eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.4هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
آقا امام صادق علیه السلام فرمودن: نگاه حرام تا مدت‌ها قلبت رو گرفتار غم و حسرت می‌کنه! الکافی، ۵،
🌷۳ چیز باعث میشودشیطان به مامسلط نشود: 🌸۱.ایمان وتوکل إِنَّهُ لَيْسَ لَهُ سُلْطَانٌ عَلَى الَّذِينَ آمَنُوا وَعَلَىٰ رَبِّهِمْ يَتَوَكَّلُونَ (٩٩)نحل 🌸۲.اخلاص إِلَّا عِبَادَكَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصِينَ (٤٠)حجر 🌸۳‌.نماز و دعا وَاسْتَعِينُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلَاةِ وَإِنَّهَا لَكَبِيرَةٌ إِلَّا عَلَى الْخَاشِعِينَ (٤٥)بقره وَقُلْ رَبِّ أَعُوذُ بِكَ مِنْ هَمَزَاتِ الشَّيَاطِينِ (٩٧)مومنون 🌷۳ چیز باعث تسلط شیطان برمامیشود: 🍀۱.اطاعت کردن ازاووگناه کردن انَّمَا سُلْطَانُهُ عَلَى الَّذِينَ يَتَوَلَّوْنَهُ وَالَّذِينَ هُمْ بِهِ مُشْرِكُونَ (١٠٠)نحل 🍀۲.ترک نماز وَمَنْ يَعْشُ عَنْ ذِكْرِ الرَّحْمَٰنِ نُقَيِّضْ لَهُ شَيْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِينٌ (٣٦)زخرف 🍀۳.دروغ و گناه تَنَزَّلُ عَلَىٰ كُلِّ أَفَّاكٍ أَثِيمٍ (٢٢٢)شعرا 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
کنار مترو به قول خودش «یه چیزایی میذاره لای نون، میده دست مردم». به حدی مزه ساندویچاش و دوست دارم که نگو. بارها دیدم واقعا به افراد بی‌بضاعتم ساندویچ رایگان می‌ده؛ عین همون ساندویچی که می‌ده دست بقیه مردم. پ ن: امثال مرشد چلویی تو جامعه پیدا میشن... پ ن۲: کمی به خودمون فکر کنیم، به روشمون، به نگاهمون، به رفتار و عملکردمون، ما چقدر میتونیم خداگونه عمل
بسم الله الرحمن الرحیم 🌸 يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ حَقَّ تُقاتِهِ وَ لا تَمُوتُنَّ إِلاَّ وَ أَنْتُمْ مُسْلِمُونَ 🍀ای کسانی که ایمان آورده‌اید! آن گونه که حق تقوا و پرهیزکاری است، از خدا بپرهیزید! و از دنیا نروید، مگر اینکه مسلمان باشید! آل عمران - ۱۰۲ 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🌹 امام علی (ع): در اعمال نيكو شتاب كنيد، و از فرارسيدن مرگ ناگهانى بترسيد، زيرا آنچه از روزى كه از دست رفته، اميد بازگشت آن وجود دارد، اما عمر گذشته را نمى شود باز گرداند. آنچه را امروز از بهره دنيا كم شده مى توان فردا به دست آورد امّا آنچه ديروز از عمر گذشته، اميد به بازگشت آن نيست، به آينده اميدوار و از گذشته نا اميد باشيد. ( آن گونه که حق تقوا و پرهیزکاری است، از خدا بپرهیزید! و از دنیا نروید، مگر اینکه مسلمان باشید) نهج‌البلاغه، خطبه ۱۱۴ ⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️ سلام صبحتون بخیر و شادی به معنای واقعی عمرمون، فرصت مون دقایق و لحظاتمون رو
💠اهل معـرفت برای رسیـدن به سعـادت دو راه را به‌شدت موثر می‌دانند: 1⃣ احسان به پدر و مادر 2⃣ نماز اول وقت ✍ آیت الله مجتهدی (ره)
