eitaa logo
تبلیغ مجازی حجت الاسلام خلیلیان
82 دنبال‌کننده
57.1هزار عکس
37.1هزار ویدیو
494 فایل
تبلیغ در فضای مجازی ماه مبارک رمضان 1342 1400 ه.ش) حجت الاسلام خلیلیان آدرس کانال: @khalilian_tabligh ارتباط با ادمین: Eitaa.ir/Majid_khalilian
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ ازمون نفت میخرن تو اوج تحریم، ربطی هم به برجام و FATF نداره!!! قابل توجه طرفدارای ظریف و حومه... 🔻 رضا رضوی 🔰 بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/3253993472C88d01d5de6
⭕️این آقا رضا هم فکر کرده قوه قضائیه، شبیه بالشت ها و صندلی های خونشونه که رژه برن برای شازده! 🔰 بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/3253993472C88d01d5de6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️برای دوستانی که فراموش کرده بودن😁 🔻اظهارات روح الله زم در مورد رضا پهلوی! 🔰 بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/3253993472C88d01d5de6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رایگان به تماشای نمایش بزرگ میدانی «جــهـان بـانو» بنشینید 🔸این نمایش مهیج از ۱۷ اردیبهشت‌ماه تا به امروز میزبان ۶۰ هزار نفر از مردم تهران بوده است و تا ۲۶ تیرماه نیز همچنان ادامه دارد. 🔰هر شب بوستان ولایت تهران - ساعت ۱۹:۳۰ 🔹علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت رایگان به سایت namaticket.ir مراجعه کنید. @pedarefetneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دنیای بدون گلزار ⁉️وقتی میگن سلبریتی پرستی شکل گرفته یعنی این ( مرجعیت سلبریتی) با خودمون فکر کنیم چی به سر فرهنگمون اومده که بعضی مردم انقدر خودشون رو کوچک میکنن... 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh2 🔜
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ برای اونایی که از قوانین اسلام، دیه و نفقه و مهریه رو میخوان ولی حجاب رو نه! 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh2 🔜
آیت الله حق شناس(ره) : ‼️ خیلی عجیب است که انسان اظهار محبت خدا بکند و معصیت او را هم بکند! اگر کسی محبت به کسی دارد ، باید از او تبعیت کند ، ولی شما‌ از پروردگار عزیز تبعیت نمی‌کنید ! 📚 ز ملک تا ملکوت / ج ۱ / ص ۹۱ . 📚 🔹@h_khoban_ir
🔸 اگر از دینداری لذت نمی‌بری، یعنی دینداری‌ات ایراد دارد! 🔸 بندگی، موتور تولید نشاط برای زندگی است 🌼 راه‌های رسیدن به حال خوش معنوی و نشاط زندگی (ج۱) 🔻 ما برای زندگی نیاز به نشاط داریم. اما این نشاط را از کجا باید بگیریم؟ از آن جایی که بیشتر به ما نشاط بدهد و آن «دین» است. علی(ع) می‌فرماید: دین، سرور است «الدِّینُ حُبُورٌ» 🔻 البته ما لذت دنیا را نفی نمی‌کنیم، اما دنبال لذت و نشاط خیلی بالاتری هستیم که این نوع لذت، با دینداری و بندگی به‌دست می‌آید. بندگی، موتور تولید نشاط برای زندگی است. 🔻 اهل معنویت باید چندین برابر افراد معمولی از زندگی‌شان لذت ببرند و برای درس‌خواندن، کار کردن و فعالیت‌های زندگی‌، نشاط و انرژی مضاعف داشته باشند. 🔻 اگر از دینداری لذت نبریم و سرِ حال نیاییم، یا در دینداری ما ایرادی هست و بیراهه رفته‌ایم، یا اینکه هنوز در اول راهیم. اگر به هر دلیلی، خودمان را به دینداری متقاعد کنیم، اما از آن لذت نبریم و نشاط پیدا نکنیم، دینداری ما توأم با عُجب و غرور خواهد شد. 🔻 چرا انسان دچار ریا می‌شود؟ چون از متنِ عبادتش لذت نمی‌برد، لذا دنبال حاشیۀ آن می‌رود و می‌‌خواهد از تشویق دیگران لذت ببرد. اگر تهِ دلش از عبادت لذت می‌برد، دیگر لازم نبود تظاهر کند یا قیافه بگیرد. 🔻 کسانی که از دینداری خود لذت نمی‌برند، دیگران را نسبت به دین، زده می‌کنند، دعوای بیجای «دین و دنیا» پیش می‌آورند و سوءتفاهم‌های فراوان در جامعه نسبت به دینداری پدید می‌آورند. 📚 🔹@h_khoban_ir
💌 دنیا همین است؛ تا آدم عاشقِ دنیاست و به این دنیا چسبیده، حال و روزش همین است. اما اگر انسان سرش را به سمتِ آسمان بالا بیاورد و کارهایش را برای رضای خدا انجام دهد، مطمئن باش زندگی‌اش عوض می‌شود و تازه معنی زندگی کردن را می‌فهمد. ...🌷🕊 📚 🔹@h_khoban_ir
📢 رنج‌های انسان به‌اندازۀ تعلّقات و توقّعات اوست. شما در زندگی، به هر اندازه‌ که توقّعتان بالا باشد، رنجتان افزایش پیدا می‌کند. برای مثال، اگر کسی توقّع داشت که وقتی به خانه می‌رود، با یک سُفرۀ آراسته مواجه شود، اگر مشکل کوچکی در خانه پیش آمده باشد، رنج می‌برد. در حالی که اگر توقّعش پایین بود، دائماً شاکر بود. 💠 آیت‌الله میرباقری: «رنج‌‌های انسان به‌اندازۀ توقّعات و تعلّقات اوست. شما اگر ازدواج می‌کنید در این ازدواج، به هر اندازه‌ای که توقّعتان بالا باشد، رنجتان افزایش پیدا می‌کند. یک استاد عزیزی می‌فرمود: «من وقتی خانه می‌روم، متوقع نیستم که همسر من در عالَم طبیعت باشد. وقتی می‌روم و در می‌زنم و او پاسخ می‌دهد، می‌گویم: الحمدلله که زنده و سالم است. وقتی می‌بینم روی باز دارد، می‌گویم: الحمدلله که در خانه مشکلی پیش نیامده است. سفره که می‌اندازد، می‌گویم: الحمدلله فرصت کرده و غذا هم پخته است. می‌بینم غذای لذیذی پخته، باز می‌گویم: الحمدلله...». همه‌اش می‌شود الحمدلله. اما اگر کسی خیال کرد که باید با یک سفرۀ آراسته مواجه شود، اگر یک مشکل کوچک در خانه پیش آمده باشد، رنج می‌بَرَد؛ در حالی که اگر توقّع پایین بود، دائماً لذّت می‌برد. بنابراین، توقّعات ماست که رنج‌های ما را شکل می‌دهد. وقتی آدم در این دنیا توقّعات زیادی داشت که امکان وصولش در این دنیا نیست، رنج می‌برد. این آدم‌ها دارای حرص و توقّعات فراوان از دنیا هستند و خیال می‌کنند دنیا دارالخلود است، که نیست! انسان وقتی به امری ـ که آن امر فانی است ـ تعلّق پیدا می‌کند، پیداست که همراه با بودنش هم رنج می‌برد؛ انسانی که دلخوش به بهار است، در بهار نگران پاییز است؛ لازم نیست پاییز بیاید؛ چون وقتی پاییز آمد، دائم محزون است، اما «إِنَّ أَوْلِیاء اللّهِ لاَ خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَلاَ هُمْ یحْزَنُونَ». 📚 🔹@h_khoban_ir