eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
📷 حرم مطهر امام رضا(ع) سوگوار عزای سیدالشهدا(ع) شد ▪️صحن گوهرشاد و صحن جمهوری حرم امام رضا علیه السلام در آستانه ماه عزای امام حسین علیه السلام سیاه‌پوش شد. ▪️ساعت ۱۷ امروز، مراسم اذن عزا و تعویض پرچم در صحن انقلاب حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
جریان‌شناسی آثار گیرمو دل‌تورو 🔰 نسخه شیطان‌پرستانه‌ برای رسیدن به سعادت! 👤 🔸گیِرمو دِل‌تورو (Guillermo Del Toro) فیلمساز مشهور مکزیکی است که تا به حال سه بار برنده جایزه اسکار و سه بار هم موفق به دریافت جایزه بفتا شده است. می‌توان گفت دل‌تورو معروف‌ترین کارگردان فانتزی‌ساز از نوع وحشت در‌هالیوود است. 🔸دل‌تورو در تولید فیلم‌های زیادی مشارکت داشته است و ما صرفا به فیلم‌هایی که خودش مستقیما آن را ساخته است، می‌پردازیم.فیلم «میمیک» به دلیل برائت دل‌تورو از این فیلم در یادداشت مورد بررسی قرار نگرفته است. 🔸در بحث جریان‌شناسی آثار باید دقت کنیم که هنر عرصه ناخودآگاهی است و لازم نیست هنرمند در مصاحبه‌ها مطالبی که از فیلم به صورت روشمند استخراج می‌شود را تایید کند. حتی ممکن است فیلمساز در مصاحبه به دلایل مختلف سیاسی یا شخصی، اثر خود را طوری معرفی کند که اصلا با پیام‌های اثر هماهنگ نیست. به همین علت شناخت افکار دل‌تورو از آثارش به معنی شناخت جهان تفکری وی و نَقب زدن به عرصه ناخودآگاه است و این یعنی شناخت جنبه‌هایی از شخصیت فیلمساز که شاید خودش هم به صورت خودآگاه از آن مطلع نباشد. 🔸در «هزارتوی پن»، اوفلیا با یک موجود غیبی که نمایانگر خدایان یا شیاطین اسطوره‌ای است، پیوند دوستی برقرار کرده و با کمک پن یا فاون، به رستگاری و تثلیث اسطوره‌ای، نائل می‌شود. در «شکل آب» هم تقریبا همین داستان در قالب دیگری، تکرار می‌شود. 🔸دل‌تورو در آثار دیگرش از جمله سریال «دگردیسی» و مینی سریال «قفسه عجایب» هم ورود شیاطین و موجودات ماورایی به این جهان را به تصویر کشیده و دریچه‌های جهان شیاطین در این آثار سریالی به این جهان باز می‌شود. مثلا قسمت اول مینی سریال قفسه‌های مرگ در مورد ظهور شیطانی شبیه کاتولو، خدا/شیطان اسطوره‌ای لاوکرفت است. 🔸به صورت کلی جهان‌های موازی یا غیبی در آثار دل‌تورو، دو ویژگی مهم دارد. اول اینکه این جهان کاملا ملموس و این جهانی است، یعنی دل‌تورو زندگی دنیوی انسان‌ها را در پیوند با ماوراء ماده می‌داند و به نوعی متافیزیک را فیزیکی می‌کند. 🔸در آثار دل‌تورو، قهرمان فیلم کسی است که یا خودش یکی از شیاطین است، یا پیوندی با شیاطین پیدا می‌کند. در «پسر جهنمی» منجی جهان پسر شیطان است، در «کرونوس»، عیسی در رستاخیزش تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود، یا در ستون فقرات شیطان، یک روح سرگردان با چهره‌ای کریه و ترسناک، به انسان‌ها کمک می‌کند. در آثار دیگری مثل شکل آب و هزارتوی پن هم شاهد ارتباط شخصیت اصلی داستان با شیاطین و رسیدن به رستگاری به مدد کمک شیاطین، هستیم. 