🌸امام صادق عليه السلام : پدرم عليه السلام مرا به سه چيز ادب آموخت و از سه چيز نهى ام فرمود . سه نكته ادب اين بود كه فرمود : فرزندم! 🌸هركس با دوست بد بنشيند ، سالم نمى ماند 🌸و هر كس گفتارش را كنترل نكند ، پشيمان مى شود ، 🌸و هر كس به جايگاه هاى بد وارد شود ، موردبدگمانى قرار مى گيرد (زير سؤال مى رود). و آن سه چيز كه مرا از آن نهى فرمود: 🌼دوستى با كسى كه چشم ديدن نعمت كسى را ندارد، 🌼و با كسى كه از مصيبت ديگران شاد مى شود 🌼و با سخن چين. 📙تحف العقول، ص 376
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹دختر شهید محمد قنبری در مراسم تشییع پدرش:ما پشت این انقلاب می‌مانیم و از ولایت دفاع می‌کنیم. مردم آگاه باشید راه ما راه شهادت است ، راه ماه اطاعت از ولی امر زمان است. 👈‼️کاری نکنید فردای قیامت شهدا یقه شما را بگیرند و بگویند روی خون ما پا گذاشتید. از خدا می خواهم به رهبر سلامتی عطا فرماید و این انقلاب را به انقلاب امام_زمان (عج) متصل گرداند. 🤲✨آمین یا رب العالمین (عج)
🌸بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ 🌸 🪴باصلوات برمحمدوال محمد 🪴 🌹زندگی به سبک قران کریم 🌷خداوندسعادت شمارا میخواهد. اللَّهُ يُرِيدُ أَنْ يَتُوبَ عَلَيْكُمْ وَ يُرِيدُ الَّذِينَ يَتَّبِعُونَ الشَّهَواتِ أَنْ تَمِيلُوا مَيْلاً عَظِيماً و خدا می‌خواهد شما را ببخشد (و از آلودگی پاك نمايد) اما آنها كه پيرو شهواتند می‌خواهند شما به كلی منحرف شويد. نساء - ۲۷ تفسیر نمونه. خدا به وسيله اين احكام می‌خواهد، نعمت‌ها و بركاتی كه بر اثر آلودگی به شهوات از شما قطع شده، به شما بازگردد، ولی شهوت‌پرستانی كه در امواج گناهان غرق هستند، می‌خواهند شما از طريق سعادت به كلی منحرف شويد" و همانند آنها از فرق تا قدم آلوده انواع گناهان گرديد، اكنون شما فكر كنيد، آيا آن محدوديت آميخته با سعادت و افتخار برای شما بهتر است، يا اين آزادی و بی‌بندوباری توام با آلودگی و نكبت و انحطاط؟!.
[♥️انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ویژه امام زمان (علیه السلام) 💚🌹 (خادم المهدی)] 🍃🌟💐🍃🌟💐🍃🌟💐🍃🌟 ✨ با حمایت از و ، این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی علیه السلام وصل می‌شود، ان شاء الله . ✨ 5⃣2⃣ ❇️ ⁉️ 💠 قسمت دوازدهم ✳️ در قسمت های قبل گفتیم مهمترین موضوع به جهت زمینه سازی ظهور در جامعه امروز ، پیاده کردن تقوا می باشد. ⭕️ آیا تقوا به راحتی در جامعه پیاده می‌شود⁉️ خیر. دو نکته مهم باید انجام شود👇 1⃣ اولین قدمی که باید برای تقوا برداشت، باید ارگانی مثل ارگان بسیج، سپاه، ارتش و همانند آنان را برای زمینه سازی ظهور تشکیل داد. ⚠️ اگر مسئله ی امام عصر عجل الله و عذابِ نبودنِ حضرت در جامعه درک میشد فورا تشکیلاتی فراهم می کردیم و در این مسیر کار میکردیم. 💥 امّا متاسفانه ما اصلا این احساس را نداریم که قدم بزرگی بر داریم و زمینه ظهور امام زمان عجل الله را فراهم کنیم. 2⃣ تمام سازمان ها مسئول هستند. 🏢 بطور مثال آموزش و پرورش. اگر شنیده باشید در این چند وقت اخیر یکی از مواردی که قرار بود در مدارس اجرا شود، سند 2030 بود که از طرف غرب ارائه شده بود. میخواستند فرهنگ غربی که دیدگاهی شیطانی است را از طریق آموزش و پرورشِ ما روی بچه هایمان پیاده کنند. ❌ و بجای اینکه زمینه سازِ ظهور باشیم برعکس زمینه ساز برنامه های شیطانی می‌شدیم. ❇️ الحمدلله به برکت بصیرت ولی امر مسلمین جهان این قضیه روشنگری شد. 