eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گرگ گیج، امام‌جمعه اهل سنت برکنارشده آزادشهر، شامگاه دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه در مدرسه مذهبی فاروقیه گالیکش: 🔹️ «هارت و پورت می‌کنند که ما اسرائیل را نابود می‌کنیم و قدس را می‌گیریم. اگر مرد جنگید بروید و بجنگید.»
هدایت شده از 
موقعیت مکانی(لوکیشن) مراسم سالگرد شهادت سردار حق بین،سالن ۲۲ بهمن لنگرود.👇👇👇
🌸﷽🌸 تو که باشی چه صفایی دارد؛ یک فنجان چای با طعم خدا ... 🍃🌷در لحظات سبز افطار شهدای عزیز را با ذکر صلوات و فاتحه‌ای یاد کنیم که برای همیشه مدیون‌شان هستیم🌷🍃 🌷🌱🌸🌙🌸🌱🌷 🌷نثار روح مطهر سردار شهید "مهدی زین‌الدین" صلوات🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقادات تند حاج از بی حجابی ها و مشکلات اقتصادی و.... شب گذشته حاج محمود کریمی انتقادات صریحی خطاب به نمایندگان مجلس و بانک‌ها کرد و از سوی دیگر راه‌حل مساله حجاب را از زاویه عدالت تحلیل کرد.
این‌ عکسی‌ که‌ مشاهده‌ می‌کنید معروفه به نردبان ... تمام‌ افراد حاضر در عکس شدند .... ایم روح شهدا صلوات
📷قبل از اختراع رادار، به کمک این وسیله هواپیماهای دشمن را از روی صدایشان شناسایی می کردند.
◈ ✍ 🌿 آیـت‌اللـہ بهجـــت (ره) : اگر تا آخر عمـر شبانه روزی بدون مزد ڪار ڪنیم قدر و قیمت یڪ نفس کشیدن در این نظام‌اسلامی را نمی‌تـوانیم جبــران ڪنیـم.
این هم تصویری از دیدار فرماندهی کل قوا با ژنرال‌های کشور... تصویر سه ژنرال دو ستاره کشور و البته ژنرال یک ستاره‌ای که چهار ستاره‌های امریکایی را در منطقه کلافه کرده است هم که نیاز به توضیح ندارد. سرلشکر ایزدی، حسنی سعدی و صفوی در کنار سردار احمدیان و قاآنی... ایزد خود حافظ این عزیزان باشد.
📩 دو توصیه مهم امشب رهبر انقلاب خطاب به جوانان دانشجو: 👈 قصدتان دیده شدن نباشد / شما فکر و خبر و تحلیل به فضای مجازی بدهید نه به عکس ✏️ قصد دانشجو دیده شدن نباشد؛ ــ ببینید این را من تأکید میکنم ــ نه شخص دانشجو نه تشکل دانشجویی اینجور نباشد که یک حرفی را بزند برای اینکه دیده بشود. این بی‌برکت میکند کار را، حرف را بی‌برکت میکند، بی‌اثر میکند و ضرر هم دارد. ✏️ در فضای مجازی غرق نشوند؛ خب حالا فضای مجازی با همه‌ی حرفهایی که گفته میشود در کشور وجود دارد. شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. بعضی‌ها نشسته‌اند که از طرف فضای مجازی سیل‌وار، تحلیل و خبر و مطلب و مبنا به اینها داده بشود این غلط است. شما روی فضای مجازی سوار شوید، شما فضای مجازی را هدایت کنید، شما فکر و خبر و تحلیل به فضای مجازی بدهید نه به عکس. ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ دیدار دانشجویان
🌷۲۹ فروردین، سالروز شهادت ، سردار شهید سید محمد حجازی 🔰 جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران 💠 شهدا را یاد کنید با ذکر یک صلوات
🏴دهمین سالگرد اولین شهید مدافع حرم استان گیلان شهید امیررضا علیزاده رودسری 🎤با مداحی : حاج ابوذر روحی 🗓زمان: پنج شنبه ۷ اردیبهشت ساعت۱۶ 🕌مکان: مسجد ملاامیرا رودسر
✅ ماجرای گرانی بنزین 🔸رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس:گرانی بنزین بارها در فضای مجازی مطرح شده اما دولت قصد افزایش قیمت بنزین را نداشت و وزیر نفت و معاونان وی نیز اعلام کردند که بنزین گران نمی‌شود. 🔸از مردم درخواست می‌کنیم به هیچ عنوان به این شایعات توجه نکنند.
🔰غصه خوردن‌های بی منشأ ✍️استاد فاطمی‌نیا: گاهی اوقات ما یک غُصه‌هایی داريم که منشأ آن معلوم نیست و فرد نمی‌داند که چه اتفاقی افتاده که دلش گرفته است! در اين مواقع بايد گفت ان‌شاءالله که خير است. گاهی دل گرفتنی‌هایی هست که هيچ منشأیی ندارد و فرد به سبب آن‌ها غُصه می‌خورد. در حديث داريم که اين غصه خوردن‌های بدون منشأ، سبب "آمرزش گناهان" می‌شود.
در خانه گل عنکبوتی نگه دارید! 🔹این گیاه ۹۰٪ از ماده شیمیایی فرمالدئید که سرطان زا است را از هوا پاک می کند و دود و بو را ازبین میبرد.
تنها ۴ نماینده گیلان به شفافیت آرا پیوستند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس جمهور در نشست رمضانی با علما و روحانیون: نقشه راه دولت، جلوه در بیانیه گام دوم انقلاب دارد.
اعلام مبلغ فطریه امسال از سوی رهبر انقلاب 🔹مکلف باید برای خودش و کسانی که نان‌خور او هستند، هر نفری یک صاع (تقریباً ۳ کیلو) گندم یا جو یا خرما یا کشمش یا برنج یا ذرت و مانند این‌ها به مستحق بدهد و اگر پول یکی از این‌ها را هم بدهد کافی است. 🔹مبلغ زکات فطره امسال به قیمت گندم برای هر نفر «۶۰ هزار تومان» اعلام شده است.
🌷 شهید آیت الله دستغیب( ره) : ✍ به یکدیگر رحم کنید رحمت خدا به کسی داده می شود که از رحمت حق در وجودش ظهوری باشد اگر رحمتی در خودت بود سزاوار رحمت پروردگار می شوی آن وقت بگو یا رب ارحم.
رفیقی خوبه ؛ که بویِ دنیا نده ... رفیقِ شفیق ما باشید چه در دنیا و چه در عقبی
تو که باشی چه صفایی دارد؛ یک فنجان چای با طعم خدا ...
نمایش و تبلیغ کسب و کار های حوزه کشاورزی و صنعت به شیوه ای متفاوت