eitaa logo
حمیدرضا خاندوزی
2.3هزار دنبال‌کننده
799 عکس
375 ویدیو
102 فایل
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم "اینجا محلی است برای مقابله با تهدید نرم افزاری دشمن؛ برگزاری دوره‌های مربّی و متربّی، مدرسه تشکیلات، درنگی در تفسیر تسنیم ‌ 👤 پشتیبان: @khandozi315
مشاهده در ایتا
دانلود
حمیدرضا خاندوزیروضه ایام فاطمیه(3).mp3
زمان: حجم: 9.48M
🏴 (۳) بی سبب نیست شب جمعه شب رحمت شد مادری گفت "حسین جان"، همه را بخشیدی 📅 ۱۴۰۳/۰۹/۰۳ 🕌 هیئت محترم حسن ابن علی علیه السلام 🆔 @khandozi_ir
🏴مشکلی که حضرت فاطمه(س) با آن مواجه بود مشکل «یکی دو نفر» نبود؛ مشکل اصلی مربوط به «جامعه» و «مردم» بود که «فریاد» حضرت را شنیدند و «سکوت» کردند. امیرالمؤمنین(ع) در هنگام دفن حضرت زهرا(س) خطاب کرد به پیغمبر (ص): «سَتُنَبِّئُكَ ابْنَتُكَ بِتَضَافُرِ أُمَّتِكَ عَلَی هَضْمِهَا‏»؛ فرمود دخترت به حضور شما می ‌آید در حالی که «امّت اجتماع» کردند که «فاطمه» را «هضم» و «حذف» کنند. 🏴 @khandozi_ir
حمیدرضا خاندوزیمناجات کمیل (1).mp3
زمان: حجم: 38.75M
🔊 (۱) 🏴روضه حضرت‌زهرا سلام‌الله‌علیها زهرا به جای نان غم ما را درست كن حلوای ختم شیر خدا را درست كن 📅 ۱۴۰۳/۰۹/۰۸ 🕌 هیئت محترم حسن ابن علی علیه السلام 🆔 @khandozi_ir
حمیدرضا خاندوزیالهیات مقاومت(7).mp3
زمان: حجم: 53.2M
🔊 (۷) * تبیین تئوری مقاومت، اولویت‌اول * جنگ‌افروزی، عامل بقای تمدن‌غرب * نظر من اینِ ناو آمریکایی رو بزنید‌. * قرائتِ اسلامِ رحمانی و داعشی * اثربخشی و نیازسنجی با مقاومت * فرهنگ مقاومت، در پشت جبهه * کار دشمن؛ تضعیف روحیه‌مقاومت * عوامل زمینه‌سازِ فرهنگ مقاومت * تکنیک‌های ابلیس بر رهایی‌مقاومت * آیا در فرهنگ مقاومت، غصه خوردن یک گناه تلقی می‌شود؟ * ایمان به خدا، یکی از عوامل فرهنگ مقاومت * المُؤمِنُ کَالجَبَلِ الرّاسِخِ لاتُحَرِّکُهُ العَواصِفُ(مؤمن،چونان کوه استوارِ که طوفان‌ها او را تکان نمی‌دهد) * ایمان به خدا، آدم را قوی می‌کند. * غصه‌خوردن، از علائم ضعف ایمان 📆 جلسه هفتم | ۱۴۰۳/۹/۱۴ ⌚️مدت‌زمان ۴۶:۱۷ 🕌 هیئت حسن‌ابن‌علی علیه‌السلام 🆔 @khandozi_ir
۱_نبوّت بدون «امامت»، ناتمام خواهد ماند و موجبات «انهدام تدریجیِ باطن دین»، فراهم خواهد آمد و جز «پوسته‌ای ظاهری»، چیزی نخواهد ماند. «امامت»، هرگز قابل‌فروکاهیدن به «خلافت» نیست. فقط سخن در این نیست که چه کسی باید «ریاست» و «حکومت» را در عنان و اختیار خویش داشته باشد، بلکه درد و دغدغۀ اصلی، آن است که اگر خطّی که «نبوّت» رقم زده است در اختیار آنان که «شایسته نیستند» قرار بگیرد، دین از حقیقتش تهی خواهد شد و «جامعه»، گرفتار «بیراهه‌ها» می‌گردد. 1⃣ @khandozi_ir
۲_توطئۀ غصب را «اقلیّتِ زیرکِ منافق» طراحی کردند که در پسِ پرده، در «انتظار» رحلت رسول اکرم(ص) نشسته بودند و می‌خواستند با صحنه‌آرایی و فریب، «حقیقت امامت» را پنهان نگاه دارند و به «قدرت سیاسی» دست یابند.این عدّۀ اندک، در «کمین» نشسته بودند تا در لحظۀ بحران، آخرین «توصیۀ رسول» را از نظرها دور سازند. 2⃣ @khandozi_ir
