eitaa logo
خادمین امیرالمومنین(ع)
408 دنبال‌کننده
12.7هزار عکس
4.7هزار ویدیو
243 فایل
🔸🔶 ارتباط با ادمین 🔶🔸 جهت ارائه: ❓سؤالات 📬 انتقادات و پیشنهادات روی آی دی زیر کلیک کنید ⬇️ @Khademin_amiralmomenin ✅ مشتاقانه منتظر پیام های سازنده شما هستیم.
مشاهده در ایتا
دانلود
024.mp3
910.4K
روزمان را متبرک می کنیم به تلاوت آیات مبارکی از قرآن کریم قرائتمان همراه با تدبر در آیات باشد: صفحه ۲۴ عثمان طه آیات ۱۵۴ الی ۱۶۳ سوره بقره👆
وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِّنَ الْخَوفْ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الأَمَوَالِ وَالأنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ (155) وقطعاً شما را با چيزى از ترس، گرسنگى، زيان مالى وجانى وكمبود محصولات، آزمايش مى كنيم وصابران (در اين حوادث وبلاها را) بشارت بده.
خداوند متعال، همه ى انسان ها را آزمايش مى كند، امّا آزمايش و امتحان همه يكسان نيست. تمام جهان، صحنه آزمايش و تمام مردم حتّى پيامبران نيز مورد امتحان قرار مى گيرند. بايد بدانيم كه آزمايش هاى خداوند براى رفع ابهام نيست، بلكه براى شكوفايى استعدادها و پرورش انسان ها است. وسايل آزمايش الهى نيز تمام حوادث تلخ و شيرين و از جمله ترس و گرسنگى، زيان مالى و جانى و كمبود محصولات است. ترس از دشمن، محاصره ى اقتصادى، جنگ و جهاد و اعزام فرزندان و عزيزان به ميدان هاى نبرد، از جمله امتحانات است. براى پيروزى در آزمايشِ خوف از دشمن، نياز به توكّل و ياد خداست و براى مبارزه با كمبودها، نياز به صبر است كه در دو آيه قبل «واستعينوا بالصبر والصلوة» راه را نشان داده است. لازم نيست همه ى مردم با همه ى مسائل آزمايش شوند، بلكه ممكن است: الف: هركس با چيزى آزمايش شود. ب: فردى در آزمايشى روسفيد باشد، ولى در امتحان ديگرى رسوايى به بارآورد. ج: ممكن است آزمايش فردى، وسيله ى آزمايش ديگران نيز باشد. گاهى كم شدن مال و محصولات يا پيدا شدن خوف و ترس و ساير مشكلات، به خاطر آزمايش الهى است، ولى در بعضى اوقات، اين امور كيفر اعمال خود انسان هاست. انسان ها گاهى مرتكب بعضى گناهان مى شوند كه خداوند آنهارا به برخى گرفتارى ها مبتلا مى كند. حضرت على عليه السلام مى فرمايد: «انّ اللَّه يبتلى عباده عند الاعمال السيّئة بنقص الّثمرات و حبس البركات و اغلاق خزائن الخيرات ليتوب تائب ويتذكّر متذكّر» [خطبه ۱۴۳] همانا خداوند، بندگان خود را به خاطر اعمال فاسدشان، به كمبود محصول و حبس بركت و بسته شدن منابع خير، گرفتار مى كند تا شايد متذكّر شوند و توبه نمايند. البتّه همين تنبّه نيز آزمايش است، همانگونه كه بر اثر ايمان نعمتى مى دهد كه وسيله آزمايشى است؛ «لاسقيناهم مآء غدقاً لِنَفتنهم فيه» [جن ۱۶] همانا آبى گوارا به آنان نوشانديم تا ايشان را آزمايش كنيم. خداوند چندين عنايت به صابران نموده است از جمله: 1- محبّت. «واللَّه يحبّ الصابرين» 2- نصرت. «ان اللَّه مع الصابرين» 3- بهشت. «يجزون الغرفة بما صبروا» 4- پاداش بى حساب. «انما يوفّى الصّابرون اجرهم بغير حساب» 5 - بشارت. «بشّر الصابرين» راه پيروزى در آزمايش هاى الهى چند چيز است: الف: صبر و مقاومت. ب: توجّه به گذرا بودن حوادث و مشكلات. ج: توجّه به تاريخ گذشتگان كه چگونه مشكلات را پشت سر گذارده اند. د: توجّه به اينكه همه مشكلات ما در منظر و ديد خداست و همه چيز حساب دارد. امام حسين عليه السلام وقتى فرزندش روى دستانش تير خورد و شهيد شد، فرمود: «هَوِّن علىّ ما نزل بى انّه بعين اللّه» اين حادثه سخت، چون خدا مى بيند برايم آسان مى نمايد.
- آزمايش و امتحان يك برنامه و سنّت حتمى الهى است. «ولَنبلوَنّكم» - ناگوارى ها، سبب مقاومت ورشد است. بسيارى از صفات انسان از قبيل صبر، رضا، تسليم، قناعت، رهد، تقوا، حلم و ايثار، در سايه ى برخورد با تنگدستى ها است. «وبشّر الصابرين» - مورد بشارت، در آيه بيان نشده است تا شامل انواع بشارت هاى الهى باشد. «بشّر الصابرين»
زیارت حضرت رسول اکرم (ص)در روز شنبه: اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا رَسُولَ اللهِ وَرَحْمةُ اللهِ وَبَرَكاتُهُ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا مُحَمَّدَبْنَ عَبْدِاللهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا خِيَرَةَ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ ياحَبيبَ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا صِفْوَةَ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَمينَ اللهِ، اَشْهَدُ اَنَّكَ رَسُولُ اللهِ، وَاَشْهَدُ اَنَّكَ مُحمَّدُ بْنُ عَبْدِاللهِ، وَاَشْهَدُاَنَّكَ قَدْنَصَحْتَ لاُِمَّتِكَ، وَجاهَدْتَ في سَبيلِ رَبِّكِ، وَعَبَدْتَهُ حَتّي اَتيكَ الْيَقينُ، فَجَزاكَ اللهُ يا رَسُولَ اللهِ، اَفْضَلَ ماجَزي نَبِيّاًعَنْ اُمَّتِهِ، اَللَّـهُمَّ صَلِّ عَلي مَحَمِّدوآلِ مُحَمِّد، اَفْضَلَ ما صَلَّيْتَ عَلي اِبْراهِيمَ وَ آلِ اِبْراهيمَ،اِنَّكَ حَميدٌ مَجيدٌ.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰در بهشت زهرای تهران قطعه ۵۰، شهیدی خوابیده است که قول داده برای دعا کند🤲 سنگ قبر ساده او حرفهای صمیمانه اش و قولی که به زائرانش می دهد دل آدم را میکند. 📜بخشی از وصیتنامه: 📝شما چهل روز باشید خواهید دید که درهای رحمت خداوند چگونه یک به یک در مقابل شما باز خواهد شد. 📝نمازهای واجب خود را دقیق و بخوانید، خواهید دید درهای اجابت به روی شما باز میشود👌 📝سوره را هر شب یک مرتبه بخوانید، خواهید دید که چگونه فقر از شما روی برمی گرداند. از شما بزرگواران خواهشی دارم، بعد از نمازهای یومیه فراموش نشود و تا قرائت نکردید از جای خود بلند نشوید🚷 زیرا امام منتظر دعای خیر شما است. 📝اگر درد دل داشتید و یا خواستید بگیرید بیایید سر مزارم🌷 به لطف خداوند حاضر هستم. من منتظر همه شما هستم. دعا می کنم تا هرکسی لیاقت داشته باشد شود. خداوند سریع الاجابه است✅ پس اگر می خواهید این دعا را برای شما انجام دهم شما هم من را با خوشی یاد کنید. خواندن و یاد شما بسیار موثر است برای من، پس فراموش نکنید🙏 @tobenasoh
شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Voice 139.m4a
5.59M
ادامه ختم نهج البلاغه در ۱۹۲ روز سهم روز چهل و دوم : از حکمت ۳۹۰ الی ۴۰۲
📜📜📜📜🌿🌹🌿📜📜📜📜 🌷 حکمت: ۳۹۰ 💠 مومن بايد شبانه روز خود را به سه قسم تقسيم كند، زمانی براي نيايش و عبادت پروردگار، و زمانی برای تامين هزينه زندگی، و زمانی برای واداشتن نفس به لذتهایی كه حلال و مایه زيبایی است. خردمند را نشايد جز آنكه در پی سه چيز حركت كند، كسب حلال برای تامين زندگی، يا گام نهادن در راه آخرت، يا به دست آوردن لذتهای حلال 🌷 حکمت : ۳۹۱ 💠 از حرام دنيا چشم پوش، تا خدا زشتيهای آن را به تو نماياند، و غافل مباش كه لحظه ای از تو غفلت نشود. 🌷 حکمت: ۳۹۲ 💠 سخن گوييد تا شناخته شويد، زيرا كه انسان در زير زبان خود پنهان است. 🌷 حکمت: ۳۹۳ 💠 از دنيا آن مقدار كه به تو می رسد بردار، و از آنچه روی گرداند، روی گردان، و اگر نتوانی ، در جستجوی دنيا، نيكو تلاش كن. 🌹 حکمت: ۳۹۴ 💠 بسا سخن که از حمله مسلحانه كارگرتر است. 🌹 حکمت: ۳۹۵ 💠 هر مقدار كه قناعت كنی كافی است. 🌷 حکمت : ۳۹۶ 💠 مرگ بهتر از تن به ذلت دادن، به اندك ساختن بهتر از دست نياز به سوی مردم داشتن است، اگر به انسان نشسته در جای خويش چيزی ندهند، با حركت و تلاش نيز نخواهند داد، روزگار دو روز است، روزی به سود تو، و روزی به زيان تو است، پس آنگاه كه به سود تو است به خوشگذرانی و سركشي روی نياور، و آنگاه كه به زيان تو است شكيبا باش. 🌷 حکمت: ۳۹۷ 💠 چه خوب است عطر مشك، تحمل آن سبك و آسان، و بوی آن خوش و عطرآگين است. 🌹 حکمت: ۳۹۸ 💠فخرفروشی را كنار بگذار، تكبر و خود بزرگ بينی را رها كن، به ياد مرگ باش. 🌹 حکمت: ۳۹۹ 💠 همانا فرزند را بر پدر، و پدر را بر فرزند حقی است؛ حق پدر بر فرزند اين است كه فرزند در همه چيز جز نافرمانی خدا، از پدر اطاعت كند، و حق فرزند بر پدر آنكه نام نيكو بر فرزند نهد، خوب تربيتش كند، و او را قرآن بياموزد. 🌹 حکمت: ۴۰۰ 💠 چشم زخم حقیقت دارد، استفاده از نيروهای مرموز طبيعت حقیقت دارد، سحر و جادو وجود دارد ، و فال نيك راست است، و رويداد بد را بدشگون دانستن، درست نيست، و اعتقاد به رسیدن بیماری به دیگری صحیح نیست، بوی خوش درمان و نشاط آور، عسل درمان کننده و نشاط آور، سواری بهبودی آور، و نگاه به سبزه زار درمان کننده و نشاط آور است. 🌹 حکمت: ۴۰۱ 💠 هماهنگی در اخلاق و رسوم مردم، ايمن ماندن از دشمنی و كينه های آنان است. 🌷حکمت: ۴۰۲ 💠(شخصی در حضور امام سخنی بزرگتر از شان خود گفت، فرمود،) پر درنياورده پرواز كردی، و در خردسالی آواز بزرگان سر دادی (شكير، نخستين پرهایی است كه بر بال پرنده می رويد و نرم و لطیف است و سقب، شتر خردسال است زيرا شتر بانگ در نياورد تا بالغ شود.) 📜🌹🕊 📜🌿🌹 📜📜📜📜
هدایت شده از مهدوی ارفع
سخنرانی30-3-1399-حسینیه مجازی-حجت الاسلام مهدوی ارفع.mp3
16M
🔈صوت : (۳۵) 🌹 شرح حکمت های شریف. (جلسه سی و پنجم ) ✅ محور بحث : شرح حکمت ۳۱ 🔻ارکان ایمان و شاخصه های اهل جهاد (جلسه اول) 1⃣ امر به معروف 2⃣ نهی از منکر 3⃣ راستگویی در هر حال 4⃣ دشمنی با فاسقان 🔺تبیین امر جهاد در نهج البلاغه شریف : حکمت ۲۵۲ ، خطبه ۱۱۰ ، خطبه ۲۷ ، نامه ۴۷. 🔺 تبیین امر به معروف و نهی از منکر در حکمتهای ۳۷۳ ، ۳۷۴ و ۳۷۵ 🔷 حجت الاسلام 🔶 حسینیه مجازی ۹۹/۳/۳۰ @mahdavi_arfae @hoseyniyemajazi
ارسال شده از سروش+: 💠 نماز توبه یکشنبه ماه ذی‌القعده 🔻«انس‌بن‌مالک» می‌گوید: رسول خدا (صلی‌الله‌علیه‌وآله) در یکشنبۀ ماه ذی‌قعده از منزل بیرون آمدند و فرمودند: ای مردم! کدام‌یک از شما می‌خواهد توبه کند؟ عرض کردیم: همه می‌خواهیم توبه کنیم. فرمود: ‌‌‌ 1⃣ غسل کنید؛ 2⃣ و وضو بگیرید؛ 3⃣ و چهار رکعت نماز (دو نماز دو رکعتی) _در هر رکعت یک بار «سوره حمد»،‌ سه بار «قل هو الله احد» و هر کدام از دو سوره معوذتین (سوره فلق و سوره ناس) را یک بار_ بخوانید؛ 4⃣ سپس (پس‌از اتمام ٤ ركعت نماز) ۷۰ بار استغفار کنید 5⃣ و آن را به «لا حولَ و لا قوةَ الا بالله العلی العظیم» ختم کنید؛ 6⃣ آنگاه بگویید: «يَا عَزِيزُ يَا غَفَّارُ اغْفِرْ لِي ذُنُوبِي وَ ذُنُوبَ جَمِيعِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ فَإِنَّهُ لَا يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا أَنْت». ‌‌‌ 🔸 سپس رسول خدا (ص) فرمود: هر بنده‌ای از امت من این عمل را انجام دهد، از آسمان به او ندا می‌شود: ای بندۀ خدا! عمل خود را از نو آغاز کن؛ زیرا توبۀ تو پذیرفته و گناه تو آمرزیده شد... ‌‌‌🔹 در ادامه روايت آثار زيادى براى اين نماز ذكر شده كه عبارتند از اينكه در روز قیامت، دشمنانت را از تو راضی می‌نمایند. با ایمان از دنیا می‌روى. دینت از تو گرفته نشده و قبر تو وسیع و نورانى خواهد شد. پدر و مادرت راضی می‌شوند، پدر و مادر، تو و خاندانت بخشیده شده و در دنیا و آخرت خوشرزق خواهى بود. جبرئیل با فرشته مرگ پیش تو آمده و به او دستور می‌دهد که با تو خوش‌رفتار بوده، به‌خاطر مرگ آسیبی به تو نرسانیده و به نرمى، روح را از بدنت خارج نماید». ‌‌‌🔸 اين روايت در كتاب اقبال‌الاعمال ذكر شده و در كتاب المراقبات و همچنين مفاتيح‌الجنان به آن اشاره شده است. 🎞 در مورد اهمیت و آثار این نماز، پیام تصویری حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ جعفر ناصری را ببینید (۴دقیقه): 🎥 https://eitaa.com/nasery_ir/3783 ‌ ‌ ┄┅═✧❁••❁✧═┅┄ 🔺کانال رسمی نشر آثار حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری: 👉🏻 @nasery_ir ‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
025.mp3
925.7K
تلاوت امروزمان را هدیه می کنیم محضر مبارک حضرت امیرالمومنین (ع)و حضرت فاطمه زهرا (س)که امروز یکشنبه میهمان ایشان هستیم و همچنین نثار ارواح مطهر شهدا از صدر اسلام تا کنون: صفحه ۲۵ عثمان طه آیات نورانی ۱۶۴ تا ۱۶۹بقره👆
يَا أَيُّهَا النَّاسُ كُلُواْ مِمَّا فِي الأَرْضِ حَلاَلاً طَيِّباً وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ (168) اى مردم! از آنچه در زمين، حلال و پاكيزه است بخوريد و از گام هاى (وسوسه انگيز) شيطان، پيروى نكنيد. براستى كه او دشمن آشكار شماست.
اسلام، همواره مردم را به بهره بردن از نعمت هاى پاك وحلالِ خداوند، سفارش نموده و با هرگونه رهبانيّت و زهد بى جا مبارزه مى نمايد. لذا هم خوردنى هاى ناسالم را از شيطان مى داند؛ «انّما الخمر... رجس من عمل الشّيطان» [مائده ۹۰] و هم نخوردن نابجا را گام شيطان مى داند؛ «كلوا... و لا تتّبعوا خطوات الشيطان» زيرا در برخى از نقل هاى تاريخى آمده است كه بعضى از طوائف عرب، قسمتى از زراعت و حيوانات را بدون دليل برخود حرام كرده بودند و گاهى نيز اين تحريم ها را به خداوند نسبت مى دادند. آيه نازل شد تا رفع ابهام شود. اسلام، به زندگى مادّى انسان توجّه كامل دارد و در رأس آنها نيازهاى غذايى است كه در اين مورد، دهها آيه و صدها حديث آمده است. يكى از وظايف انبيا نيز بيان خوردنى ها و آشاميدنى هاى حلال وحرام براى مردم است. معمولاً قرآن در كنار اجازه مصرف، شرطى را بيان كرده است. مثلاً در اينجا مى فرمايد: «كلوا... حلالاً طيباً» همچنين مى فرمايد: «كلوا و اشربوا... و لا تعثوا فى الارض مفسدين» [بقره۶۰] بخوريد و بياشاميد... ولى در زمين فساد نكنيد. در آيه ديگر مى فرمايد: «كلوا واشربوا ولاتسرفوا» [اعراف۳۱] بخوريد و بياشاميد، ولى اسراف نكنيد. و در جاى ديگر مى فرمايد: «كلوا و اطعموا» [حج۲۸] بخوريد و اطعام كنيد. در تفسير برهان از امام صادق عليه السلام نقل شده است كه شخصى به نام طارق، تصميم گرفته بود تا از همسرش جدا شده و زندگى راهبانه اى داشته باشد. حضرت فرمود: «انّ هذا من خطوات الشيطان» اين از گام هاى شيطان است. -----
🌹 شرط اساسى در مصرف، دو چيز است: حلال بودن، پاكيزه و دل پسند بودن. «كلوا حلالاً طيّباً» 🌹 اسلام با بعضى رياضت ها مخالف است. «كلوا» 🌹 بهره گيرى از محرّمات و چيزهاى پليد و ناپاك، پيروى كردن از شيطان است. «كلوا... حلالا طيباً ولا تتبعوا خطوات الشيطان» 🌹 نيازهاى طبيعى بشر، زمينه اى براى انحراف و تسلّط شيطان است. بايد ضمن تأمين نياز، به لغزش هاى آن توجّه داشت. «كلوا... ولاتتبعوا خطوات...» 🌹 شيطان، انسان را قدم به قدم منحرف مى كند. بايد از همان قدم اوّل مواظبت كرد. «خطوات الشيطان» 🌹شيطان براى انحراف مردم، از راههاى گوناگونى وارد مى شود. «خطوات» 🌹 وادار نمودن مردم به استفاده از حرام ها و بازداشتن آنان از نعمت هاى حلال، نمودى از دشمنى آشكار شيطان است. «كلوا... حلالا طيباً... انّه لكم عدو مبين»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زيارت حضرت اميرالمؤمنين (عليه السلام) در روز يكشنبه كه روز آنحضرت است: اَلسَّلامُ عَلَي الشَّجَرَةِ النَّبَوِيَّةِ، وَالدَّوْحَةِ الْهاشِمِيَّةِ الْمُضيئَةِ، الْمُثْمِرَةِ بِالنَّبُوَّةِ، الْمُونِقَةِ بِالاِْمامَةِ، وَعَلي ضَجيعَيْكَ آدَمَ وَنُوح عَلَيْهِمَا السَّلامُ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ وَعَلي اَهْلِ بَيْتِكَ الطَّيِّبينَ الطّاهِرينَ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ وَ عَلَي الْمَلائِكَةِ الْمُحْدِقينَ بِكَ، وَالْحآفّينَ بِقَبْرِكَ، يامَوْلايَ يا اَميرَالْمُوْمِنينَ، هذا يَوْمُ الاَْحَدِ وَهُوَ يَوْمُكَ وَبِاسْمِكَ، وَاَنَا ضَيْفُكَ فيهِ وَ جارُكَ، فَاَضِفْني يا مَوْلايَ وَاَجِرْني، فَاِنَّكَ كَريمٌ تُحِبُّ الضِّيافَةَ وَ مَأْمُورٌ بِالاِْجارَةِ، فَافْعَلْ ما رَغِبْتُ اِلَيْكَ فيهِ، وَرَجَوْتُهُ مِنْكَ، بِمَنْزِلَتِكَ وَ آلِ بَيْتِكَ عِنْدَاللهِ، وَمَنْزِلَتِهِ عِنْدَكُمْ، وَبِحَقِّ ابْنِ عَمِّكَ رَسُولِ اللهِ صَلَّي اللهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ، وَعَلَيْهِمْ ]وَعَلَيْكُمْ[ اَجْمَعينَ.
زيارت حضرت فاطمه زهراء(عليها السلام): اَلسَّلامُ عَلَيْكِ يا مُمْتَحَنَةُ، امْتَحَنَكِ الَّذي خَلَقَكِ، فَوَجَدَكِ لِمَا امْتَحَنَكِ صابِرَةً، اَنَا لَكِ مُصَدِّقٌ، صابِرٌ عَلي ما اَتي بِهِ اَبُوكِ وَوَصِيُّهُ، صَلَواتُ اللهِ عَلَيْهِما، وَاَنـَا اَسْئَلُكِ اِنْ كُنْتُ صَدَّقْتُكِ اِلاّ اَلْحَقْتِني بِتَصْديقي لَهُما لِتُسَرَّ نَفْسي فَاشْهَدي اَنّي ظاهِرٌبِوَِلايَتِكِ، وَوَِلايَةِ آلِ بَيْتِكِ صَلَواتُ اللهِ عَلَيْهِمْ اَجْمَعينَ. ايضاً زيارت حضرت زهراء(عليها السلام) به روايت ديگر: اَلسَّلامُ عَلَيْكِ يا مُمْتَحَنَةُ، اِمْتَحَنَكِ الَّذي خَلَقَكِ قَبْلَ اَنْ يَخْلُقَكِ، وَكُنْتِ لِما امْتَحَنَكِ بِه صابِرَةً، وَنَحْنُ لَكِ اَولِيآءُ مُصَدِّقُونَ، وَلِكُلِّ ما اَتي بِهِ اَبُوكِ صَلَّي اللهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ، وَاَتي بِهِ وَصِيُّهُ عَلَيْهِ السَّلامُ مُسَلِّمُونَ، وَ نَحْنُ نَسْئَلُكَ اَللَّـهُمَّ اِذْ كُنّا مُصَدِّقينَ لَهُمْ، اَنْ تُلْحِقَنا بِتَصْديقِنا بِالدَّرَجَةِ الْعالِيَةِ، لِنُبَشِّرَ اَنْفُسَنا بِاَنّا قَدْ طَهُرْنا بِوَلايَتِهِمْ عَلَيْهِمُ السَّلامُ.
دعاي روز يكشنبه: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ بِسْمِ اللهِ الَّذي لا اَرْجُو اِلاّ فَضْلَهُ، وَ لا اَخْشي اِلاّ عَدْلَهُ، وَ لا اَعْتَمِدُ اِلاّ قَوْلَهُ وَ لا اُمْسِكُ اِلاّ بِحَبْلِهِ، بِكَ اَسْتَجيرُ يا ذَا الْعَفْوِ وَ الرِّضْوانِ مِنَ الظُّلْمِ وَ الْعُدْوانِ وَمِنْ غِيَرِ الزَّمانِ وَ تَواتُرِ الاَْحْزانِ، وَ طَوارِقِ الْحَدَثانِ، وَ مِنِ انْقِضآءِ الْمُدَّةِ قَبْلَ التَّاَهُّبِ وَ الْعُدَّةِ، وَ اِيّاكَ اَسْتَرْشِدُ لِما فيهِ الصَّلاحُ وَالاِْصْلاحُ، وَ بِكَ اَسْتَعينُ فيما يَقْتَرِنُ بِهِ النَّجاحُ وَالاِْنْجاحُ، وَ اِيّاكَ اَرْغَبُ في لِباسِ الْعافِيَةِ وَتَمامِها، وَ شُمُولِ السَّلامَةِ وَ دَوامِها، وَ اَعُوذُ بِكَ يا رَبِّ مِنْ هَمَزاتِ الشَّياطينِ، وَاَحْتَرِزُ بِسُلْطانِكَ مِنْ جَوْرِ السَّلاطينِ، فَتَقَبَّلْ ما كانَ مِنْ صَلـوتي وَصَوْمي، وَ اجْعَلْ غَدي وَ ما بَعْدَهُ اَفْضَلَ مِنْ ساعَتي وَ يَوْمي وَ اَعِزَّني في عَشيرَتي وَ قَوْمي، وَ احْفَظْني في يَقْظَتي وَ نَوْمي، فَاَنْتَ اللهُ خَيْرٌ حافِظاً، وَ اَنْتَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ، اَللَّـهُمَّ اِنّي اَبْرَءُ اِلَيْكَ في يَوْمي هذا وَ مابَعْدَهُ مِنَ الاْحادِ، مِنَ الشِّرْكِ وَ الاِْلْحادِ، وَ اُخْلِصُ لَكَ دُعآئي تَعَرُّضاً لِلاِْجابَةِ، وَ اُقيمُ عَلي طاعَتِكَ رَجآءً لِلاِْثابَةِ، فَصَلِّ عَلي مُحَمَّد خَيْرِ خَلْقِكَ الدّاعي اِلي حَقِّكَ، وَاَعِزَّني بِعِزِّكَ الَّذي لايُضامُ، وَ احْفَظْني بِعَيْنِكَ الَّتي لا تَنامُ، وَاخْتِمْ بِالاِنْقِطاعِ اِلَيْكَ اَمْري، وَ بِالْمَغْفِرَةِ عُمْري، اِنَّكَ اَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحيمُ.