eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 شهادت یک خبرنگار فلسطینی دیگر در جنوب نوار غزه 🔸در حمله هوایی رژیم اشغالگر صهیونیست به خودرویی در منطقه المواصی در غرب خان یونس، پنج نفر از جمله علی طعمیه خبرنگار فلسطینی به شهادت رسیدند. 🔸با احتساب این شهید، شمار شهدای خبرنگار فلسطینی در طول جنگ غزه به ۱۷۳ نفر رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاندوزی: خبری دروغ درباره حذف ارز ۴۲۰۰ منتشر کردند، اگر دین ندارید آزاده باشید، ما با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی موافق بودیم
🔰 تاکید «پزشکیان» بر ارتقای روابط ایران و قطر رئیس‌جمهور در دیدار با نخست‌وزیر قطر: 🔸در غزه هر ساعت و دقیقه حقوق انسانی و همه قواعد حقوقی بین‌المللی نقض می‌شود، اما کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر که گاهی برای محاکمه یک فرد، فریاد سر می‌دهند، در برابر این جنایات نه تنها سکوت می‌کنند که حتی از بانی این جنایات و نسل‌کشی حمایت نیز می‌کنند. 🔸کشورهای اسلامی و همه کشورهای دیگر که به چارچوب‌ها و قوانین بین‌المللی پایبندی دارند در کنار هم ایستاده و با اقدام مشترک بتوانند حامیان رژیم صهیونیستی را وادار به مهار این رژیم و متوقف کردن جنایات و نسل‌کشی او در غزه کنند. نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر: 🔸قطر به تلاش‌های خود برای تحقق آتش‌بس در غزه ادامه خواهد داد و در این زمینه روی نقش‌آفرینی سازنده جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک بازیگرِ همواره حکیم و مسئول حساب می‌کند. 🔸قطر آمادگی خود را برای همکاری با کشورمان در پیشبرد این رویکرد در عرصه‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی را اعلام می‌کند.
🔰 سازمان ملل: ۲/۲ میلیون نفر مردم غزه در مساحتی کم‌تر از ۴۰ کیلومتر مربع محصورند
گروه سیاسی جهان نيوز: اصلاح طلبان به پزشکیان وعده داده بودند که روز معرفی کابینه یوم الحساب است و همین طور هم برخورد کردند. پس از معرفی کابینه به مجلس، گروهی از اصلاح طلبان اصطلاحا شمشیر را برای پزشکیان از رو بستند و بی رحمانه مشغول به انتقاد شدند تا جایی که خود را ناامید و پشیمان توصیف کردند و حتی عمر دولت پزشکیان را کوتاه دانستند!
یک: اصولا اصلاح طلبان هیچ گاه به کمتر از گزینه‌های رادیکال راضی نمی‌شوند. کنار گذاشتن چهره های تندروی اصلاح طلب نیز که از سوی شورای راهبری معرفی شده بودند، به مذاق آن‌ها خوش نیامده است. با حضور چهره های تندروی اتحاد ملتی در شورای راهبری، گویا اصلاح طلبان توقع داشتند، پزشکیان کابینه را به اعضای سابق حزب منحله مشارکت تحویل دهد. به عبارت بهتر هیچ کابینه ای جز یک کابینه یک دست رادیکال اصلاح طلبان را راضی نمی‌کرد. دو: اولین گلایه عمده اصلاح طلبان به گزینه وزارت اطلاعات برمی‌گردد. قطعا بحران‌های امنیتی دوران اصلاحات از ذهن بسیاری از ایرانی ها پاک نخواهد شد. وزیر اطلاعات دولت های حسن روحانی هم که خودش اذعان کرده بود برای این کار مناسب نیست اما با تلنگر روحانی و ماجرای «علوی تو پسر فاطمه زهرایی(س)» مسئولیت را پذیرفته بود. از همین رو خطیب قطعا گزینه مطلوبی برای اصلاح طلبان نیست. مسلما پزشکیان هم علاقه ای به حاشیه سازی این طیف اصلاح طلبان با احیای حیات خلوت در دوران مدیریت اجرایی خود ندارد. سه: اسکندر مومنی، وزیر پیشنهادی کشور، علت تشدید مخالفت های اصلاح طلبان با کابینه پزشکیان است. اصلاح طلبان انتظار داشتند، پزشکیان گزینه هایی شبیه به عبدالله نوری و موسوی لاری را برای وزارت کشور انتخاب کند تا مسیر تندروهای اصلاح طلب هموار شود. بی شک نقش وزارت کشور در تامین امنیت داخلی از یک طرف و