⭕️اونایی که بجای اندوه چشماش، سرکرده گروه تروریستی رو دیدن خیلی کثیفن 😕
🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
⭕️ سردار عبداللهی: پاسخ سختی به اسرائیل خواهیم داد
🔻معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح:به دشمن اخطار میکنیم که ایستادگی ملت ایران را بار دیگر امتحان نکنید و اگر مشکلی برای کشور به وجود آید جوانانمان مصممتر از گذشته وارد نبرد علیه دشمن و دفاع از ایران میشوند.
♦️ایران پاسخ سختی به اسرائیل به دلیل شهادت مهمانش اسماعیل هنیه خواهد داد ولی زمان پاسخ مشخص نیست و رژیم صهیونیستی خواب اینکه ایران پاسخ این جنایت را نمیدهد را باید به گور ببرد.
🆔 @pedarefetneh | #پدرفتنه
🆔 @pedarefetneh | #پدرفتنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ وزیر امور خارجه در چایخانه حرم امام رضا(ع)
🆔 @pedarefetneh | #پدرفتنه
⭕️ گلشیفته هستم
نقش اول یک فیلم اسراییلی در نقش مامور موساد☺️
لطفا فقط به چشمام نگاه کنید جای دیگه رو نبینید🙏🏻
کثیف هم شمایید ،همکار قاتلین کودکان هم شمایید
🆔 @pedarefetneh | #پدرفتنه
🆔 @pedarefetneh | #پدرفتنه
⭕️طرف سر تا پاش عمل جراحیه بعد میاد این دختر نخبه که ۱۲ سال زحمت کشیده و درس خونده رو مسخره میکنه
یا اون پسری که با پول باباجون کل عمرشو مشغول الواتی،ولگردی و گل زدنه میگه من انقدر کتاب نداشتم توی ۱۲ سال تحصیلم
درسته همه بی مصرفهایی مثل شما اهل درس خوندن و تلاش نیستن!
🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
⭕️اون خانم که اون وسطه، خودش اعتراف کرده با ناخن گیر پوست میکنده
دلم برای شهید آرمان سوخت....💔
🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
6.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من یتق الله...یرزقه من حیث لایحتسب
ان تنصرالله ینصرکم
سخنان اعجاب برانگیز مشاور فرمانده هوا فضای سپاه
🆔 @sh_montazerin
.
درباره سخن ناروای آقای پناهیان
🔹بی دقتی آقای پناهیان و متهم کردن روزنامه کیهان به ایجاد دوقطبی، موجب ذوقمرگی رسانه های زنجیره ای یی شد که اتفاقا ماموریت اصلی آنها دوقطبی سازی در کشور است.
🔻 نگاهی به رسانه هایی که از سخن نسنجیده و ناروای آقای پناهیان استقبال کردند، نشان می دهد این خطیب محترم دچار خطای تشخیص شده و به سمت جبهه خودی شلیک کرده است.
🔹استقبال کنندگان، همان هایی هستند که اتفاقا خود را در قطب معارضه و تحریف و تخریب نظام و انقلاب تعریف کرده اند.
🔻دو قطبی سازی را باید تعریف کرد و گرنه رهزن عقلانیت و انصاف می شود. دوقطبی سازی، مذموم و مطرود است، در عین حال نمی توان تقابل اساسی جریان تبیین و روشنگری با جریان تحریف و تشکیک و تخریب محکمات انقلاب اسلامی را با دوقطبی سازی اشتباه گرفت.
🔹ایشان اگر دقت به خرج می داد، می دید که کیهان طی دو ماه گذشته در کنار برخی انتقاد ها، موثرترین حمایت ها را از آقای پزشکیان داشته که در آرشیو این روزنامه موجود است. در عین خال، استدلال کیهان روشن است: این که کابینه را مقدس سازی نکنند و مسئولیت و عملکرد آن را پای رهبری ننویسند.
🔻کیهان، هم آقای پزشکیان را از برخی همراهان ناهمراه بر حذر داشته است و هم تاکید دارد که اگر جریان نفاق فرصت یابد به نام وفاق، نفوذ و مهره چینی کند، فرصت خدمتگزاری دولت را نابود خواهد ساخت و این، خسارت غیر قابل جبران، نباید اتفاق بیفتد. رویکرد کیهان، ترجیح برخورد صادقانه، بر برخورد مجامله آمیز و منافقانه است.
🔹این نکته مهم را باید یادآور شد که به تصریح امیر مومنان (ع)، «کثرت وفاق، نفاق است». و نیز، این بیان حکیمانه از آن حضرت است که فرمود: «به خدا چون كفتار نباشم كه با آهنگ به خوابش كنند و فريبش دهند و شكارش كنند. من تا زنده ام به يارى جوينده حقّ، رويگردان از آن را، و با فرمانبر يكدل، نافرمان بد دل را می زنم.»
🔻 سخن اخیر آقای پناهیان، بی انصافی بود و امید که ایشان، این اظهار نظر نسنجیده را که احتمالا از سر سهو لسان بوده، جبران کند.
#محمدایمانی
7.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هضم این ویدئو بسیار بسیار سنگینه
و قلبی نورانی میخواد
از دستش ندهید
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
نشر حداکثری لطفا
از نشر این ویدئو دریغ نفرمایید.
6.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حلول ماه ربیع الاول بر شما مبارک باد
🔷 مناظره ای انصافاً زیبا و خواندنی از یک فرد عادی که ابوحنیفه را محکوم کرد.
دو نفر از شیعیان در گذرگاهی از بغداد به مجلس بزرگی رسیدند
پرسیدند: این مجلس متعلّق به کیست؟
گفتند: مجلس درس امام اعظم ابوحنیفه است
راوی می گوید
رفیق من که اسمش فضل بن حسن بود و مردی متعصّب در مذهب شیعه و در عین حال آدمی بحّاث و با اطلاع از مبانی مذهب بود گفت:
من می روم و با این مرد مباحثه می کنم و تا او را ملزم و مجاب نکنم از این مکان نمی روم
گفتم: این عالم بزرگی است و از عهدۀ بحث با او بر نمی آیی
گفت: من معتقد به مذهب حقم و حق مغلوب نمیشود
وارد مجلس شدیم و نشستیم و در فرصتی مناسب فضل از جا برخاست و گفت:
ایها العالم من برادری دارم که رافضیست و هر چه می خواهم به او بفهمانم که ابوبکر بعد از پیامبر اکرم افضل امّت و خلیفۀ حق بود
نمیپذیرد
و می گوید: علی بن ابیطالب افضل و خلیفۀ بحق است
لطفاً دلیل قاطعی به من یاد دهید که به او بفهمانم و او را به راه راست بیاورم
ابوحنیفه گفت: به برادرت بگو بهترین و روشن ترین دلیل این است که پیامبر اکرم (ص) همواره در میدان های جنگ آن دو بزرگوار ابوبکر و عمر را کنار خود مینشاند و علی را مقابل نیزه و شمشیر دشمن می فرستاد! و این نشان می دهد که آن دو نفر محبوب پیامبر بوده اند و چون آن حضرت می خواسته که آنها بعد از خودش جانشین باشند آنها را حفظ می کرد! و چون علی را دوست نمی داشت طردش می کرد و او را به میدان می فرستاد تا کشته شود و این بهترین دلیل بر افضلیت ابوبکر و عمر است
فضل گفت: بله من این را به برادرم می گویم
ولی او ازقرآن به من جواب می دهد ک:
فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما
خداوند مجاهدین را بر قاعدین و نشستگان برتری واجری بزرگ برای آنان آماده است»
به حکم این آیه علی «مجاهد»
افضل از ابوبکر و عمر «قاعد» است.
ابوحنیفه گفت: به او بگو از این بهتر می خواهی که ابوبکر و عمر قبرشان کنار قبر پیامبر و چسبیده به قبر آن حضرت است در حالی که قبر علی از قبر پیامبر دور افتاده و در عراق است!
فضل گفت: بله این را هم به برادرم می گویم
امّا او می گوید: آن ها غاصبانه در کنار پیامبر دفن شده اند!
برای این که خداوند فرموده است:
«ای مؤمنان بدون اذن و اجازۀ پیامبر داخل خانه اش نشوید..»
و می دانیم که رسول اکرم( ص،) در خانۀ خودش دفن شده و آن دو نفر بدون اذن در خانۀ آن حضرت دفن شده اند و محل دفن ایشان غصبی است
ابوحنیفه که از این گفتگو سخت ناراحت شده بود تأمّلی کرد و سپس با لحنی تند گفت: به این برادر خبیثت بگو آنها غاصبانه در خانه پیامبر(ص)
دفن نشده اند! بلکه عایشه و حفصه که دختران آن دو بزرگوار و همسران پیامبر (ص)
بودند و از پیامبر( ص) مهریه طلبکار بودند پدرانشان را در مهریه خودشان دفن کردند!
فضل گفت: بله من این مطلب را هم به برادرم گفته ام ولی او باز آیه ای برای من می خواند و می گوید: پیامبر به همسرانش بدهکار نبوده است
برای اینکه خداوند فرموده است:
«ای پیامبر ما همسران تو را که مهرشان را پرداخته ای برای تو حلال کردیم»
طبق این آیه پیامبر اکرم
مهریۀ زن هایش را داده بود و وقتی که از دنیا رفت به زن هایش بدهکار نبوده است
ابوحنیفه اندکی تأمّل کرد و گفت:
به این برادرت بگو درست است که همسران پیامبر (ص) مهریّه طلبکار نبوده اند اما سهم الارث که از ماتَرَک پیامبر داشته اند و ماتَرَک یعنی آنچه پیامبر اکرم بعد از مرگش از خود باقی گذاشته نیز همین خانه اش بوده و شرعاً سهمی هم از آن خانه به همسرانش می رسد و چون عایشه و حفصه وارث پیامبر (ص) بوده اند پدرانشان را در سهم الارث خودشان دفن کرده اند و بنابر این غصبی در کار نبوده است!
فضل گفت: بله من این را هم به برادرم گفته ام.
ولی او می گوید: شما آقایان سنّی ها مگر نمی گویید: پیامبر ارث نمی گذارد و خودتان حدیث نقل می کنید که پیامبر اکرم( ص) فرموده است:
«ما پیامبران اصلاً ارث نمی گذاریم و هر چه از ما باقی مانده صدقه است»
پس طبق گفته خودتان عایشه و حفصه سهم الارث نداشتهاند
به همان دلیلی که شما حضرت فاطمه علیها السلام را از فدک محروم کردید و گفتید: پیامبر (ص) ارث نمی گذارد آن دو همسر نیز نباید ارث ببرند
آیا دختر از پدر ارث نمی برد اما همسر از شوهر ارث می برد؟!
حتی اگر ارث هم ببرد یک نهم از یک هشتم یعنی یک هفتاد دو دوم یا یک وجب است نه به اندازه یک قبر.
سخن که به اینجا رسید ابوحنیفه از کوره در رفت و گفت:
ت: اُخْرُجُوهُ فَاِنّهُ رافِضِیّ وَلا اَخَ لَه
این مرد را بیرون کنید او شیعه است و اصلا برادر ندارد.
📚 منبع:
طبرسی، احتجاج، ج۲، ص۱۴۹، نشر اسوه