورای محترم نگهبان علی رغم نظرات مثبت نهاد‌های مسئول و حکم قوه قضاییه، در رد برخی دعاوی گذشته آن شورا، باز سازوکاری غیرشفاف مانع در مسیر چنین همراهی بوجود آورد. البته به فضل الهی حرکت ما در مسیر خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات ملت متوقف نخواهد شد.
🔰 تاخیر در آغاز برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما 🔸در حالی که قرار بود برنامه‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (برنامه صف اول شبکه یک) آغاز شود تا لحظه درج این خبر این برنامه‌ روی آنتن نرفته است. 🔸در همین باره شبکه خبر اعلام کرد: برنامه صف اول با حضور قالیباف به دلیل اعمال برخی اصلاحات توسط نماینده ایشان تا دقایقی دیگر از شبکه خبر پخش خواهد شد
🔰 ۳۱۲ هزار مسکن در روستاها تحویل متقاضیان شد 🔸رئیس بنیاد مسکن با اشاره به ساخت ۸۱۶ هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی شهری و روستایی در کشور، گفت:‌ ۳۱۲ هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است. 🔸بنیاد مسکن متعهد شده طی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به میزان یک میلیون قطعه زمین روستایی برای واگذاری به واجدان شرایط تامین کند که تاکنون ۸۳۸ هزار و ۲۷۹ قطعه زمین روستایی تامین شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 روایت کوتاه و جامع قالیباف از سوابق کاری و فعالیتی خود؛ از جبهه تا بهارستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 قالیباف: شعار من «خدمت و پیشرفت» است؛ این فقط یک شعار نیست، یک واقعیتی است که باید پیگیری کنیم و تحقق پیدا کند
🔰 تاخیر در پخش اولین برنامه تبلیغاتی قاضی‌زاده هاشمی 🔸برنامه تبلیغاتی قاضی زاده هاشمی به دلیل تاخیر در تحویل ستاد انتخاباتی ایشان به کمیسیون تبلیغات با تاخیر پخش می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 قاضی‌زاده هاشمی: نامزدها نمی‌تواند خارج از قانون قول و وعده بدهند؛ این گونه افراد یا ناآگاه هستند یا دروغگو نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: 🔸خودم را مکلف به پیروی و سربازی ولایت می دانم. رئیس جمهور اگر قولی به مردم می دهد باید مطابق قانون باشد. 🔸دولت مجری قانون برنامه هفتم و قانون جاری کشور است. رئیس جمهور مجری قوانین مجلس است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاضی‌زاده: باید کاری کنیم که اقتصاد دولتی تبدیل به اقتصاد ملی شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده هاشمی: نباید نسخ ارتجاعی و بازگشت به گذشته، تکرار شود نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: 🔸وظیفه‌داریم روشنگری کنیم و اجازه ندهیم نسخ ارتجاعی که بازگشت به عقب است، تکرار شود. 🔸آرمان شهید رئیسی نباید بر زمین بماند، به خاطر عدالت در فرصت‌های برابر و نفی قدرت پول، پارتی و پدر. 🔸مبارزه با فاسدان و اصلاح گلوگاه‌های فساد از آرمان‌های شهید رئیسی بزرگ بود. بی تعارف حتی اگر اعضای دولت دچار فساد می‌شدند، برای اصلاح آن پیش‌قدم می‌شد. 🔸تا هنگامی که تعارض منافع را برطرف نکنیم بسیاری از این حلقه‌های مافیایی فساد از بین نخواهد
🔰 رای پزشکیان در تبریز در انتخابات مجلس چقدر بود؟ 🔹فرماندار تبریز، ۲ اسفند ۱۴۰۲، در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم و درباره واجدان حق رای در این شهر گفته بود: از مجموع جمعیت یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۷۷ نفری این شهرستان، یک میلیون و ۳۵۸ هزار ۷۵ نفر واجد شرایط رای دادن هستند. ♦️پس از برگزاری انتخابات،آقایان روح الله متفکر آزاد و مسعود پزشکیان به ترتیب با کسب ۱۰۰ هزار و ۸۵۵ رای و با ۸۹ هزار و ۲۴۸ رای، به عنوان نفرات اول و دوم به مجلس راه یافتند. 🔹به عبارت دیگر در انتخابات اسفند گذشته، ۸ درصد واجدان حق رای در این شهر به پزشکیان رای دادند. البته این رقم مربوط به انتخابات مجلس است و در انتخابات آتی می تواند متفاوت باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امسال پروژه‌های نهضت ملی مسکن زیادی در تهران قابل افتتاح هستند معاون عمرانی استاندار تهران: 🔸تا پایان سال به‌مرور در شهرستان‌های مختلف و شهرهای جدید پروژه‌های نهضت ملی مسکن زیادی قابلیت بهره‌برداری خواهند داشت.
🔰 پوشش ۷۰ درصدی هزینه‌های ناباروری در مراکز خصوصی 🔸دبیر ستاد ملی جمعیت کشور: هزینه‌های ناباروری مشمول پرداخت بیمه خواهند شد و این امر در زمره مشوق‌های فرزندآوری خواهد بود از این جهت پوشش ۹۰ درصدی بیمه در پرداخت هزینه‌های ناباروری صورت می‌گیرد. 🔸پوشش هزینه‌های ناباروری در مراکز خصوصی از این پس ۷۰ درصد خواهد بود. 🔸برای افزایش جوانی جمعیت و فرزندآوری، بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده که اعطای زمین در قالب نهضت ملی مسکن در زمره آنها است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حرفهایی که درباره مادر شوهر کم شنیده‌ایم... استاد علیانی حافظ کل قرآن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مساله جلیلی یا قالیباف نیست! اما صیانت از فضای مجازی خواست رهبری است که بارها در سخنان ایشان تاکید شده است !
🔺دولتی که اولش از سعادت آباد شروع شه آخر و عاقبتش مشخصه آقای پزشکیان مردمی که دم از اقتصاد و عدالتشان می‌زنید در پایین شهر هستند.