انتظام بخشی به ارکان جامعه از طرف دیگر بی بدیل است. از همین رو تندروهای اصلاح طلب که از گذشته تاکنون همواره به دنبال بحران زایی و بردن کشور به لبه پرتگاه بودند، امیدهایشان در آشوب آفرینی که با اننتخاب پزشکیان قوت گرفته بود، اکنون به سد محکم سردار مومنی برخورده است. مخالفت ادامه دار برخی اصلاح طلبان با دولت روحانی در تمام هشت سال، حضور رحمانی فضلی در وزارت کشور بود؛ گزینه‌ای که البته مطلوب اصولگرایان هم نبود. ایتا جهان نیوز چهار: تعدد سهم خواهان از کابینه پزشکیان به قدری زیاد است که تعداد محدود صندلی‌های وزارتخانه‌ها و معاونت‌ها، آن‌ها را کفایت نمی‌کند. در میان طیف اصلاح طلبان، حتما بخشی از آن‌ها (خصوصا طیف تندروی آنها)، نتوانستند سهمی از کابینه ببرند. همین به تنهایی کافی است تا صدای مخالفت‌ها بلند شود. به عبارت دیگر بخش دیگری از علت عصبانی بودن اصلاح طلبان کم و زیادی سهم آنهاست وگرنه در انتصابات پزشکیان و کابینه معرفی شده چهره های اصلاح طلب کم نیستند؛ البته که اصلاح طلبان از ماجرای رای اعتماد مجلس به طور کلی نگران هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به دو نفر زیاد محبت کن، تا هیچ وقت فقیر و درمونده نشی! {وَ اْحرِصْ في الدنيا على الاِثنين}
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فکر نکنیم این جور ادما کم هستند منتهی گمنام هستند به کانال روشنگری باکلیپهای مستند و معتبرباارسال کم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاکید آیت الله بهجت (ره) نماز مهم برای ازدواج ✅ آموزش ختم و نماز حاجت و باطل سحر ، خواص اذکار و سوره های قرآن ،باارسال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حال خوب توی شرکت خوب! کانال روانشناسی باموضوعات همسرداری و تربیت فرزند ، رشدفردی با ویسها و کلیپهای مرتبط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ ستون‌های اصلی جامعه را بشناسید و در بزنگاه‌ها به آنها نگاه کنید. ستون‌های اصلی جامعه چه کسانی هستند؟ از زبان رهبر انقلاب بشنوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هریس: در حمله نظامی به ایران تردید نخواهم کرد! کامالا هریس در سخنرانی پایانی کنفرانس حزب دموکرات گفت:در حمله نظامی به ایران برای دفاع از نیروها و منافع خود در برابر ایران و تروریست ها تردید نخواهم کرد.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ✅ باسلام وعرض ادب صبح بخیر استغفرالله الحمدلله، سبحان الله یا مقدرالخیر بحق 🌺اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُمْ🌺 عاقبت مان را ختم به خیر بگردان 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂 💎 اَللّهُمَّ نَوِّر قُلُوبَنا بِالْقُرآن اَللّهُمَّ زَیِّن اَخْلاقَنا بِزینَةِ الْقُرآن اَللّهُمَّ ارْزُقنا شَفاعَةَ الْقُرآن 🌹🌷🌼🌹🌷🌼🌹🌷🌼🌹🌷🌼🌹 خدا را شکر بخاطر بیدار شدن امروزمان، پس روزمان را با تلاوت صفحه (۳۱۰)قرآن مجید 🌹شروع میکنیم و به پیامبران(ص )، امامان‌ (ع)، مادر دوعالم خانم فاطمه الزهرا(س)،امام خمینی (رض) شهداواموات ،وتمام کسانی که به گردن ما حقی دارند ،سلامتی رهبرانقلاب ،طلب خیروبرکت در روزی فراوان و بخشیده شدن گناهان ،و ظهور و پیروزی امام زمان عج ویارانش ونابودی کفر جهانی هدیه می نمائیم. خدایا از اینکه به ما رهبری شجاع ودور اندیش دادی سپاسگزاریم خدایا ما را همیشه در مسیر ولایت پا برجا نگهدار خدایا به مردم کشور ما آرامش وآسایش عنایت فرما 🤲 خدایا شکرت که به ما شکرگزاری آموختی 🤲 بحق یا رئوف یا رحیم 🤲اللّهمَّ رَبَّنا اَنزِل عَلَینا مائدهً مِنَ السَّماءِ تَکونُ لَنا عیدًالِاَوَّلِنا وَ اخِرِنا وَایَهً مِنکَ وَارزُقنا و اَنتَ خَیرُالرّازِقین 