۳-عوام، از «تأمّل» بی‌بهره‌اند و به‌آسانی، به این سو و آن سو می‌روند و تابع و تسلیم اقتضاها هستند که «خواص» می‌آفرینند. بی‌اراده و مطیع و «دنباله‌رو» هستند و نسبتِ بی‌واسطه با حقیقت ندارند. «تودۀ ساده‌دل» که منزلتِ «امامت» را درنیافته بود با «اقلیّت زیرک منافق» همراهی کرد و «تسلیمِ توطئۀ غصب» گردید. 3⃣ @khandozi_ir
۴-اقلیّتِ زیرکِ منافق، «حقیقت» را بلعیدند و «عقل امّت» را ربودند و «تاریخ قدسی» را به سوی «تاریخ عرفی» سوق دادند و «نبوّت» را ناتمام و رهاشده نهادند. و از طرفی «صداهای مخالفی» که به عدد انگشتان دست نمی‌رسیدند، در «گلو خفه» شدند و «امامت» که جان و حقیقت دین بود، به «مرداب غفلت جمعی» سپرده شد. 4⃣ @khandozi_ir
۵-اما فاطمه(س) نمی‌توانست «فریاد» برنیاورد، از همان روزهای آغازین برآشوبید و «عَلَم مخالفت» برافرشت و «فریاد اعتراض» برآورد. او در اوج «غربت» و «تنهایی»، در برابر «جامعۀ خواب‌زده»‌ای قرار داشت که نمی‌خواست برای حقیقت، «هزینه» بدهد و با «توبۀ جمعی»، به «ارادۀ خدا» بازگردد. او احساس کرد که «خاموشی»، طریق صواب نیست و باید در این راه دشوار، از «جان» درگذرد و هرچه هم که پیش آید از امامت علی(ع) درنگذرد. 5⃣ @khandozi_ir
حمیدرضا خاندوزیالهیات مقاومت(8).mp3
زمان: حجم: 45.05M
🔊 (۸) * استضعاف، یکی از راههای کنترل جوامع توسط قدرت‌ها * ارزیابی خوبی‌های ظاهری در جوامع غربی * تبیین کارکردِ دنیوی دستورات دینی * قدرت تمرکز ذهن، کارکرد نماز * تمرکز ذهنیِ چند ضلعی در ما * عدم تبیین کارکرد دنیوی دین، علت دین‌گریزی جوانان * فاطمیه؛ روش مدیریتی اداره جوامع بشری * آثار و فواید دنیوی ولایت در مدل اداره جوامع بشری * ترویج تفکر مقاومت یعنی احیای ولایت در ادارهٔ جوامع بشری * کرامت و بزرگواری انسان در مدیریت ولایی برای جوامع بشری * وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِي كُلِّ أُمَّةٍ رَسُولًا أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ اجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ * از عوامل مؤثر در تضعیف انسان؟ * کم کردن کنترل‌ها در مدیریت‌ولایی * مدیریت ما دست کیست؟ دنبال این جنس از آزادی باشیم‌. * مدیریت‌حسینی یا مدیریت‌یزیدی؟ * علت تأخیر در مدیریت مهدوی؟؟ 📆 جلسه هشتم | ۱۴۰۳/۹/۱۵ ⌚️مدت‌زمان ۴۶:۴۹ 🕌 هیئت حسن‌ابن‌علی علیه‌السلام 🆔 @khandozi_ir
۱-دولت بشار اسد، نه «بدنۀ اجتماعی» و «مردمیِ» چندانی داشت و نه وجه «ایدئولوژیک» و «اعتقادی»، به همین دلیل از درون خویش پوسیده بود. تنها امری که می‌توانست «مولّد قدرت» برای وی باشد، همراهی‌اش با «جبهۀ مقاومت» بود و اگر «حمایت‌های ایران» در یک دهۀ پیش در میان نبود، در همان برهه، «برچیده» شده بود. ایران به سبب این‌که «زوال دولت اسد»، موجب آسیب‌دیدن «جبهۀ مقاومت» می‌شد، به حمایت از «تداوم قدرت» وی برخاست و در این باره، موفق نیز شد. البته بیش از هر چیز، حس «تکلیفِ شیعیِ» ایران نسبت به پاسداری از حرم حضرت زینب(س) در این «معادلۀ سیاسی»، مؤثّر بود. 1⃣ @khandozi_ir
۲-کشش قدرت دولت اسد از لحاظ روانی و انگیزشی، به پایان رسیده بود و تاکنون نیز به واسطۀ قدرت‌‍‌های بیرونی، پابرجا مانده بود.«سکولاریسم سیاسی» که حاصلش مقاومتِ غیرایدئولوژیکِ خوش‌باور نسبت به وعده‌های سیاسی‌کارانه بود و «تکثّر هویّتی» که ریشه درفقدان نقطۀ مرکزی داشت، سوریه را این‌چنین «خاکسترنشین» کرد. 2⃣ @khandozi_ir