🔸البته در بعضی از فیلم‌ها مثل «لبهٔ تیغ»، «دگردیسی» یا «کوچهٔ کابوس» هر چند شیاطین دست برتر را دارند، اما انسان‌ها سعی بر حل مسئله داشته و قهرمان در این آثار انسان‌پرستانه و اومانیستی پرداخت شده است. 🔸در مجموع می‌توان گفت دل‌تورو کارگردانی مؤلّف و صاحب تفکر است، تفکری خطرناک که البته همان چیزی است که دار و دستهٔ‌هالیوود آن را برای انسان‌های عصر جدید، لازم می‌داند. چرا که امروز در پسامدرنیته، بشریت بیش از پیش نیاز معنوی خود را احساس می‌کند و به همین دلیل شاهد انفجار فرقه‌ها و ادیان نوظهور خصوصا در کشور‌های غربی، هستیم. در آثار مختلفی از جمله هری پاتر، ونزدی، انیمه شبدر سیاه و...‌، قدرت مساوی با جادو قرار داده شده و این‌طور القاء می‌شود که جادوگر یعنی انسان کامل و اگر کسی سراغ جادو یا ارتباط با شیاطین نرود، طبیعتا به کمال معنوی هم نخواهد رسید.
​​🔰دو توصیه مهم رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور جدید 🔸رهبر انقلاب ۵ تیر ۱۴۰۳ در دیدار با اقشار مردم به مناسبت عید غدیر خطاب به نامزدهای انتخاباتی فرمودند: 🔺با خداوند خودتان عهد کنید که اگر موفّق شدید و توانستید مسئولیّتی به دست بیاورید، کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذرّه‌ای با انقلاب زاویه دارند. 🔺آن کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی ذرّه‌ای زاویه داشته باشد، او به درد شما نمیخورد؛ او همکار خوبی برای شما نخواهد بود. 🔺آن کسی که دلبسته‌ی آمریکا باشد و تصوّر کند که بدون لطف آمریکا نمیشود قدم از قدم برداشت در کشور، او برای شما همکار خوبی نخواهد بود، او از ظرفیّتهای کشور استفاده نخواهد کرد، او خوب مدیریّت نخواهد کرد. 🔺آن کسی که راهبرد دین و شریعت را مورد بی‌اعتنائی قرار بدهد، برای شما همکار خوبی نخواهد بود. کسی را انتخاب کنید که اهل دین، اهل شریعت، اهل انقلاب، اهل اعتقاد کامل به نظام باشد. 🔸با توجه به پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری؛ اکنون او مخاطب این سخنان مقام معظم رهبری قرار دارد. 🔸همچنین رهبر انقلاب امروز نیز در پیام تبریک خود به رئیس‌جمهور جدید؛ توصیه‌ای دیگر به ایشان کردند و فرمودند: 🔺به جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب نیز توصیه می‌کنم با توکل به خداوند رحمان به افق‌های بلند و روشن چشم بدوزند و در ادامه‌ی راه شهید رئیسی از ظرفیت‌های فراوان کشور بویژه منابع انسانیِ جوان و انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرند.
🔰 مملکت را با هم اداره کنید 📝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نخستین قرارداد پیمان پولی دوجانبه ایران و روسیه امضا شد 🔸رئیس کل بانک مرکزی: نخستین قرارداد پیمان پولی دوجانبه میان ایران و روسیه به منظور تأمین (معاوضه) نقدینگی به پول های ملی برای تبادلات تجاری امضا شد و به زودی با افتتاح زیرساخت معاملات توافقی ریال برون مرزی (ریال آفشور) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، دستورالعمل های لازم به شبکه بانکی و بازرگانان ابلاغ خواهد شد.
