eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
قسمت اول آمریکا یا همان شیطان بزرگ اینبار آغازگر جنگ علیه فلسطینیان با خاتمه اولین آتش بس دور جدید حملات رژیم صهیونیستی با دستور مستقیم آمریکا آغاز شده که لازم است چند نکته بسیار بسیار مهم مورد توجه قرار گیرد؛ نکته اول آنکه بر خلاف تصور بسیاری ، شروع طوفان الاقصی به هیچ عنوان نشانه آغازگر جنگ بودن حماس نمی باشد زیرا محاصره همه جانبه یک ملت، دور کردن و آوارگی آنها از سرزمین آباء اجدادی و ظلم و ستم روزانه و تحقیر و قتل و غارت تحت فشار شدید قرار دادن و زندانی و محاصره کردن یک جامعه میلیونی در یک گستره جغرافیائی بسیار کوچک ، خود بخش اصلی یک جنگ واقعی بوده و هیچ انسان آزاده و با انصافی دایره جنگ و خشونت را تنها عملیات نظامی نمی داند. نکته دوم آنکه رژیم صهیونیستی نه به خاطر چند اسیر خود و نه به خاطر فشار افکار عمومی دنیا و بلکه به دلیل عجز و استیصال و تلفات سنگین خود آتش بس را پذیرفته و شواهد نشان از آمادگی این رژیم برای ادامه این آتش بس داشته است ، ولی متاسفانه این رژیم جعلی با وعده های آمریکا مبنی بر امتیازگیری بیشتر در مذاکرات میانجیگری آینده و دور بعدی آتش بس احتمالی با هدف بازپس گیری کل اسرای اسراییل در قبال تعداد کمتری از گروگان های فلسطینی و نیز با وعده تسلیم شدن ملت غزه به دلیل طولانی شدن جنگ و از بین رفتن زیرساخت ها ، دور جدید حملات خود را آغاز نمود. و اما رژیم آمریکا این مقطع را بهترین زمان برای آتش افروزی و پیشبرد منافع راهبردی و رسیدن به تغییرات منطقه ی خود که همواره در آرزوی آن بوده یافته است. رژیم آمریکا در این مرحله آغازگر جنگ علیه جهان اسلام می باشد و به خوبی می داند که هیچ هزینه ای در قبال این آتش افروزی پرداخت نمی کند زیرا خود می داند بخش زیادی از خدمات ارائه شده به رژیم صهیونیستی توسط خود منطقه و بعضی کشورهای اسلامی تامین خواهد شد ، اگرچه با آشکار شدن پشت پرده حمایت های بعضی دولت های منطقه آرزوی دیرینه غرب و بالاخص آمریکا و رژیم صهیونیستی ، رویارویی کشورهای منطقه و اسلامی با همدیگر می باشد ولی و حیاتی است که راهبرد مقاومت و ایران تنها فشار سیاسی ودیپلماتیک بر کشورهای منطقه یی پشتیبان رژیم صهیونیستی و اجتناب از این نقشه شوم و حیله خطرناک و دور شدن از تله جنگ با همسایگان باشد زیرا عمده پشتیبانی کشورهای اسلامی و منطقه ایی با رژیم غاصب اسرائیل به دلیل بعضی سران خائن و نیز ترس از رژیم صهیونیستی و آمریکا است . مطلب مهم دیگر آنکه با وجود حضور مستقیم آمریکا در منطقه و پشتیبانی بی قید و شرط آن از اسرائیل و فراهم نمودن دائمی و نامحدود نیازهای حیاتی این رژیم غاصب ، به هیچ وجه حماس و ملت فلسطین به رهایی و آزادی و پیروزی نخواهند رسید و این ظلم و ستم و کشتار سالهای طولانی ادامه یافته و صدها هزار نفر به کام مرگ رفته و یک ژنوسید واقعی اتفاق افتاده و ویرانی و عقب ماندگي بیشتری گریبان فلسطینیان و منطقه را خواهد گرفته بدون آنکه مباشران این جنایت ها و بخصوص آمریکا هیچ هزینه و تلفاتی پرداخته باشد!!
. 🛑دقت کنیم یک رفتار ناشایست ممکن است چه عواقبی داشته باشد "از خاطرات مخوف هیتلر" یک روز صبح سرد در سرمای شدید مونیخ آلمان  من کودکی 8 ساله بودم. لباس هایم هم آنقدر  گرم نبود که بتوانم تحمل کنم. خانه مان هم که یک اتاق کوچک بود من و خواهر و برادر و مادرم زندگی میکردیم. من برادر بزرگتر بودم. مادرم از سرطان سینه رنج میبرد. تا اینکه آنروز صبح نفس کشیدنش کم شد. اشک در چشمانش جمع شد. نمیدانست با ما چه کند. سه کودک زیر 9 سال که نه پدر دارند نه فامیل. مادرشان هم که اکنون رو به مرگ است. دم گوشم به من چیزی گفت، او گفت که تو باید از برادرو خواهرت مراقبت کنی. من که هشت سال بیشتر نداشتم قطره اشکم ریخت روی صورت مادرم. سریع بلند شدم تا پزشکی بیاورم. نزدیک ترین درمانگاه به خانه من درمانگاهی بود که پزشکانش یهودی بودند. رفتم التماسشان کردم. می‌خندیدند و می‌گفتند به پدرت بگو بیاید تا یک پزشک با خود ببرد. آنقدر التماس کردم آنقدر  گریه کردم که تمام صورتم قرمز بود اما هیچکس دلش برای من نسوخت. چند دارو که نمیدانستم چیست از آن جا دزدیدم و دویدم. آن هاهم دنبال من دویدند. وقتی رسیدم به خانه برادرم و خواهرم گریه میکردند. دستانم لرزید و برادر کوچکم گفت مادر نفس نمیکشد آدلف! شل شدم، دارو ها افتاد آرام آرام به سمتش رفتم. وقتی صورت نازنینش را لمس کردم آنقدر سرد شده بود که دیگر کار از کار گذشته بود. یهودیان وارد خانه شدند و مرا به زندان کودکان بردند. آنقدر مرا زدند که دیگر خون بالا میاوردم. وقتی بعد چند روز آزاد شدم دیدم خواهرو برادر کوچکم نزد همسایه ما هستند. همسایه مادرم را خاک کرده بود. دیگر هیچ چیز برای از دست دادن نداشتم. کارم شب و روز درس خواندن و گدایی کردن بود، چه زمستان چه بهار چه ... وقتی رهبر آلمان شدم اولین جایی را که با خاک یکسان کردم همان درمانگاه مونیخ بود. سنشان بالا رفته بود و مرا نمیشناختند. اما هم اکنون من رهبر کشور آلمان بودم. التماسم میکردند، دستور دادم زمین را بکنند و هر 6 نفر را درون چاله با دست و پای بسته بیاندازند و چاله را پر کنند. تمنا میکردند و میگفتند ما زن و بچه داریم. آنقدر بالای چاله پر شده ماندم تا درون خاک نفسشان بریده شود و این شد شروع کشتار 120میلیون یهودی و.... آدلف هیتلر خاطرات کودکی نبرد من 1941 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زنان یمنی طلا و. جواهرات خود را برای دفاع از فلسطین داده اند. در آخر الزمان پرچم یمن از همه جا بیشتر درخشان خواهد بود.
! دور جدید نسل کشی رژیم صهیونیستی بعد از آتش بس اول قسمت دوم برکسی پوشیده نیست همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ؛ آمریکا شریک جرم اصلی همه این جنایت ها می باشد و همانگونه که جهان مشاهده کرد بوسیله همین بمب های قوی و نامتعارف آمریکایی بسیاری از کودکان غزه به آسمان پرکشیدند و یا زخمی و مجروح شده و درد مجروحیت و گرسنگی را همزمان تحمل می کنند... در وضعیت فوق بحرانی و غیرقابل تحمل جمعیت میلیونی مردم غزه و فلسطین و عدم دسترسی به احتیاجات اولیه حیاتی چون آب ، غذا و دارو به همراه درد جراحت و زخمی های فراوان و از بین رفتن خانه و کاشانه و تهدید و ترس و کوچ اجباری ، شرایطی به مراتب سخت تر از روزها و هفته های نخست جنگ شکل گرفته . با در نظر گرفت شرایط بسیار سخت و حیاتی بوجود آمده برای زندگی حداقلی مردم مظلوم غزه و بخصوص کودکان و زنان بی پناه و با نگاه به این واقعیت که متحدان غربی و آمریکا به صورت جدی و قدرتمندانه پشتیبان رژیم صهیونیستی هستند، چند مهم نباید فراموش شود؛ # آمریکای جنایتکار پشتیبان اصلی رژیم صهیونیستی بوده و بدون این پشتوانه قادر به کشتار و جنایتکری نمی باشد ، از طرفی هم همه ملت ها ی جهان اسلام که به دنبال آزادی قدس شریف یعنی قبله اول همه مسلمانان است می باشند ، باید تا کنون به این نتیجه رسیده باشند که آزادی فلسطین و قدس عزیز تنها زمانی محقق می گردد که پایگاه های شیطان بزرگ در منطقه برچیده گردد و اکنون بهترین # و بهانه برای خارج نمودن آنها از منطقه خواهد بود . بر اساس عموم آیه شریفه "...و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا ..." این اقدام میسر است که بیشتر راه های تسلط اقتصادی رژیم صهیونیستی با تلاش ترکیبی و بی وقفه و دامنه دار مسدود گردد مثل قطع شریان های انرژی و لجستیک رژیم صهیونیستی است که توسط کشورهای خائن منطقه صورت می گیرد . این عمل با فشار و تلاش فراوان دیپلماتیک از طرف جمهوری اسلامی محتمل می باشد. اقدام مهم دیگر در همین راستا و در شرایط جنگ گسترده نظامی و بی رحمی های این رژیم ، حمله به همه خطوط و راه های حمل انرژی و ترانزیت تجارت با رژیم صهیونیستی توسط مقاومت سوریه و عراق. با توجه به فوق بحرانی شدن وضعیت غزه و فلسطین و ورق خوردن صفحه جنگ به طرف خشونت بی حد و حصر رژیم صهیونیستی ، آوارگی و کوچ اجباری ساکنان فلسطین و بیم عادی شدن کشتارهایی روزانه برای جهانیان و حتی مسلمانان این نگرانی بزرگتر هم وجود دارد که با وقوع یک درگیری جدید در نقطه دیگری از دنیا از حساسیت های جهانی نسبت به قضیه فلسطینیان کاسته شده و حتی مردم تحت ستم غزه کلا به فراموشی سپرده گردند و به تبع آن بر دامنه اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی تا رسیدن به اهداف شوم طراحی شده افزوده گردد . لذا ،موارد فوق باید هرچه سریعتر و با شدت و حدت تمام آغاز گردد تا پیام ضعف و ترس به دشمن مخابره نشده و بر دامنه جنایات افزوده نگردیده و ریشه آن از بیخ و بن کنده شود. # نشود که رژیم صهیونیستی در تاریخ اشغالگری خود نشان داد که جز زبان زور نمی فهمد و این مساله به کرات اثبات گردید و لذا هر نوع انتظار و امید به توافق و مذاکره ساده انگارانه و آب در هاون کوبیدن است ولینصرن الله من ینصره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ جدید میثم تمار 🎥این خانمها در دنیا با کلاس ترین ،مدرن ترین ،به روز ترین و با شخصیت ترین خانمها هستند . ✅بفرست برای رفیق چادریت تا افتخار کنه به خودش ☺️ الـٰلّهُمَ ؏َجــِّلِ‌ لوَلــیِّڪَ‌ اَلْفــَرَجْ‌ بحق‌ حضࢪٺ‌ زینب‌ ڪبرۍ‌ سلام‌ الله‌ علیها‌