eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
گزارش خبری تحلیلی کیهان 🔰«طبیب اقتصاد» کابینه نیامده کنار گذاشته شد! 🔸قرار گرفتن علی طیب‌نیا به عنوان مشاور عالی رئیس‌جمهور پس از آن همه هیاهو درباره معاون اولی او، نشان داد اهمیت حل مشکلات اقتصادی در اردوگاه مدعیان اصلاحات، شعاری بیش نیست و تنها مربوط به دوره انتخابات و ابزاری برای گرفتن رای مردم است و وقتی پای تقسیم پست‌ها در میان باشد، مناسبات جناحی پدرخوانده‌ها تعیین‌کننده خواهد بود. 🔸به گزارش کیهان، قرار گرفتن عارف در مقام معاون اولی و ظریف به عنوان معاون راهبردی و طیب‌نیا به عنوان مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور نشان می‌دهد که قرار است در دوران مشکلات اقتصادی، نگاه سیاسی در سطوح عالی دولت غلبه داشته باشد و آزموده‌ها دوباره آزموده شوند. 🔸ضمن اینکه افراد منصوب شده در سن بازنشستگی هستند و جای آنها در مقام مشاوره است اما آنها همه کاره‌اند و وزیران و دیگر عوامل اجرائی در حد پادوی امثال ظریف و عارف خواهند بود البته اگر پیر و فرتوت نباشند. 🔸به گزارش کیهان، قرار گرفتن عارف در مقام معاون اولی و ظریف به عنوان معاون راهبردی و طیب‌نیا به عنوان مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور نشان می‌دهد که قرار است در دوران مشکلات اقتصادی، نگاه سیاسی در سطوح عالی دولت غلبه داشته باشد و آزموده‌ها دوباره آزموده شوند. 🔻ضمن اینکه افراد منصوب شده در سن بازنشستگی هستند و جای آنها در مقام مشاوره است اما آنها همه کاره‌اند و وزیران و دیگر عوامل اجرائی در حد پادوی امثال ظریف و عارف خواهند بود البته اگر پیر و فرتوت نباشند. 🔸انتخاب علی طیب‌نیا؛ وزیر اقتصاد ضعیف دولت روحانی به عنوان مشاور عالی رئیس‌جمهور، شاید به در صدر بودن مسائل اقتصادی در دولت چهاردهم تعبیر شود اما حضور دو چهره سیاسی در مقام بالاتر از طیب‌نیا؛ یعنی عارف در مقام معاون اول و ظریف به عنوان معاون راهبردی نه تنها به معنای کنار زدن طیب‌نیا از سطح عالی دولت بلکه نشانه کنار گذاشته شدن اقتصاد از مسئله اول کشور در دولت است. 🔸طیب‌نیا، بر اساس صوتی که از کلاس درس او منتشر شد و هیچ‌وقت تکذیب نشد، ظریف را ضعیف‌ترین وزیر خارجه ایران می‌داند و ظریف در اظهار نظری که تعارف به نظر می‌رسد طیب‌نیا را اقتصاددانی برجسته قلمداد کرد؛ اما اینکه این دو نفر که حداقل یکی آن یکی را قبول ندارد چگونه می‌توانند هماهنگ باشند محل سؤال است. 🔸طیب‌نیا معتقد به حذف ارز ترجیحی و افزایش نرخ آن است؛ شاید به همین دلیل است که فردی چون سیدحمید پورمحمدی به‌عنوان رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه منصوب شده است. فردی که معتقد است بنزین باید ۲۰ هزار تومان باشد و طرفدار نظریه شوک درمانی اقتصادی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی: ما به کشته شدن کمتر از نتانیاهو راضی نمی شویم!
🔰بنگلادش در خون/۹۵نفر کشته شدند 🔸در دور تازه نا آرامی های بنگلادش که از شنبه گذشته آغاز شده است، ۹۵نفر دیگر کشته و شمار زیادی نیز زخمی شده اند. 🔸معترضان می گویند، هم نخست وزیر باید برکنار شود و هم عدالت در مسئله کشتار ۲۰۰ معترض باید اجرا شود. 🔻اعتراض ها در بنگلادش بر سر امتیازهایی شروع شد که دولت بنگلادش، برای خانواده های کشته شدگان جنگ استقلال در نظر گرفت. معترضان این قانون را «تبعیض آمیز» می دانند. 🔻 با این که دولت از این سیاست عقب نشینی هایی کرد ولی معترضان حاضر نیستند به خانه های خود بازگردند.
🔰 فریدمن‌: نتانیاهو، منافع ایران را تامین می‌کند، نه اسرائیل و آمریکا را 🔸ایران دست آمریکا را در منطقه برای ایجاد ائتلاف‌های جدید با هدف منزوی کردن خودش خوانده ‌است. رهبر معظم ایران، گفته‌ بود که کشورهای مسلمانی که روابط‌شان را با اسرائیل عادی‌سازی می‌کنند، روی اسب بازنده شرط می‌بندند.‌ او همچنین پیش‌بینی کرده ‌بود که اسرائیل به‌زودی نابود خواهد شد. 🔸چه ایران دقیقاً می‌دانست حمله حماس چه زمانی اتفاق می‌افتد یا نه، بدون تردید حمله حماس برای ایران، ابزاری برای منزوی کردن اسرائیل و دیگر متحدان آمریکا بود. روایت وسیع‌تر، مانع‌تراشی در برابر عادی‌سازی روابط سعودی- فلسطینی- اسرائیلی است. 🔸تنها راه ممکن برای اینکه واقعاً بتوان حماس را به لحاظ سیاسی به حاشیه راند و ایران را به لحاظ منطقه‌ای منزوی کرد، این است که اسرائیل قدرت جایگزین حاضر و ناظر را تقویت کند: تشکیلات خودگردان فلسطینی. تشکیلات خودگردان توافق‌های اسلو را پذیرفته است و به صورت روزمره برای توقف خشونت‌ها در کرانه باختری با اسرائیل همکاری می‌کند. اما نتانیاهو حاضر به پذیرش علنی این واقعیت نیست، چراکه می‌خواهد هر جایگزینی را برای حماس غیرمشروع جلوه دهد تا به جهان و اسرائیلی‌ها وانمود کند که هیچ شریکی برای صلح و راهکار دودولتی وجود ندارد. 🔸نتیجه اینکه من باور دارم در روزهای آغازین جنگ غزه، این مسائل مبهم بودند، اما حالا دیگر کاملاً واضح شده‌اند. آنچه روشن نیست، این است که نتانیاهو چه خواهد کرد. او منافع چه کسی را تامین می‌کند؟ منافع خودش، منافع اسرائیل، منافع آمریکا یا منافع ایران؟ اگر نتانیاهو الان اقدام درست را انجام دهد، دست ایران از لحاظ سیاسی خالی می‌ماند. ایران دیگر نخواهد توانست هدف اصلی‌اش برای سلطه بر جهان عرب را با پنهان شدن خودش و نیروهای نیابتی‌اش پشت آرمان فلسطینی پنهان کند. نتانیاهو همین حالا می‌تواند پرده را از این بازی کنار بزند. اما او باید منافع اسرائیل را نسبت به منافع خودش اولویت بدهد. آیا این کار را خواهد کرد؟
🔰 گفتگوی تلفنی سرپرست وزارت خارجه با وزیر امور خارجه اسلوونی پیرامون اهمیت نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران در حفظ صلح و ثبات و آرامش منطقه 🔸تانیا فایون وزیر امور خارجه اسلوونی: بر حق جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خود تاکید و هرگونه نقض حقوق بین‌المللی را محکوم می‌کنیم. 🔸سرپرست وزارت امور خارجه: با گذشت حدود ۳۰۰ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم بی پناه فلسطین در غزه، از سکوت طرف‌های اروپایی و عدم اجازه صدور حتی یک بیانیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی به تهران، یمن و لبنان در تعجبیم.
29.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عجب نماهنگ زیبایی 🔳خاص این روزه ها 🌷🌷🌷ما لشکر هابیلیان آماده ایم، آماده ایم 🚀🚀🚀بر محو اسرائیلیان آماده ایم، آماده ایم ... 🌷🍃بسیار زیبا و شکیل حتما ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌دوست بد همنشین خود را به هلاکت می افکند.. ☘و یار خود را به نابودی می‌کشاند امام علی (ع) ┄┅═✧●📌●✧═┅┄ (هر کس با دوستش شناخته میشود)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی: ما به کشته شدن کمتر از نتانیاهو راضی نمی شویم! ┄┅═✧●📌●✧═┅┄
38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍لحظاتی از مداحی و نوحه خوانی شهید حاج قاسم سلیمانی در زادگاهش قنات ملک...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یادی کنیم از مردی که آرزو داشت در روز تنفیذ خودش، دست رهبری را ببوسد امّا نتوانست💔 آقای پزشکیان روز تنفیذ دست رهبر را و البته بیش از این توقعی نبود از ایشان!!!
🔥خرس خاله‌ها و دولت چهاردهم 🔻اگر کسی واقعا ادعای علاقه به موفقیت دولت دارد، بدون شک باید روی شهید هنیه و انتقام فلج کننده تمرکز کند نه اینکه علی رغم تاکید رئیس جمهور بر انتقام از صهیونیست‌ها، با ادبیات تردید آفرین به اسم عقلانیت و انعطاف جبهه داخلی را دچار تفرقه کند. 🔻اگر پاسخ بسیار سنگین به صهیونیست ها داده نشود، کدام مقام سیاسی یا اقتصادی خارجی در آینده به ایران سفر خواهد کرد؟ یا اینکه چه تضمینی وجود دارد در یک سفر خارجی مسئولان کشور ترور نشوند؟ 🔻بنابراین عدم پاسخ ویرانگر به رژیم جانی و آمریکا، امنیت ملی و تمام روابط آتی سیاسی و تجاری ایران را تحت تاثیر خطرناک قرار خواهد داد. 🔸پ.ن: امکان ندارد کسی دنبال موفقیت دولت باشد و مطالبه انتقام سخت و خونخواهی نداشته باشد مگر اینکه ساده لوح باشد یا در لباس دوست!
♨️ عروسک‌ هایی راهی بازار شده که میشه جنسیت عروسک رو با تزئین پرچم همجنسبازی و بی جنسیتی تغییر داد. ❌ لعنت به لجنزاری فرهنگی و اجتماعی که به مردم تحمیل میکنید. اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج ☫ قرارگاه مردمی اجتماعی امام صادق(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💚يک سبـد دعای سلامتی 🌻يک دنيـا زیبـایی 💚يک آسمان لطف خداوند 🌻یک دل خـــوش 💚یک قلب عاشق 🌻یه خونه ی دل پر از صفا 💚آرزوی قلبی من برای شما 🌻دوشنبه تون زیبـا 💚در پنـاه خداونـد باشیـد 🍃💚🍃💚🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ایشون بی ادبی نکرده وبزایشون توضیح داده که نمی خواهد با معاون اول برود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدئو پر بازدید از سخنان کودک ایرانی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید هنیه
💎 ❌️ شهردار کریات شمونا: 🔹️ در گذشته فقط ساکنان شمال و جنوب در تنش زندگی می کردند، اما اکنون 9 میلیون اسرائیلی هستند که به دلیل تهدیدهای اخیر به انتقام، وحشت دارند. 🤲 الحمدلله 🤲 🔻🔻🔻 ✍🏻 💢 به فرموده‌ی رهبری معظم اینها و همه مردم اسراییل در واقع سربازان یک پادگان هستند و یک باند جنایتکار، تبهکار، خونخوار و آدم کش می باشند که در اعمال خود به حد نصاب و رکوردهای تازه دست یافته اند و اکنون نیز در این جریان تما آنها (۹میلیون نفر - کمتر یا بیشتر) وارد عذاب دنیایی خود شده اند و راه فرار ندارند و البته عذاب الهی در آخرت بسی دردناک تر وعظیم تر خواهد بود. 🔸️ ان شاءالله این جماعت نزد مردم جهان خوار و ذلیل و رسوا خواهند شد. 🗓 ۱۴ مردادماه ۱۴۰۳ 👤م.ع 🏴جنبش مردمی اصلاحات انقلابی