eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
156 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 16 آذر یک روز کاملاً ضد استکباری و ضد سلطنت‼️ ⭕️ سه دانشجو در روز 16 آذر 1332 به دستور محمد رضا شاه پهلوی در دانشگاه تهران با شلیک تیر مستقیم جنگی کشته شدند. این‌ها به روابطِ ایرانِ بعد از کودتا با انگلیس و آمریکا معترض بودند. این است فلسفه ... ☀️ به مناسبت ، روز تأکید بر نقش بی‌مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور، به تماشای نماهنگ "آخر خط آمریکا"
ویژگی دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، بر اساس بیانات امام خامنه‌ای 🔹
: 🌱“فقط انسان های ضعیف به اندازه ی امکاناتشان کار میکنند”
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫کم خیانت کنید... بسه دیگه...مردم خسته شدن...!! خدا لعنت کنه کسانی که خیانت کردند به خون ..!
تجلیل از ماهیگیر بوشهری که به ناو آمریکایی در خلیج‌فارس هشدار داد 🇮🇷 🔻جهانشیر خسروانی صیاد بوشهری بود که در حین ماهیگیری به گمان اینکه ناوچه آمریکایی بدون نصب پرچم ایران وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی شده، از طریق بی‌سیم‌هایی محلی و امواج رادیویی به ناوچه آمریکایی تذکر می‌دهد. 🔻این صیاد اهل شیرینو در بندر کنگان، وقتی پاسخی از شناور دریافت نمی‌کند، با قایق ماهیگیری به ناو نزدیک‌تر شده و مجددا از طریق بی‌سیم به شناور تذکر می‌دهد که شما باید پرچم ایران را در بلند‌ترین نقطه ناو نصب کنید. 🔻این اقدام باعث شد که شهردار عسلویه از جهانشیر خسروانی صیاد ماهیگیر بوشهری به پاس احساس مسؤولیت و حراست وی از حریم دریایی کشورمان تجلیل کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قصه‌‌ای متفاوت از عاملان ترور روی پرده‌ سینما فیلم سیاسی-عاشقانه «ضد» که در جشنواره چهلم فجر با شکار ۲ سیمرغ و ۷ نامزدی سیمرغ، از موفق‌ترین فیلم‌های سینمای ایران در سال‌های اخیر است، زندگی عاملان شهادت دکتر بهشتی را از زاویه‌ای متفاوت روایت می‌کند.
استفاده از تبلیغات با پوشش اسلامی در فروشگاه‌های خیلی زیاد شده. به نظرتون چه دلیلی داره؟ پاسخ: مشتری محجبه زیاد شده... روی تصویر نوشته: «برای تو؛ نه اونا...» ☺️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سیمرغی که نگذاشت آسمان ایران، جولانگه مگس‌های بعثی شود! 🔹۱۵ آذر سالروز شهادت شهید احمد کشوری
🌱 بهترین راه مهار زبان، زندانی کردن آن با سکوت است. سکوت باعث جلب محبت می شود و راهنمای هر خیری است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍁 زندگی زیباتر میشود اگر به اندازه تمام برگ های پاییز حالِ خوب را برای همدیگر آرزو کنیم☺️ 💫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چرا یمنی‌ها باید به داشتن رهبری همانند عبدالملک بدرالدین الحوثی افتخار کنند؟ 🔹‌فکر می‌کنم کسی تصور نمی‌کرد روزی یمن کارهایی که این روزها انجام داده را بتواند انجام دهد؛ یمنی‌ها افتخار خواهند کرد که توانستند معادله تسلط آمریکا در منطقه را تغییر دهند.
📌از چیزی نمی ترسیدم به چاپ صد و سی و ششم رسید 🔰کتاب زندگی‌نامهٔ خودنوشت سپهبد شهید توسط انتشارات مکتب حاج قاسم برای صد و سی و ششمین بار تجدید چاپ شد. 🔸شرح زندگی پرفراز و نشیب حاج قاسم از دوران کودکی و زندگی در روستای «قنات ملک» کرمان تا ایام نوجوانی و مهاجرت به شهر کرمان و پس از آن دوران مبارزات انقلابی‌ در سال ۵۷، موضوع دست‌نوشت‌هایی است که در صفحات این کتاب از آن شهید والامقام به یادگار مانده است. 🔸تقریظ کوتاهی از رهبر معظم انقلاب در مقدمه کتاب، به ارزشمندتر شدن اثر افزوده است. 🔸 نخستین اثر انتشارات مکتب حاج قاسم، دی‌ماه سال ۱۳۹۹ همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی چاپ و منتشر شد و تا کنون با انتشار ۴۷۰ هزار نسخه به چاپ ۱۳۶‌ ام رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بابایم برگشته ولی با استخوان‌های شکسته مرثیه‌خوانی دختر شهید مدافع حرم الیاس چگینی در مراسم استقبال از پدرش در قزوین
🌱 آن‌هایی که این دنیا را به خاطر آن دنیا رها می‌کنند ، آدم هایی احمق هستند. ▫️به این نکته دقت کنید و ببینید در این که نیازهای خوراک و پوشاک و مسکن و خوب و خوش زندگی کردن و نیازهای غریزی جنسی و نیازهای مشابه آنها نیازهای طبیعی انسان هستند، تردیدی هست؟ اگر تردیدی هست بفرمایید. پس مسئله چیست؟ مسئله اول این است این انسان به حکم فطرت شب و روز در پی تأمین این نیازها می دود. دویدنش هم عیبی ندارد؛ اما دویدن دنبال این نیازها، مانع توجه او به خواسته های برتری که در درونش نهفته می شود؛ به طوری که خیال می‌کند آدم خلاصه می‌شود در این نیازها و این یک آفت است. ▫️نکته دوم این که به همین دلیل در راه تأمین آن نیازهای عادی و معمولی به هر آلودگی تن در می‌دهد. برای هر ظلم، ستم، حق کشی، تجاوز، ابتذال و تملق و چاپلوسی حاضر است تا گوهر هستی‌اش را با تأمین این نیازها مبادله کند. 📚سید محمد حسینی بهشتی، درس گفتارهای فلسفه دین،
28.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻کودکانمان را با آرمان مقدس فلسطین آشنا کنیم . زیبا از تاریخچه غصب سرزمین فلسطین
دوستان عزیز تا جایی که میتونید این چهره های معروف رو پخش کنید 👆👆 که تلنگری باشه برای بعضی از جوانها اون آدم های بی جنبه ای که با چهار تا شعار «زن، زندگی، آزادی» حجابشون رفت ....