eitaa logo
صوت‌های رهبر انقلاب
4.9هزار دنبال‌کننده
224 عکس
10 ویدیو
13 فایل
☑️ «کانال صوت‌های رهبر انقلاب» به صورت موضوعی و مناسبتی در پیام‌رسان‌های ایتا، بله و سروش فعالیت می‌کند.🔻 @khamenei_voice ✅ این کانال وابسته به مجموعه‌ی «تبیین منظومه فکری رهبری» می‌باشد.🔻 @t_manzome_f_r 📩 مدیر @tabyin_manzome
مشاهده در ایتا
دانلود
نشانه های زنده بودن مجلس ۲.mp3
1.43M
نشانه‌های ۲.حضور ‌سیاسی در فضای ‌‌کشور و جهان در کلام استاد @khamenei_voice @t_manzome_f_r
وظایف نمایندگان مجلس.mp3
1.29M
وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کلام استاد @khamenei_voice @t_manzome_f_r
مطالبه گری از مجلس.mp3
372K
در راه از دولت و مجلس افکار عمومی را همراه کنید. در کلام استاد @khamenei_voice @t_manzome_f_r
لزوم توجه مجلس به رکود و تولید داخلی و...mp3
1.87M
مجلس به مسئله رکود و تولید داخلى و اشتغال توجه کند. در کلام استاد @khamenei_voice @t_manzome_f_r
صوت‌های حضرت آیت‌الله‌العظمی استاد به مناسبت سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران 🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
صوت‌های حضرت آیت‌الله‌العظمی استاد به مناسبت روز (۴۱هجری قمری) و ویژگی‌های ایشان 🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
تحلیل رهبر انقلاب از صلح امام حسن مجتبی.mp3
2.3M
تحلیل آیت‌الله خامنه‌ای از صلح امام حسن مجتبی علیه‌السلام در کلام استاد @khamenei_voice @t_manzome_f_r
صوت‌های حضرت آیت‌الله‌العظمی استاد به مناسبت روز 🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
ثروت عظیم.mp3
916.9K
وجود دانشجو در کشور یک ثروت عظیم است. در کلام استاد @khamenei_voice @t_manzome_f_r
دانشجو، سنگر ایستادگی در مقابل زیاده خواهی.mp3
2.61M
دانشجو باید سنگر ایستادگی را در مقابل زیاده‌خواهان تقویت کند. در کلام استاد @khamenei_voice @t_manzome_f_r
فهم وضع کنونی کشور.mp3
355.5K
یکی از موارد مهم برای تشکل‌های دانشجویی فهم وضع کنونی کشور است. در کلام استاد @khamenei_voice @t_manzome_f_r
کیفیت دانشجوی انقلابی امروز.mp3
1.08M
کیفیت دانشجوی انقلابی امروز از اوائل انقلاب بالاتر است. در کلام استاد @khamenei_voice @t_manzome_f_r
سوابق درخشان دانشجویی.mp3
314.6K
دانشجویان بعد از پیروزى انقلاب درخشانی را به ثبت رسانده‌اند. در کلام استاد @khamenei_voice @t_manzome_f_r
یک وظیفه دانشجو، داشتن بصیرت.mp3
1.58M
یکی از وظایف دانشجویان و با چشم باز نگاه کردن به محیط است. در کلام استاد @khamenei_voice @t_manzome_f_r