eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
156 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡مجیدرضا رهنورد چگونه قاتل شد؟ 🔸روایت قابل تامل قاتل مشهدی پیرامون تاثیرات رسانه های معاند در ارتکاب این جنایت 🔺صدای انقلاب:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡دکتر حبشی: اگر ما در زمان کرونا، مدارس را تعطیل می‌کردیم ، هم اثر آموزشی و هم تربیتی بهتری داشت تا اینکه آن هارا به شبکه شاد بفرستیم 🔺صدای انقلاب:
💠وای به حال کم فروشان، آنان که وقتی برای خود پیمانه می‌کنند، حق خود را بطور کامل می‌گیرند؛و چون براى مردم مى‌پيمايند يا مى‌كشند از آن مى‌كاهند. ◽️ 🔺صدای انقلاب:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡حجت‌الاسلام رئیسی دقایقی قبل نیکاراگوئه را به مقصد هاوانا پایتخت کوبا ترک کرد. 🔸کوبا، سومین و آخرین مقصد از سفر جاری رئیس‌جمهور به آمریکای لاتین است. 🔺صدای انقلاب:
🟡 با صدور ۲.۸ میلیون تجهیز ایرانی به پالایشگاه ال‌پالیتو احیا شد 🔸 صادرات نفت ایران به ونزوئلا به روزانه ۱۰۰ هزار بشکه رسید. 🔸ایران ماهانه ۲ میلیون بشکه میعانات گازی هم به ونزوئلا صادر می‌کند. 🔸نتیجه، ارزآوری سالانه ۴.۵ میلیارد دلاره، دو برابر سرمایه‌گذاری جذب شده با برجام. 🔺صدای انقلاب:
📷سیل اومده آب گل آلود وارد تصفیه خانه شده و به خاطر آلودگی بیش از حد تصفیه خانه از مدار خارج شده ▪️حالا تهرانیای ناز پرورده ۴ روزه قطعی آب دارن زمین و زمان رو بهم دوختن یکی نیست بهشون بگه تو خوزستان تا یک سال پیش مردم یا گل و آب میخوردن یا به کلی آب نداشتن و همین دولت مشکل آب این منطقه رو حل کرد. البته نون تو ندونستنه
مادر ایران شمایید حاج خانم💔 نه اون زنیکه‌های سلیطه‌ که از مرگ پسرشون برای بهم ریختن کشور استفاده میکنن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نظریه ارائه شده جواد ظریف ( پسا قطبی) در سال 2023 مربوط به چه دوره ای است ؟ ▪️ظریف از «علم روابط بین الملل» چه می داند؟
📷یه دولتی داشتیم که با ارز ۴۲۰۰ کود انسانی از ترکیه وارد میکرد و الان به این عملکرد ۸ ساله اش افتخار میکنه ▪️ ولی از منتقدان سرسخت دولتی هست که به آمریکای لاتین کود صادر میکنه تا طلا بگیره ... ▪️تا همین حد منتقدان با انصافی هستند این آقایون اصلاح طلب
🔴روحانی امروز گفته «حداقل یک بار هم شده برای دو سه سال صداسیما را ملی کنند.» 🔹 می‌گویم دو سه سال نه! کافی است صداسیما فقط یک ساعت ملی شود و بگذارد حقایق را بدون سانسور درباره روحانی و 8 سال ریاست جمهوری‌اش بگوییم. مطمین باشید میلیونها نفر به خیابان‌ها بریزند و خواهان محاکمه روحانی شوند.
🌸پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌واله : نماز ستون دین است و در آن ده خصلت است: ❶ زینت صورت و آبروی نمازگزار است؛ ❷ نور و روشنی دل است؛ ❸ باعث و سبب راحتی بدن است؛ ❹ سبب نزول رحمت است؛ ❺ چراغ آسمان است. جایی که نماز خوانده می شود برای آسمان ها مانند ستاره ای می درخشد. ❻ سبب سنگینی عمل در ترازوی اعمال است؛ ❼ سبب خشنودی پروردگار است؛ ❽ بهای بهشت است؛ ❾ اُنس در قبر است؛ ❿ حجاب و پرده ای از آتش جهنم است. و کسی که نماز را به پا داشت دین را بپا داشت. و کسی که نماز را ترک کند دین را نابود کرد. 📚مواعظ العددیّه،ص ۲۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پنج شنبه یادی کنیم از : شهدا پدرها و مادرها وابستگان بی وارثان بدوارثان در برزخ منتظر هدیه ای از جانب ما هستند با ذکر فاتحه و صلوات
از زیبایی‌های تهرانِ زمان شاه
☫﷽☫ الهی دلِ بی‌حضور، چشمِ بی‌نور است! این، دنیا را نمی‌بیند؛ آن، عقبا را!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 دلیل استعفای محسن رضایی از زبان سخنگوی دولت بهادری جهرمی: 🔹از زحمات محسن رضایی در طول این ایام در چند سمتِ معاونت اقتصادی، دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و مسئول دبیرخانه شورای عالی هماهنگی تشکر می‌کنیم. 🔹جلسات متعددی در شورای عالی سران قوا برگزار شده، بیش از ۳۰‌ مصوبه مختلف در حوزه های مختلف تجارت اصلاح نظام بودجه، تامین مالی مسکن رفع ناترازی ها در حوزه های انرژی و رمز ارزها و کالابرگ الکترونیکی در این ایام ساماندهی شده است. 🔹همچنین ۱۱۲ جلسه در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برگزار شده که ۱۵۰ موضوع در این‌جلسات مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 🔹با توجه به اینکه مقام‌معظم رهبری اخیرا تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت گیرد. 🔹فعالیت‌های این دبیرخانه فراقوه‌ای است و استقلال و فعالیت‌گسترده تری می‌طلبد و به همین دلیل آقای رضایی از سمت معاونت اقتصادی استعفا داد و حکم جدیدی برای دبیرخانه با ساختار جدید به ایشان اعطا شد و در این سمت برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.