نقل است که روزی «معاویه» برای نماز در مسجد آماده می‌شد. به خیل عظیم جمعیتی که آماده اقتدا به او بودند نگاهی از سر غرور انداخت. «عمروعاص» که در نزدیکی او ایستاده بود، در گوشش نجوا کرد که: بی‌دلیل مغرور نشو! این‌ها اگر عقل داشتند به جماعت تو نمی‌آمدند و «علی» را انتخاب می‌کردند. «معاویه» برافروخت. «عمروعاص» قول داد که حماقت نماز‌گزاران را ثابت می‌کند. پس از نماز، بر منبر رفت و در پایان سخن‌رانی گفت: از رسول خدا شنیدم که هر کس نوک زبان خود‌ را به نوک بینی‌اش برساند، خدا بهشت را بر او واجب می‌نماید و بلافاصله مشاهده‌کرد که همه تلاش می‌کنند نوک‌ زبان‌ِشان را به نوک بینی‌ِشان برسانند تا ببینند بهشتی‌اند یا جهنمی؟ «عمروعاص» خواست در کنار منبر حماقت جمعیت را به «معاویه» نشان دهد، دید معاویه عبایش را بر سر کشیده و دارد خود را آزمایش می‌کند و سعی می‌کند کسی متوجه تلاش ناموفقش برای رساندن نوک زبان به نوک بینی نشود. از منبر پایین آمد در گوش «معاویه» نجوا کرد: این جماعت خلیفه احمقی چون تو می‌خواهند. «علی» برای این جماعت حیف است. تاریخ در حال تکرار است امتحان انسان همیشه در طول تاریخ بوده و خواهد بود . از به آتش انداختن ابراهیم و......تا به شهادت حسین ولایت ولایت ولایت همیشه مرز شناخت انسانیت بوده وهست . تا سلمان فارسی ها و مالک اشتر ها شناخته شوند و عمر وعاص ها وعمر سعد ها در تاریخ به جا بمانند. یا حق
🖊️رئیس جمهور جدید سلام 🔖خواستم بگویم خیالت راحت باشد 📌خزانه کشور دیگر خالی نیست، 📌انبارها و سیلوها و ذخایر استراتژیک کشور را برایت پر کردم، 📌اکثر بدهی ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل را تسویه کردم، 📌آب شیرین کن و لوله های انتقال آب به سیستان و بلوچستان و استان های مرکزی ایران را برایت ساختم، 📌مشکل آب اهواز و شهرکرد را بر طرف کردم، 📌تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ درصد رساندم، 📌نرخ رشد نقدینگی کشور را به طرز محسوسی برایت کاهش دادم، 📌طرح های ورزشی و درمانی که بیش از ۲۰ سال معطل بود را برایت به بهره برداری رساندم، 📌روزانه ۷۰۰ نفر از مردمت، برای ضعف مدیریت سلامت و دیپلماسی، نمی میرند، 📌پروژه توسعه فیبر نوری برای افزایش سرعت اینترنت در کشور را به راه انداختم، 📌ذخایر ژنتیکی دام کشور را که در معرض فروش و نابودی بود، حفظ کردم، 📌صدها کلیومتر راه آهن معطل مانده را به بهره برداری رساندم، 📌فرآیند ساخت دومیلیون و ششصد هزار واحد مسکونی برای مردم را آغاز کردم، 📌کارخانه های بزرگ و استراتژیک کشور مانند آذرآب و هپکو و ماشین سازی تبریز و صدها کارخانه کوچک و بزرگ دیگر را احیا کردم، 📌روابط با عربستان و کشورهای اطراف خلیج فارس را برایت سامان دادم، 📌برای توسعه تجارت، عضو سازمان های بریکس و شانگهای شدم، 📌مسأله رتبه بندی معلمان را تا حد زیادی برایت حل کردم، 📌سامانه دریافت الکترونیکی مجوزها را برایت راه اندازی کردم و امضاهای طلایی و رانت را از بین بردم، 📌یارانه مردم را از ۴۵ هزار تومان به ۴۵۰ تومان تغییر دادم، 📌مسأله قطعی برق صنایع را تقریبا به طور کامل رفع کردم، 📌ماهواره های ساخته شده به دست جوانان نخبه که سالها خاک میخورد را به فضا فرستادم، 📌 و... ✅همه این کارها و هزاران کار دیگر را کردم، در حالیکه دولتی را تحویل گرفتم که تمام شاخص های فلاکت و ضعف مدیریت در آن به حد اعلا رسیده بود. این را میتوانی در اولین جلسه من با هیأت دولت قبل ببینی. 📣حالا تو هستی و درد ملت. ☝️حواست باشد، من انتظار مردم ایران از یک رئیس جمهور را خیلی بالا بردم. 📎من به جای نشستن در دفترم، توی کپرهای تاریک و چادرهای عشایر نشستم. 📎به جای واکس، کفشهایم را با گِلِ سیلاب سیستان و بلوچستان آراستم. 📎به جای گرفتن جشن تولد در هواپیما، با کودکان یتیم همسُفره شدم. 📎من رکورددار سفر با هلیکوپتر برای رفع مشکلات مردم به نقاط مختلف کشور، در بین مسئولین ایران هستم. 📎من حواسم به صبح های جمعه بود و به جای ریشخند کردن مردمم، جمعه هایم را به جای خانواده، در کنار مردم دردمند کشورم بودم. 📎من در راه اعتلای ایران عزیز، جانم را فدا کردم. ❓❓❓❓تو چه خواهی کرد؟ 🖋 ابراهیم رئیسی
♨️ تبریک به نظام مقدس جمهوری اسلامی بابت افزایش مشارکت نسبت به دور قبل که همانا اولویت و خواسته مقام معظم رهبری بوده و هست 🔻تبریک مجدد به جمهوری اسلامی بابت امانتداری و اثبات سلامت انتخابات و به دنیا نشان داد یکی از واقعی ترین و امن ترین انتخابات ها در ایران برگزار میشود؛ 🔺‏ تبریک به آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران و حامیانش 🌐 تبریک به حامیان نامزدهای دیگر که فارغ از تحلیل ها و تفسیرهای انتخاباتی، برای فردی که به او اعتماد داشتند سنگ تمام گذاشتند. ‌ اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج ☫ قرارگاه مردمی اجتماعی امام صادق(ع)
متاسفم شیعه امروز محک خورد خطر امروز پزشکیان نیست. خطر امروز جهل مردم است. مگر میشود کسی کارکرد و عملکرد شهید رئیسی و دوران نکبت بار روحانی را دیده باشد و تفاوت را درک نکرده باشد؟ بله میشود! همانطور که تفاوت علی(ع) و دیگران را دیدند ولی او را ۲۵ سال خانه نشین کردند. هزینه جهل این است که ۱۴۰۰ سال امام زمان را از دیده ها پنهان کرد. مگر میشود قتل عام کودکان غزه را دید و بین امیرعبداللهیان و ظریف تفاوتی ندید؟ بله میشود! همانطور که مسلم را دیدند؛ همانطور که عبدلله و رقیه و سکینه را دیدند... امان از جهل در زیارت عاشورا نام تک تک افراد آورده شده ، یعنی خداوند ریزبینانه جهل افراد را میبیند. دنیا فانی و گذراست ولی محل امتحانها ست. مراقب باش رفیق که در کارنامه ات چه مینویسند: جهل یا عقل مراقب باش رفیق در عصر جهش بیداری از مردم و دانشجویان اروپایی و امریکایی عقب نمانی! 💢 سلام بر بنزین ۲۵ هزار تومانی پزشکیان خوشبخت ترین رئیس جمهور ایرانه چون هیچ وعده ای نداد هیچ قولی نداد هیچ برنامه ای هم اعلام نکرد رشد ۸ درصد هم گفت نمیتونم مسکن هم گفت نمیتونم بنزینم گفت گرون میکنم رای هم آورد ...💢 سلام بر بنزین ۲۵ هزار تومانی پزشکیان خوشبخت ترین رئیس جمهور ایرانه چون هیچ وعده ای نداد هیچ قولی نداد هیچ برنامه ای هم اعلام نکرد رشد ۸ درصد هم گفت نمیتونم مسکن هم گفت نمیتونم بنزینم گفت گرون میکنم رای هم آورد ... 🔴مشکل کجاست؟ مشکل اینجاست که چون افکار عمومی جامعه توسط دشمنان و ایادی داخلی آنها کنترل میشود لذا شورای نگهبان دچار خطای محاسباتی شده و به این جمع بندی میرسد که باید برای جلوگیری از هرج و مرج و اغتشاش یا برای جلوگیری از کاهش مشارکت، گزینه هایی را تایید کند که فاقد صلاحیت های لازم برای ریاست جمهوری هستند. و اینگونه میشود که مسعود پزشکیان و حسن روحانی و امثالهما با فریب دادن افکار عمومی رئیس جمهور میشوند. مقصر اصلی این نتیجه سیاه و تلخ شورای نگهبان است. 🔴 برخی از ۱۲ نفری که بر تنگه احد انقلاب اسلامی گماشته شده اند تا اجازه ندهند دشمنان از این تنگه عبور کنند و بر مقدرات مملکت اسلامی مسلط شوند، با خطای محاسباتی و مصلحت سنجی بیجا و غلط، و تایید صلاحیت کسی که میدانند اگر رای بیاورد دوباره جریان غربگرا بر کشور مسلط خواهد شد، مسئولیت شرعی تمام خساراتی را بر عهده خواهند داشت که در طول دوران ریاست جمهوری پزشکیان بر امت اسلامی و مملکت اسلامی وارد خواهد شد. همین شورای نگهبان بود که سال ۹۲ با همین مصلحت سنجی های بیجا و غلط حسن روحانی را تایید صلاحیت کرد با اینکه عملکرد افتضاح او در پرونده هسته ای برای رد صلاحیتش کافی بود. حتی آقای کدخدایی اعلام کرد که سال ۹۲ حسن روحانی در رای گیری اولیه شورای نگهبان، رای نیاورد و آقای جنتی با دو نفر از اعضا صحبت کرد و آنها را قانع کرد که به حسن روحانی رای بدهند. آیا جناب آقای جنتی، مسئولیت خسارات دوران سیاه روحانی را بر عهده میگیرد و پاسخگوست؟ هرگز.. مسئولیت همه اتفاقات تلخ پیش رو بر عهده شورای نگهبان است که متاسفانه نگهبان خوبی برای انقلاب اسلامی نبوده است. مرحوم امام (ره) فرمود: نگذارید این انقلاب دست نامحرمان بیفتد.. کدام نهاد از نظر قانون اساسی، توانایی و قدرت و اختیار قانونی برای انجام این دستور مرحوم امام(ره) را دارد؟ شورای نگهبان. [۷/۶, ۱۱:۴۱] ‏‪+98 912 176 8636‬‏: اشتباه نشود پزشکیان بر بیفکری اصولگرایان رای اورد وقتی که ۵ نفر مقابل یکنفر شود همین میشود که یکنفر با مظلوم نمایی رای میاورد ودیگر اینکه در محاسبه درصد نظر سنجی اشتباه جدی رخ داده بود زیرا قالیباف ۱۹٪ و جلیلی ۲۳٪ وپزشکیان ۲۶٪ نبود قالیباف مطابق رای که اورد ۱/۳رای جلیلی را داشت یعنی اگر قالیباف بنفع جلیلی کنار میرفت احتمال پیروزی جلیلی در دوراول رخ میداد واعتبروا یا اولی الابصار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام مملکت خادم و نوکر دانا نمیخواهد ملت دانا میخواهد. امام زمان تا ملت دانا نشوند تشریف نمی‌آورند. پس پیش به سوی تربیت خود و فرزندان مهدوی. صلوات
🔴 امیرالمومنین علی سلام الله علیه خطاب به مردم کوفه: خدایا! اينان از من خسته اند و من از آنان خسته ام؛ آنان از من به ستوه آمدند و من از آنان دل شکسته ام؛ پس بهتر از آنان را مونس و همراه من دار و بدتر از مرا بر آنان مسلط کن... نهج البلاغه خطبه ۲۵
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم صبح شما بخیر و سعادت پیام صبحگاهی امروز 🌷🌷اللهم عجل لولیک الفرج 🌷🌷 💫 مدام بخوانید 💫 اَللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَكَ، فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَكَ، لَمْ اَعْرِف نَبِيَّكَ؛ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَكَ، فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَكَ، لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَكَ؛ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَكَ، فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَكَ، ضَلَلْتُ عَنْ دينى. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌺🌸🌷🌺🌸🌷🌺🌸
⚫️ السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین ⚫️ "نسیم روضه وزیده محرم آمده است زمان گریه به ارباب عالم آمده است دوباره بیرق و پرچم دوباره طبل و کتل که ماه مرثیه و غصه و غم آمده است فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد" اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🔴 *آنروز که ابوبکر رای آورد ،مولا علی علیه السلام شکست نخورد، مردم سرنوشت خود را به تباهی سپردند... 🔴 آنروز که عمر بر مسند خلافت نشست، علی علیه السلام کوچک نشد، مردم اشتباهشان را تکرار کردند... 🔴 آنروز که شورای شش نفره،عثمان را برعلی علیه السلام ترجیح داد، علی علیه السلام شکست نخورد، خواص به مردم خیانت کردند.. 🔴 ولی آنروز که علی علیه السلام به خواست مردم بر مسند خلافت نشست، خود را پیروز نمی دانست بلکه مسئول می دانست، آنروز فقط مردم پیروز شدند.... 🔴 آنروز هم که شمشیر اشقی الاشقیا فرق علی علیه السلام را شکافت، باز هم علی علیه السلام شکست نخورد، که فرمود: فزت و رب الکعبه.. 🔴 واین بزرگترین پیروزیست که رستگار شوی... ولی آنروز باز هم مردم شکست خوردند... 🔴 وآنروز که در کربلا، سر امام حسین علیه السلام و هفتادودو تن از یارانش به نیزه رفت و حضرت زینب سلام الله علیها واسرا را به نام خارج شدگان از دین! درخرابه های شام گرداندند ومردم هلهله کنان به دورشان جمع شدند ..باز هم این مردم بودند که شکست خوردند.... 🔴 شاید تمام روزهایی که مردم شکست خوردند نفهمیدند که شکست خورده اند وبرطبل شادی کوبیدند..و این قصه شکست مردم چیز عجیبی نیست، که تاریخ همچنان ادامه دارد... 🔴 این بحث امامت و ولایت از صدر اسلام خاری شده در چشم خیلی از دشمنان واقعی این دین؛ دردی که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز براشون تازگی داره و حتی دیده میشه بعضی از درون اسلام با این مسئله مشکل دارن!حتی بعضی از اونایی که ملبّس هستند به لباس پیغمبر!!! 🔴 سیاسیون در مقام_حرف معتقدند، از همه حتی امام زمان هم، می شود انتقاد کرد.اما در مقام_عمل، از نزدیکان آنان اگرانتقاد کنی تاب نمی آورند 🔴 ازشهید نواب صفوی پرسیدن:چرا آرام نمی نشینی؟ ببین آیت الله بروجردی ساکت است. شهید نواب گفت: آقای بروجردی سرهنگ است، من سربازم! سربازاگرکوتاهی کند، سرهنگ مجبور میشودبیاید وسط!!... هر بار که رهبری دارد می آید وسط میدان، یعنی ما سربازها کم گذاشته ایم.. اللهم اجعل عواقب امورناخیرا ❌ اگر نماز قضا بشه میشه جبران کرد. اگر روزه قضا بشه میشه جبران کرد.* ولی اگر دفاع از "ولایت" قضا بشه، تاریخ به ما میگه نمیشه جبران کرد.* ❌ یکبار در سقیفه قضا شد، حضرت زهرا "سلام الله علیها" را شهید کردند. ❌ یکبار در صفین قضا شد، حضرت علی "علیه السلام" را شهید کردند. ❌ یکبار در کوفه قضا شد، تابوت امام حسن "علیه السلام" تیرباران شد. ❌ یکبار در کربلا قضا شد، بر پیکر امام حسین "علیه السلام" اسب تازاندند. ❌ مواظب باشیم "ولایتمان" قضا نشود. 🔴خداروشکر که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای روحی فداه رو دارم و معتقدم این انقلاب رو از طوفان ها به ساحل امید که همان امید مستضعفان جهان است میرساند.
🔴🔻این انتخابات بیشتر از اینکه نبرد بین حق و باطل باشه، نبرد بین آگاهی و جهل بود 🔹انَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّي يُغَيِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ ▪️خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! اخبار_جبهه_مقاومت
‌سلام ‏ آنچه را از دست دادی برای تو آفریده نشده و آنچه برای تو آفریده شده است را هرگز از دست نخواهی داد! پس  آرام باش و به خدا اعتماد کن ... سلام عصرتون پرازامید🌺🌺 ‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌ ‎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀⃟‌َ۪ٜ۪ٜ۪ٜ۪ٜؔٛٚؔ🖤🥀⃟‌َ۪ٜ۪ٜ۪ٜ۪ٜؔٛٚؔ🖤🥀⃟‌َ۪ٜ۪ٜ۪ٜ۪ٜؔٛٚؔ🖤🥀⃟‌َ۪ٜ۪ٜ۪ٜ۪ٜؔٛٚؔ🖤 🥀⃟‌َ۪ٜ۪ٜ۪ٜ۪ٜؔٛٚؔ🖤 باز دل بی تاب من 🥀⃟‌َ۪ٜ۪ٜ۪ٜ۪ٜؔٛٚؔ🖤 دریایی از درده 🥀⃟‌َ۪ٜ۪ٜ۪ٜ۪ٜؔٛٚؔ🖤 🏴 ✨ 🌸✨ 🍃🌸✨ 🌸🍃🌸✨ ❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥✨🖤 🌹🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❁ ⃟ 🖤 ⃟ ❁ ⃟ 💚 ⃟ ❁ ⃟ 🖤 ⃟ ⃟ 💚 ⃟ ❁ *♥️* در ایݩ عڝـر قۺݩـگ *🖤* اݦیــدوارݦ ڃۺݦـاتـوݩ *♥️* بـدرخۺـه از بـارڨـه هـاے *🖤* اݦـیـد و ݪبـانتـون بـا ݪبخݩـد *♥️* ݦهـر گۺـوده ݕشـه و *🖤* کݪـاݦتـون آراستـه ݕـه *♥️* ݦهـرݕـاݩے و ݩگاهتـون *🖤* ݕـه سݦـت ݦحݕت خـدا *♥️* ݕـاۺـه ، زݩـدگے ݕـه *🖤* ڪاݦتـون ۺیـریݩ *♥️* عڝـرتـون دݪـپذیـر ✨ ♥️✨ 🍃🖤✨ 🖤🍃♥️✨ ❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥✨🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیباترین معماری زندگی اینکه پلی از امید بسازی بالاتر از دریای نا امیدی...🌱