eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.4هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
🌍نمایش دختربچه فیلیپینی در باغ وحش نیویورک آمریکا! 😕 یک دختر بچه ی بومی فیلیپینی در باغ وحش انسانی لونا پارک در جنوب نیویورک، آمریکا سال 1905 میلادی - دستان این کودک و مادرش در محلی مخصوص جهت تماشای عموم با طناب بسته شده، جایی که میمون ها و مارمولک ها هم هستند و تماشاچیان برایش بادام زمینی پرت می کنند!
👆برای این آدم دیگر آبرویی نمانده 🔺عکس هند را به جای ایران جا زده و مثل همیشه مخاطب را مثل خودش احمق فرض کرده (که البته فرض زیاد اشتباهی هم نیست)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥پاسخ به امر به معروف دختران انقلاب در قطعه۲۸گلزار شهدای تهران: 🔹دخترانی که می کنند بیارید گلزار شهدا تا این شهدا رو ببینند 🔹کاش مادرم از بچه گی به سر کردن عادتم میداد 🔹حاضرم جونم برای بدم
مارهایی که خودمان افعی کردیم ✍🏾سال های سال به مسئولین دولتها تذکر داده شد که در عرصه های فرهنگی و هنری و ورزشی بخصوص سینما اینقدر سلبریتی پروری و سلبریتی سالاری نکنید اما گوششان بدهکار نبود که نبود! حالا همین مارهای افعی شده به دست خودمان، در بزنگاه تاریخی فتنه اخیر تمام قد علیه کشور و منافع ملی ایستاده اند و در آخرین اقدام، جشنواره فیلم فجر را تحریم کرده اند! که البته اگر واقعا پای حرفشان بایستند و شرشان را از سینمای ایران کم کنند زهی سعادت برای مملکت
34.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تحریم جشنواره فجر و خود تحریمی بومی علی علیزاده کانال فقط تحلیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فیلمی محرمانه و دیدنی از جلسه شورای امنیت رژیم پهلوی در شب ۱۲بهمن ۵۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠علت دروغ های خانواده های مهسا امینی (این عبرت تاریخی رو حتما منتشر کنید)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیه‌های بختیار به صدام ایران را از پای درآورید، عیب ندارد که یک یا دو میلیون ایرانی بمیرند! 🔺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☢️ ایران آماده اجرای پروژه فوق سری عماد؛ ساخت اولین کلاهک اتمی در صورت حمله به نطنز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 زمستان سخت (عالی) مشکلات و مصیبت ها همه جای این دنیا هست اما دست‌کم گرفتن خود، توانایی‌ها و موفقیت‌هایی که آدم بدست میاره، همیشه یک ضعف روانشناختی محسوب میشه. حالا، اما این ویژگی از محدوده یک ویژگی فردی خارج شده و در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی اجتماعی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیه‌های بختیار به صدام ایران را از پای درآورید، عیب ندارد که یک یا دو میلیون ایرانی بمیرند!
💠ماموستا لقمان امینی بازداشت شد 🔹کانال تلگرامی «سنی‌آنلاین» رسانه مدرسه مکی زاهدان، 10 بهمن اعلام کرد «ماموستا لقمان امینی» امام‌جمعه مسجد جامع «چهاریار نبی» سنندج در این روز بازداشت شد. 🔹وی از جمله افرادی بود که در حوادث اخیر با اتخاذ مواضعی تند و مخالف علیه جمهوری اسلامی در خطبه های نمازجمعه به تحریک مردم اقدام کرده و باعث ایجاد اختلاف و تفرقه در غرب کشور شده بود. 🔹شبکه‌های وهابی نیز با انتشار سخنان این شخص، سعی در ایجاد اغتشاش در غرب کشور داشتند.
ساخت رگ مصنوعی نانوساختار مشابه عروق طبیعی بدن محققان دانشگاه امیرکبیر با استفاده از «پلی یورتان» رگ مصنوعی ساختند که به دلیل مشابهت با عروق اصلی بدن از آن می‌توان به عنوان جایگزین عروق مسدود قلبی بیماران مبتلا استفاده کرد.
👳‍♂️عالم طلبگی چیست؟! 🔸شاید شنیده باشید که می گویند هم برای خود عالمی دارد! معنای این جمله این است که برای طلبه مهم خود طلبه بودن است، نه سال چندم بودن، مثل یک ماهی که در دریا یا اقیانوس است، برای او چندان فرقی ندارد که در عمق ۱۰ متری باشد یا ۱۰۰ متری یا بیشتر. 🔹بنابراین یک طلبه سال اولی می گوید من طلبه! یک طلبه درس خارج خوان هم می گوید من طلبه! و یک و رهبر و علامه هم می گویند من طلبه! ولی دوران عالم ندارد، اگر به یک کارشناسی ارشد بگویی آیا شما دانشجوی کارشناسی هستی احتمالا به او بر می خورد! و هر چه در مراحل تحصیلی بالاتری باشد از این سوال شما بیشتر ناراحت می شود. 🔹در مقاطع حرکت شما مثل حرکت ماشین افقی است، هر چه گذشت پشت سر شما قرار می گیرد، در مقاطع آکادمیک مهم پاس کردن است، ولی در مدارس علمیه و حوزه حرکت مثل حرکت درخت، حرکت رو به بالا است، درخت هر چه بالاتر می رود گذشته او پشت سرش قرار نمی گیرد، بلکه زیر پایش می ماند. 🔹البته این به این معنی نیست که همه دانشجویان و طلاب به این سیاق سیر می کنند، چه بسا دانشگاهی که خود را دانشجو بداند و چه بسا طلبه ای که خرده علمی کسب کند و خود را دکتر بخواند، اما در غالب موارد رویه همان است که گفتم. علی ارجمند عین الدین
▪️جمهوری اسلامی بعد ۴۰ سال یه تلسکوپ نوری در سطح کلاس جهانی ساخته و جز ۱۰ کشور برتر شده! الان اگه شاه داشتیم به راحتی دو سه تا شهر ایران و می‌فروخت و قشنگترش و برامون از خارج می‌آورد واقعا چتون بود انقلاب کردید؟!
✍️امام_جواد عليه السلام : َلَاثٌ مَنْ كُنَّ فِيهِ لَمْ يَنْدَمْ تَرْكُ الْعَجَلَةِ وَ الْمَشُورَةُ وَ التَّوَكُّلُ عِنْدَ الْعَزْمِ عَلَى اللَّهِ عَزَّ وَ جَل‏ 🔴سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1️⃣ اجتناب از عجله ، 2️⃣ مشورت کردن ، 3️⃣ و توکل بر خدا در هنگام تصمیم گیری .
🛑اینستاگرام پرشده از فیلم این دختر بچه مظلوم که از سرما داره میلرزه که جگر هر انسانی به درد میاد و به اسم زلزله خوی پخش میشه! 🔹اما این فیلم مربوط به دختر بچه آواره سوری در اردوگاهی در شمال سوریه است و سال های گذشته پخش شده بود. 🔹شرایط در خوی بسیار نگران کننده هست و برف و سرما وضع رو‌سخت تر کرده ولی خارج از اخلاق و انسانیت است که با انتشار تصاویر دردناک جنگ سوریه روح‌و روان جامعه رو به هم بریزیم
مقایسه دلاری سال 56 با 401 واقعیت چیست؟ 📌‏سال ۵۶: دلار ۱۲ تومان حقوق کارگر ۵۴۰ تومان معادل ۴۵دلار سال ۱۴۰۱: دلار ۴۴ هزار تومان حقوق کارگر ۵/۸ میلیون معادل ۱۳۱دلار اگر فقط بحث مادیات هم باشه بازم مردم از جمهوری اسلامی خیر دیدن که به سلطنت طلبا همیشه نه گفتن