🌾 اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین ☀️ اعوُذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📍 توضیحات مرکز ارتباطات و رسانه مجلس درباره اظهارنظرهای غلط پیرامون حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی 🔖 روابط عمومی مجلس شورای اسلامی: 📌 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، در روزهای اخیر طی اظهارنظرهایی درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ادعاهای خلاف واقع به مجلس شورای اسلامی نسبت داده شده و متأسفانه برخی رسانه‌ها نیز این ادعاها را بازنشر کرده‌اند. موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی که علاوه بر رانت‌ها و فسادهایی که ایجاد کرده بود، نه تنها جلوی گرانی کالاهای اساسی را نگرفت، بلکه در برخی اقلام قیمت کالاهای اساسی حتی بیشتر از میزان تورم سایر کالاها گران شده بود، مورد تایید دولت سیزدهم و مجلس بود؛ اما اختلاف نظر در شیوه اجرا بود. اهمیت مدیریت این ارز تا آنجا بود که رهبر معظم انقلاب در شهریور ۱۴۰۲ «حذف ارز ترجیحی» را «کار لازم» توصیف کرده و تأکید کرده بودند که «باید به صورت روشن، علت این کار و فواید و آثار آن برای مردم تبیین می‌شد». 📌 با این حال مسئله اصلی این بود که شیوه اجرای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نباید به سفره و معیشت مردم فشار بیش از گذشته وارد می‌کرد و به همین دلیل برخلاف ادعاهای خلاف واقعی که در این باره مطرح می شود، مجلس یازدهم نه تنها دولت را مکلف به حذف این ارز نکرد بلکه حذف آن را «مشروط» به حمایت از معیشت و قدرت خرید مردم کرده بود. 📌 با این حال دولت سیزدهم در جریان لایحه بودجه ۱۴۰۱ اقدام به حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی کرده بود و هیچ پیش‌شرط و زیرساختی نیز برای آن در نظر نگرفته بود ولی در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس، نمایندگان با حذف ارز ترجیحی به صورت اجباری و تکلیفی مخالفت کرده و حذف آن را «مشروط به اجرای کالابرگ الکترونیک» براساس قیمت‌های شهریور ۱۴۰۰ کردند؛ اما متأسفانه این قانون اجرا نشد. 📌 در جزء یک بند «ص» تبصره یک قانون بودجه ۱۴۰۱ آمده بود: «به دولت اجازه داده می‌شود در سال ۱۴۰۱ تا معادل سقف ردیف (۱۸) جدول مصارف تبصره (۱۴) این قانون را از طریق تأمین منابع مابه التفاوت ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی اختصاص دهد. چنانچه دولت قصد دارد کالایی را از سبد ارز ترجیحی حذف نماید باید قبلاً ترتیبات قانونی جبران زیان رفاه مصرف کننده برای کالاهای اساسی را از طرق کالابرگ الکترونیکی و در امور پزشکی از طریق بیمه ها و به طرق جایگزین مطمئن به انجام رسانده باشد به طوری که افراد بتوانند این کالاها و خدمات را به نرخ پایان شهریور ۱۴۰۰ و در سقف سهمیه تعیین شده تهیه کنند». 📌 به این ترتیب با توجه به عدم اجرای طرح کالابرگ، در اردیبهشت ۱۴۰۱، ارز ترجیحی نباید حذف می‌شد اما متأسفانه این کار برخلاف قانون مصوب مجلس انجام شد. درحالی که مفاد قانون بودجه ۱۴۰۱ در دسترس همگان قرار دارد، از رسانه‌های محترم انتظار می‌رود، پیش از انتشار ادعاهایی که با اهداف سیاسی و تخریب مجلس موفق یازدهم مطرح می‌شوند را صحت سنجی کنند. 📮 کانال رسمی اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الهی بحق امام حسین از این سربازان امام زمان عج حال خوب کن توزندگی داشته باشین الهی آمین🤲
اربعینی ها جا مونده ها رفت تا یکسال دیگه ...... 😭😭😭😭😭😭 دیگه کی مرده باشه ، کی زنده باشه کی توفیق پیدا کنه بره کی دیگه زمین گیر بشه نتونه بره 😭😭😭😭😭😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا