فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما فتنه ۸۸ را فراموش نمی کنیم.
تصاویر به آتش کشیدن یک بسیجی در روز عاشورا در فتنه ۸۸
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📨 : تصاویری غمانگیز از حرم امام حسین علیهالسلام و محیط پیرامون بین الحرمین در زمان رژیم صدام و بعد از حمله آن رژیم نحس به حرم ...
برای شادی روح شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرممون یه صلوات بفرستید...
این عزت و سربلندی این روزهامون و راحت زیارت رفتنمون رو مدیون اونا هستیم
#یاامیرالنحل
@amirannahl313
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹استاد عالی در مراسم حسینیه امام خمینی قدس سره الشریف
🌱نعمت جمهوری اسلامی به والله العظیم از بزرگترین نعمتهای پروردگار عالم است که به ما داده.
🌱شیعه در طول تاریخ حکومت ولایی نداشته، حتی در زمان امیرالمومنین.
🌱تنها حکومت ولایی مال زمان ماست. در این چهل و پنج سال است که شیعیان و مومنین حاکم را بعنوان نائب امام زمان، بعنوان ولی خدا پذیرفتند.
🌱فقیهترین، شجاعترین، مدیرترین، مدبرترین، با تقواتری فرد امت در راس قرار گرفته. دیگه بعدش خود معصوم و ولی الله الأعظم عجلاللهتعالیفرجهالشریف است.
#اللهماحفظقائدناالامامالخامنهای
@khakriz01 عضو شوید
💢خوراک مار و مور خواهید شد و آرزوی رهبری را به گور خواهید برد.💢
قبلا گفته بودیم آقایان اصولگرا دست از نزاع و تخریب همدیگر بردارید، در صورت شکست در انتخابات ریاستجمهوری، فاز بعدی آنها توطئه برای رهبری خواهد بود، غربگرایان اگر توی انتخابات ریاستجمهوری از مردم و طیف انقلاب تودهنی محکمی خوردهبودند، هیچگاه هوس تصاحب جايگاه رهبری نمیکردند، حالا هی دوگانه قالیباف، جلیلی درست کنید و همچنان در آتش فتنه بین نیروهای انقلاب بدمید.
باغی انقلاب
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ درود به غیرت و شرافت دینی این مرد که شجاعانه در مورد بیحجابی این ایام تذکر میده!
👈🏻لطفا تا میتونید منتشر کنید!!!
@khakriz01 عضو شوید
✅ عِبرتها ودرسهای عاشورا ⁉️ 🌴
عاشورا صرفاً ؛ یک کلاس انشاء نیست که ابی عبدالله ، آنرا درعاشورای ۶۱ نوشته باشد وبیش ازهزارسال ؛ خطبا ومداحان وروضه خوانها آنرا تکرارکنند .
🔺 اگرچه بیان واقعه کربلا بخاطرعمق فاجعه ؛ هر روز وهرسال هم که گفته و خوانده شود ، دلها شکسته واشگ عاشقان جاری میگردد اما کربلا وعاشورا؛ درس وعبرت دارد که مقام معظم رهبری حدود ۳۰ سال پیش تحلیل مفصلی در این خصوص داشته اند .
🔹 اما آنچه که مهم است به قول حاج قاسم عزیز : (ایران حرم است و ما ملت امام حسینیم ) ولذا ملت امام حسین سرش کلاه نمیرود وباید بداند که انقلاب اسلامی ادامه دهنده فرهنگ عاشورا ونهضت کربلاست ولذا ؛
۱- باید عبرت بگیریم که چگونه شد که نمازخوانها و بعضاً بستگان و فامیلها با حسین نیامدند وآنهائی هم که آمدند؛ برای کشتن حسین عزم کربلا کردند. اینها مسیحی ویهودی وغیر مسلمان نبودند ؛ اکثراً پیامبر وعلی وفاطمه وامام مجتبی را درک کرده بودند . وچگونه میشود که نمازخوانها به جنگ نماز رفتند مثل حرکت نرم امروز اصلاح طلبان .
۲ - درس بگیریم و درزندگی امروزِ انقلاب اسلامی بکارببندیم . وبه فرموده شهید مطهری ؛ یزید هزاروچهارصد سال پیش را رها کنید وبروید یزید زمان خود را بشناسید .
۳- کربلا به غیراز نوحه واشک وشور ؛ ابعاد سیاسی گسترده ای هم دارد که باید با دقت آنرا بررسی ودر جهت تکمیل نهضت عاشورا ازآن بهره جُست وفریب خواص خائن را نخوریم .
🔺 امروز جمهوری اسلامی گرفتاردشمنیِ سخت ونرم شده است وآمریکا ودشمنان انقلاب ؛ ازدرون جبهه انقلاب یار گیری کرده اند وبصورت مکرر ومستمر ایجاد فتنه میکنند . وقصد آنها به تسلیم کشاندن ویا به مسلخ بردن امام جامعه می باشد . ولذا عوامل آنها ونفوذیهای داخلی بصورت مرموزانه در جهت اهداف دشمنان ایفای نقش میکنند اگر عاقلانه وبدون تعصب بیندیشیم ؛ مصداق یزید ؛ شریح قاضی؛ عمر سعد ؛ شمر؛ ابن زیاد ؛ شبث ابن ربعی ؛ حَرمله و دهها مورد دیگر را میتوانیم دراین عصر خودمان شناسائی کنیم اگر چه اکثرا آنها برای مردم مشخص شده اند .
🔹 امروز بعضی خواص عافیت طلب ومذبذب بویژه کسانی که دراحزاب سیاسی خائن فعالیت میکنند مصداق همان افراد صدر اسلام میباشند . وباید توجه کنیم که چه کسانی درفتنه ها بویژه فتنه ۸۸ و۱۴۰۱نقش آفرینی کرده بودند والان هم درکمین انفلاب ومردم نشسته اند . اگرچه ازرسول خدا بیان شده که ازفتنه های آخر زمان ناراحت نباشید زیرا که منافقین این عصر آشکارو رسوا میشوند .
🔹اسلام همیشه ازخواص ضربه خورده است وهمین خواص بودند که درسر بزنگاههای انقلاب برای اینکه هزینه ولایت نشوند مردم را دربیابانها وبر سردوراهی رها کرده اند .
هاشمی ؛ خاتمی ؛ روحانی و آخوندهای اصلاح طلب ومطرود و امثالهم یک تفکر باطل داشته ودارند و تمام بدبختی امروز مردم از تفکر ودوگانه بودن این نوع خواص میباشد . آیا واقعا اینها نمی فهمند که حضرت آقا راه درست را میرود و با عمل منافقانه خود درمقابل رهبری می ایستند ومردم را فریب میدهند .؟؟
🔺 وحرف آخر اینکه 👈 باید ازعاشورا درس وعبرت گرفت تا حادثه کربلا دوباره تکرار نشود چون قضیه کربلا ؛ آغاز خفقان وکشتار و بی رحمی وسرکوب همیشگی مردم خواهد بود . ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ فرهادنیا
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسجد اموی
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک مسیحی:
اگر #حسین علیه السلام و اصحابش را داشتیم عاشق غبار لباسشان می شدیم
#محرم
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علی کریمی:
منهم جوگیر شدم، اشتباه کردم
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹عجب حرفی زد !!!
🔸تو این ۵ دقیقه تمام تاریخ از جلوی چشممون عبور میکنه!!!😭😭😭
🔻علت عدم موفقیت جامعه اسلامی...
امام حسین علیه السلام رومحبّینش کشتن
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😲تفاوت یک به اصطلاح اصلاح طلب لیبرال و غرب گرا با یک مسلمان پایبند به اصل دشمنی با ظالم و دفاع از مظلوم
را در این دو دقیقه به وضوح ببینید😲
...
⚫براستی (سیاست خوبِ)
(یک لیبرال غرب زده)
(با یک نامسلمان و کافر)
چه تفاوتی دارد؟؟
#یاامیرالنحل
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا می گوییم دولت سوم روحانی؟
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پروژه حذف شیعیان
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در پی افزایش سرقت در کانادا
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از هفته آینده «مش قربونعلی ها» می آیند، حسین فریدون ها می آیند، مهدی جهانگیری ها می آیند.
ظریف و پزشکیان هم مثل حسن روحانی و اسحاق جهانگیری با کنسرت شجریان سرگرمتان می کنند تا تمرکز آنها را بهم نزنید.
اما شما باز هم پشیمان می شوید و به جای عبرت گرفتن باز هم طلبکار می شوید.
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آزادی غربی
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در تاریخ خواهند نوشت
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام غیر عادی رهبر جنبش نجبا
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علت اصلی تورم
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عربستان در اینستا گرام
&
عربستان در واقعیت
#خاکریزطنزانقلاب🤣 | عضوشوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/3180134621Ce870ac9ce
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما سیاستمداران آمریکایی هستیم
#خاکریزطنزانقلاب🤣 | عضوشوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/3180134621Ce870ac9ce
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امپراتوری در حال فرـوپاشی
@khakriz01 عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌پزشکیان در مناظرات:
جلیلی دروغ میگوید، من حزبی نیستم!
📌ظریف در اولین مصاحبه تلویزیونی: پزشکیان نامزد حبهه اصلاحات بوده!
@khakriz01 عضو شوید
🔻دیانت در نسخۀ لیبرالهای مذهبی -۱
🖊مهدی جمشیدی
۱. لیبرالهای مذهبی، هویّت پیچیدهای دارند: تودرتو و چندلایهاند و همچون یک متنِ ناخواسته، محمل تأویلهای متعدّد قرار میگیرند و برداشتهای متفاوت را برمیتابند. هر کسی میتواند از زاویهای و به اعتباری به آنها بنگرد و فهم خاصی را ارائه کند. اما حقیقت این است که اینان، باطن «دین» را به نفع «تجدّد»، مصادرهبهمطلوب میکنند و پوستهای بیخاصیّت و شعاری و ظاهری از دین را به عوام عرضه میکنند تا نشان بدهند که میان دین و تجدّد، جمع کردهاند. عوام نیز که دلبستۀ دین هستند و البته به دلیل غربزدگی تاریخی، بیشوکم نیز سودای تجدّد دارند، فریب اینان را میخورند و «نسخۀ متناقض»شان را میپذیرند. نخستین نسل از لیبرالهای مذهبی، در روشنفکران دورۀ مشروطه متولّد شد و اینجا، نقطۀ آغاز روایت لیبرالی از اسلام بود. التقاط در رویکرد متمایل به عالَم تجدّد، در این برهۀ تاریخی تحقّق یافت و به یکی از چالشهای معرفتیِ جامعۀ ایران تبدیل شد.
۲. اگر از تحوّلات و تطوّرات نیم قرنِ پس از این بگذریم، به نهضت آزادی و مهدی بازرگان میرسیم که ظهورشان در دولت موقت، در عمل و عین نشان داد که لیبرالهای مذهبی، چه اوصاف و احکامی دارند. اینان، چنان مسألهدار و زاویهمند شدند که امام خمینی، چارهای جز حذف و طردشان ندید و قاطع در برابر حضور و حیاتشان در حاکمیّت ایستاد. نسخههای «اصلاحی» و «اعتدالی» از لیبرالیسم مذهبی، در دهههای بعدی سر از خاک التقاط بیرون آورد و برخلاف بازرگان که منتقدِ حاشیهنشین و غیررسمی بود، اینان به عرصۀ «قدرت رسمی» راه یافتند و دههها، نهادهای اصلی و عمدۀ حاکمیّت را در اختیار گرفتند. بهاینترتیب، مرزهای هویّتیای که امام خمینی در دهۀ شصت بر آنها اصرار میورزید، بهتدریج درهمشکسته شدند و اختلاط سیاسی در ساحت قدرت رسمی به وقوع پیوست؛ چنانکه یکی از بحرانهای نظام جمهوری اسلامی در دهههای گذشته، نزاع دامنهدار و دشوار بر سر «تداوم هویّت انقلاب» و ایستادن در مقابل خط «استحاله» و «مسخ» آن بوده است.
۳. در ترکیب لیبرالهای مذهبی، مسألهای که در نسبت با عوام موضوعیّت دارد، همین لفظ مذهبی است. لیبرالها، چهرۀ عریان ندارند و آشکارا، منطق سکولار خویش را بیان نمیکنند، بلکه نقاب دیانت بر چهره دارند و حتی با ادبیات دینی، تجدّد را به جامعه القا میکنند. اگر میان «وجه لیبرالی» و «وجه دینی»، تفکیک و تمایز ایجاد کنیم و مجال ترکیب و تلفیق ندهیم، نقشۀ اجتماعی اینان، فرو خواهد ریخت. پس باید در پی واسازی و تجزیه بود و تعارضهای درونی و تضادهای نهفته را در برابر دیدۀ عوام نهاد تا پوشش تزویر، برافتد؛ از جمله باید نسبت هویّتیِ آنها را با عاشورا فهم کرد.
۴. لیبرالهای مذهبی، «انقلاب حسین» را میستایند، اما برای اکنون، «انقلاب» و «انقلابیگری» را برنمیتابند و نسخۀ اصلاح میپیچند. میگویند انقلاب، سرنوشت نامشخص دارد و طرحی است که به دلیل وسعت آرمانها، محاسبهناپذیر است. به تبعیّت از کارل پوپر، بر این باور هستند که انقلاب، وعدۀ بهشت میدهد اما در عمل، جهنم میآفریند. ازاینرو، باید از انقلاب بر حذر بود و دچار خاماندیشی و بلندپروازی نشد. اگر هم جامعهای، سودایی شد و هوس انقلاب در سر پرورانید و انقلابش نیز به سرانجام رسید، باید انقلاب را یک «نقطه» و «لحظه» بداند و بیدرنگ پس از این، انقلاب و انقلابیگری را کنار بنهد و از «نهضت» به «نهاد» عبور کند. نظریۀ «نظام انقلابی»، خیال اندر خیال است و هیچگاه میان انقلاب و نظام، همافقی و همنشینی پدید نمیآید. باید میان این دو، یکی را انتخاب کرد و دیگری را وانهاد. و اقتضای عقل و ضرورت زمانه این است که «آرمانخواهیِ انقلابی» را به فراموشی بسپریم و یک «نظام واقعبین» را صورتبندی کنیم. ایدئولوژی انقلابی، فقط تا هنگامۀ وقوع انقلاب، کارکرد دارد و پس از آن، با سر به دیوار سختِ واقعیّت برمیخورد و انقلابیها در اثر این حادثه، درمییابند که منطق انقلابی، فقط به کار ویرانکردن نظم سیاسی میآید و نمیتوان با منطقی که انقلاب میکنند، حکومت کنند. راه «حکومت» از «انقلاب» جداست و نظریۀ نظام انقلابی، خیالپردازیِ شبهنظری است. بهاینترتیب، باید «سرمایۀ انقلابی» را نیز کنار نهاد و به «سرمایۀ اجتماعی» رو آورد. باید در پی «عادیسازی» بود؛ به این معنی که وضع انقلابی، اضطراری و موقتی و نابخردانه است و نباید در آن ماندگار شد، بلکه باید شتابان، به سوی وضع عادی و بهنجار حرکت کرد و رویکردها و انگیزهها و اندیشههای انقلابی را به تاریخ سپرد. باید «نظام» و «اصلاح» را جایگزین «انقلاب» کرد و از انقلاب، یک خاطرۀ تاریخیشدۀ استثنایی ساخت. واقعۀ کربلا نیز با همۀ عظمتش، یک استثناست که قابل اقتباس و اخذ نیست.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
@khakriz01 عضو شوید