eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
156 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم‌الله الرحمن الرحیم ❤️ ⌨ ❤️⌨❤️ ⌨ ❤️ 🔸نگاه رحمتت برماست می‌دانم که می آیی 🔸زاشک دوستان پیداست می‌دانم که می آیی 🔹گذشته چارده قرن و هنوز ای یوسف 🔹تو تنها و تنهاست می‌دانم که می آیی 🔸به گوش از پشت در آتش زده گویی 🔸صدای ناله می‌دانم که می آیی 🔹به یاد ، کرب و بلا شد عالم امکان 🔹زمان، هر روز می‌دانم که می آیی 🔸هنوز از لب جدت به نوک نی 🔸به گوش ، می‌دانم که می آیی 🔹به یاد آب، آب تشنگان چشم محبانت 🔹زاشک و دل دریاست می‌دانم که می آیی 🔸هنوز آن زخم پیکانی که بر چشم عمویت خورد 🔸به چشم فشان ماست می‌دانم که می آیی 🔹تماشای خیالی سر به نوک نی 🔹شرار آتش دل هاست می‌دانم که می آیی 🔸به پاک مظلومان عالم می‌خورم سوگند 🔸که مصلح دنیاست می‌دانم که می آیی ❤️ ⌨ ❤️⌨❤️ ⌨ ❤️ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خون کودکان غزه داره معجزه میکنه! زنان استرالیایی تحت تاثیر مردم غزه به صورت گروهی مسلمان شدند😍
❤️سلام امام زمانم❤️ بیــا عــدالت مطلق مسیــر مےخواهــد سپــاهِ منتظـــرانــت، امیــر مےخواهــد زمیــن و ڪل زمــان را بیا و زیبا ڪــن حڪومتِ علــوے را دوباره برپــا ڪــن 🌹🍃🌹🍃
🌺🍃 اختلاف‌نظر با همسرمان را چه طور حل کنیم؟ میزان صمیمیت و اشتراکاتی که در یک رابطه زناشویی وجود دارد، بسیاری از نیازها و مشکلات همسران را برطرف می‌کند اما در عین حال تعارض‌های قابل توجهی را نیز با خودش به همراه دارد بنابراین باید راه‌های موثری را برای رویارویی با این تعارض‌ها در پیش گرفت. همسر شما نزدیک‌ترین فرد به شماست و هر کاری که می‌کند یا انتخابی که انجام می‌دهد، غالبا روی زندگی شما هم اثر می‌گذارد و همین تاثیر متقابل، ممکن است سر منشاء اختلافات و ناسازگاری‌ها شود. در هر مقطعی از زندگی اگر بدانید که قرار است با چه حوادثی روبرو شوید، حتما برای مقابله با آن‌ها آماده تر خواهید بود. در مورد ازدواج افسانه‌هایی وجود دارد که ممکن است انتظارات و توقعات افراد را غیر واقع بینانه و مخدوش کند. این فکر که من نیمه گم شده‌ خود را پیدا کرده‌ام و قرار است تنهاییم را با او قسمت کنم و از این به بعد در آرامش با او زندگی کنم، محصول همین افسانه‌هاست. زندگی واقعی پر از دست انداز است که باید با چشم باز از کنار آن‌ها عبور کنید. از جر و بحث‌های بی‌نتیجه و غیر سازنده پرهیز کنید دعوا کردن و درگیری بین زن و شوهر ممکن است دلخوری‌هایی ایجاد کند که به مرور باعث فاصله گرفتن آنان از یکدیگر شود. دعواها ممکن است افراد را سرخورده کند و آن‌ها را به سمت نارضایتی از زندگی سوق دهد. تا جای ممکن از دعوا کردن، جر و بحث‌های بی‌نتیجه و غیر سازنده پرهیز کنید. از روزعقد، شما و همسرتان به یک واحد مستقل تبدیل شدید. نمی‌توانید همسرتان را جدا از خودتان ببینید و کاری کنید مدام در دعواها شکست بخورد و شما برنده شوید. شما هیچ‌وفت نمی‌توانید زن و شوهری را پیدا کنید که یکی از آن ها احساس خوشبختی و دیگری احساس بدبختی و شکست کند. از روزی که برای خوشبخت کردن، خوشحال کردن و ایجاد احساس برنده بودن در همسرتان تلاش کردید، می‌تواند احساس خوشبختی و رضایت را در آغوش بکشید. دوربین را بچرخانید زوجین می‌توانند تا ابد دوربین ذهن خود را روی همسر خود نگه دارند و خطاهایش را ثبت و ضبط کنند، اما حل تعارض از نقطه‌ای شروع می‌شود که عدسی دوربین را به سمت خودتان بچرخانید و صادقانه میزان نقش خود در ایجاد و تداوم تعارضات را بررسی کنید. به عنوان نمونه چه کارهایی (هرچند کوچک و معمولی) می‌توانم برای بهتر شدن رابطه‌مان انجام دهم؟ دست کشیدن از چه رفتارهایی می‌تواند همسرم را خوشحال کند؟. قبل از هر حرف یا رفتاری در قبال همسرتان یک لحظه خودتان را به جای او بگذارید. در شرایط حاضر اگر شما جای او بودید دوست داشتید با شما چگونه رفتار شود؟. به عواقبش فکر کنید پرخاشگری،‌ توهین،‌ تحقیر و سرزنش کار ساده‌ای است؛ مثل فشار دادن پدال گاز در رانندگی. هر کس می‌تواند این کارها را انجام دهد. اما درست مانند رانندگی با دقت و ظرافت، عکس العمل به موقع و مناسب در مواقع بحرانی و انتخاب بهترین راه برای حل تعارض توانمندی می‌خواهد و مهارت. هر وقت در زندگی زناشویی خود با مشکل روبرو شدید، به جای این که پایتان را روی پدال گاز فشار دهید و بی مهابا تا آخرش بتازید، چند لحظه صبر کنید و به عواقب انتخابتان فکر کنید. دست خودم نبود و اعصابم به هم ریخته بود و نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم، همگی بهانه‌هایی برای توجیه انتخاب‌های اشتباه هستند. در مواجهه با تعارضات، واکنشی را انتخاب کنید که یک ساعت بعد هم بتوانید از آن دفاع کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نکاتی از قرآن 48 به قرارداد های فی مابین متعهد باشید. مردان را بر زنان تسلط دادیم تا با هزینه کردن از اموالشان از آنها مراقبت کنند. پس زنان شایسته و مطیع، محافظ مایملک شوهر در غیاب ایشان باشند، به واسطه عنایت خدا به مقام زن. زن نافرمان را ابتدا موعظه سپس دوری از بستر و در آخر تنبیه که در هر مرحله مطیع شد، حق ادامه ندارید. در نزاع سخت زن و شوهر از طرفین داور تعیین کرده که اگر قصد اصلاح داشته باشند خدا هم توفیق عنایت می کند.
ای به قربان ِنگاهت😍🥹 سایه‌ات مستدام تاج ِسر 🤍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♡•• ‌‌ڪاش‌مَھدےبہ‌جھان‌چھره‌هويدامۍڪرد گره‌ازمشڪل‌پيچيده‌ےماوا‌مۍڪرد ڪاش‌مۍآمدوباآمدنش‌ازسرِمِھـر قبرِمخفۍ‌شده‌ےفـاطِمہ‌پيدامۍڪرد‌‌‌‌‌‌‌.. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌💔 ┅═✾🍃 ⃟ ⃟🥀 ⃟ ⃟🍃✾═┅ ڪپے‌بہ‌نیت‌ظہوࢪ
البقره إِنَّ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاخْتِلَافِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ وَالْفُلْكِ الَّتِي تَجْرِي فِي الْبَحْرِ بِمَا يَنفَعُ النَّاسَ وَمَا أَنزَلَ اللَّهُ مِنَ السَّمَاءِ مِن مَّاءٍ فَأَحْيَا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا وَبَثَّ فِيهَا مِن كُلِّ دَابَّةٍ وَتَصْرِيفِ الرِّيَاحِ وَالسَّحَابِ الْمُسَخَّرِ بَيْنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ ﺩﺭ ﺁﻓﺮﻳﻨﺶ ﺁﺳﻤﺎﻧﻬﺎ ﻭ ﺯﻣﻴﻦ، ﻭ ﺁﻣﺪ ﻭ ﺷﺪ ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ، ﻭ ﻛﺸﺘﻴﻬﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺩﺭﻳﺎ ﺑﻪ ﺳﻮﺩ ﻣﺮﺩم ﺩﺭ ﺣﺮﻛﺘﻨﺪ، ﻭ ﺁﺑﻲ ﻛﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﻛﺮﺩﻩ، ﻭ ﺑﺎ ﺁﻥ، ﺯﻣﻴﻦ ﺭﺍ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻣﺮﮒ، ﺯﻧﺪﻩ ﻧﻤﻮﺩﻩ، ﻭ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺟﻨﺒﻨﺪﮔﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻥ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ، ﻭ (ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ) ﺩﺭ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻣﺴﻴﺮ ﺑﺎﺩﻫﺎ ﻭ ﺍﺑﺮﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﻴﺎﻥ ﺯﻣﻴﻦ ﻭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻣﺴﺨﺮﻧﺪ، ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎﻳﻲ ﺍﺳﺖ (ﺍﺯ ﺫﺍﺕ ﭘﺎﻙ ﺧﺪﺍ ﻭ ﻳﮕﺎﻧﮕﻲ ﺍﻭ) ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺮﺩﻣﻲ ﻛﻪ ﻋﻘﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﻣﻲ ﺍﻧﺪﻳﺸﻨﺪ! (١٦٤)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریسمان۲(۲۳) 🔵 تولید ویژه برنامه‌ی ریسمان ۲، در "۳۰قسمت" توسط واحد رسانه و فضای مجازی (حمراه)، قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹دی استان ❇️ با موضوع : پاسخ به مهم امر به معروف و نهی از منکر 🔹این قسمت: لباس هرکسی به خودش مربوطه مسئله شخصیه به دیگران چه ربطی داره⁉️ ✴️ با تدریس : (پژوهشگر و مدیر اندیشکده تخصّصی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریسمان۲(۲۴) 🔵 تولید ویژه برنامه‌ی ریسمان ۲، در "۳۰قسمت" توسط واحد رسانه و فضای مجازی (حمراه)، قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹دی استان ❇️ با موضوع : پاسخ به مهم امر به معروف و نهی از منکر 🔹این قسمت: هرکس رو تو قبر خودش میگذارند😒 طرف میخواد جهنـــ🔥ـم خودش رو بره بگذارید بره💁‍♂ ✴️ با تدریس : (پژوهشگر و مدیر اندیشکده تخصّصی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️این صحبتهای مرحوم علّامه مصباح رحمة‌الله‌علیه تا زنده بودند، هرگز پخش نشد!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دارن ثواب شهادت بهت میدن شوخی نیست این اللهم عجل لولیک الفرج 🌻 🕊 🥀🕯 اَلٰا بِـذِڪْرِٱݪلّٰـهِ تَـطْـمَـئِـنُّ القلوب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 می ترسم آقا تشریف بیارند و گله کنند 📞 تماس تلفنی ضبط شده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مؤیدی و حجت الاسلام والمسلمین عالی ⚠️ این مکالمه با رضایت حجت الاسلام والمسلمین عالی منتشر می شود. 🔺️ مسئولین فرهنگی بادقت گوش بکنید.واقعا خود ما در جایگاهی که قرار داریم چه کاری برای حضرت مهدی علیه السلام کردیم .طلبه ،کارمند ،نظامی، کارگر و... در طول روز چند بار به فکر امام زمانمون بودیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امسال سال حوادث سنگین است،و این امر کاملا واضح است اکنون آخرالزمان است کسانی که در خواب غفلت هستند تا دیر نشده بیدار شن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاداش دعاگویان فرج.... 🔹کسی‌ که برای فرج زیاد دعا می‌کند "به ثواب خونخواهی امام حسین علیه السلام نائل می‌شود"... مکیال المکارم، در فواید دعا برای حضرت قائم (عج) جلد ۱، فایده ۴۷ 🕊 🥀🕯 اَلٰا بِـذِڪْرِٱݪلّٰـهِ تَـطْـمَـئِـنُّ ٱلْـقُـلُـوبُ