🔻اعلام طرح اتصال راه‌آهن بصره به شلمچه 🔹محمدکاظم آل‌‌صادق، سفیر ایران در عراق، با اسعد العیدانی، استاندار استان بصره دیدار کرد. 🔹در این دیدار دو طرف از طرح اتصال راه‌آهن بصره به شلمجه در مرز ایران خبر دادند./ تسنیم
کاهش قیمت مسکن به پرند رسید/ خریداران عقب نشینی کردند 🔹کاهش قیمت مسکن این‌بار به شهر جدید پرند رسیده و آمارها بیانگر کاهش حدود ۳۰ درصدی قیمت در این شهر است به طوری که خریداران عقب نشینی کردند. 🔹بنا بر مشاهدات و آمارهای کسب شده از مشاوران املاک مستقر در پرند، قیمت آپارتمان در این شهر حداقل ۳۰۰ میلیون تومان کاهش داشته است که این میزان ریزش در پروژه‌هایی مانند مسکن مهر بیشتر بوده است.
🔺️ماجرای خرید بطری آب ۲۰ میلیونی رئیس پلیس فتا پایتخت: 🔹تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است. 🔹️افسران پلیس فتا تهران متوجه شدند مجرمین با توجه به گرمای هوا تحت پوشش فروش آب معدنی خنک در اتوبان‌های پر ترافیک تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند. 🔹️هر ۲ مجرم در یکی از اتوبان‌های شمالی تهران درحال ارتکاب جرم دستگیر و به همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند. متهمین به کلاهبرداری از بیش از ۳۷ نفر با این روش به ارزش ریالی حدود ۵ میلیارد ریال اعتراف کردند و پرده از نحوه اقدامات مجرمانه خود برداشتند. 🔹️شهروندان جهت پیشگیری از سرقت‌ به‌ صورت اسکیمینگ، انجام عملیات بانکی و وارد کردن رمز کارت حساب بانکی را شخصاً انجام دهند.
مخبر: طرح تغییر ساعت اداری کشور اصلاح شود 🔹معاون اول رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به برخی انتقادات در خصوص تغییر ساعت کار اداری کشور اشاره کرد و از سازمان امور اداری و استخدامی کشور خواست تا با همکاری وزارت نیرو، به انتقادات مطرح توجه و تصمیمات لازم را در جهت اصلاح این طرح اتخاذ کنند.
ماجرای اعتراض ظریف به سیاست‌های زنگنه 🔹ترکمنستان در زمان دولت قبل چند بار تلاش کرد تا به روش‌های مختلف ارتباط تجاری و اقتصادی خود با ایران را حفظ کند. 🔹به طور مثال مسئولان این کشور پس از آن که دیدند ایران از نظر مالی برای پرداخت هزینه‌های گاز دچار مشکل شده پیشنهاد دادند که ایران در ازای گاز وارداتی از این کشور، کالا به ترکمنستان بدهد که در جواب به آنها گفته شد تولیدات ایران به میزانی نیست که امکان صادرات وجود داشته باشد. 🔹ترکمن‌ها پس از آن پیشنهاد ساخت راه و صادرات خدمات فنی مهندسی را به ایران دادند که متاسفانه باز هم از سوی مسئولان دولت وقت مورد بی‌توجهی قرار گرفت.  🔹این وضعیت به گونه‌ای بود که حتی صدای «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه وقت را هم درآورده بود و او در یکی از مکاتباتی که با شورای عالی امنیت ملی داشت گفته بود؛ «در حالی که وزارت خارجه با تلاش زیاد برای ایران مشتری پیدا می‌کند ولی آقای زنگنه آن مشتری‌ها را می پراند».
🔴دکتر رئیسی در آخرین مقصد از سفر به کشورهای آمریکای لاتین، وارد شد الله اکبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اولین تصاویر از شخم زنی مقر تروریست ها در ارتفاعات کوسالان توسط سپاه 🔹 در عملیات نظامی نیروی زمینی ‎سپاه (قرارگاه حمزه) که همچنان هم ادامه دارد، تقریبا تمامی مقرهای گروهک‌های تروریستی از بین رفته و تعداد زیادی هم کشته شدند. 🔹 نیروهای سپاه همچنان به‌دنبال بازمانده اعضای این گروه‌ها که در منطقه مخفی شدند، هستند. هم‌زمان که قرارگاه حمزه مشغول پاکسازی منطقه کوسالان ‎کردستان از تروریست‌هاست، قرارگاه قدس هم در جنوب شرق (‎سیستان و بلوچستان) یک تیم تروریستی که قصد عملیات در خاک ایران را داشت، منهدم کرد.