eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
* زندگی ما با تولد شروع نمی شود با تحـــــــــــــــــــــــــــول آغاز می شود. لازم نیست بزرگ باشی تا شـــــــــــــــــــــــــــــــــروع کنی. شروع کن تا بزرگ شوی..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نیایش صبحگاهی 🌸🍃 🌸خـدایا ✨شروع این روز را 🌸آغاز بهترینها برای همه ✨هموطنانم مقدربفرما 🌸خـدایا ✨در همه حال 🌸از تو میخواهم ✨سبد سرنوشت مان را 🌸پر کنی از شادی و ✨آرامش وخبرهای خوب 🌸بارالها ✨بهترینها را برای عزیزانم مقدربفرما 🌸آمین یا رَبَّ الْعالَمین
با سلام . آیا فقط و فقط بعلت همزبان بودن و آذری بودن رای دادن عاقلانه است ؟ لطفا این سوال را از همشهریان و همزبانان آذریمان بپرسید متشکرم .
احسن رئیسی ۲. بنازم به ادبت و ناز کلامت و احسانت که حتی به رقیبت راهنمایی کردی تا حدیث را درست بخواند 💐💐💐🌺
سواد نهج البلاغه ای و تفسیری جلیلی خیلی بالاست . در موضوعی که رقیبش صحبت میکرد فهمید چه جمله ای را میخواهد بگوید و گیر کرده است و راهنمایی کرد . جوانمردی یعنی این
جناب آقای پزشکیان شما هی آیه قرآن میخوانی و نهج البلاغه ولی در ستاد های شما و گردهماییهای شما سرود باکویی خوانده میشه و زوزه گرگ شنیده میشه . میشه بگید این دوگانگی چیه و شما چه برخوردی با این وضعیت داشته اید؟
🔰 نگرانی انتخاباتی غرب؛ تداوم روند قدرتمند شدن ایران 🔸محافل سیاسی/ رسانه‌ای غرب به موازات نگرانی از روند قدرتمند شدن ایران در منطقه، با حساسیت تمام انتخابات ایران را دنبال می‌کنند و امیدوارند که روند قدرت افزایی ایران در دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی تداوم پیدا نکند. نشریه آمریکایی المانیتور در این زمینه هماهنگ با غربگرایان نوشته است: 🔻ترس از جلیلی سرنوشت انتخابات ایران را رقم می‌زند؟ پیشتازی پزشکیان نشان‌دهنده فشار برای تغییرات اساسی در رابطه با اقتصاد و روابط با بقیه جهان است. تحلیلگران می‌گویند که دور اول انتخابات ریاست جمهوری ایران کاهش حمایت از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را نشان داد، اگرچه برخی از رأی‌دهندگان با حمایت از تنها نامزد اصلاح‌طلبان، برای تغییر فشار می‌آورند. 🔻پیش از انتخابات، ائتلاف اصلی اصلاح‌طلبان ایران، با حمایت‌های محمد خاتمی و حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق، از پزشکیان پشتیبانی کرد. 🔸در همین حال روزنامه انگلیسی گاردین برای چندمین بار به پیروزی مدعیان اصلاحات ابراز تمایل کرده و نوشت: مسعود پزشکیان، نامزد اصلاح‌طلب، از سعید جلیلی، پیشی گرفت، اما نتوانست بیش از ۵۰ درصد آرا را به دست آورد. اگر پزشکیان نتواند رأی‌دهندگان بیشتری را تشویق کند تا در انتخابات شرکت کنند، اصلاح‌طلبان احتمالاً در دور دوم انتخابات شکست خواهند خورد. 🔸گاردین در این یادداشت با اشاره به پیروزی‌های چند سال اخیر ایران در دو حوزه میدان و دیپلماسی نوشته بود: «آمریکا دیگر، بزرگ‌ترین قدرت در خاورمیانه نیست، ایران است. جایگاه قدرت برتر در منطقه، اکنون در اختیار ایران است».
🔰 ماجرای پیچ و مهره 👤 🔸در سال‌هایی که جنگ متحدان عربی آمریکا با مردم یمن به اوج رسیده بود و حلقه تحریم و محاصره این کشور روز به روز تنگ‌تر می‌شد؛ صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) طی بیانیه‌ای اعلام کرد هر ده دقیقه یک کودک یمنی در اثر سوءتغذیه جان خود را از دست می‌دهد. این سازمان همچنین آن زمان اعلام کرد حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار کودک یمنی نیز از سوء تغذیه شدید رنج می‌برند و به کمک فوری نیاز دارند. 🔸همان سال‌ها در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ جمعیت هلال احمر ایران تصمیم گرفت تا کشتی «ایران شاهد» را با نام کشتی «نجات» حامل ۲۵۰۰ تن کمک‌های ضروری و امدادی شامل۷۰۰ تن آرد، ۱۲۰۰ تن برنج، ۴۰۰ تن کنسرو، ۵۰ تن دارو و اقلام پزشکی، ۵۰ تن آب معدنی و ۱۰۰۰ سری ظروف آشپزخانه برای یاری مردم جنگ‌زده یمن به بندر حدیده در این کشور اعزام کند. 🔸این کشتی که محموله‌ای جز ضروریات اولیه زندگی و کمک‌های فوری پزشکی و درمانی نداشت اما هرگز به بندر حدیده در یمن نرسید. ۲۴ جولای ۲۰۱۵ (۲ مرداد ۱۳۹۴) جان کری وزیر خارجه وقت آمریکا درباره اینکه چرا این کشتی به مقصدش نرسید در شورای روابط خارجی آمریکا گفت: «چند ماه پیش، وقتی محموله‌ای از ایران به سمت یمن راهی شد، فورا با همتایم [ظریف] تماس تلفنی برقرار کرده و به‌طور کاملا شفاف گفتم این می‌تواند یک رویارویی بزرگ باشد که ما آن را تحمل نخواهیم کرد. او بعد از مدت کوتاهی با من تماس گرفت و گفت: «آنها به مقصد نخواهند رسید، قرار نیست باری را تخلیه کنند، قصد ندارند از آب‌های بین‌المللی خارج شوند.» سپس آنها به کشورشان بازگشتند.» 🔻این اظهارات وزیر خارجه وقت آمریکا، هرگز توسط محمدجواد ظریف تکذیب نشد تا ما ناباورانه این واقعیت را به تماشا بنشینیم که کشتی کمک‌های انسان‌دوستانه مردم ایران برای مردم مظلوم و جنگ‌زده یمن با یک تلفن و تشر وزیر خارجه آمریکا تغییر مسیر داد و برگردانده شد. 🔸 تیر ۱۳۹۴ وقتی توافق هسته‌ای ایران با اتحادیه اروپا و کشورهای موسوم به 1+5 تحت عنوان «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) به امضا رسید؛ قرار بود پیچ تحریم‌های آمریکا در ازای تعلیق و حتی توقف بخشی از فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، شُل شود. قرار بود ایران با تعطیلی و تخریب تأسیسات هسته‌ای‌اش، بتواند نفت بفروشد و راه ارتباطات بانکی‌اش برای دسترسی به پول حاصل از فروش نفت و انجام سایر تجارت‌های بین‌المللی باز باشد. 🔻یک سال بعد به استناد گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ایران همه تعهدات هسته‌ای‌اش را انجام داده بود ولی عملا خبری از شُل شدن پیچ تحریم‌های ایران و بازگشایی ارتباطات بانکی با دیگر کشورها نبود. 🔸این روزها بدون اجرای برجام رقم صادرات نفت ایران بین یک میلیون و پانصد هزار بشکه تا ۲ میلیون بشکه در روز برآورد می‌شود یعنی چیزی معادل بالاترین رقم صادرات در سال‌های برجام. 🔸ولی اجازه دهید ما در اینکه «پیچ آمریکا شُل شده است» با آقای ظریف هم‌نظر باشیم! با این تفاوت که معتقدیم پیچ آمریکا با کنار رفتن مهره‌های غربگرای دولت موسوم به اعتدال شُل شد. آنها خواسته یا ناخواسته نقشی مکمل برای تحریم‌های آمریکا علیه مردم ایران داشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 دروغ ۵۰ میلیارد دلاری ظریف 🔸ظریف درحالی مدعی شده که هزینه دور زدن تحریم برای ایران بیش از ۵۰ میلیارد دلار آب می‌خورد که ارزش صادرات غیرنفتی ایران قبل از کسر این هزینه، کمتر از ۵۰ میلیارد دلار است! خط انرژی
🔰 روایت واقعی فاسدترین پلیس آمریکا در شبکه افق 🔸 پخش مجموعه تلویزیونی مستند «من یک هیولا گرفته‌ام» از شبکه افق رسانه ملی آغاز شد. مجموعه مستند دو قسمتی «من یک هیولا گرفته‌ام» داستان واقعی فاسد‌ترین واحد پلیس آمريکا، گروه ضربت ردیابی اسلحه که شهر بالتیمور را به مدت نیم دهه وحشت‌زده کرد به تصویر کشیده شده است. 🔸این مستند بینندگان را به پیچ و خم یک بازی واقعی موش و گربه وارد کرده که در آن پلیس‌ها نیز دزد هستند و کسانی که قرار است از امنیت مردم محافظت کنند در واقع کسانی هستند که آن را به خطر می‌اندازند. 🔸گفتنی است که قسمت اول مجموعه مستند دو قسمتی «من یک هیولا گرفته‌ام» از ساعت ۱۸ دوشنبه ۱۱ تیرماه برروی آنتن شبکه افق سیما رفت و قسمت دوم آن نیز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه از این شبکه پخش خواهد شد، ضمنا علاقه‌مندان می‌توانند بازپخش این مجموعه مستند را در ساعت ۱۲ بامداد روز بعد، از شبکه افق رسانه ملی به تماشا بنشینند.
کیهان بررسی می‌کند 🔰 وحشت مراکز اطلاعاتی اسرائیل از فعال شدن «جبهه آفریقا» از سوی یمن 🔸رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نگرانی روز افزونِ جامعه اطلاعاتی (رژیم صهیونسیتی) نسبت به ایجاد یک «جبهه جدید و بسیار نگران‌کننده» در دریای مدیترانه و شمال آفریقا (از سوی یمن) علیه این رژیم خبر دادند. 🔸گویا ایده صهیونیسم که به مرزهایی قائل است که دائم در حال گسترده شدن است (همان توهم کشورِ یهودی از نیل تا فرات) حالا خودش گرفتار جبهه مقاومتی شده است که در حال بسط و گسترش پیدا کردن است. 🔻در واقع واکنشِ جنون‌آمیز رژیم آپارتاید اسرائیل به عملیات «طوفان الاقصی» خود واکنش دیگری در پی داشت و همه جبهه مقاومت را علیه خود بسیج کرد، و همچنین انگیزه شکل‌گیری گروه‌ها و جبهه‌های دیگر در جریان مقاومت شد: در واقع مقاومت گسترش یابنده در مقابل جنایات گسترش یابنده! 🔸رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند نیروهای مسلح یمن توسعه نفوذ خود در منطقه شمال آفریقا را به منظور هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی و منافع آن آغاز کرده‌اند و نگرانی روزافزونی در میان جامعه اطلاعاتی (اسرائیل) نسبت به ایجاد یک «جبهه جدید و بسیار نگران‌کننده در دریای مدیترانه (از سوی یمن) علیه این رژیم وجود دارد. 🔸براساس گزارش شبکه خبری المیادین، رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند نیروهای یمنی قصد دارند علیه رژیم اشغالگر وارد عمل شوند و احتمالاً نیروهایی از یمن به شمال آفریقا منتقل خواهند شد و احتمال دارد این نقل و انتقال‌ها باعث شود که آنها بتوانند تنگه جبل‌الطارق (نقطه اتصال میان اروپا و آفریقا و میان مدیترانه و اقیانوس اطلس) را نیز تهدید کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان رهبری درباره صحبت های آقای پزشکیان حتما گوش کنید فرصت اشتباه نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 اگر ستاد جلیلی تمام کارهایش را تعطیل کنه و این کلیپ را در سطح میلیونی پخش کنه اثرش از صد تا مناظره تلویزیونی بهتر است 👌🇮🇷✌
♨️ خلاصه مناظره اول به زبان ساده: 🔻جلیلی اکثر سخنان پزشکیان را اول تائید می کرد و بعد... توضیح می داد که باید اولا "عمیق" دید، "جامع" دید و البته "راه حل" داشت 🔸اگر عمیق نبینیم دچار سطحی گری می شویم 🔸جامع نبینیم یک طرفه قضاوت می کنیم 🔸راه حل ندهیم ناامیدی ایجاد می کنیم 🔻خلاصه تقابل این دو نگاه: -اول تحریک هیجان است -دومی رشد اگاهی وعقلانیت -اولی ناامیدی ایجاد می کند -دومی امیدافرین است -اولی فقط مطالبه ها را می بیند -دومی نیازها را هم می بیند -اولی در سطح چالش می ماند -دومی سراغ لایه های زیرین چالش ها می رود -اولی داده اش را از منابع قدرت می گیرد -دومی داده اش را از متن مردم -اولی فقط چالش را می بیند -دومی برای چالش برنامه می دهد -اولی راه حلش را حواله به بیرون از خود می دهد -دومی راه حلش اتکا به خودش است -اولی پشت سر مردم حرکت می کند - دومی پیشرو و جهت دهنده است 🔻در نهایت اینکه؛ 🔸اولی پوپولیسم است 🔸دومی مردمسالاری پوپولیسم موفقیت خودش را نگه داشتن مردم در "جهل" می داند و مردمسالاری در "رشد آگاهی" های مردم. 🔻نتیجه اینکه: سالها تقابل جریان انقلاب مقابل اصلاح طلب ها و غربزده ها سر همین دونگاه بوده است؛ واگرنه خیلی از مسائل مان مشابه است. جمعه یکی از این دو راه حل را باید انتخاب کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 همسر مکرّمهٔ شهید مهدی باکری: اگر آقامهدی امروز زنده بود، امکان نداشت به امثال پزشکیان رأی دهد
پزشکیان به 45سال حکومت جمهوری اسلامی توهین کرد و عملکرد نظام رو به کل زیر سوال برد به سردار عزیز ما بی احترامی کرد و به قهرمان ملی ما گفت موی دماغ به رهبری توهین کرد و گفت هر جا رهبر خوشش بیاد عمل می‌کنه .اجازه میده پزشکیان یک معذرت خواهی بزرگ به رهبری و سید الشهدای مقاومت و نظام جمهوری اسلامی بدهکار است
🔺آقای پزشکیان! چطور درباره ظریف و آخوندی و روحانی و ... نگفتید آنها را اعدام کنید؟!
دعا کنید صدقه بدهید نذر و نیاز کنید صلوات نذر کنید که پزشکیان پیروز نشود و الا بدبخت می‌شویم گرفتاریها و مشکلات دهها برابر میشود چون اصلاح طلبان قدرت طلب هستند نه شیفته خدمت چون آویز به آمریکا هستند چون ضد انقلاب و دروغگو هستند چون فاسد و خائن و لیبرال اشرافی هستند لعنت خدا بر این منافقین و خوارجی ها و معاویه صفتان امان از جهل مردم ؟!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ پزشکیان در مناظره امشب: خبری پخش شده که بنزین رو گرون میکنیم من بارها گفتم این کار رو نمی‌کنیم بدون رضایت مردم هیچ کاری نمیکنیم 🔹 پزشکیان ۳ سال پیش: معتقدم بنزین باید بشود 20 هزار تومن، حتی 25 هزار تومن اصلا ایشون دروغگو نیست جون خودش فیلم راببینین
♡•• هروقت راه را گمـ ڪردید ببینید دشمن ڪدامـ سمت‌را میڪوبد همان جبھہ خودے است.. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ❥❥❥
🔻واکنش سخنگوی وزارت علوم به اظهارات یک کاندیدا درباره اخراج اساتید و دانشجویان به علت اعتراض: اظهارات یکی از کاندیداها و ادعای اخراج و بازنشسته کردن اساتید به دلیل اعتراض، در دولت سیزدهم خلاف واقع است. 🔹این درحالی است که در دولت آقای روحانی در ۳۸ دانشگاه کشور بیش از ۳۳۰۰ استاد دانشگاه‌های کشور اخراج، قطع همکاری، عدم تمدید قرارداد، بازنشسته و... ۳۳۰۰شده اند. 🔴
😡اف بر دنیایی هایی که حاج قاسم را موی دماغ آمریکا بداند... ❤️سردار سلیمانی خوار چشم دشمنان داخلی و خارجی بود واقعاً دردآور است پزشکیان خجالت بکش 🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ غوغای دانشجوی ترک‌زبان در حضور جلیلی 🔻 آقای پزشکیان زمانی‌که ماشین‌سازی تبریز را به ثمن بخس فروختند شما در مجلس نماینده ما بودید 🔻 زمانیکه قطار-تبریز دچار سانحه شد و مردم تبریز در آن کشته شدند، مشاور امروز شما گفت نگران نباشید، مردم بیمه بودند! 🔻 دریاچه ارومیه را هم شهید رئیسی احیا کرد؛ شما امتداد شهید رئیسی هستید 🔻 مردم آذربایجان گول حرف‌های پوپولیستی را نخواهند خورد 🔻 آقای جلیلی! ما میدانیم مادر شما ترک‌زبان و اهل اردبیل هستند؛ اما از این موضوع استفاده ابزاری نکردید 🔻 به آقای جلیلی رای میدهیم؛ چون برای قومیت‌ها احترام قائل است و به آنها وعده و وعید دروغ نمی‌دهد 🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ غوغای دانشجوی ترک‌زبان در حضور جلیلی 🔻 آقای پزشکیان زمانی‌که ماشین‌سازی تبریز را به ثمن بخس فروختند شما در مجلس نماینده ما بودید 🔻 زمانیکه قطار-تبریز دچار سانحه شد و مردم تبریز در آن کشته شدند، مشاور امروز شما گفت نگران نباشید، مردم بیمه بودند! 🔻 دریاچه ارومیه را هم شهید رئیسی احیا کرد؛ شما امتداد شهید رئیسی هستید 🔻 مردم آذربایجان گول حرف‌های پوپولیستی را نخواهند خورد 🔻 آقای جلیلی! ما میدانیم مادر شما ترک‌زبان و اهل اردبیل هستند؛ اما از این موضوع استفاده ابزاری نکردید 🔻 به آقای جلیلی رای میدهیم؛ چون برای قومیت‌ها احترام قائل است و به آنها وعده و وعید دروغ نمی‌دهد 🔴