📌در کتب بچه های ما از ابتدایی تا دانشگاه هیچوقت آنگونه که باید بحث عجل الله، و تنهایی امام زمان عجل الله و ایشان بیان نشده است. و جامعه ما هنوز متوجه نیست که هر کسی در هر امر به ظاهر خیر و یا عبادتی که باشد 👈 اما همراهی با ولی زمان خود نکند همانند ماجرای کربلا توسط زیارت عاشورا لعن میشود. اگر متوجه بودیم از مهمترین مفاد درسی ما بحث یاری و همراهی ولی زمان بود. 🛑 صدا و سیما 🔰 همچنین این بحث غربت حضرت، چگونگی زمینه سازی ظهور و ضرورت یاری در صدا و سیمای ما به آن‌ صورت که باید پیاده نشده است. 👈 بطور مثال در صدا و سیما تا کنون چند مستند و فیلم درمورد امام زمان عجل الله و زمینه سازی ظهور ایشان ساخته اند ⁉️ این مصبیتی است که ما هنوز در آن به سر می بریم 👈 که هنوز صدا و سیما اضطرار حضرت را نفهمیده و بجز چند برنامه (همانند سمت خدا و سخنرانی کوتاه) آنچنان برنامه ای ارائه نداده است. 🎙مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی یاوران امام زمان عجل الله{ سید علیرضا حسینی } ✅ نشر این مطلب هست. 🍃🌟💐🍃🌟💐🍃🌟💐🍃🌟
🟡 رئیس‌کل بانک مرکزی وارد قطر شد 🔸در چارچوب دیپلماسی منطقه‌ای دولت و استمرار و تقویت همکاری‌ها و رایزنی‌های پولی و بانکی و اقتصادی با همسایگان، رئیس‌کل بانک مرکزی کشور وارد دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات بانکی این کشور درباره ارتقای مناسبات دو و چند جانبه دیدار و گفت‌وگو کند. 🔺صدای انقلاب
🟡 رئیس‌کل بانک مرکزی وارد قطر شد 🔸در چارچوب دیپلماسی منطقه‌ای دولت و استمرار و تقویت همکاری‌ها و رایزنی‌های پولی و بانکی و اقتصادی با همسایگان، رئیس‌کل بانک مرکزی کشور وارد دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات بانکی این کشور درباره ارتقای مناسبات دو و چند جانبه دیدار و گفت‌وگو کند. 🔺صدای انقلاب:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡مخبر: پول‌های بلوکه‌شده درحال آزادسازی است 🔸از فروردین و اردیبهشت کاهش تورم شروع شده و در خرداد کاهش بیشتری خواهد داشت. 🔺صدای انقلاب:
🟡انسداد بخشی از دریچه‌های سد کرج متعاقب سیل، که باعث قطعی چندین روزه و افت فشار آب در برخی مناطق تهران شد، یکبار دیگر ضرورت بازنگری در نحوه توسعه کلانشهرها خصوصا در پایتخت را نشان داد. 🔸بایستی در اتکای تهران به منابع محدود آب، انرژی و ... تجدیدنظر و در یک نگاه حداقلی این منابع را هرچه بیشتر متعدد و متنوعتر کرد. بعلاوه بنظر میرسد جابجایی پایتخت هم یکی از ضرورتهاست. 🔺صدای انقلاب:
🟡 تهیه کننده سریال «گاندو» مشاور وزیر ارشاد شد 🔸وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی مجتبی امینی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد. مجتبی امینی تهیه کننده سریال «گاندو» بوده است. او سال گذشته هم دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر شده بود. 🔺صدای انقلاب:
🟡نه صدای دهل و سوز و نوای: ای واویلا جوونم مرده؛ تکانم داد. 🔸و نه حتی صورت چنگ زده دختران شهید. 🔸این صحنه برایم دراماتیک‌ترین تصویری بود که امروز دیدم. 🔸همین یک قاب، ترجمه ساده عصرِ۲۱خرداد و قصه شهادت محمد قنبری است. 🔺صدای انقلاب:
🟡 رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه: جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر غزه امتحان خوبی داد 🔸 اکنون شرایط برای رژیم صهیونیستی نسبت به هفتاد سال قبل تغییر کرده و سران صهیونیستی حق دارند که نگران ندیدن هشتاد سالگی این رژیم باشند. 🔺صدای انقلاب:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡 تناقض‌گویی‌های ماه‌منیر مولایی (مادر کیان پیرفلک) در ۳۰ ثانیه 🔸دیدی تو پیجم چه چیزایی گذاشتن؟ من چهار روزه اصلا گوشی دستم نیست! 🔸همون لحظه بهشون (نیروهای حافظ امنیت) گفتم حداقل گوشیم رو تو ماشین بهم بدین زنگ بزنم! 🔸گوشی شما دست کیه؟ الان خاموشه سیم کارتش رو برداشتن! 🔸کی برداشته؟ بچم داره باهاش بازی می‌کنه! 🔸کی برداشته؟ دست برادرمه! 🔸گوشی شما توقیف نشده؟ نه، هیچی، اصلأ! 🔺صدای انقلاب
🟡 دقت کردید الان رییس جمهور و وزیر خارجه مان به همه جای دنیا سفر می کنند ؟ 🔸هیچی خواستم بگم چند سال پیش یه وزیر خارجه داشتیم به هواپیماش سوخت نمیدادن، بس که زبان دنیا را بلد بود! بهشم میگفتن امیرکبیر زمان! 🔺صدای انقلاب:
🟡 از سفر حج عبدالحمید ممانعت شد 🔸عبدالحمید امسال قصد حج را داشت، اما با خروج وی از کشور مخالفت شده است. 🔺صدای انقلاب:
🟡 کدام ارتباط با جامعه جهانی؟؟؟ 🔸‌ ‏یه سوال جدی، ایران با تعامل با چین و عربستان و آمریکای لاتین و روسیه و اندونزی و قطر‌ و امارات و ... و با حذف دلار از معاملات خود چه نیازی به آمریکا و انگلیس داره؟؟؟؟ 🔸‌ آیا این دقیقا به معنای بی اثر کردن تحریمها نیست؟؟؟ همون کاری که حسن روحانی ۸ سال مملکت رو معطلش کرد 🔸‌ پ.ن: رهبر انقلاب بارها به ظریف و روحانی توی سخنرانی های عمومی تذکر دادن که جامعه جهانی تنها آمریکا و اروپا نیست اما دولت روحانی هیچ توجهی به این مسأله نکردن و این شد که هشت سال کشور از پیشرفت و تعامل با دنیا عقب بمونه 🔺صدای انقلاب:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡مجیدرضا رهنورد چگونه قاتل شد؟ 🔸روایت قابل تامل قاتل مشهدی پیرامون تاثیرات رسانه های معاند در ارتکاب این جنایت 🔺صدای انقلاب:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡دکتر حبشی: اگر ما در زمان کرونا، مدارس را تعطیل می‌کردیم ، هم اثر آموزشی و هم تربیتی بهتری داشت تا اینکه آن هارا به شبکه شاد بفرستیم 🔺صدای انقلاب:
💠وای به حال کم فروشان، آنان که وقتی برای خود پیمانه می‌کنند، حق خود را بطور کامل می‌گیرند؛و چون براى مردم مى‌پيمايند يا مى‌كشند از آن مى‌كاهند. ◽️ 🔺صدای انقلاب:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡حجت‌الاسلام رئیسی دقایقی قبل نیکاراگوئه را به مقصد هاوانا پایتخت کوبا ترک کرد. 🔸کوبا، سومین و آخرین مقصد از سفر جاری رئیس‌جمهور به آمریکای لاتین است. 🔺صدای انقلاب: